manga_preview
Boruto TBV 07

Minatova povinnost 5

Část čtvrtá - Tady

Část pátá - Tajemství svitku Čtvrtého Hokage

Neji Hyuuga se právě vrátil z mise. Nic, co by stálo za námahu. Obyčejná lehká mise typu B a on si jenom nadával za to, že ji přijal. Měl pocit, že by mu Tsunade měla dávat lepší úkoly, když už je takovou dobu Jounin. Před chvílí byl v sídle Hyuuga klanu, aby si do svého pokoje odložil věci a hned se vydal na oběd do nějaké restaurace. Zase sám. Napadlo ho, že by s ním mohla jít TenTen, ale nápad hned zavrhl.
„Určitě má nějaké důležitější věci na práci, když se po delší době vrátila domů,“ namlouval si neustále. Byl s nimi tehdy ještě Lee, ale Neji měl za celý ten týden mise dost hlášek typu „Mládí vpřed!“ a „Ať žije taijutsu!“.
„Neji?“ zaslechl někoho za svými zády. Okamžitě se otočil a uviděl Shikamara s Choujim, kteří šli ven zřejmě s tím samým účelem jako on. Půjde s nimi. Nebyl sice moc společenský, ale stejně nejedl moc rád sám. Když někde sedíte o samotě tak máte pocit, že se všechny pohledy sbíhají jenom a jenom na vás. A to je ještě horší než rozhovor s Leem a Gaiem-senseiem na téma „úžasných“ zelených obleků. Nikdy nezapomněl na ten den, kdy je jemu a TenTen ti dva vnucovali.
„Shikamaru-kun, Chouji-kun … Jdete na oběd, že?“ zeptal se jich svým obvyklým tónem hlasu, když došli až k němu.
„To se ví!“ nadšeně se usmál Chouji. „Chceš jít s náma?“
Neji jenom přikývl a pokračovali dál. Oba očividně čekali, až něco začne říkat, ale Neji stále mlčel. Shikamaru nevydržel to otravné ticho.
„Hmm … Ty jsi byl na misi, Neji?“
„Ano,“ odpověděl Neji krátce. Shikamaru pozdvihl jedno obočí. Nemohl to alespoň nějak rozvést? To je otrava …
„A kde jste byli?“ pomohl mu Chouji. Už dlouho to byli nejlepší přátelé a Chouji znal Shikamarovu znuděnost, která se ještě víc zvyšovala tichem a nečinností.
„V Písečné,“ odpověděl Neji. Nenapadlo ho, že se chtějí bavit a nejenom získávat informace.
Chouji se usmál a otočil se na svého kamaráda. Shikamaru už začal zívat.
„A co jste tam dělali?“ pokračoval povzbudivě ale schytal za to jenom Shikamarův pohled, který měl říkat něco jako „To si vážně myslíš, že to nějak pomůže?“ Chouji věděl, že ne. Ale byly lepší alespoň úsečné odpovědi, než mlčet po celou dobu. A Suna nebyla zase tak špatné téma …
Neji ani nemrkl.
„Byli jsme tam na jedné misi.“
Chouji se málem rozesmál, ale vydržel to. Tenhle rozhovor neměl cenu. Doopravdy.
„Pozdravuje tě Temari, Shikamaru-kun,“ pokračoval z ničeho nic Neji.
Chouji zrudl ještě víc, jak v sobě zadržoval smích. Tak Neji se rozpovídal? A ještě takhle? Shikamaru naopak zbledl. Hned se však vrátil ke svému původnímu výrazu.
„Hmm … To je ale otrava …“ řekl, ale v jeho hlase bylo poznat, že to zas až taková otrava není.
Neji se z ničeho nic zastavil.
„Podívejte …“ řekl a ukázal na dům pár metrů před nimi.
„Tam bydlí Sakura Haruno, ne?“
Shikamaru zaostřil a okamžitě její dům uviděl taky. Ale hned si všiml dveří, které rozhodně nebyly na svém místě. Byly vyražené.
„Jdeme tam … Oběd počká, Chouji,“ zavelel Shikamaru, když si všiml že se jeho kamarád nadechuje k protestu.

„Sakuro-chan? A jaký to byl svitek?“ zůstával Naruto nevěřícně zírat. Našly se zápisky jeho otce. Doopravdy. Ano, vždyť jako Hokage nějaké musel mít. To bylo jasné … Ale proč ho to nenapadlo dřív? Cítil, jak se mu dech zrychluje a jeho žaludek se naplňuje uspokojeným dojmem. Nemusí utíkat. Nemusí dělat žádná nesmyslná rozhodnutí. A zase je tu něco, co zanechal Čtvrtý Hokage svému synovi. Sice ještě nevěděl, co to je, ale věřil, že to musí vyjít. Sakura ale stále nevypadala nijak nadšeně.
„Jsou to zápisky z doby jeho vlády,“ začala vysvětlovat a sedla si na postel. Naruto si vyčerpaně přisedl za ní. Oba ještě nebyli úplně v pořádku. „Jsou tam nějaké obecné věci a tak, ale na poslední straně je malá část věnovaná pár myšlenkám.“
Myšlenkám? No nevadí. I myšlenky můžou dávat podnět k činům. Tak jako teď.
Sakura se ohnula pod postel a vytáhla zpod ní červeno-zelený svitek. Naruto se na něj nadšeně díval. Cítil, jakou má radost. Vždyť je to něco, co mu zbylo po otci!
Sakura svitek ještě nerozbalovala, ale stále vypadala zamyšleně.
„Víš, Naruto … Když se našly ty staré svitky o zápisech ohledně devíti démonů, nikdo jim nevěnoval pozornost. Ani já. Všichni jsme mysleli, že je to moc neuvěřitelné na to, aby to byla pravda. A co by takové důležité spisy, kdyby byly pravdivé, asi dělaly zaprášené někde na spodu archivu? Přestali jsme jim věnovat pozornost. Možná jsem jenom doufala, že tohle se nemůže stát. Aniž bych si uvědomila, že ta chakra je až příliš nebezpečná.“
Dívka začala pociťovat ošklivé mravenčení v břiše. To, které je poslem strachu. Strach teď byla věc, na kterou v posledních dnech myslela tak často … Bála se o to, co jim budoucnost nachystala. Všechno bylo na nich.
„Dali jsme je zpátky tam, kde byly. Nevěnovaly jsme jim pozornost. Kdybychom tak udělali, možná jsme tomuhle všemu mohli předejít …“
Naruto sklopil oči.
„Co se dá dělat-ttebayo …“
„Ale teď, Tsunade podle všeho ty svitky znovu rozbalila. Sice jsem to neviděla, ale je mi to jasné. Hned když mě vyslýchala po operaci, tak jsem pochopila, že jsem jí tím dala myšlenku nad správností těch zatracených domněnek. A když jsem potom v nudě seděla tady, tak mě napadlo podívat se zase na tyhle záznamy. A tam, tam bylo tohle.“
Konečně pohnula rukou a jemně i s úctou, jakoby se bála porušení papíru, odtrhla začátek listu a svitek rozvinula.
Pomalu se odkrývaly znaky. Nadpisy byly ozdobné, ostatní věci téměř obyčejné. Ale ne pro Naruta. Pro něj byl každý tah jedinečný a zvláštní zároveň. Nejenom, že udávaly směr jeho příštího života, ale taky říkaly něco o samotném Minatovi.
Sakura viděla, jak se Naruto nahýbá a tak mu radši svitek sama předala do rukou. Naruto se na ni podíval a ona se usmála.
„Je to jenom tvoje …“ vydechla a položila mu ruku na rameno.
Jenom jeho? Rozbaloval papír dál a dál a spěšně četl různé záznamy o zvláštních misích, úvahy i podezření. Až úplně na konci, těsně před majestátnými znaky „Minato Namikaze – Yondaime Hokage“ byla zmínka o něčem zvláštním. Úvaha, která se odkazovala na ony svitky, kterým nikdo nevěřil. Minato je očividně četl a nezatratil je hned, ale měl jistá podezření ...
„Moc … Moc to nechápu-ttebayo …“ přiznal chlapec.
Sakura se usmála. Čekala to.
„No, nevadí …“ zadívala se do textu, „já se to pokusím nějak vysvětlit.“
Položila prst na znaky, pomalu po nich projížděla a v duchu je četla. Až všechno znovu přečetla, nadechla se.
„Tvůj otec … Tvůj otec tu dává jistou naději. Napsal, že včera – alespoň pro něj - našel svitky ohledně devíti démonů. I když tomu nevěřil úplně, neviděl důvod, proč by měly být svitky znehodnocovány. Ještě netušil, co všechno se stane, ale věděl, že někdy se nějaký démon musí vynořit. A odhaduje tu, že to bude už hodně brzo. Tím končí jedna část a navazuje na ni druhá část … Zamýšlí se – počkej, tady to nejde přečíst … Myslím, že se zamýšlí nad jedním jutsu. Jutsu, které by se dalo použít v naprosté zoufalosti, ale píše, že zatím nikde nevidí jeho uplatnění. Ale to by mohlo někdy přijít a proto sem svůj nápad vepsal, pro další generace vůdců Konohy.“
Sakura ještě chvíli luštila znaky a potom se narovnala. Upřeným pohledem se na něj podívala a pokračovala. Naruto chtěl pohledu uhnout, ale nedokázal to. Seděl a jenom poslouchal co všechno mu říkala. Poslouchal a snažil se pochopit to, co teď bude muset udělat.
„Doslova tam píše: Zamýšlel jsem se nad technikou, která by byla proveditelná. Věřím, že duše, jejíž tělo zemřelo, se může na určitou dobu a za určitých podmínek znovu vyvolat, oživit … Jde to, když někdo předá duši chakru na její existenci, nebo ještě jedna možnost – duše jde vyvolat přímo do těla, které chakru má. Podle mě to ale má jisté podmínky, ehm …“ Sakura znovu prstem vyčistila místo na svitku, které se nedalo přečíst, „Duše i hostitel musí chtít. Duše se promítne do nitra a krátký okamžik bude s tím žijícím člověkem sdílet jedno tělo. Zatím nevím, na co by se to dalo použít, ani jestli to vůbec proveditelné je, ale vím, že tohle jutsu by bylo hodně nebezpečné. Kdyby obřad něco přerušilo, jakákoliv – nebo obě – duše mohou odejít z těla a možná se už nikdy nemusí navrátit. To znamená, že by hostitel riskoval svůj vlastní život. Dále napíšu něco pro provedení techniky … No, a to už nás teď nezajímá.“
Naruto přemýšlel o tom, co teď řekla. Stále nechápal význam toho, když do někoho přesunou něčí duši.
„A co se s tím dá dělat-ttebayo?“
„Naruto! Potřebujeme nějak oddělit tu Kyuubiho chakru – alespoň část,“ pozvedla obočí dívka, „A kde ta chakra sídlí? Ve tvém nitru. Do toho se může dostat tvoje duše. To znamená, že i duše někoho jiného!“
„Jednou tam byl Sasuke-ttebayo … Znamená to, že do mě dal svoji duši?“
„Ne, ne. On zase má sharingan. To bylo něco jiného.“
„A co Kakashi-sensei? Ten má přece taky sharingan! Dattebayo!“
„Kakashi sensei nemá tak plně vyvinutý sharingan jako ten Sasukeho. Možná ho má hodně dobrý, ale protože není s jeho tělem plně sloučený, pochybuju, že by to zvládl. A taky pochybuju, že by se Sasuke najednou vrátil, jenom aby ti pomohl.“
Na chvíli se odmlčela. Zase nad ním přemýšlela. Nad jejich přítelem, který odešel a vykašlal se na ně. Už mu na nich nezáleželo. A Sasuke se jí začínal čím dál víc ztrácet ve vzpomínkách. Už na něj nemyslela tak často. Teď měla Naruta …
„To co tady říkám … To co tady říkám znamená, že můžeme vyvolat duši Čtvrtého Hokage, který určitě zvládne něco s tou chakrou udělat. Vyvoláme ho přímo do tvého těla,“ řekla Sakura a přitom rozrušeně vstala. Až teď si plně uvědomila, co ji napadlo.
„Co-Cože?“
Naruto chápal, co mu tím chce říct, ale přišlo mu to… Neproveditelné. Absurdní. I když už sám viděl, co je všechno možné. Vyvolat duši. Vyvolat Anděla smrti … Tak proč by nešla duše vyvolat do těla? Hlavně, kdyby to pomohlo …
„Jak říkám, Naruto,“ znovu si sedla a objala ho. „Ale … Ale je to strašně riskantní. Nevím … Nevím, jestli to budeš chtít zkusit…“
Měla o něho strach. Tak veliký strach … To mravenčení se ještě víc rozrostlo. Snažila se ho přestat vnímat, ale nešlo to.
Naruto ani chvíli neváhal.
„Sakuro-chan … Dneska jsi mi řekla, jestli jsem nezapomněl na svou cestu. Nikdy neutéct. Neuteču, máš pravdu. Dattebayo! Nějak to zvládnu. A taky, ty víš, že nezemřu, dokud se nestanu Hokage. Takže, o mě nemusíš mít strach.“ řekl a zazubil se na ni. „Dattebayo!“
Najednou je vyrušil zvuk ode dveří. Stáli v nich Shikamaru, Neji i Chouji a jenom nevěřícně se na ně dívali. Slyšeli konec, o tom nebylo pochyb.
Naruto se najednou prudce zvedl z postele a ukázal na ně.
„Vy! Vy! Vás určitě poslala Tsunade-obaachan!“
„Naruto? Ale vždyť už nechceš utéct …“ potichu zašeptala Sakura a doufala, že se zase uklidní.
„Vy mě nedostanete!“ přeslechl Naruto její slova a skládal k sobě ruce, aby udělal nějakou pečeť.
Shikamaru se jenom ušklíbl.
„Ale my tě ani nechceme, Naruto … To je otrava, o čem to mluvíš?“
Naruto se zarazil a najednou ho něco smetlo k zemi. Stála nad ním Sakura s napřaženou pěstí.
„Shanarooo! Narutooo! Na tohle teď fakt není čas!“
***
Tááák Smiling A všechno se nám ještě víc zkomplikuje :-P
Další díl: Už za chvíli ...

4.98795
Průměr: 5 (83 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lukera Barake
Vložil Lukera Barake, St, 2018-07-04 07:58 | Ninja už: 2094 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

„Mise L3"
Zdravím,
mise mě dovedla do sekce Tajemných, avšak mé kroky mě zavedly sem. Je dobré, že se do příběhu vpletly i další postavy, jako je: Neji, Chouji a Shikamaru. Trošku to svou osobností dokoření, i když s Narutovou neoblomnou povahou to je opepřeno již nadmíru. Podaří se jim vyvolat Anděla Smrti a Čtvrtého Hokageho a přežije Naruto ten risk či ne? To jsou otázky na další kapitoly, jež by měly odkrýt odpověď.

S pozdravem,
Lukera Barake, nejmladší zástupce klanu Barake.

Obrázek uživatele Blackness
Vložil Blackness, Út, 2008-08-12 12:40 | Ninja už: 5724 dní, Příspěvků: 302 | Autor je: Prostý občan

je to tak super Smiling ja ta milujem len pis dalej Smiling

Obrázek uživatele benda
Vložil benda, Pá, 2008-06-20 18:36 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 336 | Autor je: Prostý občan

no cte se to pekne ale nevim proc ale strasne me to pripomina harryho pottera a to me na tom vadi...

whats uuuuuup?
...change

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-06-22 19:36 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Harryho Pottera? Laughing out loud
V čem prosímtě? xDDD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Ziketan
Vložil Ziketan, Pá, 2008-06-20 17:47 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Podal mna si uz tu kyubiho chakru mhla nechat na pokoji nech si ju uzije...


http://fairytail.name/

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-06-16 16:09 | Ninja už: 6225 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Čím ďalej, tým zaujímavejšie! Čím ďalej, tým viac mi dochádzajú slová chvály! Tento príbeh je skvostom tejto stránky!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-05-23 22:32 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Moc vám všem děkuju =)
Další díl už visí na drátě Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, Čt, 2008-05-22 19:55 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

moc pekny XDDDDD

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele Autobahnführer
Vložil Autobahnführer, Čt, 2008-05-22 16:33 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 105 | Autor je: Prostý občan

Asi bych tu nevyplodil nic novyho kdybych psal jak je to dobry, takze se jen zeptam: Kdy bude dalsi?Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, Čt, 2008-05-22 15:11 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

poslys, nechces davat nejaky lekce psani? protoze pises fakt uzasne Kakashi YES

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-05-21 18:21 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Všem moc díkyy ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Sajuri_chan
Vložil Sajuri_chan, St, 2008-05-21 15:03 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Tyyyy tak to je fakt super aj ked moc nesuhlasim s dvojicou narusaku ale inac to bolo pekne precitala som to asi behom polhodinky tak ma to zaujalo fakt super chvalim Kakashi YES

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-05-20 21:22 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

fakt super kedy bude dalsi dielik som strasne zvedava

Obrázek uživatele senpu
Vložil senpu, Út, 2008-05-20 14:55 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Kdy to bude?? xD Mnata 4ever xD (super prace udelej rovnou knihu:) )

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-05-21 18:19 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Děkuju =) No, určitě do víkendu, max. v sobotu ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Út, 2008-05-20 01:15 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Takže som si to všetko prečítal na jeden šup.
Fúúú bolo toho moc a asi sa poberiem spať.Každopádne neľutujem času,ktorý som do toho dal.Len mám pocit že ak teraz niekde uvidím napísané meno 4. hokage tak ma klepne..To je tým že to bolo na jeden záťah a tým že je predsa len skorá ranná hodina..veľmi skorá hodina.
Pokračuj v písaní a teším sa na ďalšie diely..Musím poďakovať ayashiki za tip..Ona mi tiež neustále ďakuje a ja neviem stále za čo.
No nič to..To sú už myšlienky unaveného tvora takže vďaka za príjemné čítanie.Howgh

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-05-21 18:18 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Tý jo ... Na jeden zátah? Laughing out loud Jsem ráda, že se ti chtělo xD
Ja musim Ayashiki taky poděkovat ... Smiling
Díky moc, jsem ráda, žes (chudáku) probděl kus noci kvůli mým žvástům xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Ne, 2008-05-25 11:09 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Neďakuj.Keby ma to nebavilo nevydržal by som pri tom:)
A aj tak som nemal čo lepšie na práci takto som ten čas aspoň nejako využil..Lepšie ako zbytočne spať nie?Smiling
To mi pripomína že tu mám neprečítanú mangu..Hmmm

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Po, 2008-05-19 17:35 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

juuj to velmo dobree uz dalsie rychlo

Obrázek uživatele Kamitashi
Vložil Kamitashi, Ne, 2008-05-18 21:49 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Super!Paráda!Zabral jsem se do toho jako kdybych tam byl Laughing out loud už se těšim na další.

Obrázek uživatele Sinedd
Vložil Sinedd, Ne, 2008-05-18 18:25 | Ninja už: 6066 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

nemam slov je to proste pecka uz aby bol dalsi diel

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Ne, 2008-05-18 17:56 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Tý jo,přečet jsem si celý a tahle povídka by si něco zasloužila!!!

Tak hluboko do děje sem se ještě nedostal a píšeš prostě FANTASTICKY!!!

:-)Doufám,že už bude další díl!!!Smiling

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-05-18 13:56 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Úžasný! Začíná to nabírat na obrátkách... Kakashi YES a je to čím dál zajímavější, takže další koukej dodat super-rychle! už teď se nemůžu dořkat dalšího dílu...
Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-05-18 15:17 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jéé ... Já nechci šťourat, to bych si ani v nejmenším nedovolila ... Ale všímám si, že pokaždý, když okomentuješ tuhle povídku, tak máš stejnej, nebo hodně podobnej koment jako někdo před tebou ... Mě to jenom vrtá hlavou Laughing out loud
Ale díky moc xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-18 18:00 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Taky jsem si všimla, ty komenty jsou totiž občas stejné jako ty moje Laughing out loud ale neva, aspoń vím, že mám pravdu, ne? Teda, ne že bych o tom pochybovala Laughing out loud
Takže, prosím rychle, Min Kakashi YES

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2008-05-18 11:09 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

chi Laughing out loud doufám, že se to jutsu povede Laughing out loud to by byl hukooot Laughing out loud už sa těším Laughing out loud a v tomhle dílu byl skvělej konec Laughing out loud mě needostanete!....My tě nechcem XDDDDD

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-05-18 11:01 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak, tebe jsem si v záplavě novinek nechala až na konec a musím říct, že to stálo za to. Choď do TESCA na nákupy častěji, ať se mám dál na co těšit Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-05-18 09:14 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Paráda! =)

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Ne, 2008-05-18 04:53 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

ako keby to nebolo komplikovane dost! Ďaľšia super kapitola Kakashi YES!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-05-17 19:03 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Ten koneeec! xD se chlámu jako pako xD....ty jo, jak tohle můžeš vymyslet....neuvěřitelné...máš můj obdiv, jsi fakt jdna z nejlepších...*teď bude Rikuška hysterka* dalšíííííííííííííííí!!! xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”