manga_preview
Boruto TBV 15

Voda, láska a krv 02

Jeho temne fialovým pohľadom skákal od stromu k stromu a skúmal každý detail.
Ach jáááj! Toto sa môže vždy stať len mne. Prečo ja?! Nemá príliš milý pohľad. Pravdepodobne to bude nejaký násilník, ktorý ma vypitve, napchá vatou a vyhlási za plyšáka alebo woodoo bábku. Doparoma! Na aké blbosti to myslím. Ale veď, predsa len pri sebe nemá žiadnu… zbraň.
Kým sa topila vo svojich myšlienkach, chlapec zmizol.
Kde je?! Doparoma, doparoma, doparoma! Do vesty na chrbte sa jej zrazu zapichol hrot akejsi zbrane. Vypleštila oči a neprítomne hľadela pred seba.
---
Čo.. Čo to bolo? Takže oni ma našli ešte aj tu? To je zlý sen, ku***. Počkať, keby to boli oni, už by sa po mne vrhli. Hmm..
Po hodnej chvíli prezerania si každého jedného stromu sa mu do očí vbilo nie veľmi vysoké ženské telo medzi stromami, ktoré po odhalení už nebolo veľmi skryté.
Ona si zo mňa určite strieľa. To musí byť istotne nejaká tupá č*bka.
Pre seba sa potichu zachichotal, a keď si všimol, že dievča sa venuje svojim myšlienkam a nie okoliu, zmizol jej z dohľadu. Potichu sa zozadu vplížil k nej a svojou veľkou trojčepeľovou kosou jej bez úmyslu zraniť ju zapichol najvrchnejší hrot do chrbta.
---
Dievča sa pomaly otočilo, pričom zbraň vytrhla z vesty. Od strachu znehybnela. Pred ňou stál chlapec so sivými vlasmi zčesanými dozadu. Prehol sa v bruchu, ako keby od bolesti, no v tom sa znova prehol dozadu a začal sa hurónsky smiať.
Preboha, čo je to za chlapa?! Záleží na tom, či ma teraz zabije? Nikto za mnou trúchliť nebude, možno tak pán Yamaruchi. Pomaly začala cúvať, no keď chrbtom narazila do stromu, znova sa v jej vnútri rozhostila číra beznádej a strach, ktorý však navonok nedávala poznať.
“Bojíš sa.” Riekol chlapec a s posmešným úsmevom malými krôčikmi kráčal za ňou.
“Nie, nebojím!” Povedala s falšovanou istotou v hlase, na ktorú jej on neskočil. Keď už bol pri nej, vrazil päsťou do stromu tesne vedľa jej hlavy tak, až od strachu podskočila a ustráchane vyvalila oči na cudzinca.
---
Je to zvláštne, povedal by som, že ju odniekiaľ poznám. Počkať.. Ten vystrašený pohľad poznám! Keď si spomenul, na koho sa to práve díva, znova sa začal hurónsky smiať. Dievčaťu na tele vyskočila husia koža. Ešte šťastie, že mala dlhý rukáv.
“Nie je ti to trápne sa ma takto báť… Yori? Dlho som ťa nevidel! Ten tvoj vystrašený pohľad mi úprimne chýbal.” Keď dievča reagovalo len nemým a vystrašeným pohľadom do jeho očí, pokračoval:
“Baví ma to, ak sa niekto bojí a ja ho potom bez milosti rozdelím v dve, ale ty by si mohla prestať. Tebe nehodlám ublížiť. Istotne by sa mi to ani nepodarilo, však maličká?” Slovo maličká precedil medzi zuby a bránil sa svojmu smiechu. Postrapatil jej vlasy rukou, ktorou doteraz žmolil kôru stromu.
---
O čom to ten pomätený chlap rozpráva? Už naňho nepozerala ustráchane, ale nechápavo.
“O čom to kecáš? Nemám poňatia o tom, kto si, ale začínam si o tebe niečo myslieť.”
“Hm.. Nemáš poňatia o tom, kto som. Tak ja ti to porozprávam, ale na nejakom útulnejšom mieste, dobre?” Znova sa na ňu posmešne usmial. Yori mu neverila, ale keď už ju ušetril, asi by mu mala ponúknuť svoj skromný príbytok.

Keď už stáli pred dverami, ktoré boli pokryté machom, a tak robil dvere nenápadnými, vošli dnu. Stáli v miestnosti, ktorá vyzerala ako napol obývačka a na druhej strane miestnosti bola kuchynka oddelená barovým pultom. V obývacej časti bol len mäkký veľký gauč prisunutý k ľavej stene a vedľa neho stála lampa. Pri pravej strane boli tri veľké knihovne, na ktorých neboli len knihy, ale aj kadejaké zvitky, fotky, obrázky, dýky a poľovné nože. V kuchynskej časti bola len jednoduchá kuchynská linka s umývadlom a vedľa toho taktiež jednoduchý smetný kôš. Keďže dievča ovládalo skupenstvá vody, vlastnila aj chladničku, ktorá nepotrebovala prívod elektriny. Jednoduché vybavenie dávalo celej miestnosti chudobný nádych.
Na ľavej strane vedľa gauča, ale aj na pravej vedľa knihovne sa nachádzali dvere. Tie vedľa gauča viedli do skromnej kúpelne a druhé do spálne.
“Pekne upravený príbytok,” skonštatoval chlapec, “ale radšej ani nechcem vedieť, aké nechutnosti robíš, ak sa nudíš, keď že tu nemáš televízor ani nič podobné.”
Yori sa naňho znechutene pozrela a odpovedala:”Ty si riadny blb! Čítam napríklad knihy, ktoré do knihovne znova po návšteve Kirigakure doplním, ale taktiež je ostrov plný naozaj zaujímavých vecí.”
Ukázala mu všetky miestnosti v dome, a keď sa práve nachádzali v spálni, chlapec si s radosťou vyzliekol svoj čierny plášť s červenými obláčikmi, stiahol nohavice, vyzul sa, a len v trenkách sa hodil na posteľ tvárou medzi periny.
“Čo si myslíš, že robíš?!” Zdesene sa pozrela na váľajúce sa telo v JEJ posteli. Keď ju len odignoroval, vzala jeden z menších vankúšikov a začala ho mlátiť po hlave, najsilnejšie ako len dokázala. Spomedzi perín sa ozval tlmený smiech.
“Halóóó! Dnes ráno som menila bielizeň, preboha! Aspoň sa vypadni umyť, ty jedno špinavé prasa!” Do jej hlasu sa vkrádala mierna agresivita a pohoršenie. Chlapec sa posadil na kraj postele, a tak mal hlavu presne oproti pásu stojacej Yori, ktorá na neho prísnym pohľadom hľadela. S jedným okom prižmúreným sa pozrel hore do Yorinej tváre. Usmial sa tak roztomilo, až to nevydržala a začala sa smiať aj ona. Vedela, že to urobil len preto, aby zachránil situáciu a nebol vykopnutý von, pod holé nebo, ktoré bolo občas vidno pomedzi koruny stromov.
Keď sa z jeho tváre pomaly posúvala pohľadom nižšie, zbadala jeho pekne vypracované brušné svaly. Do tváre jej naskočil rumenec a v zápätí sa chlapec začal uškŕňať.
“Hmm...” Snažil sa nesmiať. “Slečna nevie kto som, ale páčim sa jej...”
“Áno, uťahuj si zo mňa. Prečo nie.” Prekrútila očami a otočila sa na odchod. V tom ju chlapec objal zozadu okolo pása.
“Ale no ták, čo si jak… Zostaň a vysvetlím ti, odkiaľ sa poznáme.” Yori nehybne stála, no po chvíli si sadla k nemu na posteľ. On sa znova hodil do perín, a Yori len potlačovala rastúcu agresiu.
Vedel, aké pocity sa v nej práve miešajú, a nad jej toleranciou sa len sám pre seba zachichotal.
“No... Začalo to tak, že….”

Poznámky: 

Tak je tu druhý diel! Smiling Snáď Vás nesklamal a nebol až taký nudný ako ten prvý. Laughing out loud
Malo by vám pomocou dôvtipu dôjsť, kto je chlapcom. Pokiaľ stále neviete, v ďalšom dieli sa to dozviete spolu s Yori!
Prajem Vám príjemné čítanie! Smiling

4.92857
Průměr: 4.9 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2016-02-22 08:52 | Ninja už: 4427 dní, Příspěvků: 2099 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Mise V
Prej chudě zařízený příbytek na opuštěném ostrově, podle toho, co jsi tam vyjmenovala si žije úplně královsky a ještě má lampu, by mě zajímalo jestli na okrasu nebo ji i svítí. Mimoto ten kluk je zřejmě asi Hidan, že? Toho bych tam zrovna nečekala, sadistu jednoho ulízanýho Laughing out loud

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Po, 2016-02-22 14:09 | Ninja už: 3913 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Myslím, že úplne kráľovský život vyzerá celkom inak! Síce tam má olejovú lampu, ale to je aj tak všetko len ukradnuté! Laughing out loud
A hm, čítaj ďalej, možno máš pravdu a jedná sa o Hidana. Ja to nebyl Laughing out loud
Každopádne ďakujem, že si sa aj tak dala na túto nedokončenú poviedku! Laughing out loud

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2016-02-22 20:51 | Ninja už: 4427 dní, Příspěvků: 2099 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Je nedokončená? Pff, já se na to vyprdnu Laughing out loud Jsem hledala povídku pro čitatelkou misi a tá má být dokončená... kruci ted si budu muset najít novou.

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, St, 2016-02-24 22:00 | Ninja už: 4027 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Milé Laughing out loud

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Po, 2016-03-14 23:35 | Ninja už: 3913 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Jo. Asi mě donutila brečet.

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Ne, 2014-09-07 18:37 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

skvelý diel Smiling pokračujem na další diel Smiling dufam že tam si už spomenie kto on je Smiling zanechala som po sebe 5* Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Út, 2014-06-24 20:45 | Ninja už: 4072 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ze začátku jsem se nějak nemohla zorientovat a poradila bych ti dát to upozornění s myšlenkama na začátek textu... Ber to jako radu, ne jako kritiku Smiling A ano vím, mě to došlo také celkem rychle, ale člověk nikdy neví, jestli to někdo pochopí včas a nebude to muset číst zase od začátku... Laughing out loud Laughing out loud Jinak výběr Hidana... skvělí nápad! Evil Jenom kolik jim tam tak je? Smiling Ou... už se jí vyvaluje v posteli... vrrr Sticking out tongue Měla by si holka začít zvykat... Laughing out loud Sticking out tongue
Jinak se přidávám ke Katemě... opravdu tu probíhá zrod nové spisovatelky a já jsem ráda, že můžu číst tvé výtvory Smiling
Gomene, že jsem neokomentovala dřív Smiling

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, St, 2014-06-25 16:47 | Ninja už: 3913 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Toshika-chan! ^_^
Presne na teba som čakala! Smiling Dakujem za komentár a áno, to s myšlienkami.. Tak.. Už to nechám tak, lebo nemám prístup k NTB a na mobile.... Uf.. Laughing out loud Smiling Ale pripomeniem všetko v dalšej časti!
Hidan.. Je to moja srdcovka. < 3 Smiling
Čo sa týka veku a všetkého nevysvetleného, časom! Ako som povedala, všetko je premyslené, len ma mrzí, že môžem napísať len jednu časť týždenne. Sad

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2014-06-25 17:34 | Ninja už: 4072 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ty si čekala na mě... ???? Co? Laughing out loud Jasně tak se teda nezorientuju... :3 Nemám sice ráda, když nevím o co gooooo a tak, ale pro tebe to přežiju..., ale fakt to tam vysvětli, jinak se z toho zcvoku... Sticking out tongue Laughing out loud Já to chtěla vědět, protože si nedokážu představit dospělého Hidana válícího se někde na posteli a přitom mu říkat chlapče... (Tak to totiž vidím já! Sticking out tongue) Ale věřím ti Smiling Ty jsi neštastná z toho, že nemůžeš vydávat víc?! O.o Já jsem ráda, když něco napíšu za dva tejdny a u toho se modlim, aby mě nebrali za navrácenou do oběhu Sticking out tongue Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, St, 2014-06-25 21:30 | Ninja už: 3913 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Áno, čakala som. Už som bola takmer sklamaná, že sa Ti tento diel napáčil. Sad
Čo sa nevysvetlených vecí týka, je to tak schválne záhadne všetko napísané. Aspoň sa snažím, aby to dávalo dobrý, teda správny efekt a na čitateľov to urobilo dobrý dojem a prinútilo ich čítať ďalej.
Laughing out loud Navrácenou do oběhu... Kto to len mohol napísať? Laughing out loud
Btw. To "chlapec".. Áno, je mi nehorázne blbé, nazvať tak dospelého. No na druhej strane, by som ho ani nenazvala "muž", lebo sa chová naozaj ako dieťa. Ďakujem za upozornenie a nejak to už upravím v ďalších dieloch, alebo sa celkovo osloveniam "žena, dievča, muž, chlapec" vyhnem. Laughing out loud

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, So, 2014-06-21 20:59 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Hidan zaujimava voľba...Smiling
Pači sa mi to a to je čo povedať.
Som zvedava kde sa spoznali a prečo si ho nepamäta?
Yori je krásna postava... ako sa to len vyvinie.
"ani nechcem vedieť, aké nechutnosti robíš, ak sa nudíš" to som je tu taka zvrhla, že ma hned napadla ta VEC.
ooo spalna, valanie sa vnej, vankušova bitka a naštvana žena... znie to dobre Laughing out loud Laughing out loud 3:)
Roztomilosť u Hidana... hmmm... dobre može byť po dlhšej uvahe. celkom mila predstava.
Teším sa na další dielik a oficialne ťa zaradujem do mojho zoznamu serii na čítanie, ktorých sa nechcem vzdať Laughing out loud
Good job! Dakujem za osviežujuci pohlad na Hidana. Laughing out loud

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, So, 2014-06-21 22:07 | Ninja už: 3913 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Nie je to Tvojou zvrhlosťou, naozaj som to tak myslela. Laughing out loud Čo sa Hidana týka, neskutočne ma priťahujú zlí chlapci a prijde mi to roztomilé. Laughing out loud V dalšom dieli príde rozuzlenie spomienok a diel bude omnoho dlhší. Smiling Už dnes som na ňom pracovala a sama neviem ako pokračovať. Nie, že neviem ako. Naopak. Možností je veľa a ťažko sa rozhodnúť.
Mimo to, dakujem, Yuki, za komentár! ^_^ Potešil!

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-06-21 21:01 | Ninja už: 4027 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

Neboj, nie si jediná, mne to tiež napadlo XD

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-06-21 19:27 | Ninja už: 4027 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

No, malo mi dôjsť, že ten chalan bude Hidan Laughing out loud Laughing out loud
úplne milujem spôsob, akým ho opisuješ, jednoducho to k nemu tak sedí! Laughing out loud :3 Taký zvodca a robí to celkom mimovoľne XD
Ide to dosť paraádne, ešte len druhý diel a on sa už v spodkoch váľa v jej posteli Evil XD (okej, Katema má úchylné myšlienky) Laughing out loud
Vetou: “Slečna nevie kto som, ale páčim sa jej...” si ma úplne zabila, začala som sa chichotať ako drbnutá Laughing out loud
Sledujeme tu zrod novej skvelej spisovateľky, tak ja teda držím palec a hrozne sa teším na další diel! Laughing out loud Som zvedavá na Hidanov príbeh Sticking out tongue

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, So, 2014-06-21 19:55 | Ninja už: 3913 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Vedela som, že hneď po tomto opise Ti dôjde, kto mi hlavou behá. Laughing out loud Vnímam ho presne tak, ako ho opisujem. Pociťujem k nemu úplne to, čo Yori. Takzvane môžem povedať, že Yori som ja v úlohe anime postavy a Hidan predstavuje chlapca, akého si predstavujem vo svojom živote. Smiling
V príbehu budem v istých úryvkoch inšpirovaná mojím skutočným životom, takže ak budete čítať medzi riadkami, zistíte o mne pár vecí bez toho, aby som tu o nich verejne písala. Smiling
Čo sa týka Tvojich úchylných myšlienok, sme dve. Laughing out loud Avšak kvôli pravidlám písania sa chcem vyvarovať žánru Hentai. Laughing out loud
Znova ďakujem za perfektný komentár! Smiling

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, So, 2014-06-21 20:31 | Ninja už: 4027 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

žáner Hentai XD Laughing out loud Laughing out loud Okéééj Laughing out loud Laughing out loud
Som rada, ked vidím, ako niekto vkladá do písania kus seba (Ty to robíš DOSLOVA Laughing out loud ) Smiling A stavím sa, že ak by si to aj nespomenula, všimla by som si to, lebo také veci sa dajú vycítiť dosť dobre Smiling A tu znova ide aj o to, ako to autor podá a verím, že sa Ti to podarí skvelo Laughing out loud Ješte neco, zo štýlu a celkovo z písania sa dá zistiť približná povaha a rozpoloženie človeka, ako narába postava zo slovami, myšlienky... Myslím, že každý dá svojim postavám niečo zo seba, prinajmenšom jeho špecifické črty Laughing out loud (okej, už trepem piate cez deviate, prepáč Laughing out loud )

Aaale, prosim Tebe, ja dakujem tiež Sticking out tongue