manga_preview
Boruto TBV 09

Forbidden, Prológ 00

received_1282743541812307.png

Bolo už skoro po polnoci, keď som započula ten zvuk. Sedela som na kraji postele, snažila som sa upokojiť, nech môžem zaspať, ale nešlo to. Bola som priveľmi zamestnaná vlastnými myšlienkami, ktoré mi nedovolili niekoľko dní zaspať. Vonku niečo zaprašťalo a o chvíľu sa po dvore feudálnej záhrady rozlial výkrik. Do tmy prenikol ďalší rámus tentokrát prerytý aj hlasitým volaním o pomoc. Potom ostalo ticho. Ten, čo vykríkol, mohol byt nanajvýš niekoľko metrov od hlavného vchodu. Mala som tušenie, že ten, kto to má na svedomí, ešte neskončil svoju prácu. Pomaly som vyliezla z postele a vzala som katanu spopod postele, kde bola doteraz uložená. Na okamih som na ňu hľadela a potom som ju zasunula do pošvy. Otvorila som okno, do tváre mi hneď udrel studený vzduch zmiešaný s pachom krvi a potu. Vonku silno fúkal vietor, no ani jeden lístok na strome sa ani nezachvel. Vyliezla som von oknom a prešla som pomedzi stromy k miestu, kde sa najskôr ukrýval nepriateľ. Rástlo vo mne napätie a začala som pociťovať náhly prísun adrenalínu. Od miesta, kde len pred chvíľou niekto zjavne vypustil dušu, ma delilo zopár metrov. A v tom som ho uvidela. Vysoký čiernovlasý muž prehľadával telo teraz už mŕtvej ženy. Prikradla som sa bližšie a lepšie som sa prizrela. Nie, nebola to žena, ale mladé dievča, možno ešte dieťa. Neznámy muž zdvihol zrak a uvidel ma. Pozorne si ma premeriaval. Stuhla mi krv v žilách, ale nie od strachu. Mala by som sa z neho triasť, ale strach som necítila. Začal opatrne kráčať smerom ku mne a ja som cúvla. Odrazu mnou prešla hrozná triaška a ja...

Zobudila som sa celá spotená. Triasla som sa po celom tele a bola mi hrozná zima. Bolo ešte len ráno, pomaly začínalo svitať. Prešla som k zrkadlu a pozrela sa na seba. Môj odraz hovoril za všetko. Tmavomodré oči som mala podliate krvou, tvár unavenú a dlhé čierne vlasy, ktoré mi splývali po lakte, inokedy krásne a rovné boli rozcuchané a celé prepotené. No bola som to stále ja, hoci som práve teraz nevyzerala najprívetivejšie. Odvrátila som pohľad od zrkadla a namierila som si to do vane dúfajúc, že ma studená voda dostatočne preberie a spláchne všetky nepríjemné pocity.
Hneď potom, ako som sa osprchovala a rozčesala vlasy, som sa išla prezliecť. Obliekla som si klasické obtiahnuté čierne nohavice a tričko s rovnakého materiálu. Na nohu som si pripevnila puzdro s kunajmi a na ruky som si natiahla sieťku. Chýbala mi už len šedá vesta a moja katana. Zašla som ku skrini a oboje z nej vytiahla. Navliekla som na seba vestu a katanu som si zozadu pripevnila na opasok. Vyzerala som ako typický ninja, ale nebola som ním. Nemohla som byť. Bola som jednoducho dcéra feudálneho pána Zemi Vody.

Obzrela som sa po izbe, všetko vyzeralo tak ako má. Otočila som sa na odchod a zavrela za sebou dvere. Schádzala som dolu schodmi a užívala si ticho spojené so skorým ránom. V predsieni nikto nebol.
Ako dobre, pomyslela som si, keď som vošla do miestnosti. Pripravila som si raňajky, sadla si za stôl a v tichosti som začala jesť. Ranná triaška so mňa pomaly opadávala. Mlčky som prežúvala svoj krajec chleba a vychutnávala si pocit úplného ticha. Už som pomaly dojedla, keď sa moje ranné rozímanie skončilo.

„Manari-sama, všade som vás hľadal. Vidím, že ste už vstali a ste pripravená. Feudálny pán vás očakáva.“

„Prečo ma chce otec teraz vidieť? Práve som sa chystala odísť.“ Povedala som sucho Shirovi, otcovmu správcovi. Shira som vnímala neutrálne, prišiel za mnou iba vtedy, keď si feudál niečo zmyslel a zažiadalo sa mu po troche mojej prítomnosti. Zjavne nemal chuť mi odpovedať, tak som vstala a zamierila do otcovej kancelárie. Zaklopala som na dvere.

„Vstúpte,“ ozvalo sa a tak som vošla. Vnútri na mňa čakal otec vo svojom zvyčajnom oblečení, v dlhom šedo-modrom kimone. Sedel vo svojom kresle a upieral na mňa zrak. Ja som mu jeho pohľad opätovala. Ani na chvíľu som neuhla pohľadom. Otec to po chvíli vzdal a odvrátil sa odo mňa. Zadíval sa na hromady políc obsypanými knihami, listinami a dokumentmi všetkého druhu.

Feudál začal ako prvý: „Dcéra moja, čo keby sme sa porozprávali ako dieťa s otcom, a potom...“

„Otec prosím ťa, na čo toľko predstieranej lásky? Čo keby si rovno vyklopil, čo odo mňa chceš? Ušetrili by sme si tým obaja kopu času.“ Poznamenala som suchšie než sucho a hľadela naňho ľahostajným pohľadom.

„Dobre, Mana, ako chceš. Zajtra príde k nám môj veľmi dobrý priateľ a obchodný partner so svojím synom. Zdržia sa u nás zopár dní. Musím s ním prerokovať určité veci do ktorých teba pochopiteľne nič nie je,“ hovoril otec ako keby ma zaujímali jeho špinavé plány, „Potrebujem, aby si sa zajtra postarala o jeho syna, je približne v tvojom veku. Môžeš mu to tu poukazovať alebo ho nejako inak na nejaký čas odpratať z cesty, nech nezavadzia. Potrebujem aby si sa mu venovala, takže si nerob na zajtra nijaké plány, rozumieš?“

„Áno.“ Povedala som a otočila sa na odchod. Kráčala som po chodbe a premýšľala o tom, prečo ma otec volal osobne takto ráno kvôli takej obyčajnej veci, ako je venovať zopár hodín nejakému chlapíkovi. Znovu som uvidela Shira. Stál vo vedľajšej miestnosti a niečo vybavoval. Odrazu ma zbadal a chcel si to namieriť rovno ku mne. Nedala som mu však príležitosť. Skôr, ako sa stihol ku mne dostať, som sa odtiaľ radšej vyparila.
Stála som vo svojej izbe. Neskutočne to vo mne vrelo. O chvíľu som sa mala stretnúť so svojími tímovými partnermi. Vôbec som nemala chuť dávať pozor na nejakého chlapca, ktorý je najskôr rovnako protivný ako môj otec. Môj otec neznáša, keď mu niekto vzdoruje. Všetci ho musia poslúchať na slovo a nikto si nesmie dovoliť nepočúvnuť jeho rozkaz a tým narušiť všeobecný pokoj. Zvalila som sa do postele. Myšlienkami som neustále utekala ku svojmu snu. Bola som si takmer istá, ako keby som toho muža niekde videla. Po chvíli sa však moje myšlienky začali uberať iným smerom:

Rebélia sa netoleruje. Musíte dodržiavať pravidlá, stať sa otrokom svojho pána. Iba tak môže byť zachovaný mier.

Tak znelo oficiálne pravidlo feudálneho pána.
Nič mi však nezabráni v tom, aby som dokončila to, čo som začala.
Oficiálne som nemohla pracovať ako ninja pre Zem Vody, ako by predsa vyzeralo, keby dcéra vysoko postaveného feudála pracovala pre obyčajnú dedinu. Také niečo nehrozilo. Môj otec bol zásadne proti tomu, aby som mala niečo spoločné s ninjami. Mohol mi však zabrániť v tom, aby som nemala ninja výcvik, no z nejakého dôvodu to neurobil. Myslím, že možno vidí vo mne moju matku a tým čím som mu ju pripomínam, alebo je voči mne úplne ľahostajný a vôbec ho nezaujíma, ako naložím so svojím životom, hlavne nech nepokazím jeho dokonalú predstavu o neexistujúcom mieri, ktorý si vybudoval.
Keď som mala tri roky, moju matku, manželku mocného feudálneho pána zavraždili nukenini pri pokuse o revolúciu. Tá však bola zvrhnutá a odvtedy platia nové a prísne pravidlá o dodržiavaní všeobecného pokoja a každý, čo i len malý vzdor alebo konflikt sa trestá. Otec odvtedy voči mne ochladol a vidí ma ako obyčajnú záťaž, na ktorú treba neustále dohliadať, aby nenarobila zbytočné problémy a preto, kým som v sídle alebo v jeho blízkosti, striehne na každý môj chybný krok. Jediné, čo mi po matke ostalo, je katana, ktorá patrila kedysi jej. Odvtedy nenávidím všetkých ninjov, z ktorých sa stali nukenini. Mojím jediným cieľom je nájsť ich a zabiť. To je moja úloha.

Poznámky: 

Tak, musím povedať, že som sa poriadne dlho odhodlávala sem dať túto fikciu. Je to môj prvý pokus o tvorbu, tak majte prosím so mnou zľutovanie, he Smiling Budem rada za každý komentár, dobrý aj kritiku, pretože verím, že ma práve tie budú posúvať ďalej a moje písanie sa tak vďaka vám zlepší.
Ďakujem vám za zástavku Smiling

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kutulumototo
Vložil Kutulumototo, Út, 2017-01-31 21:02 | Ninja už: 2731 dní, Příspěvků: 582 | Autor je: Student Akademie

Moc super povídka a opravdu originální nápad. Nechápu, proč si váhala je naprosto super. Nemůžu uvěřit, že je to tvoje první dílo. Hodně povedené Laughing out loud

Seznam FF

Tady Laughing out loud

Obrázek uživatele Balážka
Vložil Balážka, Po, 2017-01-30 17:41 | Ninja už: 3349 dní, Příspěvků: 176 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ďakujem, ďakujem za toľko chvály. Keby ste ma tak teraz videli ako sa práve červenám. No čo Laughing out loud Dúfam len, že vás vývojom deju nesklamem a to tak isto aj štýlom písania.
Rady vás všetkých si zoberiem k srdcu a pokúsim sa podľa nich riadiť Smiling
Čiarky sú moja smrť, viem Laughing out loud ešte na tom zapracujem!
Arigato

FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2017-01-30 15:37 | Ninja už: 2705 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Prológ zaujal Smiling Som zvedavá ako opica na rozmotávanie zápletky Laughing out loud Spopod je v pohode, Slovník SJ (aj elektronický SLEX) mám neustále naporúdzi a sama pre istotu všetko overujem Smiling Čiarky sú smrť, keď nie som si istá a lenivá overovať, tak radšej vetu preštylizujem Laughing out loud Len píš a držím palce, nech ťa múzy obletujú Smiling

Obrázek uživatele Havraní princezna
Vložil Havraní princezna, Po, 2017-01-30 12:33 | Ninja už: 2675 dní, Příspěvků: 458 | Autor je: Odborník na Icha Icha

Super téma, taky jsem zvědavá, jak to dopadne Smiling Trochu mi to připomíná Sasukeho pomstu. V jednu chvíli jsem čekala, že jí otec řekne, že jí dohodil svatbu právě se synem toho přítele. Laughing out loud

Úplně mě to vtáhlo do děje. Thumbs up.

Aktuální povídka: Už zase rostou - Napsaná v březnu 2021
Aktuální série: Doba, kdy kvetou nejhezčí květy - psané v roce 2021
Seznam všech FF: Zde
Můj blog

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2017-01-30 05:12 | Ninja už: 3835 dní, Příspěvků: 1387 | Autor je: Student Akademie

Wau, tak toto je jednoducho úžasné! Súhlasím s Kakari, naozaj sa ťažko verí tomu, že je to tvoj prvý pokus o tvorbu. Veď ty píšeš ako profík, až mi je ľúto, že na Konohe vyšiel zatiaľ iba jeden diel fanfiction od teba! Laughing out loud prečo si neprispela skôr? :3

Máš naozaj nádherný plynulý a pútavý štýl, číta sa to perfektne Laughing out loud :3 Opisy, atmosféra,... Musím sa priznať, že som na Konohe už dlho nečítala niečo, čo by sa mi tak páčilo ako toto Smiling Možno to s nadšením preháňam, ale nech! Laughing out loud Keď si niečo zaslúži chválu, treba to pochváliť, ako si povedala Smiling
Tému si si tiež vybrala nezvyčajnú, o to však príťažlivejšiu, lebo tam máš viac miesta na manévrovanie.

Vidím, že vzťah Manari a jej otca je jedným z klasických chladných vzťahov medzi rodičmi, ktorí majú veľa zodpovednosti a práce a pritom deti trpia ich neprítomnosťou Tak teď ti nevím... Je mi trochu ľúto Manarinej reakcie, no úplne ju chápem. Aj keď čo sa týka jej vnímania kolektívnej viny... okej nukenini sú evil. Laughing out loud

Ejha, má zabaviť syna toho priateľa, šípim nejaké intrigy Laughing out loud Som zvedavá čo z toho vzíde. Sticking out tongue
Heslo feudálneho pána je tak trochu paradox, pretože presne taký prístup je živnou pôdou pre rebéliu, čo sa neskôr teda aj tak tragicky prejavilo
Laughing out loud ajajaj, to ešte bude povyku :3 teším sa na to Smiling

Veľmi sa mi Tvoja poviedka páči, môžeš ma započítať medzi dychtivých čitateľov Smiling Mám iba malú pripomienku ohľadom použitia slovného spojenia Zemi vody. Malo by to byť skôr Zeme vody. A trochu mi tam škrípe slovíčko spopod, ale to je iba môj postreh Smiling Also, pozor na čiarky, aj keď ja som asi posledná, ktorá má právo ti to pripomínať Laughing out loud inak ti naozaj nemám čo vytknúť.

Prepáč za ten grammarnazi mode Laughing out loud už mlčím Sticking out tongue

Keep up the good work! Smiling

P.S.: omg, to je slohovka Laughing out loud

Obrázek uživatele Balážka
Vložil Balážka, Po, 2017-01-30 17:39 | Ninja už: 3349 dní, Příspěvků: 176 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Katema ďakujem krásne. Som veľmi rada, že sa ti moja tvorba zatiaľ páči. Musím povedať, že práve vďaka tvojej ff LzK som sa rozhodla zverejniť svoju poviedku. Dodala si mi istým spôsobom odvahu. Takže ti ešte raz ďakujem Eye-wink
Normálne som po tolkej kope chvály dostala chuť písať a idem aj hneď teraz zapracovať na pokračovaní.
Arigato

FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2017-01-29 22:48 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Souhlasím s Kakari, těmi feduálními pány jsi mě zaujala. Rozhodně budu pokračovat ve čtení, protože jsem zvědavá s kým to bude uzavírat smlouvu. Eye-wink
Je krásné pozorovat nové autory v FF sekci. Jen tak dál a budu se těšit u pokračování. Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Balážka
Vložil Balážka, Ne, 2017-01-29 23:42 | Ninja už: 3349 dní, Příspěvků: 176 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jééé :3 ďakujem pekne Smiling Veľmi si ma potešila: )
Musím sa priznať, že sa už sama teším na ďalší diel. No uvidíme ako to dopadne Smiling
Enjoy

FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2017-01-29 20:38 | Ninja už: 5349 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Je mi docela zatěžko uvěřit, že je to tvá první FF. O rodinách Feudálních pánů tady mnoho nečtu a když tak mají jen okrajovou roli, takže jsem na tvou povídku o to víc zvědavá Smiling
Jen si dej pozor na zdvojené mezery, bylo jich tam poměrně dost.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Balážka
Vložil Balážka, Ne, 2017-01-29 23:36 | Ninja už: 3349 dní, Příspěvků: 176 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ďakujem krásne za zastávku, ani si nevieš predstaviť aká som z toho happy Smiling Na medzery si určite budem dávať odteraz väčší pozor, dúfam len že vás pri ďalších dieloch nesklamem. Smiling Smiling
Ešte raz pekne ďakujem Laughing out loud

FF, ktorá sa oplatí pozrieť < 3 :3: http://konoha.fjfi.cvut.cz/?q=node/103779