manga_preview
Boruto TBV 07

Oslava výročia konca Štvrtej veľkej vojny nindžov

1. septembra sa oslavuje ukončenie Štvrtej veľkej vojny nindžov. Ľudia všetkých veľkých národov si pripomínajú obete, ktoré táto vojna spôsobila a prejavujú vďaku padlým, aj živým – jej účastníkov. Oslavy sa usporadúvajú v každom národe odlišne, napríklad v Kamennej majú pochod veteránov a ukážky nindžovských techník. V Hmlistej zas robia večerný program pre veteránov na lodiach a ponúkajú im pritom občerstvenie zadarmo.

My sa presúvame do Skrytej Listovej, kde sa tento deň práve chystá zahájiť slávnostným príhovorom Siedmy Hokage - Uzumaki Naruto, ktorého ľudia všetkých národov označujú ako hlavného hrdinu tejto vojny.

„Ták, Zlato, máš pripravený príhovor? Za päťdesiattri minút budeš rečniť,“ usmiala sa Hinata na manžela.
„Či ho mám pripravený? Ten príhovor si robila kompletne ty,“ Naruto sa uškeril.
Hinata sa zachichotala: „Neboj, na druhý rok ti ho napíše Shikamaru.“
„Nato môžete okamžite obaja zabudnúť! Mám dosť práce aj bez toho!“ zakričal Shikamaru z druhej strany terasy.
„Kde je Boruto a Himawari? A nečaká ma dnes od Boruta nejaké prekvapenie, že nie?“ spýtal sa Naruto a na Hinatu vrhol zdesený výraz.
„Neboj sa, sú s otcom a Hanabi“ odpovedala Hinata s úsmevom.

Niekde na inej planéte a v inej realite

Štyri maskované postavy zahalené v čiernom oblečení sa stretávajú. Vidno im len Byakugan v očiach a rohy trčiace skrz výstrihy na kapucni. Tri postavy sa postavia do tvaru trojuholníka, štvrtá do jeho stredu a hovorí:
„Odteraz sa budeme oslovovať kódovými menami. Dúfam, že každý si svoje kódové meno pamätá, či ho, vám kreténom, mám zopakovať?“

Postavy sa prezentujú:
„Maskovaný 1!“
„Maskovaný 2!“
„Maskovaný 3!“
„Super, a ja som Maskovaný 4! Tak fajn, dobre vedieť, že tie hlavy blbé nemáte na parádu,“ riekla veliaca osoba.

„Pre istotu ešte raz zopakujem plán, takže dávajte pozor! 14.30 hod. nášho času bude mať blbá Líška ten trápny prejav. Prvý portál otvorím tak tridsaťpäť sekúnd po zahájení príhovoru. Bude vo výške asi šesť metrov nad stredom davu a skočí do neho Jednotka. Snaž sa spôsobiť čo najväčší zmätok. Portál nechám otvorený na odlákanie pozornosti a po ôsmich sekundách otvorím druhý portál za chrbtom Líšky. Pomocou môjho blesku mu dám úder na miechu, aby som zablokoval čakrové body a mal by upadnúť do bezvedomia, takže budeme mať pokoj od jeho sily. Aj tento portál nechám otvorený.
Tretí portál následne otvorím nad prvým radom tiež v šesť metrovej výške asi po desiatich sekundách od odkrytia druhého. Tam by mala stáť rodina Líšky. Skočí do neho Dvojka a čo najrýchlejšie a najlepšie jediným úderom ich všetkých troch zabije. Trojka, ty tu zostaneš ako záloha, ak by sa niečo pokazilo. Akonáhle otvorím portál pred tebou, vbehneš doň a budeš sa snažiť jednať, ako najlepšie dokážeš podľa situácie.

Prioritou pre všetkých je čo najrýchlejšie lapiť Líšku a doniesť ju skrz niektorý z portálov sem. Hlavne nezabudnite, že najprv sa s ňou vrátime na toto miesto, a až potom ju prenesieme do reality, kde sa nedá vystopovať. Predsa neurobíme tú istú chybu ako Momoshiki.“

„Všetkým je plán jasný?!“ zahlásil veliteľ a ostatné maskované postavy mlčky prikývli hlavou.
„Dajte si pozor na syna Líšky - Boruta, pretože dal dole Momoshikiho a na oplátku od neho dostal kaamu.“
„Hah, to na toho sku*vysyna sedí! Nechať sa zabiť galganom, a potom ho odmeniť,“ prehovorila jedna z postáv.
„Sku*vysyna? Vieš, že máme spoločnú mamu, však?“ upozornila osoba v strede.
„No a čo? Aj tak ju nemáme radi... Naviac, Momoshiki bol vždy čierna ovca rodiny, ale to, že má dosť charakteru, aby prijal svoju porážku, som nečakal.“
„Radšej sa poriadne priprav, o chvíľu ideme do akcie,“ dodal veliteľ v strede a nastalo hrobové ticho.

Späť v Listovej, štyridsaťosem minút pred príhovorom u Sasukeho doma.

„Ták, Zlatko, tešíš sa na príhovor?“ spýtala sa Sakura Sasukeho.
Po pár sekundách rozmýšľania odpovedal: „Nikdy by ma nenapadlo, že od toho blbca budem počuť príhovor, a aj tak pochybujem, že si ho pripravil sám.“
„Ale no tak, trošku ver svojmu kamarátovi, po toľkých rokoch by si ho mal dobre poznať.“
„Práve zato, že ho poznám. Do srdca ľudí vie hovoriť dobre, ale paradoxne slávnostný prejav pre široké publikum mu už dajako nejde.“
Dvere do spálne sa otvorili a stála v nich Sarada.
„Som už pripravená, vyrazíme? O chvíľu bude mať Siedmy príhovor.“
„Aj my môžeme pomaly ísť,“ odpovedala Sakura.

Zostáva dvadsať minút.

„Hoj, Shino!“
„Oh, hoj, Kiba a Akamaru, aj ty si ideš vypočuť Naruta?“
„Áno... čo myslíš, koho tam ešte stretneme?“
„Netuším. Sai a Shikamaru sú na terase so Siedmym. Tenten si otvorila vlastný stánok a dúfa, že niečo predá. Chouji a Ino majú dnes misiu. Leeho som pred chvíľou videl, ako išiel dakde so synom.“
„Ah... tak snáď si pokecáme aspoň s Hinatou.“
„To silno pochybujem, pretože bude mať dosť starostí s deťmi a s Narutom samotným.“
„Stalo by sa niečo, kebyže aspoň raz nepokazíš moju náladu?“ zahundral Kiba.

Zostávajú tri minúty.

„Ach jaj, zase nestíhame, pretože ste museli s Himawari ísť na cukrovú vatu a čakať tam v rade,“ hundral Boruto.
„Čo to tvrdíš, veď ten tvoj hamburger nám zabral minimálne osem minút času,“ protestoval Hiashi.
„Jasné, jasné, prepáč, dedo,“ odvetil Boruto a povzdychol si.
„Hej, Boruto, nie je pekné na vlastnú sestru hádzať vinu,“ vytkla synovcovi Hanabi.
„Fajn, priznávam vinu, ale to neznamená, že ona si nemusí priznať svoj podiel!“
„Čo je to s tebou, bráško? Od rána si na všetkých okolo seba nepríjemný.“
„Prepáč, Himawari, mám len zlý pocit z dneška, to je všetko.“
„Ach jaj, to bude problém sa prepchať do prvého radu, že?“ povzdychla Hanabi, keď uvidela dav ľudí pred sebou.
„No nič, máme už len minútu a sme v strede davu.... musíme sa poponáhľať.“

Príhovor.

„Hej, Naruto, je 10.30 hod., tak mazaj,“ súril Shikamaru.
„Jasné, Shikamaru, už idem,“ odvetil Naruto a postavil sa na okraj terasy sídla hokageho.
Jeho pohľad skončil v prvom rade a pomyslel si: Ach jaj, Boruto nikde. Už teraz viem, že toto nedopadne dobre, ale je čas začať rečniť.

„Vážené dámy, páni, dievčatá, chlapci a shinobi. Dovoľte mi privítať vás na oslave výročia konca Štvrtej veľkej vojny nindžov. Pevne verím, že všetci si uvedomujete cenu, ktorú nás táto vojna stála, no nech je zároveň aj pripomenutím...“ Naruto už vetu nedokončil.

Do davu totiž skočila tajomná postava obkolesená bleskami a medzi ľuďmi vypukla panika sprevádzaná hlasnými výkrikmi. Ľudia začali padať na zem. Daktorí boli okamžite mŕtvi, iní len v bezvedomí.

Naruto sa nestihol ani spamätať a od chrbta dostal ranu bleskovou päsťou, čo ho vyhodilo z terasy, spadol pred sídlo hokageho a zostal v bezvedomí. Následne sa cez budovu prehnali blesky a zrútila sa spolu so všetkými, ktorí boli na terase. Tajomná postava sa vznášala vo vzduchu a sledovala chaos, ktorý prepukol.

„Himawari!“ zakričal Boruto, keď videl, ako sestru odhodila tlaková vlna spôsobená útokom.
Ani si nerobil starosť o deda a Hanabi, musel totiž ochrániť sestru za každú cenu. Periférnym videním zazrel, ako padá budova hokageho. V tom momente mu začala tŕpnuť ruka a značka, ktorú dostal od Momoshikiho, sa začala šíriť po celom jeho tele, a navyše sa prebudilo to oko.

Nad prvým radom sa otvoril ďalší portál a iná tajomná postava obklopená bleskami sa vrhla priamo na Hinatu. Nohou ju pritisla k zemi a katanou prepichla priamo v oblasti srdca.

„Tí zas*ani sú približne v strede. Boruto už vie ovládať kaamu, to som naozaj nečakal! Rýchlo sa spoj s Jednotkou a dorazte tých dvoch faganov. Ja idem po Líšku,“ zavelil neznámy.
Jedna tajomná postava sa rozbehla k Himawari, druhá išla po Naruta.

Zrazu sa na mieste Naruta zjavil Sasuke. Siedmy sa ocitol pri Sarade a Sakure, ktorá ho začala ošetrovať po aktivovaní Pečate sily sto.
Sasuke sa pozrel na Hinatu a pohrozil útočníkom: „Za toto zaplatíte!“
„Ty si Sasuke, že? S tebou môj plán nerátal,“ konštatoval agresor.
„Takže to ty si autorom tohto všetkého?“ spýtal sa posledný mužský Uchiha.
„No a čo? Zdochneš ako tá suka pred chvíľou!“ hrozil nepriateľ.
„Hej, Jednotka, pohni si a zabi už to dievča!“ ešte zavelil spoločníkovi.

Tajomná postava sa postavila nad omráčenú Himawari a namierila jej na hlavu katanu. Stalo sa však niečo nečakané. Boruto posilnený kaamou prepichol útočníka pomocou blesku sústredeného v pravej ruke a odkopol ho na druhú stranu centra. Následne sa rozbehol proti druhej postave.

„Ty sku*vysyn, teraz...“ postava ani nedokončila vetu a ruka, v ktorej držala katanu, bola v zuboch Akamarua. Ten pevne stisol svoju čeľusť a nepúšťal sa.
„Sku*vený pes!“ zakričala postava a Akamarua odhodila tak desať metrov od seba.
Bolo však pre ňu neskoro. Boruto rukou útočníkovi prevŕtal brucho a urobil rez smerom k srdcu. Postava padla a nehýbala sa. Bola okamžite mŕtva. Pod ňou sa na zemi objavila krv, ktorá sa začala roztekať ako vyliata z vedra.

Postava, s ktorou bojoval Sasuke, šla k zemi, lebo jej preťal šľachy na ľavej nohe. Ranený útočník otočil hlavu na Sakuru a uprene sa na ňu pozeral. Pred Sakurou sa zjavil portál, z ktorého vybehol ďalší nepriateľ. Prebodol kunoichi s ružovými vlasmi katanou a odkopol ju spolu so Saradou. Sakura sa rýchlo postavila naspäť na nohy, ale bolo neskoro, pretože postava zmizla v bráne medzi svetmi spolu s Narutom a následne sa všetky ostatné priechody zatvorili.

Avšak jeden portál sa otvoril. Keď sa Boruto pozrel kde, zalial ho po celom tele studený pot, lebo bol priamo nad bezvedomou Himawari. Boruto sa hneď rozbehol k sestre, ale zapichalo ho pri srdci a on sa potkol o jednu z mŕtvol, ktorá ležala na zemi. Počas pádu si všimol, že to bol učiteľ, ktorý ho vychovával ako nindžu - Shino. Boruta však nezaujímalo Shinove telo, snažil sa postaviť, avšak nevládal. Značka ustúpila a jeho oko sa zase stalo normálnym.

Sasuke sa prehodil s mŕtvolou nejakého decka, ktoré ležalo vedľa Himawari a snažil sa ju ochrániť pomocou ruky Susanoo, bohužiaľ nestihol. Katana posilnená bleskami padla priamo Himawari do srdca. To bol posledný pohľad, ktorý Boruto v ten deň videl predtým, než skolaboval. Sarada sa po útoku rýchlo postavila na nohy a rozbehla sa k nemu. Snažila sa nezakopnúť o mŕtvoly, ktoré ležali po celom centre.

Sasuke prišiel k postave, s ktorou pred chvíľou bojoval. Popadol ju za golier a odvliekol k Sakure.
„Vylieč ho. Má informácie, ktoré potrebujeme minimálne k nájdeniu Narutovho tela.“
Sakura sklopila zrak a začala s liečením.
„Sarada, dokážeš Boruta odniesť do nemocnice?“ spýtal sa Sasuke.
„Je ťažký, ale myslím si, že to zvládnem,“ odvetila.

Boruto sa ocitol v temnote.
„Kde to som? Som po smrti?“
„Nie, ale s takýmto prístupom budeš,“ odvetil hlas poza jeho chrbta.
Boruto sa rýchlo otočil a až ho zamrazilo. Za ním stál Momoshiki!
„Tvrdil som ti, že tvoje modré oči ťa o všetko oberú. Upozornil som ťa na to, ale ty si moje slová ignoroval, alebo si len nečakal, že veci naberú taký rýchly spád?
Boruto mlčal, nevedel, čo hovoriť...
„Hehe, som zvedavý, čo urobíš. Snáď ma ešte trošku pobavíš predtým, než zomrieš,“ pochechtával sa Ōtsutsuki.

Boruto sa zrazu prebral. Pred sebou mal biely strop nemocničnej izby, v ktorej ležal. Vedľa neho stáli Sarada s Mitsukim.
„Konečne si sa prebudil, bála som sa o teba. Bol si aspoň dvadsať hodín mimo. Doktor povedal, že si mal kolaps srdca. Boruto musíš si s tou značkou na ruke dávať pozor!“
„Mamka a Himawari... kde sú?“
Sarada sklopila zrak, chytila Borutovi ruku a pevne ju stisla.
„Aha...“ povedal Boruto a začal plakať.
Sarada si prisadla k Borutovi na posteľ, pritúlila si ho a jeho hlavu si oprela o rameno.

„Tak fajn, s týmto tu som skončil,“ prehlásil Sasuke a kunaiom zaťal postave do tepny na krku, ktorá začala silno krvácať.
„Zistil si, čo si chcel?“ spýtal sa Kakashi.
„Áno, títo kreténi sú z klanu Ōtsutsuki. Vedeli dobre, že ich bojová kvalita nie je veľmi dobrá, tak všetko sústredili do momentu prekvapenia a spoliehali sa na rýchly súboj. Dokonca aj plán majú rovnaký ako Momoshiki, avšak teraz miesto, na ktoré zobrali Naruta, sa zmenilo,“ povedal Sasuke a následne sa otočil k vchodovým dverám a vyrazil.
„Hej, kam ideš?“ zvolal Kakashi.
„Po Boruta, toto bude predovšetkým jeho bitka,“ odvetil Sasuke.
Kakashi sa pozrel na postavu, ktorú si zobral Sasuke do parády. Bola už po smrti.

Sasuke prišiel k dverám nemocničnej izby, kde ležal Boruto. Zamyslel sa nad tým, čo mu má povedať. Sám bol v podobnej situácii ako on. Mama mŕtva a súrodenec, ktorého mal tak rád, je nebohý tiež. Čo by mu mohlo pomôcť? Ani nemôže povedať, že Naruto ešte žije... Po pár sekundách rozmýšľania otvoril dvere a vošiel dnu. Videl Boruta plakať v Saradinom objatí. Za dcérou na stoličke sedel Mitsuki a smutne hľadel do zeme.

„Hej, Boruto, súcitím s tebou, ale...“ Sasuke ani nedokončil vetu a Boruto mu skočil do reči.
„Otec žije?“ vyhŕkol.
„Necítim ho, ale viem, kde ho odviedli. Si si istý, že ďalší súboj zvládneš?“
„Som si istý v jednej veci. Chcem zabiť každého, kto má na tomto tu aspoň maličký podiel viny!“ prehlásil Boruto. Značka na ruke sa mu opäť začala rozširovať po celom tele a jeho oko sa znovu prebudilo.
„Daj vedieť, keď budeš pripravený, lebo musíme vyraziť ihneď,“ zdôraznil Sasuke.

Poznámky: 

Tak fajn, BeeSan tu je tvoje želanie... snáď za dačo stojí.
Ďakujem Senpai-sama že mi pomohla s korekciou.
Príbeh som nechal otvorený naschvál ( aj tak som prekročil minimálny limit 3,282‬krát ).
Inač, já tie tagy veľmi dobre neovládam - tak sa prosím nehnevajte ak to bude vyzerať škaredo... prej dielo sa dá editovať tak by som sa pak pohral s úpravou.
A prosím zanechajte komentár čo si o tom myslíte.

4.75
Průměr: 4.8 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Avárt
Vložil Avárt, Čt, 2020-01-02 16:12 | Ninja už: 5609 dní, Příspěvků: 785 | Autor je: Asistent pošťáka

Tak jsem si na začátek nepřečetla tagy a od "Maskovaný 1, Maskovaný 2, Maskovaný 3" byla v mylném dojmu, že jde o kategorii Humor. Pak nastal ten masakr. Laughing out loud
Ale dobrej masakr, za mě 4/5.

Obrázek uživatele svkruskor
Vložil svkruskor, Pá, 2020-01-03 22:53 | Ninja už: 2748 dní, Příspěvků: 244 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tak to ma teší Laughing out loud Laughing out loud o tomto to malo byť, z ničoho nič šok Laughing out loud Laughing out loud

Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-11-26 19:28 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Skvelé, že si sa odhodlal a napísal svoj debut Kakashi YES Fakt je, že oslavy môžu dopadnúť všelijako a v narutosvete aj borutosvete strašia Ōcucuki. Príbeh začal celkom nevinne a skončil riadnym masakrom Whááá Každý autor má svoje "špecialitky." Ty si si vybral tú pochmúrnejšiu stránku života. Nevieme, čo autori Boruta vymyslia, ale mám pocit, že Momošiky nemal k Borutovi zlý vzťah a predvídavo ho obdaril kámou, aby nebol bezbranný, keď sa objavia jeho súkmeňovci. To by bol tiež zaujímavý námet na FF. Čo sa týka mojej výpomoci, tak sme spomínali odstavce, ale nakoniec si si urobil po svojom aj čo sa týka štruktúry. Bohužiaľ, mám skúsenosť aj s inými autormi, že keď sa pracuje rôznymi spôsobmi a softvérami, tak nastávajú poruchy, čo aj programy hlásia a niektoré nedostatky vidno až po zverejnení na konohe. Rozhodne nečakaj na reinkarnácie a smelo píš Tee-hee

Obrázek uživatele svkruskor
Vložil svkruskor, Út, 2019-11-26 19:34 | Ninja už: 2748 dní, Příspěvků: 244 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Tie odstavce... no je pravdepodobné že sa to rozhádzalo Smiling preto by bolo lepšie, aby si nabudúce písala priamo do wordu ako som ti to poslal - tam sa to nerozhádže a tvoje úpravy sú tam automaticky uložené Smiling no priznávam sa, pridal som akurát zvýraznené My sa presúvame do Skrytej Listovej, kde sa tento deň práve chystá zahájiť slávnostným príhovorom Siedmy Hokage - Uzumaki Naruto, ktorého ľudia všetkých národov označujú ako hlavného hrdinu tejto vojny. - Niekde na inej planéte a v inej realite Smiling totiž ked som si to spätne čítal, som sa v tom strácal a myslel som že to bude dakto priehľadnejšie ( ked sa už oddeľovali tie časy ). Dúfam že sa nehneváš Smiling avšak za opravu som ti nesmierne vďačný. A ten masaker... dúfam že si ľudia budú najprv čítať príbeh a až pak komentáre Smiling o tom to prekvapenie je Smiling

Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-11-26 20:32 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Všetky začiatky majú svoje muchy, skúsenosti robia veľa. A stále hovorím, autor je Pán a určujúci činiteľ Smiling Jasné, že sa nehnevám, naopak, sa vytešujem, že si začal písať Jump!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2019-11-25 18:47 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 2344 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Nevím, jestli tohle BeeSan svým přáním zamýšlel, ale proč ne. Oslavy nejsou vždycky veselé a mohou se nehezky zvrhnout, ač tys z výročí ukončení války neudělal jen bitku, ale rovnou děsivou krvavou lázeň Laughing out loud
Na úplného nováčka se nejedná o špatný výkon, má to hlavu a patu, nějakou základní myšlenku, popisy, rozhovory, všechno možné, děj se odvíjí, fajn Smiling Tagy jsou v pohodě, jen ta hromada oddělených odstavců ruší plynulé čtení a někdy mate, bylo by žádoucí jejich počet zredukovat. Odstavce se často používají ve skoku z místa na místo, někde to tu tak máš, někde ne, byla jsem pak zmatená, kde se teda nacházíme a kdo mluví (viz Maskovaný 6). Není potřeba tolik entrovat. (Je to příspěvek do mise, tak už teď nic nepředělávej.)

Jsem moc ráda, že ti s tím celým zlatá Senpai pomohla, akorát je nutné naslouchat radám svého korektora. Nevím, jestli nepozornost nebo se vyskytly nějaké technické potíže při předávání různých verzí dokumentu (Senpai mi říkala, že jich bylo víc), ale měl jsi tam chyby, které by opravila, bavily jsme se o tom. Příště si na to dej prosím víc pozor, ať se s tím korektor zbytečně nedělá Smiling
Příliš se mi nelíbí poslední věta, to už víš, moc nahrává přímému pokračování a jednorázovka tak na mě víc působí jako díl nějaké série, podle mě by lepší otevřený konec udělalo to probuzení oka a tečka, ale budiž. Je to detail. Naopak se mi moc líbí, že jsem vůbec nemusela kontrolovat rozsah Laughing out loud Rychlá smrt Himawari a Hinaty zabolela. Pobavil mě Sasukeho názor na Narutův proslov, pochyby, že si ho Naruto připravil sám. Moc dobře svého kamaráda zná. Boruto tu připomíná Sasukeho, stává se mstitelem. A mstitelova cesta je těžká a trpká. Se svým prvním výkonem můžeš být spokojen, taky díky za první příspěvek do mise Smiling Doufám, že tě to bavilo psát a třebas to trochu změní tvůj pohled na Vánoce.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele svkruskor
Vložil svkruskor, Po, 2019-11-25 18:59 | Ninja už: 2748 dní, Příspěvků: 244 | Autor je: Utírač Udonova nosu

A ďakujem, že si ma do misie pripísala aj napriek tomu, že som tvoj nápad najprv zavrhol a potom som sa jak kretén pridal do tej misie a následne ju vzdal...

Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...

Obrázek uživatele svkruskor
Vložil svkruskor, Po, 2019-11-25 18:57 | Ninja už: 2748 dní, Příspěvků: 244 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Fajn, mne to prišlo viac priehľadné, ak dakedy ešte budem robiť dajakú FF ( možno po 20tich reainkarnáciách ) tak dám na teba a urobím to čo najpriehľadnejšie. Tá posledná veta... no pokračovanie bude až keď si nájdem frajerku ( tj. nikdy - aj napriek plánu ), každopádne som chcel nechať ten príbeh čo najviac otvorený a to sa mi podarilo.
A tiež viem že to BeeSan nezamýšľal, ale sám som ti sľúbil že tú poviedku urobím tak najlepšie, ako len viem. A myslím si že svoj sľub som splnil.
To či sa mu bude páčiť to neviem, ale dúfam že som ho veľmi nesklamal.

Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...

Obrázek uživatele BeeSan
Vložil BeeSan, Pá, 2019-11-29 20:13 | Ninja už: 3349 dní, Příspěvků: 433 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Je pravdou, že takéto pojatie oslavy som úplne neočakával, ale ďakujem ti Laughing out loud vážim si, že si si vybral môj námet.
Páčilo sa mi, ako je poviedka napísaná, hlavne prvá časť, kde si ukázal, čo ktorá postava robí a čo má na mysli; a vlastne aj celkovo nápad veľkých osláv k ukončeniu vojny. Potom sa to akosi zvrhlo, ale čo už, ninjovia majú niekedy ťažký život ... Laughing out loud
Ešte raz dík Smiling

Dzn dzn dzn