manga_preview
Boruto TBV 15

Válka duší 4: Nečekaní spojenci

Válka začala a nepřátelé jsou v přesile. Dnes budeme sledovat závěr bitvy ať už s dobrým nebo špatným koncem. Hezké čtení.

Polovina z obranné armády a 34 Bleskových vládců si dávali malou pauzu, když Orochimaru s Myoshim připravovali finální útok. Gaara opustil podobu Shukaku, protože už nedokázal spotřebovat více chakry a Saya s Kakashim museli rozpustit bleskovou obranu ze stejného důvodu. Vypadalo to velmi špatně a Orochimaru si byl jistý, že proražením posledního obranného valu zničí město a přikloní rovnováhu sil na svou stranu. Myoshi předpokládal tuhý odpor a tak nechal Gryffina stále vyvolaného, aby jeho útoky urychlily konec bitvy. Orochimaru znovu získal trochu sil a s celou armádou vyrazil do útoku. Myoshi chtěl překvapit Šakrana a jeho muže útokem z boku, ale tvrdě narazil. Šakran nechal projít deset Shiffů a pak spustil Gaarovu past. Písek se vyvalil ze země a pochytal nepřátele. Gaara nadálku aktivoval vlastnost písku a ten roztrhal Shiffy na kousíčky, které poté shořeli. Myoshi se musel vrátit k Orochimarovi, který úspěšně prorážel kousek po kousku obranu vesnice. Pod útoky Shiffů umíralo mnoho obránců a odvetné údery Šakranových jednotek neměli vůbec žádný efekt. Obrana se začala hroutit a vše se přibližovalo ke katastrofě, ale v jednu chvíli celé pravé křídlo prostě ztuhlo. Gaara, Yondaime a Naruto se rozhlíželi, co se děje a nakonec uviděli dvě postavy, které stály na skalní římse. Byl to obrovský šok pro naše hrdiny, protože oba neznámí měli oblečení Akatsuki. Nijak neskrývali své tváře a bylo tedy poznat, že obraně Suny přišel na pomoc Kisame, který jako jediný přežil při boji s Kyuubim a Itachi. Po chvilce seskočili k našim přátelům a začali se smát.

"No nikdy by mě nenapadlo, že budu bojovat na straně dobrých." prohlásil Itachi a začal se ještě víc smát.
"Co..co...co tady děláte??" ptal se hodně podezřívavě Naruto.
"Orochimaru nesmí zvítězit!! Jinak by náš plán selhal." odpověděl Kisame.
"Jaký plán???" zeptal se znovu Naruto.
"Plán na ovládnutí světa, chlapče." ozval se Itachi a sledoval stále naštvanějšího Naruta.
"To budete teď bojovat s námi a pak zase obrátíte proti nám??" říkal tázavě Gaara.
"Vystihl si to velmi dobře." odpověděl Kisame, ale do jejich rozhovoru se chtěl vetřít Orochimaru se svým hadem.

Orochimaru byl nepříčetný, protože neočekával příchod členů Akatsuki a tak nedával vůbec pozor na své okolí. Než se stihl uklidnit, tak ho Naruto s Gamabuntou obešli ze zadu, Tsunade a Jiraiya byli vpravo, Gaara vlevo a před Orochimara se postavila Saya. Místo útoku některého z těch pěti na Orochimara zaútočil někdo jiný. Kisame svým mečem odpálil Orochimara do vzduchu, kde si ho vyzvedl Itachi. Nejdřív ho pěkně znehybnil svým Mangekyou Sharinganem a poté na něj vypustil několik ohnivých projektilů. Orochimaru se vyhnul ohnivým útokům, ale už měl proti sobě dalšího protivníka. Yondaime zasáhl Orochimara do břicha svým Rasenganem a odhodil ho tak padesát metrů zpět. Orochimaru už neměl tolik sil, aby porazil všechny soupeře a raději utekl z boje. Toho využili obránci města a začali ničit dezorientovanou armádu nepřítele. Ta se bez velení naprosto rozpadla a většina armády taky raději utekla. Myoshi zůstal se svými posledními deseti Shiffy a s malinkou armádou ve vesnici. Jeho úkol nebyl zničit vesnici, ale Šakrana a většinu Bleskových vládců. Nebylo tedy divu, že Myoshi dal rozkaz zaútočit na Šakrana a jeho zbylé muže.

Shiffové se vrhli do boje s vládci a Myoshi si vzal na starost Šakrana. Vládci bojovali jak mohli, ale Shiffy nedokázali zastavit a naopak padlo dalších osm vládců. Tehdy se projevila výpomoc Itachiho nejvíc. Svým Sharinganem spoutal útočníky a dal příležitost ostatním je zničit. Nakonec se podařilo utéct třem Shiffům, ale ostatní byli nemilosrdně zničeni Narutem, Yondaimem, Kakashim, Nejim, Sayou, Kisamem a Tsunade, která sundale hned dva najednou. Zbytek Shiffů se přidal k Myoshimu a podnikli útok proti Šakranovi společně. Šakran se bránil víc než úspěšně a při úhybných skocích se mu podařilo zranit Myoshiho na paži a zničit dva Shiffy. Teď už měl Šakran proti sobě jen dva protivníky a nikoho ani nenapadlo, že by mohl ještě prohrát, ale to byl velký omyl. Myoshi provedl nějakou pečeť, ale Šakran ji neznal. Nakonec z Myoshiho vypadlo, že to je pečeť Gryffina a na Šakrana se najednou řítilo několik menších ohnivých koulí. Šakran využil své rychlosti a uhnul, ale pouze do míst, kde na něj čekal Myoshi se svým Raikiri. Přímému zásahu se Šakran vyhnul, ale zranění na ruce bylo i tak hluboké a donutilo Šakrana trochu ubrat na tempu. Myoshi teď měl výhodu a té chtěl využít za každou cenu. Podnikal jeden výpad za druhým, ale Šakran si stále udržoval bezpečnou vzdálenost od svého protivníka.

Mezitím se obráncům podařilo zlikvidovat zbylou armádu Orochimara. Začali se prohlížet zranění a lékařští ninjové je odnášeli do nemocnic ve skrýté části vesnice. Naruto si pak jako jediný všiml Šakrana s Myoshim na skalních římsách Suny a vydal se k nim. Ostatní se dál pokoušeli najíz raněné pod sutinami, které vznikli po několika výbuších. Naruto nakonce přiskočil před Šakrana a postavil se do obranné pozice.
"Ne Naruto!!!!! Je příliš silný, toho nepřemůžeš." okřikl ho Šakran.
"Můj bratr má pravdu hochu, raději odejdi." přidal se Myoshi.
"Nikam nejdu. Kdybych utekl, tak bych porušil svůj život ninji," odpověděl hrdě Naruto a v Šakranových očích se rozzářil úžas.
"Tak si ho vem Naruto." dodal Šakran.

To nemusel říkat dvakrát a Naruto se vrhl na Myoshiho. Myoshi byl překvapen, že se mu chlapec nejen postavil, ale dokonce ho překonával. Myoshi se uchýlil k své pečeti,ale Naruto ho překvapil něčím úžasným. Předváděl další pečeť, kterou nikdo neznal a nakonec zakřičel na Myoshiho: "Nejsi jediný, kdo umí novou pečeť a teď pocítíš její sílu." Pak Naruto dokončil pečeť a zvolal: "Pečeť Fénixe!" V ten okamžik vedle Naruta přistál Fénix. Pohled to byl úžasný. Fénixova křídla byla jako spalující požár, jeho oči plné žáru, ale nikomu to nedělalo potíže.Všichni začali pociťovat příjemné teplo na svém těle, ale Myoshi jako jediný z toho neměl radost, protože tušil trable. Kolem Naruta se formovala chakra jako za dob Kyuubiho, ale s tím rozdílem, že teď ho chakra neovládala. Myoshi rychle vyvolal své Gryffiny a pak stanul před nejhoršími nepřáteli, které si mohl vybrat. Naruto a jeho malá potvůrka - Fénix. Nový mazlíček Naruta zaútočil a snadno zničili Gryffiny. Pak letěl ke svému pánovi a začal se vstřebávat do Narutova těl. Naruto se změnil v lidskou pochodeň, která spálila vše, čeho se jenom dotkla. Myoshi si zřejmě uvědomil, že v normálním boji prohraje a chystal něco špatného. Naruto zaútočil, ale Myoshi se jeho útoku vyhnul, dokonce jej sám zasáhl tvrdým úderem, odhodil za sebe a mířil přímo k nepřipravenému Šakranovi. Ten sice uhnul přímému útoku, ale hluboké zranění na ruce a teď i na noze bránili Šakranovi v plnohodnotné obraně. Proto dlouho neodolal bratrovu útoku a nakonec přišel okamžik Myoshiho vítězství. Naruto se vzpamatoval, ale to už bylo pozdě. Naruto pohlédl na Myoshiho, který pomocí Raikiri prorazil Šakranovu hruď, jak se ďábelsky směje a táhne svou ruku z bratrova těla. Pak kousek poodstoupil a sledoval padající tělo Šakrana. Naruto zachytil svého přítele ještě před dopadem a odnesl ho kousek stranou. Začal s ním lomcovat, jako by nevěřil, že je mrtvý.

"Šakrane!! Šakrane teď nemůžeš odejít." křičel Naruto a třásl se Šakranovým tělem.
"Snažíš se marně Naruto. Můj bratr konečně zemřel a já mohu konečně odejít." povídal s velkou radostí Myoshi.
"To se teda pleteš!!! Ikdyž se nehýbá, cítím jeho přítomnost v mém srdci." zakřičel Naruto.
"No to je nádherné, můj bratr si našel konečně kamaráda. Poslouchej chlapče. Můj bratr se narodil už před dvěma sty lety, tahle podoba je už jeho třetí převtělení." povídal.
"Lžeš!!! Tobě nevěřím ani slovo!!" zařval Naruto.V tu chvíli se najednou setmělo a začala bouřit mračna. To přilákalo pozornost ninjů ve vesnici a ve chvilce se nejrychlejší objevili na římse, kde bojoval Šakran s Myoshim. Když chtěl Kakashi přistoupit k Narutovi. Tak se z nebe snesl blesk a zasáhl Šakrana následně Naruta.
"NARUTO!!!!!!!!!!!!!!!!" ozvalo se ze všech stran a všichni přítomní se k Narutovi a Šakranovi rozeběhli...............

Co se stalo s Narutem?? Dokáže někdo porazit Myoshiho?? Tak to až příště¨...

5
Průměr: 5 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-11-21 18:47 | Ninja už: 5741 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no ty jsi to teda utl.. v tom pravém Smiling ještě štěstí, že nemusím čekat na vydání nového dílu ale hned se na něho vrhnout Laughing out loud jinak další výborný díl, jsem zvědavá co bude dál

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, Út, 2010-06-22 16:22 | Ninja už: 5460 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Zajímá mě, jak to dopadne, takže jdu dál!Dattebayo! Laughing out loud

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Ne, 2009-03-08 14:12 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Skvělé .. Smiling Laughing out loud Smiling, jen tak dál xD

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Út, 2009-01-13 18:29 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 2208 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Slaboučký? Hele, nepodceňuj to. Je t mega super ultra fantastický!

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Pá, 2008-03-28 22:12 | Ninja už: 6236 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Je to good dilek, ale nwm proc jsem tu nedal koment kdyz jsem to uz cetl Laughing out loud

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2008-03-28 22:08 | Ninja už: 6394 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

skvělí těším se na další díl

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-03-25 20:26 | Ninja už: 6144 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jak slaboučký? Líbí se mi to, jako vždy, i když nacházím chyby, jako vždy... Ale je to s každým dílem lepší, po stylistické a občas i pravopisné stránce. Eye-wink Takže se těším na další, určitě mě zas něcím překvapíš. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele -- Temari --
Vložil -- Temari --, Út, 2008-03-25 16:35 | Ninja už: 6114 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

no to co si myslím ani slovami vyjadrit nedokážu. takže me jenom napadá trošku méne výstižné slovo : megafantasttické , i když vím , že je to opravdu moc slabé slovo Smiling už se teším na další díly

Obrázek uživatele Sloth
Vložil Sloth, Po, 2008-03-24 13:18 | Ninja už: 6231 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

aaaa......skveleeee, uz sa tesim na pokracko Eye-wink

>><<>><<<<

Kichiri Kachiri...."Mandolin?"

^Insanity is spreading... An insanity, you just won't be able to defy... Don't struggle - watch Soul Eater^
http://www.kone-poniky.estranky.sk/stranka/naruto---kone

Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, Út, 2008-03-25 16:33 | Ninja už: 6174 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Tak lidičky trochu to napínám,ale snad mě znáte.Ve čtvrtek bude pokráčko,protože teď momentálně nestíhám.Jo bacha,mám teď období,kdy píšu úplný blbosti,tak se nedivte,že je to slaboučký.

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-03-24 10:36 | Ninja už: 6145 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

jéé to je užasné!! Smiling