manga_preview
Boruto TBV 13

Zmätený Kazekage 42.

Diel 42.jpg

Horúce slnko praží na púštnu dedinu a ruší muža zo spánku. Kankurou si pretrel oči a uvedomil si, že mu treští v hlave, ako ešte nikdy predtým.
„Ach bože, saké,“ zanadával si pre seba.
„No to je tak, keď toho vypijete veľa, Kankurou-dono.“
„He?“ Kankurou otvoril oči a nad ním sa skláňalo dievča, snažil sa rozostriť zrak a keď sa mu to podarilo, zistil, že je to Matsuri.
Vypleštil oči a Matsuri sa nad jeho mimikou zamračila a urazene odišla preč. Lútkar sa posadil a pretrel si znova tvár. S myšlienkou, že toto sa mu zrejme len zdá, prišiel do kuchyne.

„Dobre ráno, máš opicu?“ opýtal sa ho s úsmevom Gaara.
„Tomu ver,“ sadol si za stôl a podoprel si hlavu.
„Pamätáš si včerajšok?“
„Jasné, neboj sa, všetko...bože, mňa bolí hlava.“
„Spravím ti čierny čaj,“ brat sa na neho ľútostivo pozrel.
„Radšej si so mnou vymeň hlavu,“ ironicky sa usmial Kankurou a jeho brat dal variť vodu.
Matsuri podišla ku kuchynskej linke a vytiahla šálku a lyžičku, zatiaľ čo Gaara med a sypaný čajovník. Kankurou sledoval dvojicu a vôbec sa mu tento pohľad nepáčil. Nedalo sa nevšimnúť, že sa mu Matsuri snaží dostať pod kožu. Spolu mu pripravili čaj a Matsuri ho položila pred neho: „Nech sa páči, Kankurou-dono.“
„Arigato,“ poďakoval a povzdychol si, „kam máte namierené?“
„Ideme trénovať,“ div, že Matsuri nenadskočila od nadšenia, ktoré do tej vety dala.

Kankurou len nezaujato dvihol ľavé obočie a napil sa čaju. Mladá študentka vo veku Tanaris zažmúrila oči na muža so šálkou, no on to nevidel. Radšej sa venoval čaju, lebo pri pohľade na ňu, by asi neudržal pozostatky saké v bruchu. Vypil čaj najrýchlejšie, ako sa dalo a vypadol odtiaľ. Namieril si to k Naku do školy, kde sa jej priznal, že sa opil a že ho to veľmi mrzí. Naku rešpektovala jeho situáciu, no hnevala sa, že to „riešil“ takouto cestou...

„Tak Matsuri, môžeme začať,“ Kazekage sa postavil do bojového postoja a Matsuri sa začudovala, „dnes to bude taijutsu.“
„Hai!“ zakričala a už aj sa rozbehla oproti Gaarovi, ktorý čakal na jej prvý úder.
Pokúsila sa o päsťačku na hlavu a potom o sek na krk. Následne kop na a spánok úder do brucha. No ani jeden tento útok netrafil cieľ. Gaara sa všetkému ubránil: „Musíš byť rýchlejšia! Dávať pozor na moje chyby, keď si nejaké miesto na tele príliš odokryjem, okamžite na to reaguj!“ hovoril jej počas toho, ako sa uhýbal a bránil proti jej útokom.
„Hai!“ jej pohyby sa na toto mierne zrýchlili.
Znova smerovala jej ruka na brucho, no Gaara spravil blok a v tom Gaarova pravá dlaň na jej kľúčnej kosti a ľavá na bedre odsotili kunoichi až tak, že zatackala a zvalila sa na chrbát.
„Ach,“ povzdychla si, stavajúc sa, „neznášam mawashi uke.“
„Pretože ťa ním vždy dostanem,“ Gaara sa usmial a prekrížil si ruky u hrude.
„Gaara-sama, to nie je vtipné,“ zamračila sa hnedovláska.
„Len nerozprávaj a trénuj,“ zmenil postoj.

Znova sa začal duel dvoch piesočných ninjov. Gaara útočil a Matsuri sa bránila, ako len mohla. Gaara jej dával dosť zabrať. Mal ladné pohyby a sústredené oči. Matsuri sa ani nedokázala poriadne sústrediť na boj, keď ho mala sledovať, skôr sa na ňom rozplývala. Mladík zastavil svoju päsť pred jej krkom. Pokrútil hlavou a snažil sa uštedriť svojej žiačke kop do hlavy, no ona ho zastavila a kontrovala svojím úderom na rebrá...
...úder prstami, jeden za druhým. Veľmi svižné. Narážali do tela hnedovlásky a tá už je po niekoľko hodinovom trénovaní úplne unavená. Po poslednom údery zatackala a muž od nej odstúpil: „Si už moc unavená?“
„Hai, Neji. Prosím...už mám naozaj dosť,“ oprela sa o kolená, vydýchavajúc sa.
On sa na ňu pozeral a zamračil sa: „Naozaj je to s tebou také zlé, ako si hovorila.“
„Eh?“ pozrela na neho utrápene.
„Nemyslel som si, že sa ti tak zhorší kondička. A aj tvoje údery sú slabšie, reflexy pomalšie,“ podišiel ku nej.
„Je to hrozné, ja viem,“ sadla si na zem, lebo mala pocit, že sa jej podlomia nohy.
Začala sa hrať so steblami trávy. Neji si po chvíľke k nej sadol a sledoval jej prsty.
„Ďakujem Neji,“ odrhla kúsok trávy a prešla s ním Hyuugovi po líci.
On sa na to jemne usmial: „Ninjutsu budeš trénovať s bratmi?“
„Hej, začneme až keď príde Nagaya. Dovtedy si dám dokopy aspoň taijutsu...Neji?“
„Áno?“ premiestnil svoj zrak z prírody na ňu.
„Pôjdem domov, musím ísť za Tsunade-sama a povedať jej o misií v Sune,“ snažila sa postaviť, no stehná jej vypovedali a ona sa zrútila na zem.
Neji sa mierne pousmial a pomohol jej, dvihnúť sa: „Nesmej sa mi, Hyuuga,“ zo srandy mu vyhrozila.
„Prepáč, ale bolo to zábavné,“ muž stisol pery, aby zahnal nutkanie zasmiať sa.
„Máš odpustené,“ žmurkla na neho Inuzuka a začala kráčať s trasúcimi sa stehnami „o bože...takto prídem domov za sto rokov.“
„Tanaris?“ ona sa za ním obzrela a videla jeho pobavený výraz.
„Povedala som ti nesmej sa mi!“ rozosmiala sa aj ona a ukazovala naňho prstom, „čo chceš? Smiať sa mi?!“
„Niéééé,“ tento krát sa Nejimu vyčaroval z jej nôh široký úsmev, „zoberiem ťa na chrbát.“

A tak kráčal Neji Hyuuga po Konohe s Tanaris na chrbte. Doviedol ju až domov, kde sa rozlúčili a on sa pobral k sebe. Prvé, čo Tanaris spravila po príchode domov bolo, že sa rozvalila uprostred chodby a tam ležala a oddychovala. Zrazu počula kroky na schodoch: „Hej...a mne v tomto dome niekto povie, že som nenormálny,“ zalamentoval Segawa a prekročil Tanarisinu hlavu, smerujúc do kuchyne.
„Sprav mi jesť,“ zakričala na neho Tanaris.
„A čo by si ešte nechcela? Teraz som ťa musel prekročiť a ešte ti mám aj obed spraviť, zbláznila si sa?“ ozýval sa jeho hlas z kuchyne.
„Tak sa vráť a stupni mi na hlavu, ale sprav mi obed!“ zakričala na neho so smiechom Tanaris.
Bolo počuť aj Yochiho smiech: „Mám pre teba návrh.“
„Počúvam.“
„Ja si teraz spravím obed a keď sa budem vracať naspäť do izby, tak ti stupím na hlavu.“
„Blbeček,“ poznamenala Tanaris vchádzajúc do kuchyne.
Segawa sa len zasmial a dal ohriať dvojitú porciu onigiri...

„Gaara-sama, ďakujem za dnešný tréning,“ zapýrila sa kunoichi pred svojím senseiom.
„Rád som si zatrénoval,“ usmial sa, „bolí ťa to ešte?“
„Už ani nie,“ mierne si prikryla čerstvú reznú ranu na líci.
„Mrzí ma to,“ zaľútostil sa a položil svoju dlaň na líce, ktorej jej nechtiac poranil kunaiom, „nechcem ti ublížiť, to vieš, nie?“
Matsuri sa po tejto otázke na chvíľku odmlčala, nie preto, že by to nevedela, ale preto, že ju táto otázka dosť zaskočila. Hľadela na neho s neistým, ba až ustráchaným výrazom.
„Matsuri, vieš to, však?“ pristúpil k nej bližšie.
Tým, že mu neodpovedala ho zneistilo. Prebehlo mu mysľou, či sa ho skutočne nebojí. Trocha sklonil hlavu, aby jej lepšie videl do tváre, lenže zároveň sa tým aj o trochu vyše priblížil k jej perám. Takáto blízkosť Matsuri skoro až srdce vytrhla. Sklonila hlavu ešte vyše a on už nevidel vôbec nič.

„Matsuri,“ potichu povedal a ruku z jej rany premiestnil na bradu a zodvihol jej tvár, „bojíš sa ma?“
Zašepkal potichu a sledoval jej oči, ktorými neustále uhýbala od tých jeho. Znervózňovalo ho to. Koľkí sa ho v detstve báli. Potlačil zavrtenie hlavou a pozrel jej na pery, lebo vyzerali, že chcú niečo povedať. No nehýbali sa. Prvý krát si všimol aké má Matsuri pery. Úzke, ružovkasté a nevinné.

„Gaara-sama nebojím sa vás,“ potichu povedala a úplne ho tým vyrušila.
Gaara mierne mykol hlavou, pretože si až teraz uvedomil, čo robil. Zízal na jej pery, ktorého doslova zhypnotizovali.
„T-to som rád,“ okamžite od nej odstúpil a dal sa rýchlym krokom domov.
Zavrel za sebou dvere a poobzeral sa po chodbe. Kráčajúc do kúpeľne sa vyzliekal a nechával za sebou na zemi veci. Posledný kus oblečenia, spodného oblečenia, si dal dole v kúpeľni a strčil sa pod tok studenej vody. Oprel sa rukou o kachličkovanú stenu a uvažoval o tom, čo sa pred chvíľou stalo.
Mladík v sprchovom kúte chytil chvíľku samomluvy: „Čo to do pekla malo byť?“

Gaarovi takto ubiehali nasledujúce dni. Mal pokaždé zmiešané pocity, iba keď bol v jej prítomnosti. Kedysi, keď vedľa tejto ženy stál, mal len jednu myšlienku a tou, že Matsuri je jeho študentka. So súrodencami sa stretával minimum, dôvodom bolo, že Kankurou mal misie a s Temari sa nechcel stretávať kvôli jej dobiedzavej povahe...

Tanaris sa aj s rysom a huskym vybrala za Tsunade, kde jej podrobne porozprávala o Akatsuki, o lútkach, na ktoré ju Sasori dostal až po jej prácu v Sune, vrátane operácie, ktorej sa zúčastnila. Za to si vyslúžila od legendárnej medičky pochvalu. Na Tsunade bolo vidieť, že je veľmi spokojná. Morimara prijala do dediny a Tanaris jej vyrozprávala príbeh, ako ju Morimaru objavil, ako postupne sa odhalilo, že je senzibil a vôbec, že rozpráva ľudskou rečou.

„Veľmi zaujímavé,“ zamyslela sa Tsunade, „musím povedať, že je celkom zvláštne, že si sa len tak potuloval po lesoch Amegakure.“
Morimaru zažmúril oči a začal tušiť, že Tsunade vie o ňom vyše, než jej Tanaris povedala. Bolo totižto ešte pár vecí, ktoré ona o ňom nevedela.
„Každopádne som mu vďačná,“ pozrela na rysiu guču a usmiala sa.
„To som aj ja. Takže, Morimaru...ty si summon, že?“ položila rečnícku otázku, „čo si potom robil v lesoch a sám?“

Morimaru šokovane trhol hlavou jej smerom a nervózne sledoval ženu sediacu za stolom. Mlčal. Tanaris aj jej pes sledovali situáciu a Tanaris začala mať pocit, že Morimaru jej stále niečo zatajuje. On však namietol, že summonom nie je, no hnedovláska nevidela s akou iróniou sa na Tsunade díval. Tá letmo prikývla s rukami pred ústami a potom prehodila pár slov k Tanaris: „Som rada, že sa ti nič nestalo. No nabudúce tak neriskuj, ako si riskovala, že si šla za tými lútkami. Nečakala by som od teba takýto nepremyslený krok,“ oprela si lakte o stôl a Tanaris smutne pohliadla na Hokage, „nemá to niečo spoločné s tým, že ty a Kazekage nie ste len priatelia?“
„H-hai, Tsunade-sama,“ pozrela očkom na ňu, lebo nechcela byť nezdvorilá a potom znova hľadela na svoje nohy.
Tsunade ticho hľadela na Inuzuku a v hlave doznievala jej odpoveď. Zdráhavá odpoveď, vedela, že ju to mrzí. Prvý moment to Godaime nahnevalo, no jej výraz v jej očiach, hovoril za všetko a pritom si to mladé dievča ani neuvedomovalo. Videla jej v očiach to, čo mala ona, keď jej pred očami umieral jej drahý Dan.
„Chápem,“ povedala a na to Tanaris prekvapene na ňu dvihla zrak, „hlavná vec, že ty aj Gaara ste v poriadku.“
„Arigato, Tsunade-sama,“ vydýchla v úžase Tanaris, potešená empatiou.
„Rada by som sa potom pozrela aj na Katonmarovú labku, ak dovolíš.“
„Samozrejme, Tsunade-sama,“ prikývla jej, „prídem niekedy s ním.“
Hokage sa usmiala a na to sa Tanaris sa pobrala domov.

Kráčala ulicou premýšľajúc, čo Morimaru pred ňou stále skrýva. Nedôveruje jej? Snažila sa na to ani nemyslieť. Celé to ich stretnutie bolo zvláštne. Začala uvažovať, či Morimaru nie je nástroj Akatsuki. Predsa...dávalo by to zmysel, nie? Dala si ale sľub, že raz to z neho vypáči.
Ešte toho večera, keď sa mladá členka klanu Inuzuka vrátila domov, Morimaru sa dostal nebadateľne z dvora a namieril si to šprintom k vodkyni dediny. Zastal až pred jej dverami, kde vyskočil do výšky, aby si otvoril.

„Hokage-sama,“ prehovoril a Tsunade neprekvapene dvihla hlavu, na rozdiel od Shizune.
„Morimaru,“ zablúdila pohľadom k Shizune, ktorý jej napovedal, že ide o súkromný rozhovor a nechce byť rušená.
Vyšla teda z kancelárie a postavila sa k dverám, aby strážila Hokage pred nejakou neohlásenou návštevou. Túto vec si chcela Tsunade objasniť, čo najskôr. Chcela vedieť odkiaľ je Morimaru a vôbec, či meno Morimaru mu patrí. Koniec koncov treba nezabúdať na to, že to meno má od Tanaris.

„Chcem počuť pravdu,“ oprela sa do modrého kresla.
„Áno, som summon,“ ozrejmil jej skutočnosť, na ktorú nemohla celý deň nemyslieť a keď to počula víťazoslávne sa pousmiala.
„Vedela som to...hneď, nezvyčajná výška. Si mohutnejší než obyčajné zviera.“
„Kľudne pokračujte, Hokage-sama,“ vyzval ju, „som zvedavý, čo všetko ste postrehli. Čo ma takého prezradilo?“
„Tvoje oči, máš pohľad človeka a nie divokej šelmy. Ďalej chakra, zvieratá nemajú tak veľkú chakru ako ty,“ blondína videla, ako sa rys usmieva.
Upila si zo saké, čo mala na stole a pokračovala: „Pokiaľ viem, Tanaris nikdy nevidela summony. Dokonca ani psie summony jej strýka. Zrejme na to neprišla, lebo to nevie odhadnúť.“
Rys sa jej opýtal: „Nad tým som sa už zamyslel. Chcete počuť, ako som sa dostal do blízkosti Dažďovej?“
Hokage sa pobavený výraz zmenil na vážny: „Počúvam...“

„...malí už spia?“
„Hej, bola som zakryť Shiza.“
„Heh, vždy sa poodokrýva,“ uchechtnul sa muž, „chjááj, zase pokope. Až na to, že zase máme chalanov na krku a že som unavený z cesty.“
„No len sa nesťažuj,“ Naku mu venovala úsmev a sadla si k nemu do postele, „Kankurou?“
„Áno?“ dvihol hlavu od drevenej ruky Karasu, ktorú opravoval.
„Vieš, ja...chcela by som sa s tebou o niečom vážnom porozprávať,“ pozrela na drevenú ruku a chcela tým naznačiť, že si pýta jeho úplnú pozornosť.
On ju odložil a položil si prepletené prsty na brucho.
„Je to dosť citlivá téma a týka sa nás oboch,“ neustále sa zdráhala a to začalo Kankura celkom znervózňovať.
„Naku, desíš ma. Ak to nedokážeš povedať, tak to skús nejako inak vyjadriť,“ vzal si ju do náruče a pobozkal ju do vlasov, „prosím, nerob toto. Mám potom strach.“
„Milujem ťa,“ prehovorila potichu a hladila mu tvár v nemom úžase z jeho orieškových očí.
„Ja teba, Naku,“ vtisol jej bozk na pery, no ona si ho pritiahla k sebe a začala ho obdarovávať bozkami.

Prevalila sa na neho a Kankurou pomedzi bozky zo seba dostal: „Páni, ideš na to zhurta.“
Jeho slová nevnímala a bozkávala mu krk a išla smerom dole. Mierne mu odhrnula tričko a keďže bolo dosť voľné, perami sa dostala až na kľúčnu kosť. Posadila sa a potiahla ho za čierne tričko na spanie. Ani nežmurkol a už ho mal dole. Rukami ho odsotila naspäť na posteľ a znovu sa ponorili do víru bozkov. Po malej chvíľke ich Kankurou prikryl perinou, lebo im nahým bola zima. Ležala pod ním a ich bozky prešli z vlnovej dĺžky vášne do dĺžky romantiky a nežnosti. Kankurove pery láskali jeho priateľku. Láskyplnejšie bozky azda už ani neexistovali. Potom sa Kankurou trocha odtiahol, aby jej videl do tváre a ona sa na neho zasnene usmiala, na čo jej on vyjadril lásku. Priblížil sa k jej perám a mierne ich pobozkal.

Obaja boli pripravený, no tesne pred tým ho Naku zastavila: „Kankurou.“
„Naku, ja na teba nechcem naliehať,“ lútkar začal krútiť hlavou, no utlmil ho ukazovák na jeho ústach, „si pripravená?“
„Nie, o to nejde. Chcem, aby si mi jedného dňa dal znova dieťa...no prosím,“ zaryla nechty do jeho ramien, ktorých sa držala, „nedovoľ, aby sme aj o toto prišli.“
„Nedovolím,“ zašepkal a pozeral jej do očí, aby videla, že to myslí smrteľne vážne.
Už by niečo také nedopustil. Nikdy.
Na tvári sa jej objavil malý úsmev: „Nie som pripravená sa znova pokúsiť o dieťa...“
„Viem,“ šepol do prítmia a obzrel si jej modré vlasy a fialové oči.
Jemne privrela oči a priblížila sa k jeho perám až cítil jej dych: „Chcem, aby si ma miloval...necítila som ťa skoro dva mesiace. Chýbal si mi.“
Lútkar sa jemne odtiahol, aby videl jej líca a pery, ktoré vyslovili slová o chuti medu. Náruživo ju pobozkal a dal jej to, po čom túžila. I keď dnešný večer toto pôvodne v pláne nebolo, miestnosťou sa začali ozývať tiché stony, ktoré sa po čase zosúznili a hrali jednu vášnivú pieseň takmer až do rána...

Šialená Sabaku no Tanaris Laughing out loud

Poznámky: 

Smiling Viem, že ďakujem milión krát, ale to neznamená, že si to skutočne nevážim a neuvedomujem. Smiling

Arigato!!! Naozaj som tak veľmi veľmi veľmi šťastná..ako blcháá!!! Laughing out loud

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Út, 2021-03-23 19:14 | Ninja už: 1342 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Z Gaary sa neviem či stáva menší hajzlík Mrk alebo fakt nevie čo svojimi činmi a gestami spôsobuje malej Matsuri. Scénka s tým ako jej zízal na pery ma dosť zaskočila a začínam pochybovať.

Dokonca si ani na Tanaris nespomenie, čo mi príde dosť podozrivé.

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, Pá, 2014-05-30 10:48 | Ninja už: 4168 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

No jejkotku, minule jsem nic nenapsala Laughing out loud
Ty, Gaaro, ani sa k Matsuri nepřibližuj, jo? Laughing out loud (Zmlátit ju možeš, to mně nevadí) A k těm bojom, ty byly vážně skvěle napsné Smiling
Naku a Kankuro... já jsem z nich "nemohla" Laughing out loud

Maoi-chan

P.S. Ta skupina na FB - to je vážně šílené, Šialená Sabaku no Tanaris-senpai Laughing out loud

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Čt, 2014-05-29 22:54 | Ninja už: 4336 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Sakra sakra sakra, Sakabu no Garra mam ťa isť osobne nakopať! 3:)
Matsuri nikdy!!!
Boje boli Supiš skvelé. dokonalo opisane.
Neji a smiech nemožne ale zlaté. Aspoň Tanaris s nim pride na iné myšlenky.
Tá scena doma bolo užasná. Yochim a Tanaris ich debata o nenormalnosť Laughing out loud Laughing out loud idealna rodinka.
Kankuro a výmena hlav - smiech na celý barak občas si to želam i ja. alebo aspoň zatvoriť opicu do ZOO.
Kankura a Naku želám štastie.
Skvelá práca Otaku! Arigato

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-05-29 12:11 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Florence - Kankurou je romantik o 106! Eye-wink Matsuri je mrcha mrchovatá, ale šak neboj...ešte si jej tam užiješ. Ďakujem za komentár.

Kami-chan - Gaarovi, že preskakuje? Laughing out loud Hej...to mi ver, že hej. A čo sa týka tej rodiny Inuzuka...je to taká normálna-nenormálna rodinka Smiling Ich vzťah sa veľmi upevní.
Ten diel som pôvodne ani neplánovala zakončiť takto, no akosi keď som písala to tam chcelo ísť, tak som to tam dala.
Ten hmat...som jednoducho musela vysvetliť, nie každý by si to dokázal predstaviť a ja chcem v každom z vás prebudiť ten dej, aby ho človek mal v hlave s predstavoval si ho. A s tým to ide lepšie. Smiling. A k tej fotke...neviem, ktorú fotku myslíš, že som na nej pekná, ale ja dúfam, že máš na mysli tú na konci a nie na začiatku, kde sa tvárim ako retard Laughing out loud !
Kami-chan, arigato za pekný komentár a za chválu. Veľmi si toho vážim.

Karimao Toshika - Gaara a Neji? Laughing out loud No srandovné to bude Eye-wink Laughing out loud a ako moc Laughing out loud Tanaris po tréningu s Nejim býva vždy doráňaná a celkovo, kto by po tréningu s Hyuugom nebol? Juuken zabíja...pomaly, ale určite. Popravde aj ja jej závidím bratov, možno som ich tak napísala preto, lebo ja by som chcela presne takýchto súrodencov ako má ona. Som rada, že sa ti diel páčil. Arigato.

mestekova - Tak za prvé mesteková...nehraj tu na Konohe formu, keď sme spolu včera volali, tak sme sa vyprávali o tom, čo sa bude piť...tak jako Laughing out loud nehraj formu, jasné?! Však to cleé je taký joke...Romča neviem ako ty, ale ja si tie tri dni chcem pamätať!!!!

Som rada, že sa ti páčilo ako sa to prelínalo. Napadlo ma to, že to spravím tak "nenápadne" a keď som to napísala a spätne prečítala, zistila som, že to tak fajne. Eye-wink Meheehe 3:) Gaara a Matsuri...máš sa rozhodne na čo tešiť ;)Ďakujem, Romčátko.

Nanabi Nara - Diel geniálne famózny? To som ešte nepočula, ale veľmi ma to teší. Si zlatá, Ani. Bolo to až tak nádherne napísané? Ten Kankurou s Naku? Ani mi to tak moc nepripadá skôr také len priemerné. Smiling A...neboj sa, ja pracujem, pracujem. Smiling Len sa ty neboj, dievčina. Smiling Arigato za komentár a za prečítanie.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, Čt, 2014-05-29 11:14 | Ninja už: 3882 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Ach.. ty trt Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud diel je geniálne famózny!! Laughing out loud Eye-wink fest sa mi páčil!! aaale tu Matsuri fakt niee... Laughing out loud Sticking out tongue Vieš, že ja som za každú srandu, aale radšej by som čítala (čo bolo mimochodom nádherne napísané) to čo robili Kankuro a Naku, aby to robili Gaara a Tanaris Eye-wink táák že šup šup, pracuj na tom!!! Eye-wink Laughing out loud Smiling

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Čt, 2014-05-29 10:35 | Ninja už: 5482 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

To, že už budeš môcť legálne chlastať neznamená nič, Tanaris! Laughing out loud Nebudem niesť zodpovednosť za to, že ti bude zle, alebo čo a už vôbec si nechcem znepriateliť tvoju mamču, takže pekne po poriadku Laughing out loud Laughing out loud Každopádne, aj ja sa teším, to vieš :3
Inak si obrovský trt Laughing out loud Laughing out loud Ešte raz ďakujem k videu k mojej 20 :3
Čo sa týka dielu, pekne sa to prelínalo, páčilo sa mi to. A ten Gaara a Matsuri :3 oooo, zápletka, teším sa ako to ešte s nimi dvomi vyvrcholí a kam to necháš zájsť! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Čt, 2014-05-29 06:52 | Ninja už: 4010 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Nikdy nikdy nikdy nikdx nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy nikdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Matsuri je ale mrška! A jako co že by to chtěl Gaara udělat?! Nikdy!!! Neji!!! To je fakt... pro moje nervy... Laughing out loud Laughing out loud Chudinka Tanaris... Ta musela bejt vyřízená... Laughing out loud Chm... I když to musí bejt někdy opruz, zavidím jí její bráchy Eye-wink Laughing out loud No, ale každopádně jsem si to zase moc užila Smiling A iž se nemůžu dočkat dalšího dílu!!! Famózní Eye-wink Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, St, 2014-05-28 21:49 | Ninja už: 4384 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Gaara a Matsuri - nikdy! Nikdy, nikdy nikdy, Gaarovi už vážně muselo přeskočit Laughing out loud Shocked
Konverzace Tanaris s Yochim byla dokonalá Laughing out loud Takhle nějak bych si představovala ideální nenormální rodinku :DDD
Ale véélky bonuc dostáváš za Kankuroa s Naku, protože náš loutkář je v poslední době moje oblíbená roztomilá postava, tady z něj dělá opilýho troubu a zakončení celého dílu bylo dokonalé :3
Skvělý díl Eye-wink
Btw, do skupiny na fb bych se ráda přidala, přeci jenom tam mám jen malý okruh otaku přítel a druhý mimochodem - odkazy fungují, děkuji za vysvětlení hmatu a chválím fotku, seš hezká Eye-wink A opět úplně mimo moji představu Laughing out loud

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, St, 2014-05-28 21:25 | Ninja už: 3918 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Sakriš, zase nemám slov... Ach jo Laughing out loud Matsuri... Niéé, nemôže mať nič s Matsuri Laughing out loud Laughing out loud Boje boli super Smiling Naku a Kankuro... Eh... Laughing out loud Zlatí sú spolu Smiling Laughing out loud Teším sa na ďalší diel Smiling