Sakuřina volba díl 2.
Sakura vyšla z Narutova domu a rovnou si to namířila domů. Přitom si urovnávala myšlenky v hlavě. Co to, sakra, mělo znamenat, nejdřív Sasuke a pak Naruto? Naruto a Sasuke jsou přátelé a když se jeden z nich dozví, že jsem se líbala s tím druhým tak... mě budou nenávidět oba dva. Smutně se podívala na noční oblohu a mraky jí připomínaly Naruta a Sasukeho, jak se usmívají. Když už došla domů, tak se šla rovnou převlíct a spát.
Dalšího dne
„Bíp, bíp, bíp!" zazvonil Sakuřin růžový budík.
„Ááhh..." zívla si unaveně. Otráveně vstala a šla se obléct. Hned potom se odebrala zkulturnit do koupelny. Když už byla hotová, vzala si tašku a vyrazila do školy.
Z pohledu Naruta
„Bíp, bíp, bíp!" zazněl Narutův budík ve tvaru žáby.
„Áááhh!" zívl si nahlas rozcuchaný blonďáček.
„Dálší den, další zážitky." usmál se ležící Naruto v posteli. Chvíli jen tak ležel a hleděl do stropu jako zombie. Po nějaké době vstal a šel se převlíct. Pak se zašel učesat do koupelny, vzal tašku a odešel do školy.
Ve škole
„Ahooj, Sakura-chan!" křikl Naruto na růžovlásku.
„Ahoj, Naruto." pozdravila blonďáka.
„Vidím, že už jsi zdravý," dodala Sakura.
„Jo, to mi pomohla ta tvoje dobrá polévka." usmál se vesele Naruto a Sakura se jemně začervenala.
„Jinak, jak se dneska máš?" optal se jí.
„Docela dobře, díky a ty?" odpověděla Sakura.
„Ujde to." oplatil jí odpověď.
„D-dobré ráno, N-naruto-kun..." vtrhla jim do konverzace černovláska. Vlasy měla černé a dlouhé a leskly se na slunci. Měla krásné, fialové oči. Oblečená byla ve školní uniformě jako všechny ostatní dívky.
„Ahoj, Hinato," usmál se mile Naruto. Málem Hinata omdlela, když viděla ten jeho milý úsměv. A celá rudá jako rajče mu nabídla cukroví ve tvaru srdce.
„Jéé, děkuji ti, Hinato, je to od tebe velice laskavé," zvětšil ten milý úsměv ještě víc. Hinata byla červenější než obvyklá červená barva a to už se dá co říct. Nabídla taky Sakuře a sobě.
„Děkuju, Hinato," usmála se Sakura mile.
„Není zač," řekla a usmála se černovláska.
Když bylo vše snědeno, tak Naruto přistoupil k červené Hinatě a kamarádsky ji objal. Když skončil s objímáním, Hinata si rychle šla sednout a v tu dobu začalo zvonit. Naruto neposlouchal učitele a ani ty jeho žvásty, z jeho úst jenom slyšel:
„Bla, bla, bla." Naruto přemýšlel jen o Sasukem. Proč dneska nepřišel do školy? Stalo se mu snad něco? A nebo je jenom nemocný? Chjo... Z dlouhého přemýšlení ho vytrhlo hlasité cinkání školního zvonku.
Naruto si nachystal věci na další hodinu a šel za Sakurou.
„Nechceš pomoct, Sakuro-chan?" zeptal se blonďák.
„Jo klidně, díky." usmála se růžovláska. A takhle to šlo všechny hodiny.
Když už pak skončila poslední vyučovací hodina, tak ve třídě zůstal Naruto se Sakurou a utírali tabuli.
„Eeh... Můžu se tě na něco zeptat?" optal se s vážným pohledem.
„Jasně, jen mluv," pobídla ho.
„Tak jo, Sakuro, miluješ Sasukeho?" řekl vynervovaně. Když to slyšela, nevěděla co má říct.
Z pohledu Sakury
A sakra, jak mám teď na tuhle otázku odpovědět?!
Chvíli přemýšlela a po nějaké době z jejích úst vyšlo: „Ne."
„V-vážně?" vyhrkl ze sebe překvapeně jemně červený blonďák.
„No, tak jsem si říkal, jestli bys nechtěla být mojí p-přítelkyní..." zrudl trochu víc a Sakura se k červenání přidala. Vypadá to, jako by měli závod v červenání. Sakura byla zase ve své mysli. Ještě mám odpovědět na tuhle otázku???
„Promiň, Naruto, ale ne... Nejsem ještě připravená..." řekla smutně Sakura a v koutku oka se jí objevila malinkatá slza, ale on si toho naštěstí nevšiml.
„Aha... no, ale já jednou najdu tu správnou chvíli a zeptám se tě znovu!" usmál se a tím rozveselil Sakuru.
„Tak co? Jdem na oběd?" řekl Naruto hravě a Sakura se rozesmála.
Když už došli ke dveřím od jídelny, tak se tam celá jejich třída podívala a holky si začaly něco špitat mezi sebou. Jeden hnědovlasý chlapec naznačil Narutovi, ať si sedne k nim. A to samé udělala dívka s kaštanově hnědými vlasy. Oba dva si šli rychle pro oběd a přisedli si ke stolům, kam jim naznačovali jejich přátelé. Sakura k holkám, Naruto ke klukům.
„Konečně se ti povedlo sbalit Sakuru???" zasmál se kluk s černými vlasy v copu, který vede nahoru.
„Buď zticha Shikamaru!" okřikl ho naštvaně Naruto. „Ne, nesbalil a už o tom nemluvme..." dokončil.
„Ty a Naruto, Sakuro???" optala se modroočka.
„N-ne, jasně že ne... on se mně zeptal jestli s ním chci chodit, ale já řekla že ne," odpověděla.
„No, Naruto je docela kus chlapa a docela fajn kluk," usmála se ta s kaštanově hnědýma vlasama.
„Tenten!" okřikla Sakura svoji kamarádku. Nějakou dobu spolu všichni kecali a potom šli všichni domů.
Když šla Sakura domů, někdo ji zastavil: „Sakura-chan!!!" Byl to ten blonďatý chlapec, který ji vždy rozesměje. Sakura se jen usmála a čekala, až ji doběhne.
„S-Sakura-chan n-nechceš doprovodit domů?" optal se zadýchaně blonďák.
„Jistě, Naruto," usmála se na něho mile. Celý červený Naruto z běhu jí úsměv oplatil a šli si oba spokojeně dál. Povídali si o všem možném. Když byli u Sakuřina domu, tak se oba rozloučili a Naruto šel dál domů.
Když už Sakura ležela v posteli, tak začala přemýšlet. Jak dlouho budu muset lhát? Mně už za chvíli normálně klepne.
Po nějaké době přemýšlení usnula. Nojo, přemýšlení v posteli je namáhavé.
Doufám že se vám druhý dílek líbil. Omlouvám se za chyby (Teda pokud tam nějaké najdete ).
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Pokračování se nám překvapivě rozjelo. Nevím, zdali se mi to jen zdá, ale povídka mi přijde trošku strohá. Chtělo by to malinko vylepšit většími popisky děje, okolí, pocitů a tak.
Není to výtka, jen jsem si toho všimla.
Jinak dávám slušných a zasloužených: 4*.
„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. uchiha777
21. limetka
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN™
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Neko_Hachi
31. Aryen-nyan
32. SASUKE5478
33. cibo91
34. Ayame-Senpai
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
…pokud patříte k nám žákům a následovníkům a odmítáte vše Kirovské můžete se přihlásit, jistě, že pod svou přezdívkou, aby vás Kira nemohl zabít, u mě, nebo TsuchiKim
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva, kterou vyhrajeme.
Zajímalo by mě, proč Sakura Narutovi lhala, nebo vážně Sasukeho nemiluje? Uvidíme
Odkaz na minulý díl je potřeba pojmenovat, dala jsem ti tam „1. díl“, ale klidně to přejmenuj a do kolonky URL se píše z adresy jen node/číslo. I to najdeš v Pravidlech FF. U minulého dílu si nezapomeň přidat odkaz na tento a do nadpisu si dej označení dílu, jak už jsem žádala minule.
Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF