manga_preview
Boruto TBV 09

Voda, láska a krv 01

ostrov.jpg

Niekde medzi Zemou Vetra a Zemou Ohňa leží miesto zvané Amegakure no Sato. Je to miesto, kde skoro ustavične prší, kde počasie presne vystihuje situáciu, v ktorej sa Skrytá Dažďová nachádza. Je to krajina zločincov, banditov, lúpežníkov a podvodníkov.
V jedno ráno vyslal istý obchodník skupinu ľudí, aby istú neporušenú zapečatenú truhlu doviezli do Kirigakure pánovi Yamaruchimu. Bol to úradník, ktorý nečestne obchodoval s ľuďmi, zvláštnymi tvormi a taktiež sa neraz pokúsil zajať niekoľkochvostého démona.
Keď už sa loď plavila medzi brehmi Zeme Ohňa a Zeme Vody, na nebi sa objavili prvé známky poriadne krutej búrky. Boli už v polovici plavby, keď tu na čelo kapitána dopadla prvá kvapka studeného dažďa.
Ako to?! Nechápem... Kým sme boli v Amegakure neobjavil sa na nebi ani mráčik, tak prečo práve teraz a práve tu? Je s nami koniec. Pomyslel si kapitán prizerajúc sa na tmavnúce nebo.
“Chlapi!” Zakričal kapitán na udychčaných ľudí na palube. “Všetci...” jeho slová prehlušilo dunenie prvého hromu. Keď sa to chystal zopakovať, začal kliať, kopať do všetkého a mrzuto niečo hľadal. Posádka nechápala, no zrazu na mieste truhly zbadali len kôpku rozmočených triesok.
“Dokelu! Pán Yamaruchi nás zderie z kože!” Zvolal kapitán držiac sa za hlavu.
Okolo lode sa zrazu obmotali vodné chapadlá a pomaly stláčali a lámali loď na malé kúsky. Z oblohy sa ako to najjasnejšie svetlo znieslo pár bleskov. Všade lietali iskry, ktoré sa nakoniec chytili plachiet ako kliešte a loď onedlho tvorila jeden veľký plameň.
Z posádky prežil len kapitán, ktorý sa bezmocne ležiaci na jednej z trosiek s poslednými silami pozeral na spálené telá svojich priateľov a podriadených. Poslednýkrát teda očami prečesával okolie a našiel to, čo hľadal. Na jednej z väčších trosiek stálo dievčatko v obyčajných, niekde deravých, ľanových šatôčkach s bosými nohami. Za ňou sa vznášala mohutná masa vody, ktorá svojou podobizňou pripomínala psa. Dievčatko sa usmialo na kapitána a pred jeho očami sa zrazu už naveky rozľahla tma.
-----------
Už je to pekných pár rokov… Pomyslela si. V tme, ktorú videla so zavretými očami sa jej znovu začali zobrazovať spomienky na ten moment, keď podpálila loď, nechala trosky a telá sa potopiť ku dnu a sama si na najbližšom opustenom ostrove vybudovala svoj vlastný domov.
Práve ležala v posteli, ktorú si “požičala” z Kirigakure. Zamyslená, stiahnutá do víru svojich myšlienok a spomienok sa zrazu s vytreštenými očami posadila a započúvala sa do zvukov divočiny okolo jej príbytku. Z prírody okolo nej sa ozývalo dupanie nôh a sekanie konárov a trávy.
Našli ma snáď?! Až tak veľmi im chýba tá posteľ?! A nábytok… A náradie do záhrady… A zbrane… Musela sa pousmiať nad predstavou, že sama doteraz tvrdila, že toho veľa neukradla. V skutočnosti toho za svoj život ukradla viac, ako celá jej domovina.
Po pol minúte všetko stíchlo a ona bojovala s dvoma možnosťami. Skryť sa alebo sa nechať ovládnuť zvedavosťou a ísť sa pozrieť? Zaraz sa však odhodlane postavila z postele. Z ukradnutej skrine si vzala ukradnuté čierno-zelené oblečenie. Mala na sebe oblečený obtiahnutý, čierny rolák, zelenú jouninskú vestu, čierne legíny a typické čierne, ninjovské topánky po kolená.
Jej dom bol dokonalo skrytý pred zrakom predátorov a iných ľudí, ale predsalen sa bála a cuklo s ňou vždy, ak sa ozval nejaký zvuk. Jej domček bol skrytý v tej najväčšej spleti stromov na celom ostrove. Ostrov bol síce celý pokrytý stromami, machmi a lišajníkmi, no brehy boli tvorené tým najhladším pieskom, ktorý tvoril úžasnú pláž s dokonalým výhľadom na krásne čisté more. Hoc by ste v lese nejaké zviera uvideli len málokedy bolo ich tam viac, ako by ste si vedeli predstaviť. Rástlo tam ovocie všelijakého druhu a podľa jej úsudkov tam bol len jeden druh otravných bobulí, ktoré vytvárali na neurčitú dobu halucinácie. Les nedbal na prírodné zákony a lesové pásma. Kdekoľvek vedľa seba rástli smreky a topole, lipy a jedle, duby a borovice. Les tvorilo aj nespočetné množstvo jazierok s pitnou a priezračne čistou vodou.
Ako sa tak plazila pomedzi vysokú trávu a pomotané konáre nízkych stromov a kríkov, ho zbadala. Narušiteľa jej súkromia. Nebola to žiadna banda ninjov z Kirigakure, ktorí jej chceli predložiť účet za veci, ktoré si privlastnila. Bol to chlapec. Ležal na chrbte uprostred lúky, ktorá sa pred ňou rozprestierala, medzi kvetmi rozličnej farby. Ruky mal rozpažené a prerušovane dýchal. Spoza stromov ho potichu sledovala. Chcela sa k nemu dostať bližšie, ale jedna zrádna, neposlušná vetvička nevydržala záťaž jej váhy a praskla. Chlapec sa posadil a svojim nenávistným pohľadom skúmal les.

Poznámky: 

Toto je moje prvé FF-ko. Dúfam, že sa vám bude páčiť, a že vás zaujme. Budem rada za každú pochvalu, ale taktiež ocením a budem rada za každú KONŠTRUKTÍVNU kritiku. Smiling Prvý diel je podľa mňa celkom nudný, ako každý pilotný diel. Laughing out loud Ďakujem každému, kto si to prečíta. Komenty, prosím. Smiling

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2016-02-22 09:45 | Ninja už: 4222 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Mise V
Takový apokalypsa hned na začátku? Laughing out loud To bylo dobrý, trochu mi to připomínalo Piráty z Karibiku, taky je tam chtěl sežrat Kraken. Jsem zvědavá, co bude ten chlapec zač, jestli je to někdo neznámý nebo nějaká postava z konožského světa.

Obrázek uživatele Judar
Vložil Judar, Ne, 2014-09-07 19:26 | Ninja už: 5169 dní, Příspěvků: 977 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

ako som nad ránom pisala že ff prečítam Smiling tak presne začala som od prveho dielu Smiling idem na další diel zistiť viac o tom neznámom na lúke Smiling samozrejme zanechávam ako odkaz po mojej navšteve 5* Smiling


SHARINGANOVÝ OHYZD A JEHO 9 CIBUĽČIAT = ÚTOK! :D


Naivní malíři jsou dospělé děti, které najednou vzali tužku nebo štětec a tím prvním pohybem ruky na čistou plochu zjistili, že obrazy jsou nejen jejich dětským hřištěm, ale i obranou proti nudě, hojivou krásou, prostou jak léčivé byliny.

[/URL]

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2014-06-09 18:33 | Ninja už: 3867 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Je to velmi napínavé :DDDDDD Moc se těším na další vývoj v ději Laughing out loud To děvče se mi líbí!!!!!!!!!!!!!!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud a ten kluk vypadá zaky zajímavě Eye-wink Jsem hrozně zvědavá tak se popoháněj a přidej sem další díl Eye-wink Laughing out loud Tvoje nová fanynka, Toshika Laughing out loud
P.S.: To s těma stromama bylo dobrý Laughing out loud (nedbali na lesová pásma a přírodní zákony... Laughing out loud)

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Út, 2014-06-10 00:03 | Ninja už: 3708 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

To so stromami bola hlúposť, ktorá ma napadla len ako sranda, no nakoniec som to tam nechala. Laughing out loud Júú, dnes asi nespím. :3 Napísali mi komenty presne tie, od ktorých čítam FF asi tak, že každý deň pozerám, či nejakým zázrakom nepridali dalšiu časť z nejakej série. Sad Ten príbeh mám premyslený až do poslednej časti, snád zaujme. Smiling A strašne dakujem, že si napísala komentár! Smiling Btw. Nedočkavo čakám na dalšiu časť ohľadom Narutovej sestry a Gaaru.
PS: Nakoniec sme si fanynky navzájom. Laughing out loud Tvoje FF proste milujem. :3

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2014-06-11 22:26 | Ninja už: 3867 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

:3 Já se tu samou chválou snad rozpustím Laughing out loud Laughing out loud Ale tady se řeší tvoje FF, takže mlč o tom mém a propagujt to své!!! Laughing out loud Laughing out loud Aspoň někdo to má promyšlené, mě se to jako naschvál vyhýbá!!! Sad Sticking out tongue (to promyšlení;)) Mě to zaujalo a ty stromy mi přišli fajn Laughing out loud Moc se těším na další! Smiling

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, So, 2014-06-21 17:27 | Ninja už: 3708 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Mám premyslený začiatok a koniec, popravde. Som ale človek, ktorý celý dej napíše na papier, ale ak už to píšem oficiálne niekam na stránku - Konohu alebo niekde do súťaže, tak polovicu deja aj tak zmením. Laughing out loud Takže viem, ako to skončí a ako to začalo, ale sama vlastne nemám poňatia, ako to bude prebiehať. Laughing out loud

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-06-09 06:50 | Ninja už: 3823 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Joshina-chan! :3
To je naozaj skvelý začiatok série Laughing out loud Vzbudila si vo mne nesmiernu zvedavosť Laughing out loud
Máš skvelý štýl písania, samozrejme, ved ty si profesionál! Laughing out loud Neboj sa, prezentácia Ti vyšla viac, než obstojne Eye-wink
Veľmi sa mi to ľúbi, rozhodne si prečítam aj dalšie diely :3
Vytknúť Ti nemám čo, snád len to, že úradník by proti chvostnatému démonovi nemal šancu, no ale ohľadne logiky by som mala byť ticho Laughing out loud Je to Tvoja FF, možno mal ten týpek nejakú super-schopnosť Laughing out loud
Teším sa na pokráčko Eye-wink :3

P.S.: Všimla som si, že v poslednej dobe tu pribúda veľa nových sérií, veľa SKVELYCH nových sérií Laughing out loud Len tak dalej :3
Prepáč mi tú gramatiku, na klávesnici mi akosi prestalo fungovať tlačítko s mäkčeňom a dlžňom Laughing out loud

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Po, 2014-06-09 18:19 | Ninja už: 3708 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Ááá! Katema mi napísala koment! Laughing out loud ^_^ Zas až profesionál nie, len malé skúsenosti. Smiling Ten týpek sa len pokúšal. Laughing out loud Niekedy Vám to tu vyspoilerujem, ako mu démon nakopal... niečo... Smiling Viem, že je to viac nelogické než logické, ak by sa to obyčajnému človeku podarilo. Čo sa týka gramatiky, aj mne na mobile chýba d s mäkčeňom, takže v poriadku! A teším sa na pokračovaie tvojej série! Laughing out loud

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Čt, 2014-06-12 22:10 | Ninja už: 3823 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

Tak, rozhodne poznať na štýle, že už niečo preskákané máš Laughing out loud
Na toho týpka som,popravde, celkom zvedavá, tak budem vyčkávať Laughing out loud
A prosím Ťa, moja séria je celkom trapas, navyše teraz nemám veľa času, keď si uzatvorím známky bude nový dielik Laughing out loud To ja sa teším na tento Tvoj príbeh :3 A súhlasím vlastne s Toshiko-chan, propaguj seba, trubka Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Pá, 2014-06-13 21:44 | Ninja už: 3708 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Tak ale ja nemôžem za to, že som z toho Tvojho príbehu riadne unesená! Laughing out loud Nie je to trapas! Laughing out loud Trapasy nečítam. Laughing out loud Keď budem mať viac času a svoj vlastný NTB, určite si prečítam asi všetky FF, ktoré na Konohe sú! Laughing out loud Ty a Toshika, ale aj Sabaku no Tanaris ste boli prvé tri, na ktorých poviedky som natrafila a čítam ich doteraz. Smiling Na toho týpka si zvedavá? Laughing out loud Nechcem schválne prezrádzať, ale ak si ešte pamätáš na ten koment, ktorý som napísala pod tvoj príspevok pri časti "Znova", tak by si mala vedieť, čo to bude za týpka. Laughing out loud

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Po, 2014-06-02 21:38 | Ninja už: 4194 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Celkom pekna a zaujimava FF.
Dobrý opis priestoru a na to že je to tvoj začiatok je dobré odvedený kus práce.
Pači sa mi ako si to všetko poňala. Dievča skryté a neposlušná vetvička prezradza veľa. Laughing out loud
Rada najdem tu další diel. Smiling

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Joshina
Vložil Joshina, Út, 2014-06-03 10:26 | Ninja už: 3708 dní, Příspěvků: 252 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Ďakujem za komentár! Smiling
Ono je to môj prvý príbeh v podobe Naruta. Smiling S písaním už mám nejaké skúsenosti, pretože veľa píšem a moje práce sa posielajú do súťaží pod kontrolou mojej slovenčinárky. Ale naozaj som rada, že na teba moje prvé FF-ko ohľadom Naruta takto pôsobí. Popravde som z toho mala naozaj obavy, pretože je to naozaj môj prvý príbeh pridaný na internete, takže sa musím kontrolovať, aby som sa prezentovala obstojne.
Samozrejme táto séria bude dlhá, a pri milých a kladných odozvách budem s radosťou pridávať ďalšie časti! Smiling

You can run, but you can't hide.

FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!