manga_preview
Boruto TBV 07

Chránit 1

Část první - Ty správné cíle

Ochránit ty, kteří jsou blízcí. Dát jim svůj vlastní život. Život, kdy se snažíme stát se silnými, jenom pro ně. To se rodiče snaží naučit své děti. Tak, aby na ně poté mohli být hrdí. Ale ty to nechtějí pochopit. Odmítají. Mladý, dětský rozum…

„Bojovat? Ale proč? Proč lidi riskujou svý životy?“ zakřičel do ticha místnosti.
„Ty to stále ještě nechápeš? Ty pořád nevíš? Jenom naprázdno žít, žít pro sebe … To není o tomhle!“ odpověděl mu stejně rozvášněně muž stojící naproti němu. Ti dva si byli hodně podobní. Ale pouze vzhledově. Jeden chlapec, druhý vážený shinobi. Jeden ještě bláhový, druhý moudrý a zkušený. Otec a syn.
Chlapec si na protest sedl na zem a odmítal se pohnout. Nechtěl se stát ninjou. Neměl to v plánu.
„Ti, co jsou shinobi, umírají. Umírají, mladí, aniž by stihli něco dokázat. To není můj cíl. Já chci mít poklidnej život. Chápeš to? Proč svýho syna nutíš jít na smrt?“
Jeho otec zabodl svůj pohled do jeho očí. Modré, blankytné oči se vpíjely do téměř stejných. Každé ale, ač si byly tak podobné, viděly svět jiným pohledem.
„Blázne. Tvoje sestra to pochopila! A co by jsi chtěl dělat jiného? Pracovat v obchodě a klidně si dožít nějakých sta let? Zítra tě zapíšu na akademii. Budeš pokračovat v mém povolání. A jednou možná příjdeš na to, proč je to tak důležité. Tohle všechno není o tom umřít. Já tě neposílám na smrt. A je mi líto, že to takhle vnímáš. Tolik lidí chce chránit svou vesnici. Ochránit své příbuzné, přátele … Proto neváhají zemřít. Je to otázka cti, důstojnosti … Zklamal jsi mě.“ řekl muž rozhodně a udělal pár kroků směrem k východu. Tam se zastavil.
„Hledej cestu, na níž pochopíš …“ hlesl a odešel. Svého syna měl rád, musel mu ale ukázat směr, kterým by se měl ubírat. Musel změnit jeho tvrdohlavou nečinnost.
Chlapec zůstal v prázdné místnosti sám. Ve tmavé místnosti, kterou jeho otec využíval k tréninku, nebo se tam snažil mluvit do duše svého syna. Štvalo ho to. Proč ho stále do něčeho nutí? Proč se ho snaží tolik změnit? Možná, kdyby ho tak nenutil, sám by se pro akademii rozhodl … Možná, že mu jenom chtěl odporovat … V umírání ale stále neviděl nic ušlechtilého. V té hrozné, bolestivé smrti. Tak dobře ji poznal … Jeho matka byla mrtvá. Zemřela před dvěma lety. A jenom proto, že jejich dům napadli nějací nájemní ninjové. Propíchli jí hrdlo katanou, a on se na to všechno musel dívat. Snažila se ho ochránit … To bylo to, o čem jeho otec mluvil. Ochránit své blízké a přitom zemřít. Ano, právě, zemřít při tom. Nemusela být mrtvá. Mohla by tu stále být, s ním. Ale kvůli tomu bláhovému přesvědčení odešla. Navěky. Nechala ho tu samotného a on jí to vyčítal.
Tichem šly slyšet téměř neznatelné vzlyky.
„Mami …“ šeptal chlapec a přitom se nesnažil zastavit slzy, které se mu řinuly z očí. Seděl, ve vlhké místnosti, a slzy se míchaly do louží na podlaze. Chyběla mu. Proč je vlastně tehdy chtěli zabít? Už si nevzpomínal …
„To blbý sebeobětování!“ procedil skrze zuby a malou pěstí udeřil do podlahy. Smutek ho ovládl a čelo položil na chladnou zem. Otevřel oči a v odlesku vody uviděl svůj obličej. Ty oči … Otcovy oči … Dívaly se na něj, jeho pohledem. Doopravdy mu byl tak podobný. I ty vlasy, ostře žluté, rozcuchané. Co bude teď? Bude muset taky riskovat svůj život?
Náhle zaslechl své jméno.
„Minato! Tady jsi!“ zakřičela mladá dívka, jenom o rok mladší, než byl on. Stejně blonďaté vlasy, dlouhé až po lopatky, za ní rozpustile vlály. Smála se.
Minato se okamžitě narovnal a otřel si oči. Znovu se usmál. Nikdy ho nikdo neviděl brečet a teď to nehodlal měnit.
„Aki! Co tu děláš?“ zavolal na ni a vstal ze země. Zazubil se svým radostným úsměvem, jakoby se před chvílí nic nestalo.
„Hehe. Mělas o mě strach, co? Jenom se přiznej …“ dobíral si ji z legrace. Měl ji rád. Byla to jeho malá sestřička. Minato si dal ruce za hlavu a pozoroval jak se zašklebila.
„Hej! Jenom si nemysli, brácho! Já budu jednou super bojovnice a o nikoho nebudu muset mít strach! Protože já všechny ochráním!“ stoupla si rozhodně naproti němu. Bylo to tu zase. Ta ušlechtilost … Minato se o tom už nechtěl bavit. Byli si tak podobní, a přece tak jiní …
„Aki-oneesan, proč si vlastně přišla? Hm?“ zeptal se a její předchozí slova vypustil z hlavy.
„Otec říkal, že tě zítra zapíše na akademii. Bude to tvůj první den! Přišla jsem ti poblahopřát!“ zavýskla a běžela k němu ho obejmout.
„No … Zapíše … Ale ..“ zaváhal Minato a snažil se ustát náhlý nával své sestry. Nevěděl, jestli má pokračovat se svým zatvrzelým proslovem. Aki brala tenhle úděl vážně. Ne jako on. Ona ji neviděla umírat … Jenom z jeho slov poznala, co se tehdy dělo. A naprosto nevysvětlitelně si dala jeden cíl: pokračovat v tom, co dělala jejich matka. Chránit blízké, i kdyby měla umřít. To na ní Minato nenáviděl. Tu odhodlanost, že nebrala ohledy na ostatní … Co kdyby opravdu umřela? Co by potom dělal? Kdyby ztratil i ji?
„No, dobře. Boj mě celkem zajímá … Chakra a to všechno … Možná se tam zítra vydám, do té školy. Možná budu i studovat …“ zaváhal.
Jeho sestra se na něj vyčítavě podívala. „Já kdybych mohla, hned bych šla. Ty seš hroznej … Tady nejde jenom o umírání. Tady jde o to, ochránit ostatní … A až se staneš Hokage, budeš vědět o co jde.“
„Já a Hokage, sestřičko?“ zasmál se Minato a pohladil ji po vlasech. „Nepraštila ses někde?“
„Tss …“ odsekla Aki. „Hele, dneska je oslava v domě Sakuma-senseie. Narodil se mu syn. Otec tam, jako přítel rodiny Hatake, musí jít a prý máme jít taky.“
„Hmmm …“ vydechl nezaujatě Minato.
„Prý tam dávají Ramen,“ řekla jakoby mimochodem jeho sestra a podívala se ke stropu.
Minato zvedl obočí. Narážku nepřeslechl. „Ramen? … No, já si myslím, že se tam můžeme podívat … A jak se vlastně jmenuje, ten kluk?“
„Něco na Ká … Myslím, že Kakashi,“ usmála se vítězoslavně Aki a vyběhla z budovy.
„Blbý jméno …“ zamyslel se chlapec a vydal se za ní.

***
Ok, zase Minato, já vím xD
Snad vás to zaujalo, alespoň trochu Smiling
Pozn. - No, možná jsou tam nějaký nesrovnalosti ohledně věku atp, ale boužel, nikde sem nemohla najít v kolika letech nastupují do akademie (a měla jsem pocit že v 8mi) .. Takže v osmi Laughing out loud
***
Aki = podzim
***
Další díl: Samuraj a shinobi

4.9625
Průměr: 5 (80 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2023-08-16 22:19 | Ninja už: 5685 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Jejda, tys tady vykreslila Minata tak, jak by mě nenapadlo ho vidět. Vždycky jsem si myslela a podle příběhu taky, že byl vždy na straně dobra a chtěl jen být ten nejsilnější, aby jeho milovaní a Konoha byli v bezpečí. Palce hore za tuto jinou stranu. Koukám odkud vítr vane. Aspoň víme po kom Naruto zdedil vášeň pro ramen. Laughing out loud Říct o Kakashim, že má blbý jméno... Laughing out loud u toho jsem se prostě musela usmát. Chudák malej. Povídka mě zaujala a jsem zvědavá co dalšího sis na nás nachystala.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2017-07-07 11:35 | Ninja už: 4681 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Mise L2: Blonďaté vlasy hodně napověděly. Smiling Nic moc jsem od tebe nečetla, takže mě volba Minata potěšila. Jednak proto, že znám pár skvělých příběhů o malé Kushině, ale o Minatovi mnohem méně. Jednak proto, že mám ráda vymyšlené Minatovy sourozence a Aki je vážně sympatická. Líbí se mi i Minatův konflikt s otcem, nikdy mě nenapadlo, že by mohl být taky rebel. Laughing out loud Je na tom samozřejmě docela poznat, jak je to staré (fú, skoro deset let, to je hrozný), ale jakožto první kapitola mě to zaujalo a to je dobře.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, Út, 2013-05-21 15:23 | Ninja už: 3964 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

dobry.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2011-03-19 15:14 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak jsem se zase pustila do další tvé úspěšně ukončené FF, musím si přiznat, že si to už moc nevybavuji, jenom trochu a mlhavě takže mám ještě větší důvod si to přečíst znovu, jinak úvod je úžasný, stejně jako vždycky, je to poutavé a zajímavé a už jdu dál Smiling

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, So, 2009-12-26 21:29 | Ninja už: 5499 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Už párkrát ses zmínila že je to tvoje nejoblíbenější povidka... Už chápu proč. x) To si ae nechám zase až k tomu kecání na konec. xD
Famózně načatý! ^^

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, Ne, 2008-11-09 14:59 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Nádhera, takhle krásnou povídku jsem ještě nečetla Eye-wink

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2008-11-04 14:33 | Ninja už: 5626 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

chránit je jedna z nejlepších povídek

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele gudro
Vložil gudro, St, 2012-02-29 15:55 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Pěstitel rýže

je to super, vyborne, hned idem dalej

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Út, 2008-08-26 19:45 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

je to naprosto užasné!

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Po, 2008-08-25 21:40 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

tak už sem se na to konečně vrhla Eye-wink
a musím ti říct že je to úžasné
další díly si přečtu asi až zítra neboť bude jedenáct a chce se mi jít spinakt Laughing out loud

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-08-06 10:42 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

minie.. uplne užasny, ja mam xicht nalepenej na obrazovce a musííím honem n a pokračko xD jaj užasna povidka Kakashi YES mňam! Laughing out loud

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2008-07-23 14:21 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Ne, je to krásný... Úplně to vidím Sticking out tongue
Super!
Jak je jen možný, že to čtu až teď?!

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Út, 2008-07-08 21:26 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

akurat som dočítala minatovu povinnost a hned som sa vrhla na toto.rovnako ako minatov odkaz a povinnost aj toto ma hned chytilo.vyzera to super,tak sa idem vrhnuť na dalsiu čast Smiling

Obrázek uživatele benda
Vložil benda, Ne, 2008-07-06 23:17 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 336 | Autor je: Prostý občan

nahodou FF o Minatovi mam nejradsi:-)

whats uuuuuup?
...change

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-07-01 08:06 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Supeer!! Vážně se ti to povedlo Minato! Se du rychle juknout na pokráčko=)!!!

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2008-06-19 18:02 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

jo! Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud konečněěěěěě (opěvujtě mě a chvalte mě XD) sem si todle začala řčíst§ Laughing out loud a je to naprosto mega supeeer´=D a nááhodou XD Kakashi je goood jméno XD hele....já už tu nebudu blábolit ty svoje nesmysly a jdu na další díl XD

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Út, 2008-06-17 20:24 | Ninja už: 6225 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Haha! Konečne som si našla čas na ďalšiu tvoju skvelú FF! Minata-hime Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-06-17 21:25 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Minata-hime? Joj, to si nezasloužím xD
Jéé, děkuju xD Nic není pro autora hezčí, než když si lidi čtou i další díla, protože se jim první líbily ... *nadšeně tančí indiánskej tanec a moc ti děkuje*
Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Po, 2008-06-16 20:20 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Začínám číst tvou další povídku a úžasně sem si jí oblíbila du na další Smiling

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Čt, 2008-06-05 17:48 | Ninja už: 6076 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

Super k téhle povídce sem se dostala až teď a užuž si jdu přečíst další díly...k tvojí poznámce:kdyby nastupovali do akademie v osmi tak by Kakashi a Itachi byli nějak v mínusu...Laughing out loud

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Čt, 2008-06-05 17:54 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Heh ... Neřeš to Laughing out loud
Berme to že ... Se svojí inteligencí nějak učitele přesvědčili, že je jim osum a mohli tam být ... Ale Minato je poctivý a tak tam nastupuje až ve správným věku! Laughing out loud
Děkuju, že si to čteš Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, Po, 2008-05-19 21:06 | Ninja už: 6127 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Minato jsi fakt dobrá... nauč mě psát jak píšeš ty Eye-wink

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-19 20:26 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Tak děkuju vám moc všem Smiling Příští díl už je napsanej, snad se vám bude líbit Eye-wink
Edit: Konečně schváleno ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-05-19 07:23 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Minata + Minato = 100 % úspěch, skvělá práce Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Ne, 2008-05-18 16:13 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

super!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Diamond-chan
Vložil Diamond-chan, Čt, 2008-05-15 18:42 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Jujky, to bylo krásný! Fakt moc pěkné, bude to mít pokráčko?
Maličkýho Kakashiho! Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-05-12 19:38 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Minatka, páči sa mi, ako píšeš, najprv o Narutovi, potom o jeho otcovi, keď bol dospelý a teraz, keď je malý krpček Smiling.....tie tvoje poviedky ma vždy chytia, sú jednoducho skvelé Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2008-05-12 19:29 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

ty píšeš fakt bezva... Eye-wink


Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-05-10 23:36 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

No...tak co mám asi napsat...díky tobě je má značně omezená slovní zásoba už dávno vyčerpatná...no je to krása...nic jinýho snad ani nejde napsat...už druhá FF o Minatovi co čtu a musím říct že tahle začíná možná ještě líp xD...koukni v kolik tohle píšu, tak mě prosím omluv xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, So, 2008-05-10 17:33 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Minata ideee! Strašne sa mi páčil ten Kakashi (ono je to fakt blbé meno Laughing out loud) a vôbec... Len z Aki mám nejaký zlý pocit... Ale strašne sa teším na pokračovanie, prosím čo najrýchlejšie! Píšeš čoraz lepšie, ak je to vôbec ešte možné. A dúfam, že sa tam neskôr nachomejtne aj Kushina Smiling