manga_preview
Boruto TBV 11

Prosím, neumírej!!!! 06

Omlouvám se za mega spoždění, ale máti mi zakázala compl jelikož sem někde chtla spálu. Mno a ptž sem zdrhla z postele tak píšu další dílek. Tak už jenom.....hezkou zábavu Smiling

„Děkuju vám.“ Usmála se Sakura a odešla z kanceláře. Na chodbě na ni čekal Kakashi.
„Sakuro, co je ti?“ Vyhrkl na ni. Sakura mu o tom zatím nechtěla říkat,i když to byl on kdo je otcem jejího dítěte.
„No…ehm…. Tsunade-sama říkala že prý to možná bude ještě pobolívat, ale za chvilku by se to mělo spravit.“ Usmála se Sakura a trochu se červenala. Kakashi ji chytnul za pas a přitáhl si ji k sobě a stáhnul si masku.
„Přijdeš dneska?“ Zeptal se jí Kakashi a políbil ji. „He a v kolik?“ Zamrkala na něj. „Co třba…. Hned?“ „Tak jo, ale nic si od toho neslibuj.“ Ušklíbla se a skočila mu kolem krku. Podebral jí nohy a už ji měl v náručí. Vydali se tedy domů.
Po chvíli uviděli Naruta jak k nim běží.
„Kaka….“ Nedopověděl to, když uviděl Sakuru v jeho náručí. „C-c-co tady děláte?“ Vykoktal Naruto a třeštil na ně oči. „N-no….víš…“ „….my spolu chodíme!“ Vyřešila to za Kakasiho Sakura a přitiskla se k němu. „Heh, no tak to…. No, zpátky k věci! Bábi Tsunade mě posílá abych vás našel a OKAMŽITĚ vás k ní poslal. Tak honem, poďte za mnou!“ Řekl Naruto a v tu ránu se rozběhl.
Kakashi položil Sakuru na nohy a rozběhli se za ním.
V kanceláři hokage:
Tsunade seděla za stolem a nějaká osoba seděla na židli před ní. Najednou se otevřely dveře a do místnosti se vyřítil jak velká voda Naruto. Za ním stála Sakura a Kakashi.
„No konečně!“ Pronesla Tsunade a vyzvala je aby si sedly. Až se usadily spustila:
„Vážení, máme tady návštěvu.“ Kývla směrem k té osobě. „Peine, byl bys tak laskav a řekl jim, to cos před chvílí říkal mě?“
„Jistě.“ Kývnul a začal vyprávět.
„Jak už víte, Itachi Uchiha se obrátil proti nám a spojil se s Orochimarem. Protože z Akatsuky si odnesl cenné informace, snažili jsme se ho zastavit. Ovšem zdokonalil své schopnosti tak že zabil 3 naše členy. Čtvrtý byl zabit v sídle Orochimara. Kdyby vás zajímalo kdo to byl, tak byl zabit Kakuzu, Kisame, Zetsu a Hidan, ačkoli je nesmrtelný, považujeme ho za mrtvého. Z toho plyne že zbyli jen 4 členové.“ „Hm… to znemená že žádáte o pomoc ne?“ Řekl Kakashi.
„Ano i Ne. Proto jsem přišel. My po vás žádáme abyste zničily Orochimara a Uchihu. Za to, jsme vás před nimi přišli před nimi varovat.“ Dořekl Pein.
„Ste pěkně vychytralý!!“ Zařval Naruto. „Jak vám máme věřit!! Celou dobu jdete jenom po MĚ! Jak můžeme vědět že nezaůtočíte když budeme oslabení, CO!!!“ Řval Naruto na celou místnost a oči mu začali červenat až je měl krvavě rudé. Tohle už nebyl Naruto. Sice kolem něj neproudila červená chakra, která by se formovala do tvaru Kyuubiho, ale jeho hlas byl hlubší a drsnější.
„Co Garra h? Kdyby nebylo babičky Chino byl by mrtvý!!
„NARUTO!! Uklidni se!“ Řekl Kakashi, vstal a šel k němu. Naruto po něm vrhl pohledem, ale pak vstáhl ruku a uhodil ho tak, že Kakasiho zastavila až zeď.
„Kakashi!“ Zařvala Sakura a běžela k němu. Mezitím Naruto došel k Peinovi. Chytnul ho za krk a vyzdvihl ho do vzduchu.
„Tak co ty hajzle!! Vypadněte!! VYPADNĚTE!!“ Vřískal Kyuubi jako smyslu zbavený.
„Néééé!! NARUTOOOO!“ Zařvala Sakura a rozběhla se k němu.
V tom se před ní objevila Tsunade.
„Sakuro, vzhledem k tvému stavu ti zakazuji bojovat!“ Zamračila se na ni Tsunade. Sakuře sjela ruka na břicho.
„Dobře Tsunade-sama“ Poslechla Sakura a vrátila se ke Kakashimu.
„NARUTO!“ Zahřměla Tsunade. „CO SI MYSLÍŠ ŽE DĚLÁŠ! KYUUBI, OKAMŽITĚ HO VRAŤ ZPĚT!“ Zařvala Tsunade.
Tento řev slyšela snad celá radnice, tak se všichni rozběhli k její kanceláři.
Naruto se na Tsunade pomalu otočil a vycenil na ní zuby. „Ňáká stará babka mi nebude říkat CO MÁM DĚLAT!! Zařval Naruto a rozběhl se proti ní.
Tsunade se tak, tak vyhnula. Skrčila se a podkopla Narutovi/Kyuubimu nohy, který tohle vůbec nečekal.
„Naruto, no tak!! Vyžeň ho z hlavy VEN!“ Zamračila se Tsunade a chytla ho pod krkem.
„Heh, to neuděláš“ Ušklíbnul se. „Když zemře on a nestrhne tu pečeť, jdeš s ním!!“ Ušklíbla se Tsunade a víc mu zmáčkla krk, takže mu docházel vzduch.
„Chytrá holka, dobře, protentokrát ho pustím. Příště zemře!“ Zasýpal Kyuubi.
V tom Narutovi oči nabrali zase normální barvu. „Naruto!“ Vřískla Sakura a přiskočila k němu.
„Bude v pořádku?“ Zeptala se Sakura.
„Nechtěla jsem ho zabít, nestiskla jsem moc, myslím že zítra se probere.“ S těmito slovy se zvedla a šla uklízet v kanceláři.
„Tak dobře Peine, protentokrát vám budu důvěřovat. Kdy by měl útočit?“ „Když to tak propočítám, okolo měsíce.“ Tsunade pokývala hlavou. Pein tedy vykročil směrem ke dveřím. Už vycházel, když v tom ho zastavil Tsunadin hlas.
„Opovažte se zradit!! Jestli to uděláte, přísahám že vás všechny najdu a zazdím vás zaživa, nebo lehnete popelem na hranici.“ Řekla výhružně Tsunade a nechala ho odejít.
Tsunade zavolala lékaře aby Kakasiho a Naruta odnesli na do nemocnice. Když už byla kancelář prázdná, Tsunade se sesunula na židli a založila hlavu do rukou.
„Bože, bože, co nám to děláš Naruto…“ Řekla potichu a opět se dala do uklízení.
Po 4 dnech, nemocnice:
„Tak, Kakashi, Naruto. Dneska vás pustíme domů. Kakashi, vy se ještě týden nehnete z postele jasný!“
„Jo,jo, jasný.“ Povzdechl si Kakashi.

Heh, tak snad se líbilo a další dílek semkon hodím zhruba za.... 30min.

5
Průměr: 5 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Pá, 2008-05-09 21:25 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

jezisi, ja se mooc omlouvam ale melo by to tady bejt co nejdriv, posilala sem ho hned tady po tomdle, takze fakt nwm.... mno nic pockam do rana a pak na to hupsnu.. Laughing out loud

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-05-09 21:20 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

úžasný jen tak dál Kakashi YES

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Pá, 2008-05-09 19:14 | Ninja už: 19901 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jo jo bre tyyy a na ten dalsi dilek se tesim Kakashi YES