manga_preview
Boruto TBV 07

Ako som založil novú školu (rozpráva Iruka)

Po poslednom incidente, kedy Boruto (znova) zrovnal akadémiu zo zemou tým, že vyvolal Garagu, aby sa pred kamarátmi predviedol a ten chvostom premenil budovu akadémie na trosky ako po vojne, som sa rozhodol postaviť novú školu. Povedal som si, že tu v Konohe chýba aj obyčajná škola okrem akadémie vychovávajúcej mladých nindžov. Predsa len časy vojen sa skončili a dúfam, že ďalšie tak skoro neprídu. Už nie je treba toľko veľa nindžov ako kedysi.
Asi sa pýtate, odkiaľ som na to vzal prostriedky. Predsa len mám už svoje roky a trepať sa od úradu k úradu a vybavovať si pôžičky v bankách už je na mňa trochu zdĺhavý proces. A tak mi pomohol Naruto. Ako Hokage mal kontakty, a tak to išlo pomerne rýchlo. A mimo iného tým, že mi jeho syn už druhý krát zničil školu, cítil sa tak trochu ponížene vzhľadom na jeho postavenie. Na oplátku som mu sľúbil, že keby sa Himawari rozhodla pre štúdium na klasickej škole, miesto sa pre ňu určite nájde.
Budova bola vybavená, zo zariadením školy mi pomohol Guy a Rock Lee, ktorý to so svojou “silou mladosti“ vzali ako výzvu a musím uznať, že to zvládli ľavou zadnou.
Všetko bolo pripravené a zostávalo už len jediné, zostaviť školsky zbor a prideliť im vyučujúce predmety.
Vo výtvarnej som mal asi najjasnejšiu predstavu. Sai bol ideálny kandidát. Síce toho veľa nenahovorí a s interakciou má stále trošku problémy, ale vo výtvarnej ide o umenie vytvorené na papieri a nie o kecanie.
Druhý predmet, o ktorom som vedel, že nasadím toho najpovolanejšieho, bola matematika. Kto iný ako Shikamaru by bol najideálnejší? Premýšľal som aj, že mu pridám hodinu informatiky, to by tiež mal zvládnuť. Dúfam len, že sa za to na mňa Naruto nenahnevá. Už teraz má dosť práce, ak mu vezmem pomocnú silu, asi mi tento raz tú školu zbúra Hinata, pretože jej manžel bude v práci ešte dlhšie ako býval - teda, ak sa to ešte dá. Na druhej strane Temari bude naopak rada, pretože jej manžel bude mať pevnú pracovnú dobu. Vždy horšie čeliť nahnevanej Hinate ako nahnevanej Temari (bŕŕ...).
Nasledoval dejepis. Spomenul som si na nebohého Tretieho Hokageho Hiruzena. Ach, keby ešte žil, určite by žiakov nadchol svojimi znalosťami a životnými skúsenosťami. O inom adeptovi som nevedel. Tak som to nechal pre začiatok otvorené. Možno urobím konkurz a vyberiem si z uchádzačov. Dúfam len, že sa neprihlásia kdejaké indivíduá. Konoha je ich celkom plná.
Ďalšie predmety, ktoré mi robil vrásky, boli fyzika a chémia. V súvislosti s tým mi prebehla hlavou myšlienka na Kabuta a Orochimara, ktorý majú v pokusoch pomerne skúsenosti. Ale túto myšlienku som si okamžite z hlavy vytriasol. Nie len že by som nerád čelil sťažnostiam od rodičov na učebné metódy mojich profesorov, ale nechcem riskovať, že tí dvaja blázni sa jedného dňa zabarikádujú v labáku so žiakmi. Všetci vieme kvôli čomu. Ešte by pripadal do úvahy Shino, ale pochybujem, že by ho ostatný rešpektovali a taktiež nemám chuť riešiť zamorenie hmyzom.
Nasledovala biológia. Pomyslel som si, že v tomto by vynikal bohužiaľ už tiež nebohý Jiraiya. Ten by sa však orientoval výhradne na ženskú biológiu, čo by asi nadchlo nejedného chlapca v puberte.
Ako ďalšia ma napadla - ešte stále žijúca - Tsunade. Tu som však mal pochybnosti, či by sa žiaci sústredili na výklad alebo na jej bujné koz... teda na jej bujné ženské krivky. No risknem to. Možno to niektorých bude motivovať.
Na rad prišla telesná výchova. Na ňu som mal adeptov až dvoch. Ako prvý adept na toto miesto mi pasoval Ibiki. S ním by to však nebola telesná výchova, ale vojenská príprava. Študenti by sa ho skôr báli, ako ho rešpektovali. Mojim cieľom je žiakov do pohybu motivovať a nie zmrzačiť ich dokonca života. A tak som bral druhú možnosť. Rock Lee a jeho “sila mladosti“ ich naisto motivuje.
Zostával už len posledný predmet a tým bola geografia. Karin mala celkom dobré schopnosti, ale či má rada deti, to neviem. Navyše asi by sa jej nechcelo dochádzať tak ďaleko tam a späť skoro každý deň. Tak by som mohol poprosiť Kakashiho. S deťmi má už dlhoročné skúsenosti, ale ako ho dostanem z horúcich prameňov späť do školy, to neviem, ale niečo vymyslím.
Vyučujúce hodiny by boli. Keďže ale nechcem žiakov znechutiť len povinnými predmetmi, pridám aj nejaké mimoškolské aktivity, kde by sa mohol každý realizovať tým, čo ho baví.
Sakura by mohla viesť kurz prvej pomoci. Naučila by podávať prvú pomoc - ktorá sa hodí vždy nie len v čase vojny a taktiež by sa naučili ošetriť zranené zápästia, prvú pomoc pri alergickej reakcií a iné užitočné veci.
Kiba by mohol viesť krúžok pre tých, ktorý by sa chystali na policajnú akadémiu alebo do služieb armády. Naučia sa stopovať, nájsť cestu z lesa bez použitia kompasu, dolapenie zločincov a tréning sebaobrany pre začiatočníkov. Len dúfam, že sa nikomu nič nestane, keďže Kiba je dosť fyzicky zdatný muž.
Kedy to náhodou Shinovi s tou fyzikou či chémiou nevyšlo, možno by mohol založiť krúžok mladých entomológov.
Chouji by bol isto nadšený, keby som mu povolil otvoriť si krúžok varenia. No nie som si istý, či by sme stíhali s dodávkami jedla. Možno by mohol robiť v školskej jedálny, ale skôr ako by odzvonilo na obednú prestávku, by asi hrnce ostali prázdne. Znova ma napadol Ibiki, ktorý by slúžil ako menší dozor, ale na to mám Choujiho príliš rád.
Keby som sa dohodol s Temari, možno by som prizval aj Kankura, ktorý by viedol s deťmi kurzy bábkoherectva. Nie len že sa zabavia, ale budú nadšené, že si bábky vyrobia samé.
Ak všetko pôjde, ako má, v Konohe už čoskoro vyrastie nová škola.

Poznámky: 

S myšlienkou tohto príbehu sa pohrávam už dva týždne ale až teraz som sa k tomu dokopala.
Priznám sa že ma k tomu trochu inšpiroval príbeh Shiori-kuroi "Akatsuki ve škole (za čo ďakujem).
tento príbeh som písala medzi 22:00 a 00:00 . Paradoxne mám vtedy najlepšie nápady ako cez deň- neviem, čím to je.

4.666665
Průměr: 4.7 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2019-03-14 00:05 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: A co chudák TenTen? Co kurzy pro sebeobranu? A Ino by mohla vést hodiny ikebany nebo něčeho podobného a Bee by vedl hodiny zpěvu. To skáču už do příběhu. Ale sakra dobře to máš vymyšlené. Docela ráda bych chodila na tuto školu. Pěkně jsem si zase zavzpomínala na první díly Naruta a musím říct, že jeho syn je ještě větší postrach než táta. Tomu stačily graffiti, ovšem tady rovnou demolice. Úžasná povídka. Taková miloučká. Kvítek sakury

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, Pá, 2019-03-15 23:12 | Ninja už: 2170 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

A vidíš to. na tých dvoch som zabudla Smiling
Ino som mala rozpísanú ale na poslednú chvíľku som to vyškrtla. Každopádne premýšľam nad pokračovaním, ktoré mi tu bolo navrhnuté. Keďže ma zatiaľ nič nenapadá čo sa týka príbeh asi pokračovanie hodím do FA sekcie a niečo nakreslím Smiling

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2019-03-02 20:49 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

Mali dať výstavbu školy Borutovi za trest Laughing out loud Založenie školy je super nápad Kakashi YES Ach jaj, zohnať kvalitných učiteľov je problém OMG! Vážně nevím, co dál... Myslíš, že Hinata je nebezpečnejšia ako Temari? Mrk Aby sa náhodou tie dve nespojili Laughing out loud Hmhm, ani mňa nenapadá vhodný kandidát na učiteľa dejepisu. No, si im všetkým naložila, čo sa týka predností a nedostatkov hihihi Možno by si mohla napísať aj pokračovanie, či Iruka školu otvoril a ako dopadli konkurzy na vyučujúcich Jump!

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, So, 2019-03-02 23:47 | Ninja už: 2170 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Ak ma popadne znova tvorivá nálada možno niečo vymyslím. Alebo- ako ja- sa niekto inšpiruje a urobí niečo podobné.
Len to by chýbalo.. hmm.. mne príde Temari desivejšia ako Hinata. Laughing out loud

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, So, 2019-03-02 19:33 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Hned mi to Shioriho připomnělo, tak jsem ráda, že jsem uhodla inspiraci. A ještě radši, že se i někdo další chytl humoru Smiling
Znám, taky jsem zvyklá psát navečer, v noci. Přes den mi to nějak nejde.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Uzumaki clan
Vložil Uzumaki clan, So, 2019-03-02 23:44 | Ninja už: 2170 dní, Příspěvků: 573 | Autor je: Leeho závaží

Díki dvojnásobne. Za nápad a za koment Smiling