manga_preview
Boruto TBV 10

Always and forever 16 Panta rhei

Girls [Always and forever]color.jpg

ČASŤ ŠTVRTÁ: BOJ


Vznášala sa voľne v tme a nič necítila. Bolo to zvláštne. Mala byť predsa mŕtva. Tak prečo sa cíti...tak živo? Tak normálne? Cítila, že dýcha a že jej tlčie srdce. Vďaka jej liečiteľským schopnostiam vždy cítila tlkot srdca. A taktiež vedela, že mŕtvi nemajú tep. Ako by mohli? Znova sa pýtala tú istú otázku: prečo?
Nevedela na ňu odpoveď. Žeby to malo nejaký dôvod? Mala dôvod žiť? Všetci jej priatelia sú mŕtvi. Vyparili sa. Presne ako ona a nič s tým nemohla robiť. Dokonca ani po Sakurinej rade sa jej to nepodarilo. Tým, že zomreli, ich nepriateľ získal všetky kódy a tým mal v rukách Smrtiaci nástroj. O chvíľu nebude jediná mŕtva osoba. Nedá sa tomu vyhnúť, má to ničiacu silu. A v Orochimarových rukách...
Je koniec...
Znova bola na pokraji smrti, no tentoraz hranice prekročila. Podcenila Karin a Juuga. Hoci ju zabila, necítila sa preto lepšie. Myslela si, že ak zabije aspoň jedného z nich, bude cítiť zadosťučinenie za ich smrť. Tak trochu chápala prečo ju chcela Tory zabiť. I keď v jej prípade to nebolo až tak hrozné. Deidaru zabila v sebaobrane. Buď ona a jej priatelia, alebo on. Bola to otázka prežitia. Zatiaľ, čo oni sa stali obeťami akéhosi pokusu na zničenie sveta a vedela, že za tým nemusí hľadať nejakú hlbšiu myšlienku. Orochimaru chcel znova raz ukázať svoju silu. Jej pomsta bola opodstatnená.
Ale čo ostatní ľudia? Ak niekto nezastaví Smrtiaci nástroj...celá Konoha padne. Niežeby teraz vyzerala nejako úžasne, pomyslela si. Mohla si iba domyslieť ako zareaguje Hidan, keď sa dozvie, že je za tým hadí muž. Iste ho bude chcieť zabiť a Atsushi pôjde s ním, lebo je to jeho Nasledovník. Tory nedosiahla svoju pomstu, takže tiež bude chcieť zabiť toho, čo ju o ňu pripravil. A Mira ju v tom nenechá samú. Samozrejme, ešte ostal Naruto, ktorého pôjde zachrániť zvyšok Tímu sedem. Je tam niekto. Je ich tam viac ako dosť. Ľudí, čo chcú zastaviť katastrofu, ktorá sa už začala.
Ale načo mu je Naruto? Má Nástroj tak načo mu je Jinchuuriki...
Zrazu cítila ako letí. Ani si neuvedomila, že celý ten čas mala zatvorené oči a teraz ich ešte pevnejšie zatvorila a začala zhlboka dýchať (stále nechápala ako je to možné), lebo toľká rýchlosť jej spôsobovala závrat. Prudko niekde pristála a precitla. Cítila pod sebou pevnú zem a jej viečka sa zvnútra zafarbili na červeno. Svetlo...
„Sora?“ ozval sa známy hlas a znel prekvapene, „Sora?!“ teraz bol vystrašený a ona ho spoznala. Otvorila oči a nad ňou sa skláňal Keita a zmätene si ju obzeral. Okamžite si sadla a pobozkala ho.
„Už aj ty?“ keď sa otočila na druhú stranu, videla ako si ju obzerá Shinichi.
„Daisuke nám povedal, čo je vo veci,“ do jej zorného poľa sa dostala aj Riko. Keita ju objímal. Obzrela sa okolo seba a nerozumela tomu. Nie je ani v pekle, ani v nebi, ani nikde medzi tým. Je doma. Je v reálnom svete, no ešte stále všetko stálo. Zasa tá otázka: prečo?
„To sme sa ako naozaj vyparili iba preto, lebo sa hadí hlupák nudil a chcel znova ovládnuť svet?“ krútil nad tým hlavou Seiichi.
„A použil na to nás,“ pripomenul Otany.
„Cítim sa zneužitý,“ povzdychol si Shinichi.
„Nepreháňaj,“ zahriakol ho Keita a kontroloval v akom stave je Sora.
„No však jasné. Veď som iba zomrel, nie?“ povedal mu na to a preložil si ruky na prsiach.
„Je to aktivované,“ vyhŕkla zo seba.
„Nehovor,“ uškrnul sa Seiichi, „bez teba by sme to nevedeli.“
„Otázne je: čo budeme robiť teraz?“ snažila sa uvažovať nad situáciou Riko a od rozmýšľania sa jej robil vrásky na čele.
„To je predsa jasné, nie?“ spýtal sa s úsmevom Daisuke a ona tomu nerozumela. Čo má byť jasné a prečo sa usmieva? Žeby vtedy, keď priletel, si udrel hlavu a preto sa správal bláznivo? Nechápavo pokrútila hlavou.
„Čo je jasné?“ rovnako zmätene ako sa ona cítila sa spýtal Otany.
„Niekto sa tam musí vrátiť,“ odpovedal im.
„Vrátiť? Do sveta Shinobi?“ spýtala sa Riko, akoby sa snažila pochopiť, čo práve Daisuke vypustil z úst.
„Nerozumiem, ako si to predstavuješ,“ priznal úprimne Keita, ktorý ešte stále držal Soru v náručí.
„Nie si jediný,“ pridal sa Seiichi.
„Akosi nikto nie je naladený na vlnu tvojho zmýšľania, génius. Čo keby si to vysvetlil?“ dodal Shinichi.
„Asi ste si to nevšimli, ale náš svet stojí,“ pripomenul im.
„To je ťažké nevšimnúť si,“ uštipačne mu na to povedal Seiichi.
„A preto sa niekto z nás musí vrátiť do sveta Shinobi.“
„Ale kto?“ spýtal sa ho Keita a Daisuke sa tajomne usmial.

„Kde je Karin?“ spýtal sa Juuga bez toho, aby sa na neho čo i len pozrel. Sústredil sa na veľký kanón pred sebou. Pohladil ho dlhými, štíhlymi, bielymi prstami a na tvári mal spokojný úsmev. Zbraň pred ním jemne zapulzovala. Cítil v nej energiu, ktorá ožila v momente, keď do Smrtiacej zbrane založil panel s kódmi, ktorý mu priniesli tí dvaja aj so správou, že Sorina a Daisukeho krv bola ukradnutá. Pred ním sa týčil kanón so zlatou farbou a mnohými znakmi napísanými čiernou farbou, veľmi jemným a tenkým písmom, ktoré ho pokrývali. Juugo pristúpil bližšie k svojmu Majstrovi a predpažil ruku.
Orochimaru k nemu natočil hlavu a jeho úsmev sa mu ešte rozšíril, keď si všimol, čo mu Juugo podával. Posledné dva kódy. A je to tu. Koniec Konohy práve nadišiel. Zobral si ich od neho, odkryl kryt od panelu a do posledných dvoch kruhových pozdĺžnych otvorov vložil skúmavky. Panel na malú chvíľu zažiaril a potom pohasol znova pulzujúc energiou. Zavrel ho a vytiahol z vrecka skúmavku s Narutovou krvou. Ktovie, akú to bude mať silu, keď pridá krv Jinchuurikiho? To ho naozaj veľmi zaujímalo...
„Karin je mŕtva. Telo som odniesol do sídla,“ povedal Juugo a Orochimarom to ani nepohlo. Karin padla pre väčšie ciele, „zabila ju Sora,“ dodal.
„Vôbec nie som prekvapený,“ poznamenal, „mohli sme tušiť, že po tom, čo padli prví piati Pútnici, bude chcieť zabiť každého, kto sa na tom podieľal.“
„Aj tak zomrie horšou smrťou ako Karin,“ precedil pomedzi zuby Juugo a bola z neho cítiť zlosť.
Orochimaru si prešiel jazykom po perách. „Práve teraz trpí v hrozných bolestiach. A o pár okamihov budú trpieť aj všetci, ktorí sa nachádzajú v Konohe.“
„Celú ju evakuovali. Nie sú tam žiadny civilisti,“ oznámil mu Juugo, ale Orochimarovi nešlo o civilistov.
„Mne ide o Konohu ako takú, Juugo. Určite sa tam nachádza plno ninjov, ktorí sa snažia ovládnuť chaos, ktorý ste vytvorili. Alebo zachraňujú tých, čo nestihli ujsť. Smrtiaci nástroj,“ s láskou sa naňho pozrel, „ich zmetie z povrchu zemského a tým pádom nebude mať Konoha nikoho, kto by bránil tých, čo prežijú. Budú sa musieť rozpŕchnuť a hľadať nový domov, no to už nebudú mať kam ísť, lebo pod hrozbou zničenia ovládnem celý svet. Tomu sa hovorí veľký cieľ.“
„Chápem,“ prikývol.
„A teraz,“ začal teatrálne, „je čas, aby sme pridali Narutovu krv. Potom sa budeme pozerať na divadlo z tých najlepších miest.“

„Čo budeme robiť?“ so vzlykom si povzdychla Sakura a Sasuke ju pevne objímal.
„Rozhodne tu nebudeme revať,“ vyhlásil Hidan a pevne zovrel katanu vo svojej pravej ruke.
„Sora je mŕtva,“ povedal Sasuke, „to znamená, že všetky kódy sú zadané!“
Atsushi bol zo všetkého zmätený a sklamaný. Celý čas bojovali o to, aby Daisuke a Sora prežili a oni padli ako prví. Samozrejme, že šli rovno po nich, ale aj tak. Oni mali prežiť. A teraz je to všetko preč. Všetci tu zomrú, lebo Orochimaru, aj keď ho ešte osobne nestretol, ho isto použije. Tak prečo tu ešte stoja?!
„Musíme zmiznúť!“ vyhlásil pevne.
„Tak na to zabudni,“ ukázal naňho Hidan ľavou rukou, „Hľadači neutekajú z boja, ku*va! A ty by si mal utekať posledný! Si predsa nesmrteľný, nie?!“ rozčuľoval sa Hidana Atsushi si nahnevane odfrkol.
„Nesmrteľný?“ žasla Tory s otvorenými očami a skákala pohľadom z Atsushiho na Hidana a späť. Zaujalo ju, že Mira prekvapená touto informáciou nebola, ale Atsushi nemal čas na to, aby to celé vysvetľoval.
„Ako to, že nie si šokovaná, že Atsushi nemôže voňať fialky odspodu?!“ vyletela na ňu a Mira už otvorila ústa, aby jej odpovedala a upokojila ju, no na to nemali teraz čas.
„Ty si jej to povedal?!“ oboril sa na neho Hidan rovnakým tónom ako pred chvíľou Tory.
„Na toto naozaj nemáme čas! Keď sa ten prístroj spustí, tak mi ako rozporciovanému telu veľmi moja nesmrteľnosť nepomôže, čo myslíš?!“ kričal. Ako môžu rozoberať jeho nesmrteľnosť, keď ide o ich životy! To je nezmyselné. Musia sa pohnúť z miesta, jednoducho nemôžu zostať stáť tam, kde sa práve nachádzajú. Nie je podstatné či Mira vie o tom, že nemôže zomrieť, alebo nie. Aj keď naňho budú teraz všetci kričať, tak sa to nezmení. Mira to bude vedieť a on nepovedal nič zlé. Žije predsa. Ak by porušil Kódex, tak by tu už nestál.
„Nemôžeš len tak na počkanie hovoriť o svojej nesmrteľnosti!“ syčal Hidan.
„Že nie?!“ vrátil mu to s rovnakým syčaním, „Asi môžem, ak stále dýcham, hm?!“
„Prestaňte!“ skríkla Mira a všetky pohľady sa obrátili na ňu.
Nie, pomyslel si Atsushi, do tohto sa nepleť. Je to len medzi mnou a Hidanom.
Snažil sa jej to vysvetliť pohľadom, no aj keď to videla, tak to ignorovala.
„Atsushi má pravdu! Teraz je jedno, čo mi povedal alebo nepovedal. Teraz musíme dostať všetkých z Konohy, lebo všetci, čo sa tu nachádzajú sú v ohrození! Tak prečo tu teraz vystávame a rozprávame sa, akoby sa nič nedialo?!“
„Fíha,“ zapískala Tory, „takto naštvanú som ju ešte nevidela. Fakt by sme sa mali pohnúť, inak nás všetkých odprace sama.“
„A kam konkrétne chcete zmiznúť?“ spýtal sa otázku, ktorá sa zračila na každého tvári, „Ako vieme ako ďaleko postačí ujsť, keď nevieme, akú veľkú to má silu?“
„Za nimi,“ hlesla Sakura.
„Za kým, dievča s farbou žuvačky?“ hodila na ňu podivný pohľad Tory, lebo nechápala o čom točí.
„Za Orochimarom predsa,“ povedala ako samozrejmosť, „akokoľvek silná bude strela z Smrtiaceho nástroja, oni budú na bezpečnom mieste, nie?“
To znie celkom logicky, súhlasil Atsushi v duchu a nahlas poznamenal: „To je úžasné, ale nikto z nás nevie, kde sa nachádza.“
„Daisuke mi povedal, že je niekde blízko,“ povedala Tory a tvárila sa nadšene, že vie odpoveď na otázku.
„Neskáč ako panák, to nie je nič konkrétne,“ schladil ju Hidan.
„Môže byť hocikde v lese,“ skonštatoval Sasuke.
„Na to, aby vystrelil, musí mať na Konohu dobrý výhľad. A v lesoch sme predsa predtým boli a nepamätám si, že by tam bol nejaký kanón. A spomedzi stromov nebude mať vôbec dobrý výhľad,“ rozmýšľala nahlas Sakura a už sa trochu spamätala a dokázala normálne premýšľať.
„Takže, kde to je?“ dožadovala sa odpovede Tory.
„Existuje len jedno miesto odkiaľ je naozaj slušný výhľad,“ poznamenal Sasuke a všetci sa naraz otočili dozadu a zdvihli svoje pohľady.
„Hora Hokagov,“ zašepkal Atsushi.

Bežali ako o dušu a v ušiach im pišťal vietor a ich vlasy im viali. Srdcia rýchlo búšili a dych sa im každou sekundou zrýchľoval, lebo každá ďalšia sekunda znamenala krôčik bližšie k výstrelu a ich okamžitej smrti. Mira bežala medzi Tory a Atsushim a vždy bol na čele ich malej skupinky niekto iný.
Cestou stretli nejakých ninjov, ktorí ešte stále hľadali zdroj, a teda aj vinníkov, tohto chaosu. Každého a jedného z nich nasmerovali na Horu Kagov.
„Vypadnite preč! Toto nie je cvičenie! Vypadnite!“ kričala aj Tory a čoraz viac pridávali, hoci ich už pulzujúcou bolesťou pichalo v boku.
Pod chvíľou ich zrak zaletel hore a kontroloval Horu či tam niečo nezazrú. Kvôli dymu z horiacich budov na ňu nevideli veľmi dobre. Hoci opačne to tak isto nebolo. Mira aj Sasuke aktivovali sharingan a rozoznali dve stojace postavy.
„Sú hore!“ vyhŕkla Mira a prižmúrila oči, aby videla lepšie, „...čo to?!“ prudko zastavila.
„Čo? Čo vidíš?“ zastal aj Atsushi a otočil sa k nej so znepokojeným výrazom. Sasuke nepekne zahrešil.
„Tak čo, čiernoočká, čo tam vidíte?!“ vybafol na nich Hidan, keď si všimol, že všetci stoja. Sakura hádzala spýtavé pohľady na oboch členov Uchiha klanu a Tory bežala ďalej, lebo si nevšimla, že všetci zastali. Až po takých sto metroch si to otočila a vrátila sa späť.
„Čo sa deje? Neutekáme náhodou?!“ rozhodila rukami.
„Už to nestihneme,“ povedal potichu Sasuke a o chvíľu už videli záblesk bieleho svetla smerujúci z Hory. Cítila ako ju Atsushi inštinktívne schytil za lakeť a stiahol ju za seba, hoci určite musel vedieť, že to nepomôže.
„Toto bude obrovský výbuch, ku*va.“
„Aká irónia,“ zaškrípala Tory zubami, „že zomriem práve výbuchom.“
Nepokúšali sa utekať, lebo vedeli, že to nemá cenu. Mira sa nadýchla a zavrela oči čakajúc, keby to príde. Tá chvíľa, čo ukončí ich životy. Hoci ju Atsushi držal za ruku a očakávala, že ju to aspoň trochu upokojí, cítila veľký strach. Už si vedela predstaviť, ako sa cítili Pútnici, keď vedeli, že zomrú. Tá chvíľa, keď sa ich telom preletel kŕč bolesti a oni sa skrčili. Pamätala si skrivené tváre dvojčiat, keď ich pozorovala, ako proti tomu bojujú a nevedeli, čo sa s nimi deje. Ale ako sa museli cítiť Daisuke so Sorou? Tí predsa veľmi dobre vedeli, že ich čaká smrť a nie len tušili ako predošlí piati. Teraz to vedela.
Ten stiesnený pocit v hrudi a neschopnosť sa nadýchnuť. A pocit bezmocnosti, keď nemohla nič urobiť, aby zachránila seba a ostatných...
„Hidan,“ ozval sa zrazu Atsushi, „čo tvoj štít?“
Hidan pokrútil hlavou. „To nepomôže.“
A v tom preťal záblesk zo Smrtiaceho nástroja nejaký iný. Svetlo, ktoré týmto vzniklo, im na tvárach robilo tie najdivnejšie tiene a mierne ich oslepovalo, no nedokázali od toho výjavu odtiahnuť pohľad.
Zrazu, akoby sa zdvihla neviditeľná bariéra, ich niečo oddeľovalo od výbuchu a k nim lietali iba trosky, ktoré odbila tlaková vlna.
V momente, keď sa tlaková vlna blížila k nim, sa Atsushi otočil a hodil sa na Miru, aby ju sám chránil. Mira si všimla, že Tory zaspätkovala a Sasuke schovával Sakuru za seba. Niekto sa pohol, a Mira si bola istá, že to bol Hidan, a postavil sa pred Atsushiho a ňu. Mal v ruke niečo oválne, ale nevedela rozoznať čo, ale ochránilo ich to.
Nikto nevedel, čo sa to stalo a ani prečo a ako. Prečo sú ešte nažive? A kto vytvoril tú bariéru, čo ich všetkých ochránila? A kedy príde ďalší úder Smrtiaceho nástroja?

Poznámky: 

Ďalšia časť, čo nesie grécky názov Laughing out loud
Panta rhei znamená: "všetko plynie" a je to učenie filozofa Herakleita o tom, že na svete sa všetko ustavične mení.
Vybrala som ho pre túto časť z toho dôvodu, že hrdinovia nemôžu ovládať to, čo sa okolo nich deje, plynie a mení. To, že sa reálny svet nehýbe; to, že Orochimaru sa opäť raz nudil a tým zmenil pár ľuďom životy; to, že už si mysleli, že zomrú, ale niečo to zastavilo. Nič z toho nemohli sami ovplyvniť (teraz myslím hlavne živých Eye-wink ), lebo všetko sa mení nezávisle od nich. V tejto časti určite Smiling Ako...hádam som to dobre vysvetlila Laughing out loud Ja som to takto pochopila a kým som nenašla tento grécky názov, tak som použila Všetko plynie a to je vlastne to, čo znamená Panta rhei Smiling (A, áno, je to aj kníhkupectvo Laughing out loud Laughing out loud )
V tejto časti sme mali všetky OC, takže vám to hádam urobilo radosť :3 Smiling
Link na obrázok od suikena: http://147.32.8.168/?q=node/109863 Eye-wink
Ďakujem za každý koment a * :333333

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2014-08-07 20:36 | Ninja už: 4385 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Jo...
Mám takovou maličkou, maličičičkou naději na tvou záchranu, ale moc tomu nedávej Sticking out tongue

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Pá, 2014-08-08 18:51 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Budem sa tej maliličkej nádeje držať, ok? Smiling Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele ŠIŠI-CHAN
Vložil ŠIŠI-CHAN, Út, 2014-08-05 13:13 | Ninja už: 3821 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

ÚŽASNÉ!!!!! ^/_\^ Kto sa vrátil? KTO SA VRÁTIL?! KTO??????!!!!!!! XO O/_\O ( dnes mám Itachiho náladu o/_\o )
* Kľud, len pokoj... * XD
Veľmi sa teším na ďalší diel ale musím SI vynadať lebo som sa na konohu dostala až DNES... No chápeš to?? XD Možno už niekoľko dní to na mňa čaká poviedka ale ja som musela zostať v lese... Sad ( preklínam ťa mama...) ^/o\^ XD
Radšej už nič nepíšem... Musím sa spamätať z toho šoku ( z dobrého šoku samozrejme ^/_\^ )

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Út, 2014-08-05 19:40 | Ninja už: 5226 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Ďakujem :3333
To nepoviém Sticking out tongue Laughing out loud Laughing out loud Aj tak sa to čochvíľa dozviete, takže to nie je potrebné Laughing out loud *To mi pripomína, že na ďalšiu časť nemám prichystaný CP...hups :D* (Itachi nálada Laughing out loud Dobre týý Laughing out loud Mne nikdy nejde hentoto druhé lomítko Laughing out loud )
Nie, nie, to je úúplne v pohode Smiling Smiling AaF tu bude navždy čakať na čitateľov Eye-wink Laughing out loud Takže pohodička Smiling Ja som rada, že to čítaš, že ťa to baví, že mi to komentuješ a proste...som rada, že som rada Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~