manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (6. kapitola)

,,ZMLKNI!!!‘‘ zaječeli na něj všichni kromě Hinaty a Hedanny, které to hodily za hlavu a začaly si povídat o misi.

6. kapitola: Kdo zahučí do trní???

Po chvíli, ve které se neúspěšně snažili vzbudit Tsunade se noví členové vydali na jejich první misi v nově založeném spolku.
Mapu dostal do ruky Lee a Ino ho svědomitě pozorovala, jak ten bezvadnej úžasnej krásnej ninja v bezvadným úžasným krásným oblečení (a hodinkách) bezvadně úžasně krásně zachází s tou mapou (kdyžtak to je jen popis jejích myšlenek…).
Došli k rozcestí a Lee řekl: ,,Nejsou tu tak dobře označený cesty, takže budem muset improvizovat…‘‘
,,Dovolíš?‘‘ zeptal se Neji, vzal mapu a otočil ji o sto osmdesát stupňů. ,,Držíš ji obráceně…!!‘‘ Potlačovaný smích všech ostatních vzrostl v hlasité chechtání. Lee se zatvářil ublíženě a koutkem oka se podíval na reakci Ino. Ta se tomu jen zasmála a když zpozorovala Leeho pohled, poznal, že se před ní (moc) neshodil.
Byla námaha šlapat takovým terénem, takže se přesunuli na stromy. Les se pomalu proměnil v trnovou džungli. Každý si vytáhl kunai, aby se mohl prodírat skrz ostré šlahouny keřů. Tím se postup zpomalil, jen o to, že Tenten jednou zakopla a spadla rovnou do trní. Hedanna to měla nejlepší: řekla, že bude kontrolovat ty, co zahučí někam podobně jako Tenten. Pak se vyšvihla na strom, vytáhla si svoji tajnou katanu a prosekávala si cestu nahoře.
Za několik hodin prodírání se a sekání do nízkých větví porostu (Naruto a Gaara odmítali použít ocasy, protože nevěděli, jaký to bude mít následek a Hedanny se na to nikdo z těch, kdo věděli, že má zapečetěného Houkoua radši neptal…) se skupinka ninjů, téměř všech utahaných k zbláznění ocitla na malé mýtině. Naštěstí byla dost velká pro všechny (Hedanna uvolnila místo a vytáhla si houpací síť na strom, čímž teda moc místa neuvolnila, ale o něco málo víc ho bylo).
Protože už bylo dost pozdě na stavění stanů, vzali si jen něco pod sebe a přikrývat se kvůli vyšším nočním teplotám nemuseli.
Zatím měli dost jídla z domu, takže na oheň se mohli vykašlat a vzít si jen nějaký obložený chleba. Do kruhu i tak kolovaly Choujiho čipsy, borůvky Tenten a sušené meruňky a švestky od Hedanny.
,,Nevím, kde jsme…‘‘ povzdechl si nakonec i Shikamaru, který měl obvykle ten nejlepší orientovací smysl. Teda aspoň z těch, kdo ho veřejně ukázal.
,,No, tak! To nebude tak zlý!‘‘ začal Neji. ,,Dneska prostě někdo bude mít noční hlídku.‘‘
,,Ale kdo??!‘‘ zeptal se Naruto, který si chtěl jít co nejdřív lehnout, poněvadž když prosekávali cestu, dělal machra, že je povede, takže nakonec se kunaiem musel ohánět nejvíc, jinak na něj taky padalo to trní, které neslyšně a nepozorovaně sekala Hedanna.
,,Já to vezmu,‘‘ řekla, když se nikdo nehlásil. ,,Stejně mám na pozorování nejlepší místo…‘‘
,,Tak fajn!!‘‘ uvítal to Lee nejhlasitěji a pak i všichni ostatní.

Poznámky: 

Tak tady je pokráčko mé FanFiction. POkud se vám zdá, že je to ujetý, nejste sami...

4.97778
Průměr: 5 (45 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, St, 2010-08-04 14:01 | Ninja už: 5219 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

s tím komentem o Gaarovi souhlasím Laughing out loud jesm zvědavá jak to všecko nakonec dopadne

Obrázek uživatele Sajurii
Vložil Sajurii, Čt, 2009-07-09 23:36 | Ninja už: 5439 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Ahoj, vážně bezva, jen mě tak napadá, neměl by si hlídku vzít Gaara, když nemůže spát?

Obrázek uživatele Temari16
Vložil Temari16, So, 2009-04-11 21:23 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 140 | Autor je: Prostý občan

To je běsné!! Úplně mega!!Hned jdu číst dál!!

Obrázek uživatele Deidara_chan
Vložil Deidara_chan, Čt, 2008-03-13 16:03 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

ahoj máš to super tak se mi to líbí pěkný

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, St, 2008-03-12 14:19 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

joooo jen tak dál