manga_preview
Boruto TBV 10

Sakuřina volba

7c3349793d7221d1d89a6f985300904853cbd12dcf50d.jpg

Do pokoje růžovlasé dívky se přes žaluzie prodírají sluneční paprsky.Zatracené slunce, to si už nemůžu dopřát ještě malou chvilku spánku?! Pomyslela si. Potom se podívala na budík. Hmmm... stejně je za chvíli sedm hodin, řekla si v duchu a šla se obléct.
„Mami, jdu do školy!" křikne a zavře za sebou dveře.

Ve škole

„Ahooj, Sakura-chan!" křikne na Sakuru blonďák. V tu chvíli se otočí černovlasý kluk ke dveřím od třídy a vidí tam Sakuru oblečenou ve školní uniformě.
„Ahoj Naruto," pozdraví a sedne si do své lavice.
Tenhle týden jsem služba na tabuli se Sasukem!!! vzpomene si Sakura.
„Ahoj Sasuke-kun," pozdraví ho nervozní Sakura.
„Ahoj Sakurko," usměje se nebezpečně Sasuke. Sakurko?! Znervózní Sakura ještě víc.
„Tenhle týden jsme spolu služba na tabuli," oznámí mu.
„Já vím..." odpoví. A Sakura si šla rychle sednout a oddychla si. Takhle se nikdy nechoval, co to má, ksakru, znamenat?! Pomyslí si Sakura a je celá rudá.

První hodina uběhla docela rychle a tabule byla docela popsaná.
Sakura si chystala učebnice na další hodinu. Když už byla hotová, objevil se u její lavice Sasuke s houbou v ruce.
„Jde se utírat," zasměje se a Sakura bleskově zrudne. Jak utírají. tak se Sasuke rozhodne užít si trochu zábavy a tak na Sakuru stříkne houbou, ta se lekne a oplatí mu to. Oba dva se smějou, ale pak začalo zvonit a rychle přestali, šli si pro papírové utěrky a sedli si do lavic. A takhle pokračoval celý školní den. Když skončila poslední vyučovací hodina, tak šli všichni na oběd až na ty dva. Když doutírali tabuli, tak se Sakura chystala odejít, ale Sasuke ji chytl za ruku a přitáhl k sobě. Sakura zrudla a nevěděla, co se děje, myslela si, že je to sen, ale sen to nebyl. Sasuke se k ní pomalu nakláněl, Sakura zavřela oči a jejich rty se spojily. Po dlouhé době se od sebe odtrhli.
„Miluju tě, Sakuro," řekl Sasuke a obejmul ji a odešel. Sakura málem omdlela, když to slyšela. A tak nad tím přemýšlela celý den. Dokonce se jí to pořád opakovalo ve snech.

Dalšího dne

„Bíp, bíp, bíp!!!" ozve se Sakuřin budík.
„Áááááhhh!!..." zívne si hlasitě. A rovnou vyráží do koupelny. Když je hotová, tak se jde obléct. Poté si jde pro tašku s učebnicemi a vyráží do školy.

Ve škole

Když Sakura vchází do třídy, neslyší to pravidelné „Ahoj Sakura-chan“ jako vždycky. Naruto není ve škole??? přemýšlí Sakura a jde si sednout do své lavice.
„Ahoj Sakuro, máš se dneska dobře?" pozdraví ji Sasuke polibkem na tvář.
„Ahoj Sasuke-kun, dneska se mám dobře, díky. Nevíš proč nepřišel Naruto?" optala se ho.
„Ne, to vůbec nevím. Možná že onemocněl. Uvidíme, mohli bychom ho dnes po škole navštívit." usmál se a znovu ji políbil na tvář.
„A neboj se o něho, určitě bude v pohodě," dopověděl poslední větu a šel si sednout, protože zvonilo.

Po škole

Sasuke čekal venku na Sakuru, když už přišla, tak vyrazili za Narutem.

U Naruta doma

„Klep, klep," zaklepal na dveře Sasuke.
„Už jdu!"
„Ohhh!!! Sasuke, Sakura-chan, ahoj!!!" usmívá se svým velkým úsměvem rozcuchaný blonďák.
„Ahoj Naruto," pozdraví ho tiše Sakura.
„No nazdar, marode!" uchechtne se Sasuke.
„Pojďte dál, já vám zatím naliju čaj," navrhne s úsměvem Naruto.
Jsem tak ráda, že nás Naruto přivítal tak šťastně, pomyslí si Sakura a trochu se zčervená.
„Je ti něco, Sakuro?" zeptá se starostlivě Sasuke.
„N-nic mi není," odpoví Sakura koktavě.
„Dobře." řekne Sasuke.
„Jdu pomoct Narutovi," rozhodne Sasuke, jde za ním. Sakura si jde mezitím sednout a přemýšlí nad Narutem.
„Naruto, přestaň, jen ti chci pomoct!" ozve se z kuchyně. Sakura se polekaně rozeběhne do kuchyně a vidí, jak se Naruto braní Sasukemu.
„Oba dva přestaňte!!!" okřikne Naruta a Sasukeho. Oba se polekaně otočí na naštvanou dívku.
„Hehe... promiň Sakuro-chan, jen jsem vás chtěl dobře přivítat..." řekne smutně Naruto.
Sakura k němu přijde a obejme ho.
„Jsme tvoji přátelé a ty jsi nemocný, my přišli, aby jsi byl aspoň trochu zdravý." připomene mu.
„Moc se omlouvám," řekne smířeně Naruto a trochu zčervená z toho, jak ho Sakura objala.
„Jsi nějak červený, nemáš teplotu?" optá se Sasuke, který si všiml červeného Naruta.
„Ukaž," řekne Sakura a změří mu teplotu.
„Hmmm... jsi trochu rozpálený..." vyjádří se Sakura.
„No, v tom případě do postele kamaráde," usměje se Sasuke na svého přítele.
„Tak jo..." odpoví Naruto otráveně a odkráčí do svého pokoje.
„No, já už musím jít, tak se tu o něho dobře postarej," rozloučí se Sasuke se Sakurou letmým polibkem.
„Tak zítra!" křikne ještě Sasuke a zavře za sebou dveře.
Tak zatím uvařím Narutovi slepičí polévku, protože má nejspíš rýmu a na to je slepičí polévka nejlepší! Promyslí si Sakura a dá se ihned do vaření.
Po nějaké době měla polévku hotovou a nesla ji do Narutova pokoje.
„Nesu ti slepičí polévku, Naruto."
„Jéééé, děkuju, Sakuro-chan!" řekne šťastný Naruto.
„Není zač, od toho jsou přece kamarádi," usměje se vesele Sakura. Naruto si k jídlu sedne, ale než si vezme jídlo, přisedne k Sakuře a nakloní se k ní.
Co to sakra- Sakura tu myšlenku nedokončí, protože už ji líbá Naruto.
Po nějaké té době odtrhli.
„Miluji tě, Sakuro..." řekne láskyplně Naruto a s radostí si vezme polévku.
„No tak já už musím jít, tak zatím ahoj!" řekne červená Sakura a pádí domů. Naruto jenom mávne rukou na znamení loučení.

Poznámky: 

Doufám že se vám líbil můj první FF. Budu ráda za vaše komentáře a pište co byste chtěli do dalšího dílu možná to tam bude Smiling . A omlouvám se za pravopisné chyby.

4.42857
Průměr: 4.4 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kaori
Vložil Kaori, St, 2016-12-07 16:36 | Ninja už: 3620 dní, Příspěvků: 419 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Na prvotinu to není špatné Smiling Jen je to celé hrozně uspěchané. Chtělo by to trochu zpomalit a více to rozepsat Eye-wink

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Út, 2016-12-06 21:43 | Ninja už: 5611 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Pěstitel rýže

Sasuke taký milý, to ako keby ani nebol on Laughing out loud keď som to začala čítať, myslím si: "Ak je to zo školského prostredia, Sasuke a Naruto sú kamoši a Sasuke je taký M.I.L.Ý. jedná sa určite o stávku" Laughing out loud no uvidíme Smiling Smiling

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru

Obrázek uživatele Ejinka-chan
Vložil Ejinka-chan, St, 2016-12-07 21:32 | Ninja už: 2753 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

Brzo výjde další díl zítra nebo pozítři. Smiling
Chtěla bych je vydávat 2x týdně.

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2016-12-07 21:50 | Ninja už: 5383 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Pozor na pravidla FF, sérii smíš vydávat jenom jeden díl za týden Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Ejinka-chan
Vložil Ejinka-chan, Čt, 2016-12-08 07:51 | Ninja už: 2753 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

Aha no tak příští týden Laughing out loud .

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2016-12-06 21:34 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Na první FF to nebylo marné, ale stačí vychytat pár moušek a bude to tip ťop povídka nebo lépe řečeno série, jak napovídá příběh a tvé ukončení děje.
Ale jak jsem psala výše, není to špatná povídka.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ejinka-chan
Vložil Ejinka-chan, Út, 2016-12-06 21:43 | Ninja už: 2753 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji ti Smiling.

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Út, 2016-12-06 20:41 | Ninja už: 5383 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Docela mě udivilo, že ji Sasuke nechal samotnou s Narutem a lépe si nechránil své teritorium. Evidentně má Sakura do příště o čem přemýšlet Smiling

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Ejinka-chan
Vložil Ejinka-chan, Út, 2016-12-06 21:29 | Ninja už: 2753 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji ti a omlouvám se že jsem ti dávala tolik práce nad tím měněním těch uvozovek.
Smiling.