manga_preview
Boruto TBV 10

Zmätený Kazekage 48.

Diel 48.jpg

Tanaris sa po stretnutí s ním, znova ocitla mimo svoje racionálne rozmýšľanie a podišla k nemu. Mladý Hyuuga vo svojom rozpoložení a neváhal. Chytil svojou studenou rukou tú jej a ona sa nechala pritiahnuť k nemu. Toto bola ich klasika, ale to ste si už myslím všimli sami. Ustúpil pár krokov, zvrtol sa na päte a drsne s ňou šľahol o stenu, až vyjajkla. Nevadilo jej to, ba naopak. Chladná stena pod vodopádom sa jej zarezávala do lopatiek, rovnako ako horúčava z muža pred ňou. Padajúca voda na nich špliechala, Tanaris začala tlmene dýchať, keď jej Hyuuga prechádzal prstami po krku. Sám seba desil za to, čo chcel jej robiť a ako. Trochu ako blázon, pomaličky a opatrne sledoval, ako sa jej pery chvejú. Spontánne si preplietli prsty na druhej ruke a muž dvihol spojené dlane najviac, ako jej výška dovoľovala. Pritom sa navzájom prepaľovali pohľadom. Príťažlivý Hyuuga sa pomaly začal približovať k jej perám. Spoločne sklopili viečka a jeho ľadové pery sa nasali na ňu. Prvotný pocit bol zvláštny, no po pár pohyboch sa zosúznili.
Neji jej perami prešiel na krk a telom prešla vlna vzrušenia. Vzdychla a naznačila mu, že chce mať uvoľnené ruky. Gesto pochopil a zložil ruky. Bleskovou rýchlosťou schovala dlane v jeho vlhkých vlasoch a začala bozky náruživo opätovávať. Neji bol z počiatočnej absencie jej spolupráce trocha znepokojený. Potešil sa, keď zistil, že sa už Tanaris činí a prechádza mu po nahej hrudi. Aj v tom studenom opojení vody ho obaril vzrušujúci pocit z jej odvahy a dotykov. Nútil sám seba ukľudniť prietoky krvi vo svojom tele.

Prostredníkom jej prechádzal po stredu chrbtice, mokré tielko sa na ňu lepilo. Obkresľovali dokonalo každú krivku na tele. Doslovne sa prepadával do chtíču. Až ho z toho hlava rozbolela. Veľkými rukami jej stískal boky, keď pošúchal palcami bedrá a zašiel nimi aj pod tričko. Mierne mu vadilo. Cez bozk vydrala ston a natisla sa k nemu ešte viac. Vychutnával si ten pocit, keď sa triasla po každé, keď brušká najkratšieho prstu sa premávali na jej pokožke. Husinu mala z toho všade. Postupom času sa aj tie malé kúsky nežnosti a jemnosti vytratili. Dobíjal sa na ňu čím ďalej, tým vášnivejšie a ona ho vábila čím ďalej, tým neodolateľnejšie. A to hodiny. Pod tokom vodopádu, obaja takmer nahí sa bozkávali, dokým skoro nezmrzli na kosť.

„Uááách, dobré ráno,“ zívol Lee a povystieral sa.
Nikto mu neodpovedal a tak sa otočil po svojich spoločníkoch. Zasekol sa. Videl Inuzuku s Hyuugom s prepletenými telami a ešte s vlhkými vlasmi. Po chvíli sa prebral z tranzu a všetkých zobudil. Tanaris vrčala ako hyena, pretože s Nejim spali asi dve hodiny. Navyše...každého z nich hrýzlo vnútro. Tenten a Gaara. Jeden na druhom videli podobné myšlienkové pochody a na chvíľku od seba odstúpili, zatiaľ čo sa pustili do balenia vecí. Inuzuka naháňali v mysli iné veci ako porovnávanie Nejiho pier s Gaarovými. Nebola na seba hrdá, ale nemohla si klamať. Páčilo sa jej to. Prehltla sťažka a pozrela na Nejiho ustarostenú tvár. Šialenosť, ktorá ho pochytila, nemala u neho toľké výčitky ako u nej, ale cítil sa zvláštne. Všetko to bolo moc zrazu i napriek tomu ho činnosti tohto typu interesovali. A že veľmi...

Štvorica sa dobalila, Tanaris zahasila oheň a behom išli zachrániť rukojemníka. Za tento čas si Shino aj Lee domysleli, čo je medzi Nejim a Tanaris. Aj keď to obaja nechápali, nebol čas na otázky, lebo cieľ bol neďaleko. Po štyroch hodinách cesty sa zastavili u malého opusteného domčeku na kraji rieky. Tanaris vybehla do koruny vysokého stromu a ostatní šli za ňou.

„Takže v prvom rade...Neji,“ pozrela na neho a on vedel, čo po ňom chce.
„Byagukan!“ navreli mu žili okolo očí a pohľadom skúmal okolie, „okolo nás sú dvaja ninjovia. Jeden smerom na západ a druhý na východ.“
„Fajn. Týchto sa zbavíme ako prvých,“ povedala Tanaris, „ako to vyzerá vnútri?“
„Vnútri vidím troch, z nich jedna žena.“
„A čo zajatec?“
„Zavretý a zviazaný v pivnici,“ povedal Neji a žili, ktoré zavádzali chakru do očí, zmizli.
„Dobre. Máme to takto: Lee a Neji, vy pôjdete odstrániť tých na hliadke a ja so Shinom pôjdeme do vnútra. Shino,“ pozrela na neho, „ty spravíš nejakým jutsu zmätok vo vnútri a ja ich zatiaľ dostanem pomocou ninjutsu.“
„Tak to celý ten dom vyletí do vzduchu,“ poznamenal Shino a Tanaris vytiahla kunai a znepokojivo ho olízala.
„To vyletí,“ arogantne sa usmiala, „tak, pripravení?“
„Hai!“ Lee jej ukázal palec hore a aj spolu so Shinom zoskočili zo stromu.
Neji sa otočil na Tanaris trocha znechutený z tiku s kunaiom: „Dávaj si pozor.“
„Budem. Aj ty,“ trocha neisto k nemu podišla.
Vzal ju za bok k sebe a daroval jej bozk, rukou zahrabujúc do jej vlasov. Na to s Nejim zoskočili zo stromu.
„Držte sa,“ povedala posledné slová a so Shinom sa začali plížiť k domu.

„Najprv vypusť do vnútra svoje chrobáky,“ šepla Tanaris, spolu so Shinom skrytá v kríkoch.
On jej prikývol a vystrel rukáv, z ktorého začali vyletovať malé mušky. Cez okno začali dovnútra jednomiestneho domu vletovať Shinove chrobáky. Zrazu sa ozvalo kliatie a nukeninovia vyšli pred dom, oháňajúc sa. To im však nepomohlo, Shino držal svoje stvorenia tesne pri nich a znemožňovali im poriadne sa hýbať. V tom vyšla Tanaris z kríkov a začala skladať pečate: „Fuuton: Kamikaze!“
Jedného z nich zasiahol božský vietor z dlane Tanaris. Muž odletel niekoľko metrov a spadol do rieky.
„Shino, postaraj sa o tú ženskú,“ on sa vynoril spoza kríkov a privolal všetky mušky k sebe.
„Ty jeden hnusný!“ zakričala na neho žena, no on ju behom chvíle odrovnal a ona sa v bezvedomí zviezla na zem.
„Prišli ste si po syna feudálneho pána, že? Ninjovia z Listovej,“ muž sa pozrel na Tanaris a zažmúril očami, no tá mu nedala ani dýchať.
Koncentrovala do ruky chakru a s namáhavým krikom ju vypustila vo forme ohnivého prúdu.
Muž začal skladať obranné pečate: „Suiton: Suihachi!“

Dve techniky, obe vychádzajúce z rúk sa stretli a naokolo začala vznikať vodná para. Mužova technika však bola omnoho slabšia, ako jej a tak behom sekundy bolo počuť rev: „Vy sv*ne Konožské!“
Tanaris sa sklonila nad muža a priložila mu kunai ku krku: „Zranili ste syna feudálneho pána?“
Nukenin najprv počúval otázku Tanaris, no potom sa zarazil: „Tie znaky na tvári. Počkať...nie si ty Tanaris Inuzuka?“
„Ako to, že ma poznáš?“ zamračila sa a telom jej prešiel zašklb hnevu a zvedavosti zároveň.
On sa zasmial, pričom vykašlal trocha krvi: „Bola si u Orochimara, pre ktorého sme spravili pár služieb. Zabíjaš nukeninov a sama si ním? Aké... pokrytecké.“
Tanaris s revom podrezala mužovi krk a sledovala, ako sa jej ruka s kunaiom a mužove oblečenie sfarbilo karmínom. Začula čľupnutie vody a pozrela smerom na veľkú rieku. Z vody štveral ten, ktorého tam pomocou svojej vzdušnej techniky odhodila.

„Shino!“ zvrčala po ňom, „dostaň ho, lebo keby som to urobila ja, tak by som ho asi zabila!“
„Hai,“ pozrel na ňu cez čierne okuliare.
Tanaris znova pozrela na muža, ktorý už teraz ležal v kaluži krvi. Uvedomila si svoj čin. Neudržala sa a zviezla sa na kolená k mŕtvole. Ruky sa jej začali triasť. Videla, ako sa na dlaniach derie na pokožku pot z nervozity, ktorý sa na jej pravej ruke mieša s mužovou krvou.
„Čo som to spravia?“ šepla a pokúšala sa ukľudniť pečať, ktorá mala zo smrti veľkú radosť.
Vedela, že muža nemala zabiť, bol potrebný pre informácie. Bol to ich vodca. Zaťala zuby a zrazu sa zarazila. V hlave sa jej prehral ten moment ako kunai prerezal hrdlo tomu nukeninovi. Uvedomila si, že v tú chvíľu sa jej prekliata pečať zaradovala. V ramene jej naďalej rástol pocit chvenia. Chytila sa za neho a stlačila si ho. Šúchala ho, ako malému dieťaťu lakeť, keď si ho udrie.

„Nehovor, že ťa bolí pečať?“ ozvalo sa za ňou a ona strhla.
„Neji...nie, nebolí,“ otočila sa naspäť pred seba.
„Vy ste zabili vodcu?“ Lee sa postavil k jeho hlave a prekvapene si prezrel Tanaris a Shina.
„Tanaris ho zabila, ja som len omračoval,“ povedal Aburame a začal zväzovať ženu v bezvedomí.
„My sme našich dotiahli tu,“ ukázal Lee ku stromu a keď sa Tanaris lepšie nazrela, videla dvoch mužov ležať v tráve, „horších amatérov som ešte nevidel.“
„Dobre, tak ako sme mali v pokynoch,“ začala hovoriť Tanaris, „týchto máme doviesť do mesta, na políciu a potom ísť aj so synom do Konohy.“

Dokončila a rozbehla sa do domu a Neji za ňou. Vnútri to bolo tesné, len jedna veľká posteľ. Súdiac podľa jej vzhľadu, musela mať tak milión rokov. Dvere do pivnice, kde bol uväznený syn feudálneho pána, boli vyrezané na podlahe. Po otvorení začuli detský plač. Neji si s Tanaris vymenili zamračené pohľady: „Myslel som, že jeho syn bude dospelý,“ šepol potichu Neji.
„Náš feudálny pán sa pred pár rokmi oženil s nejakou mladou slečnou z krajiny Železa,“ ozrejmila mu Tanaris.
„Bože, taký starý by mal mať vnúčatá a nie deti,“ Neji znechutene pokrčil nos a potom sa sklonil do diery, „nemusíš sa báť.“
Snažil sa znieť chlácholivo, no jeho bežný tón a intonácia hlasu, neboli moc povzbudivé pre malé dieťa. Pridala sa teda do toho aj Tanaris svojím ženským hlasom: „Sme ninjovia z Listovej a prišli sme ťa zachrániť na rozkaz tvojho otca.“
Plač zmizol a Neji potichu zoskočil do vnútra a za ním aj Tanaris. Tá vytvorila malý ohník na ruke a posvietila na vnútrajšok pivnice. Nebolo tam nič okrem malého chlapčaťa. Tanaris sa k nemu priblížila a on sa mierne ucukol.
„Neboj sa nás, prišli sme po teba a pôjdeme za tvojím ockom,“ Tanaris si k nemu čupla a usmiala sa, „aha, vidíš? Máme čelenky Listovej.“
Ukázala na svoje čelo, kde mala čelenku a aj na Nejiho, ktorému sa podarilo usmiať na chlapca a on sa tým osmelil.
„Som Ichiro,“ povedal malý chlapec a Tanaris až teraz postrehla v tej tme, že má šedé vlasy.
„Ja som Tanaris Inuzuka a toto je Neji Hyuuga, hore na nás čakajú naši kamaráti Rock Lee a Shino Aburame,“ hovorila a pritom vyslobodila chlapcovi ruky.

Tanaris si vzala sedemročného chlapca na ruky a vyskočila s ním von zo zatuchlej pivnice. Malý Ichiro sa zoznámil s ďalšími členmi tímu a všetci odišli do mesta, kde odovzdali previnilcov. Tým mohla začať púť domov. V meste Tanaris s Nejim a Ichirom hľadali niečo, v čom by sa Ichiro ľahšie prenášal. Nevyzeral na to, že by bol zvyknutý na dlhé trasy. Navyše to malé bolo zošokované, roztrasené a unavené. Prenášanie na chrbte by bolo nepohodlné. Napokon dvojica našla veľkú pevnú šatku, ktorú Tanaris Nejimu obviazala okolo hrudníka a zaviazala ju tak, aby si malý chlapec mohol do nej vopchať nohy. Po ceste sa tak malý nemusel Nejiho držať ako kliešť a aj Nejimu bolo príjemnejšie, keď ho zozadu tričkom neškrtil ich drobný spoluputovník.
Navečer sa pätica zložila. Tanaris spravila oheň a Lee poučoval malého chlapca o sile mladosti. Shino a ostatní na to bezmocne pozerali a nechali Leeho, nech si robí svoje prednášky.

„Ichiro, mal by si ísť spať. Zajtra ešte máme pred sebou cestu,“ povedal Neji, keď prišiel ku nim.
„Hai, Neji-san,“ nadskočil chlapec a bežal k Tanaris, ktorá mu spravila skromnú posteľ zo Shinovho vankúšu, jej vlastnej a Leeho deky.
Syn feudálneho pána si spokojne ľahol do nej a zabanbušil sa. Inuzuka mala hlavu podopretú rukou a pozorovala, ako sa malé chlapča usmieva a oddychuje. Neji prišiel k Tanaris a ľahol si za ňu.
„Arigato,“ zašepkal malý chlapec, no počula to len Tanaris a Neji.
Dievča sa usmialo a pohladilo ho po vlasoch: „Nemáš vôbec zač. Teraz spi.“
Dopovedala a otočila sa smerom k Nejimu, ktorý mal privreté oči.
„Je ti zima?“ spýtal sa jej potichu.
„Trochu...ale to sa spraví.“

Neji mierne zamračil tvár, no v tom dostal odpoveď. Oheň horiaci pri nich sa zväčšil a tak oblial okolie väčším teplom. Naťahujúc krk vyzeral na živel a potom sa zložil naspäť na maličký vankúš: „Vždy som obdivoval oheň. Beriem ho ako určitú prírodnú autoritu a fascinuje ma, keď vidím ako mu rozkazuješ.“
Tanaris privrela oči a usmiala sa. Pohľadom sa mu snažila poďakovať a na to mu vtisla pár bozkov na pery. Telom sa jej predral pocit, že jeho dotyky, pery sú iné. Radšej sa schúlila k nemu do náruče, no úplne uvoľnená vôbec nebola. Svaly povolili až keď zaspala.

Na ďalší deň docestovali do Konohy. Tento deň si na chlapca na chrbát zobral Lee. Vraj to bude skvelý tréning a Gai-sensei bude za to na neho pyšný. Rozprával nejakú historku z tréningu, no Tanaris ho nepočúvala. Bola ponorená v myšlienkach. Behalo jej mysľou veľa vecí. Čo Tenten a má chápať Nejiho správanie akože sú spolu?
Mala obrovské obavy a keď v diaľke zazreli dedinu, narástla jej guča k krku. Rozmýšľala nad možnými scenármi, ktoré by ju mohli postihnúť, až sa to Tenten dozvie. Skončí ich priateľstvo?

„Tanaris?“ ohradil sa Shino a zamračil sa, „počúvaš ma?“
„Shi-Shino, prepáč,“ pozrela sa na neho ospravedlňujúco, no on urazene pozrel pred seba a mlčal.
Povzdychla si a zazrela Nejiho, ktorý vyzeral, že je v poriadku. Všetko to však bola len maska. Nechcel, aby ho Tenten videla s Tanaris. Nechcel ju niečomu takému vystaviť a ani seba.
Docestovali do dediny a skončili u Tsunade v kancelárii, kde sedel aj otec uneseného, ktorého chlapec vystískal. Feudálny pán sa postavil, držiac syna za ruku: „Ďakujem vám. Som vám dlžníkom,“ mierne sa uklonil a mlčky pomalým krokom vyšiel z miestnosti.
Tsunade po zabuchnutí dvier pochválila štvoricu a prečítala si hlásenie, ktoré spísali pred spaním u ohňa. Godaime čítala, až sa zarazila. Dvihla hlavu od zvitku a pozrela na Tanaris zamračene: „Ty si zabila vodcu?“
Inuzuku prepadol strach z Hokage: „Ts-Tsunade-sam-“
„Tanaris...nemali ste predsa rozkaz zabíjať, mali ste všetkých doviesť na políciu v meste. Prečo si ho zabila? Navyše to bol vodca.“
„J-ja,“ začala sa zakoktávať a pozerala radšej do zeme, ako na Tsunadin rozčúlený výraz, „ja...s-som.“
„Slovne sa jej dotkol tým, že ju nazval pokrytcom kvôli tomu, že je bývalou nukeninkou a nukenina zabíja,“ ozval sa Neji a Tanaris na neho dvihla hlavu s hnusným výrazom.
„Poznal ťa?“ Tsunade si prekrížila prsty pred tvárou a prebodávala ju pohľadom, ako ešte nikdy.
„Vraj robili pre Orochimara nejaké služby, ja som si ho nepamätala,“ povedala miernym tónom.
„Myslela som, že nebudeš takto konať. Neuvážene a opäť. Tanaris...musíme sa porozprávať. Vy ostaní, choďte,“ naznačila im rukou, aby odišli.

Oni sa s pozdravmi pobrali preč a Tanaris nasucho prehltla.
„Ako si ho zabila?“
„Držala som mu kunai u krku a pýtala sa, či chlapcovi ublížili a na to mi povedal, to, čo povedal,“ zaťala päste, „že som nukenin a pokrytec.“
Tanaris prekonávala hnev a zlosť, ktorá ňou prúdila. Tsunade si povzdychla: „Viem, že to je pre teba veľmi citlivá téma, ale toto nesmieš robiť. Keby to aspoň nebol vodca. Možno sme prišli o dôležité informácie, ktoré vedel len on, nie jeho podriadený.“
„Mrzí ma to...“
„Tanaris, viem, že to bude asi pre teba ťažké, ale...musíš sa vrátiť do Suny,“ vyhlásila Tsunade a postavila sa.
Inuzuka na ňu dvihla zrak a nechápavo sa pozrela: „Ale j-“
„To mi je jedno, či si tam mala ísť až za mesiac, týždeň alebo dva. Musíš ísť a vyriešiť si nedoriešené, lebo potom ti to zatieňuje rozmýšľanie a to ja nepotrebujem. Potrebujem, aby si misie splnila pohotovo a efektívne,“ hovorila Tsunade a Tanaris žasla, koľko rešpektu a autority z nej išlo, „viem od tvojej rodiny, že ty a Kazekage máte sebe sympatie. Vrátiš sa do Piesočnej za pár dní. Rozhodni sa kedy chceš odísť.“

Nemohla nič iné len prikývnuť. To, čo nakázala Hokage, bolo sväté pre každého ninju. S tichým pozdravom odišla preč z kancelárie a hneď, ako z nej vyšla chytila sa za vlasy a zošuchla sa na zem v totálnom zúfalstve. S Nejim to zašlo priďaleko, pričom zadné dvierka sú zatiaľ zamknuté. Tenten to nevie a ani Gaara, za ktorým sa mala za pár dní, vydať do Suny. Mala pocit, že ju čoskoro porazí na mieste. Pozviechala sa a vyšla na ulicu. Vonku ju čakali Lee a Neji.

„Čo tu robíte?“ zasekla sa a videla Nejiho zamračenú reakciu.
„Mysleli sme, že by sme išli do kúpeľov,“ Lee sa poškriabal na líci a pozrel na ňu s úsmevom.
Zdvihol sa vietor a odhalil Inuzuke krk. Nejimu pri pohľade naň prešlo telom vzrušenie. Chcel ten krk. Chcel ho bozkávať.
„Tak fajn,“ usmiala sa na neho a pozrela na Nejiho.
Naznačila mu očami, aby išli stranou. Neji to však vyriešil na rovinu: „Lee, potrebovali by sme s Tanaris chvíľku osamote.“
„Samozrejme, Neji!“ ukázal mu palec hore a na Tanaris žmurkol jedným okom, „počkám vás pred kúpeľom. Pôjdem po rukách, tak si kľudne dajte načas!“

Neji sa poobzeral okolo seba, či nie je okolo nich niekto príliš známy. Vzduch bol čistý a tak ju chytil jednou rukou zozadu za krk a pritiahol si ju k sebe, darujúc jej bozk. Tento však chvalabohu nezačala akosi porovnávať s Gaarom a tak mu ho spokojne opätovala. Vlastne dostala chuť na ďalší bozk. Muž vytvoril na malý moment medzi nimi medzeru. Držiac za ruku ju viedol na bok z ulice. Zastali až u veľkého stromu, o ktorého kôru pritlačil Inuzuku.

Ich pery tvrdo narazili na seba v horlivom zápale. Tanaris sa nemohla nabažiť toho, ako jej cez prsty pretekali Nejiho pramienky vlasov. Mal ich tak hebké. Obom sa cez spojené pery predierali tiché stony. Tisli sa jeden na druhého ako o život. Po niekoľkých minútach sa od seba odtiahli s tým, že Leemu to už isto stihol „dokráčať“ na dlaniach ku kúpeľom. A tak sa ruka v ruke vybrali smerom ku kúpeľom. Bol to nezvyk držať sa niekoho. Cestou si nadávala na to, že najprv skučí za to, že s Nejim to prehnala a pred chvíľkou sa s ním bozkávala najdivokejšie vôbec v jej živote. Pripadala si trocha ako husa, ktorá nevie, čo chce. Pozrela na neho a skúšala sa usmiať, no hneď, ako on odvrátil svoj zrak od nej, úsmev jej zamrzol. Vybavili sa jej Tsunadine slová o tom, že sa tam má vrátiť. Do Suny. V hlave sa jej zjavil aj obraz toho, ako sa pri jej odchode Gaara správal. Nechcel ju pustiť. Zatúžila po tom pocite, keď ju držal. Stisla Nejimu ruku a zavrela oči...

Poznámky: 

Gaara keď som písala tieto časti FF, tak som si hovorila, že ma asi prerazíte za toho Nejiho Smiling ... tak...hm? Prerazíte? Laughing out loud

4.88
Průměr: 4.9 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Pá, 2021-03-26 09:34 | Ninja už: 1249 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Časť sa začala mierným zblížením sa Nejiho a Tanaris. Neviem prečo pri čítaní takýchto riadkov nepociťujem žiadne nervy, no keď to spraví Gaara s Matsuri, ide ma rozdrapiť Mrk

Zvyšok časti sa niesol v duchu dokončenia misie a trávenia Nejiho času s Tanaris

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, St, 2014-08-06 11:16 | Ninja už: 3788 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Prepáč, že tak neskoro, alee vieš prázdniny Laughing out loud Laughing out loud Nooo diel super!! aa aj Neji a Tanaris su spolu fajin ale nesedi mi to tam uplne ani oni nechcuu byť až tal spolu aa viac mi tam sedel Gaara Laughing out loud taak sa už teším ked tam konečne bude on na Nejiho mieste! Eye-wink Laughing out loud predsalen je to zmátený Kazekage a nie zmätený Neji Laughing out loud Laughing out loud Eye-wink

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-07-30 12:32 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

-AkaUchiha- - Popravde...aj mne sa tento pár Neji a Tanaris spolu páčia, ale myslím si, že NejiTen je klasika Smiling Arigato Smiling

yukiKATEKA -Ako paradajka na slnku? Smiling To je zlaté, také prirovnanie som ešte nepočula. Za venovanie skutočne nemáš zač moja Eye-wink. Ďakujem za pochvalu, fakt som si dala na týchto opisoch Nejiho a Tanaris záležať, lebo nie je to jednoducho, aby som to dokonale a komplikovane podala, tak, aby som niečo neprepískla. Smiling arigato...za postrehy :)

Zina296 -Arigato gozaimas. Smiling No, nakoniec som sa rozhodla ich dať dokopy Smiling

Itariel - Tento párik sa ti páči viac ako Gaara a Tanaris? Wow...to si možno prvá, ale nevadí. Aj ja ich mám rada, ale môžem ti povedať, že nezostanú spolu. Možno sú zlatý, ale sama vidíš...prečo sa dali dokopy. Smiling Všetci sp zvedavý na to, čo bude v Sune a máte sa na čo tešiť Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, Po, 2014-07-28 22:00 | Ninja už: 3824 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Asi som divná, ale neprerazím Laughing out loud Tanaris a Neji sú aj fajn, ale pripadá mi, že ona chce byť s Gaarom a on s Tenten Laughing out loud
Fúha, takže ide do Suny... Krásny diel, teším sa na ďalší Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-07-30 12:24 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Neprerazíš? Smiling To som rada :3. Ďakujem za komentár. Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Po, 2014-07-28 14:57 | Ninja už: 4290 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak nepřerazím, dá se to zkousnout, ale fakt mi to k nim nesedí Tak teď ti nevím... Mírná romanťárna byla super, prostě se to zamotalo, ale teď jsou trošku jak opičky bonobo Laughing out loud Zamotalo se to zvláštním způsobem, trošku složitým, ale já doufám, že to nějak hezky vyřešíš (snad) Smiling
Mise se moc povedla, problematika s minulostí a následná návaznost na odchod do Suny - prostě wow Shocked :3 Zarazily mě jen dva malý detaily -


Zakončení bylo fantastické, jak prostě ti ťuťánci furt chtějí někoho jiného a tak se o sebe navzájem starají a opírají Smiling Vážně se těším na pokračování, protože týhle povídce Gaara nesmí chybět Smiling
A jinak - dokonalý obrázek, zase pecka Shocked :3 Nemůžu se vynadívat Sticking out tongue

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2014-07-28 22:57 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem za postrehy, Kami. Smiling K tým nezrovnalostiam...tie priezviská prišlo mi to také, ako to povedať, aby ten chlapec videl, že skutočne sú ninjovia z Konohy a žiadny ďalší bandity. Za predpokladu, že meno Hyuuga je dosť známe, lebo je to silný klan. Smiling

K tomu priznaniu...vezmeme-li za to, že Neji a Tanaris majú celkom dôverný vzťah medzi sebou, pokiaľ nebrieme do úvahy...to s kým skutočne chcú byť. To jediná stránka ich puta, v ktorom nie sú k sebe úprimný. Smiling Takže sa mu Tanaris priznala prečo to urobila a pred Tsunade jednoducho nemala "gule" na to, aby jej to povedala.

V skutku...Arigato za celý koment, aj za tú kritiku. Smiling Mohla som to trocha inak podať. Gomenazai. Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Út, 2014-07-29 00:19 | Ninja už: 4290 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

V pořádku, když mi to podáš takhle, tak je mi to pak jasný - já prostě všechno vidím jenom z jednoho pohledu, no Tak teď ti nevím... Smiling
Když jsem neviděla naspáno, jak to Nejimu říká, tak jsem tomu prostě nevěřila Laughing out loud
Tak snad jsem moc nezkazila, rozhodně nemám v úmyslu jakkoliv podkopávat tak úžasnou povídku, jen si občas něčeho všimnu, tak se zeptám takovýmhle zvláštním způsobem Smiling
Jinak nemáš zač Eye-wink

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-07-30 12:23 | Ninja už: 4103 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Nie, Kami... to je práveže dobre. Žiadne podkopávanie, čo si trt? Laughing out loud Vďaka tebe som si uvedomila, že som pochybila, že som to nenapísala. Bad Niekedy som teliatko. Gome Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, Po, 2014-07-28 14:20 | Ninja už: 3763 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ďakovať nemusíš, to by urobil každý šialenec do tvojich poviedok Smiling A k tomu obrázku--- je krásny.
Tanaris a Neji sú pekný párik, ale viac sa mi páči Tanaris a Gaara.
Bóže, som zvedavá čo sa v Sune stane...

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Ne, 2014-07-27 22:14 | Ninja už: 4433 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Uffff ako vyzeralo to tak že dačo bude ..ako medzi nimi ale pevne som verila, dúúúúfala, nádejala že nebude ...a aono bolo som trocha v šoku a netrpezlivo čakám na pokračko a to čo sa udeje v Sune .....som vééééééľmi zvedavá a napätá ....výborny dielik

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Ne, 2014-07-27 21:15 | Ninja už: 4242 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Ja sa červená ako paradajka na slnku Smiling.
ďakujem za venovanie Eye-wink
Tanaris a Neji scénky WAU iné slovo nemám vo slovníku.
Chudinka Tanaris, potrebuje objat Laughing out loud
Misia dokonale opisaná aj stav pred bojom aj po Smiling
Ten koniec ma zabíja ty vždy vieš úžasné ukončiť.
Obrázok úplne skvelý zasluzis si každú pochvalu ktoru dostaneš.
PS: sustredila som sa ak tak na ten začiatok a na tvoj geniálny opis ked boli spolu Eye-wink Smiling

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Itariel
Vložil Itariel, Ne, 2014-07-27 14:10 | Ninja už: 3699 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ha, musím povedať, že párik TanarisNeji sa mi páči viac ako ten tvoj pôvodný a tak ma kus štve, že ich spolu nenecháš, ale tak nevadí :)až na tie dotieravé myšlienky na Gaaru a Tenten to bolo pre mňa úplne super Smiling pekný dielik a len tak ďalej, som zvedavána na to čo sa bude diať v Sune Sticking out tongue 5*

Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.