manga_preview
Boruto TBV 15

Zmätený Kazekage 37.

Diel 37.jpg

„Je čas.“
Jej zvieratá sa postavili a všetci traja odprevádzaní Naku a Kankurom došli ku bráne Suny, kde už čakal Kazekage vo svojom rúchu a klobúku. Pri ňom Temari so Shikamarom, na ktorých bolo vidieť, že sú majú riadnu opicu a zároveň sú prekvapení z jej odchodu. Vedľa nich stál Kenichi a dvaja členovia rady.

„Tanaris, v mene celej Suny sa ti chcem poďakovať za všetko, čo ste za tie skoro štyri mesiace pre nás spravila,“ ako prvý k nej pristúpil Gaara.
Ona mu prikývla: „Bolo mi cťou Kazekage-sama,“ snažila sa tváriť bez emočne.
Podal jej ruku, aby jej ňou mohol potriasť, chvíľku váhala, no potom ju prijala. Snažila sa nedívať mu priamo do očí. Jej ruku jemne stisol a krátko ňou potriasol. Po tomto chcela ruku odtiahnuť, avšak tá jeho nepovoľovala. Vôbec. Pozrela na neho. Nechcel, aby mu odišla rovno pred jeho očami. Nechcel ju stratiť, prísť o ňu. Má pocit, že ak teraz odíde, už sa nikdy nevráti – obrazne.

Ona sa chcela vymaniť a skoro by sa jej to aj podarilo, no on jej ruku schytil u predlaktia a mierne ju k sebe pritiahol. Tanaris prestala dýchať a sledovala jeho pootvorené pery, ktoré ju začali hypnotizovať. Mierne sa zakusla do spodnej pery a zatúžila znova ochutnať Gaarov bozk. Bozk Kazekageho. Sťažka vydýchla a zažehnala túto myšlienku. Zamračila sa a snažila sa odtiahnuť, no jeho ruka stále vyše a vyše zvierala tú jej. Až tak silno, že ju začali bolieť miesta, kde mala povyskakované žili.

„Prosím, pusť ma,“ zašepkala v bolesti a až na to jeho ruka povolila.
Zmučene hľadel na ňu, keď okolo neho prechádzala.
„Kankurou, Naku,“ vyslovila ich mená a pozrela na každého z nich.
„Tanaris,“ spoločne prehovorili a nemuseli sa ani dohadovať, Naku sa chytila za brucho, „ďakujeme...za všetko.“
Spoločne objali Inuzuku objali a ona podišla k Shikamarovi a Temari: „Pozdravuj odo mňa Konohu. Hlavne Choujiho a Ino. Ďakujem za všetku pomoc.“
„Tanaris, ďakujem v mene všetkých medikov. Veľa si ich toho naučila. A ako sme sa dohodli, budeme sa stále spolu stretávať,“ pridala sa Temari.
„Ja ďakujem, že môžem mať o skúsenosť na viac,“ usmiala sa na nich a snažila sa potlačovať slzy, ktoré sa už dlhšie tisli do očí.
Odstúpila od nich a prehovoril Kenichi: „Tanaris-sama, zaznelo to tu mnoho krát, ale ďakujeme vám a vášmu bratovi za pomoc, veľkú pomoc v Sune. Sme vašimi dlžníkmi.“
„Nemáte zač, Kenichi-sama,“ prikývla mu a bola celkom prekvapená neprítomnosťou arogancie, či povýšenosti.

Odstúpila od nich a zapozerala sa na brány Suny. Či chce, alebo nie, bude jej to tu chýbať. Avšak, teší sa domov. Domov je domov. Vyrušil ju Katonmaru štekotom a rys s pozdravom sa pomaly otočil a pomalými krokmi sa vydal do Konohy. Katonmaru ho nasledoval. Tanaris sa otočila za nimi a dala si dolu vak, ktorý mala na chrbte. Vytiahla z neho zvitok, ktorý písala u Kankura, podala mu ho so slovami: „Prečítajte si ho až keď budete doma spolu. A prosím dajte ho aj prečítať každému, komu je venovaný.“
„Hai,“ usmial sa Kankurou a roztrasenou rukou ho prijal.
„Budete mi chýbať,“ vysekala so seba a stisla pery.
„Aj ty nám,“ Naku sa chytila za srdce a znova ju objala.
Začala ustupovať mávajúc rodákom zo Suny. Oni jej tiež mávali okrem Gaaru. Ten schovával emócie za klobúk kage. Bolesť z jej odchodu ho začala rozožierať a zabíjať zvnútra. Keď Tanaris bola dosť ďaleko brány, otočila sa a dobehla kráčajúceho Katonmara a Morimara.

„V poriadku?“ spýtal sa jej rys.
„Hej som. Len ma mrzí, že som sa nestíhala rozlúčiť,“ slzy, ktoré mala dlho na krajíčku sa vyplavili von.
„Neboj sa to bude dobré,“ utešil ju, „mohli by sme aj pobehnúť.“
„Môžeme. Katonmaru, zvládneš to?“ on jej prikývol a vydali sa púšťou.

„...budeš tu ešte dlho stáť?“ spýtala sa Temari svojho brata.
„Hm?“ otočil sa za ňou a zistil, že všetci už išli do dediny, pri Tanaris strácal pojem o čase.
„Ideš?“ nadvihla obočie a čakala odpoveď.
„Nie, nejdem. Budem ju sledovať, dokým sa mi úplne nestratí v púšti,“ sadol si na piesok a napravil si klobúk.

Blondína pokrútila hlavou a nechala ho samotného pred bránami. Sediac na piesku, spomínal na jej prvý odchod zo Suny, po ktorom ju nevidel sedem rokov. Po ceste domov bolo medzi Kankurom a Naku úplne ticho. Mužská polovica sa ozvala až keď boli u neho doma: „Nejdem dnes do práce. Čo povieš?“
„Prečo? Mal by si ísť.“
„Dávno nebol deň, kedy sme mali celý deň pre seba. Vždy som v práci ja alebo ty, ale nie nikdy naraz,“ usmial sa a položil zvitok od Tanaris na stôl.
„No ale nemôžeš len tak-“
On jej položil ukazovák na ústa: „Pššt, vezmem si to sem, porobím iba tie najdôležitejšie dokumenty a budem sa ti venovať.“
„Kankurou,“ vzdychla Naku a prešla mu rukou po líci, „milujem ťa.“
On sa pousmial a venoval jej láskyplný bozk: „Ja teba.“

Tuho si ju vyobjímal a potom si Kankurou sadol na gauč a chytil do ruky zvitok od Tanaris a roztvoril ho. Bol celkom dlhý. Teda dlhší než čakal. Naku k nemu prišla s džbánom vody a pohármi a prisadla si k nemu. Prečítala prvé slová. Vymenili si pohľady a obaja sa spokojne usadili a pustili sa do čítania:

Drahý Kankurou a Naku,

viem, že keď budete čítať tento list, budem na ceste domov. Z celého srdca by som Vám chcela poďakovať, že ste stáli pri mne, keď mi bolo najhoršie. Ja som zas naopak veľmi šťastná, že som Vám mohla pomôcť. Vždy a s radosťou.
Kedykoľvek budete potrebovať moju pomoc a podporu, som tu vždy pre Vás. Kankurou som rada, že sme za tie mesiace upevnili náš priateľský vzťah a aj to, že som spoznala Naku. Mimochodom, to je vec, za ktorú som ťa zabudla nakopať do zadku – že si mi ju nepredstavil už predtým. Budem na Vás myslieť a budete mi chýbať.

S láskou,

Tanaris.

„Ach, Tanaris,“ povzdychla si Naku a s úsmevom pokrútila hlavou.
Kankurou sa pozeral na zvitok a všimol si, že ešte pokračuje. Jemne ho roztvoril ešte vyše a pozrel na Naku. Ona so zamračeným čelom začala študovať ďalšie riadky:

Ďalšie moje slová chcem venovať ľuďom, s ktorými som sa nestihla stretnúť pred odchodom. Prosím postarajte sa, aby si ich prečítali.

Drahá Kameyo,
bola si úžasnou študentkou. Som naozaj šťastná, že si zmaturovala nadpriemerne dobre. Si veľmi talentovaná a keď sa budeš rozvíjať ďalej, budeš silná kunoichi. Tvoji rodičia sú na Teba hrdí, na to pamätaj.

S láskou, Tanaris.

______________________________________________________________________

Drahá Hikari a Maoi,

v prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za to, že som z toho večierka tak odišla. Viem, že ste si to všimli (a viem aj to, že nie ste jediné), že ja Kazekage nie sme tak úplne len kamaráti. Nie je to jednoduché a ja som to nejak nezvládla. Nechcela som to pred Vami skrývať ani nič, ale bolo to v takej fáze, že som to nechcela riešiť ani sama so sebou.
Každopádne touto cestou som sa Vám chcela poďakovať, že ste mali takú snahu, aby som sa ten večer cítila výborne. A podarilo sa, i keď nie na celý večer, ale aspoň na chvíľku. Šaty, ktoré ste mi vybrali sú krásne, no musela som ich nechať u Akuma Naku, nezmestila by som už potom do vaku nič, keby som ich zobrala zo sebou.
A aby som nezabudla ďakujem, že ste ma zachránili po tej operácii. Boli ste skvelé kolegyne a aj budete za dva alebo tri mesiace znova...nepýtajte sa. Temari Vám všetko vysvetlí. Ale o tom ani muk.

S láskou, Tanaris.

____________________________________________________________________

Drahý Masashi,

ďakujem za spoluprácu a podporu. Som rada, že som Ťa spoznala a že som mohla medikom v Sune pomôcť a Tebe tým trocha odľahčiť prácu. Prosím ťa pozdravuj všetkých medikov zo skleníka a z nemocnice. Povedz im, že som na nich hrdá. Veterinárskemu tímu, ktorí mi dali dokopy Katonmara ešte raz poďakuj a pozdravuj.

Ospravedlňujem sa za skorý odchod, ale sú v tom osobné problémy. Prajem Ti veľa zdravia.
S láskou, Tanaris.

______________________________________________________________________

Gaara,

„Čože? Ona napísala aj Gaarovi?!“ vybliakol Kankurou.
„Au, moje uši. Trocha tichšie,“ Naku ho capla po ramene a potom sa chytila za ucho.
„Prepáč.“
„Radšej čítaj,“ mykla hlavou smerom k zvitku:

Gaara,

rozhodne som si nebola istá, či napísať aj Tebe, alebo nie. Opäť neviem, kde začať. Rozmýšľam, ako to podať v čo najkratšej forme. A myslím si, že najvystihujúcejšie vyjadrenie pre celé tvoje správanie je, že si ma sklamal. To, že som sa nezbláznila je len vďaka tvojmu bratovi a jeho priateľke. Keď sa vrátim a budem sa pravidelne vracať do Piesočnej – vyhýbaj sa mi.
To by bolo asi všetko. Aj keď si mi to nepovedal, viem, že chceš všetkých v Listovej pozdravovať a tak aj budem.

Tanaris.

Poznámky: 

Dúfam, že sa vám diel páčil. Koniec bol nezvyklý... : Ďakujem všetkým za hlasy a komentáre!!

Sabaku no Tanaris

5
Průměr: 5 (27 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Út, 2021-03-23 17:36 | Ninja už: 1404 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Udivuje ma, že sa s ňou Gaara normálne rozlúčil, aj napriek tomu, že vlastne trošku zaprotestoval a nechcel pustiť jej ruku.

Tak či tak Tanaris odišla a zanechala po sebe len dopisy pre ľudí, s ktorými sa nestihla rozlúčiť.

Dokonca nechýbal ani list pre Gaaru, v ktorom mu dala jasne najavo, že s ním počas budúcich náštev Suny nechce mať už nič spoločné.

Obrázek uživatele Hinata-san
Vložil Hinata-san, St, 2014-07-16 14:19 | Ninja už: 3791 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Recepční v lázních

Naozaj skvelý diel keď som čítala tie odkazy na zvitku plakala som celý čas až do konca dúfam že medzi Tanaris a Gaarom sa to ešte nejako rozvinie Eye-wink a zase budú spolu táto poviedka je najlepšia a najzaujímavejšia akú som doteraz čítala (aj keď ich nebolo veľa Laughing out loud) Kakashi YES

All we have to decide is what to do with the time that is given to us
A single dream is more powerful than a thousand realities
-J.R.R.Tolkien
--------------------------------------------------------------------------
FC pre -Mieko-chan-
Poviedky od -Mieko-chan-
Moja "začínajúca" FB stránka

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-07-16 18:15 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem, si zlatá Smiling som veľmi rada, že sa ti páči Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hinata-san
Vložil Hinata-san, Čt, 2014-07-17 20:43 | Ninja už: 3791 dní, Příspěvků: 149 | Autor je: Recepční v lázních

jasan a neviem mozno sa aj ja pokusim nieco napisat ale to este porozmyslam Laughing out loud

All we have to decide is what to do with the time that is given to us
A single dream is more powerful than a thousand realities
-J.R.R.Tolkien
--------------------------------------------------------------------------
FC pre -Mieko-chan-
Poviedky od -Mieko-chan-
Moja "začínajúca" FB stránka

Obrázek uživatele Itariel
Vložil Itariel, St, 2014-05-07 18:09 | Ninja už: 3855 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

hmmm no nevravím táto poviedka by sa mala volať zmätený čitateľ Laughing out loud a tým aj som, ale nevadí Smiling dúfam, že sa to ešte voľajako vyvinie Smiling je to na mňa trošku depresívne Sad ale teším sa na ďalší diel Smiling a k tým chybám Laughing out loud no zo začiatku ma dosť iritovali ale zvykla som si Laughing out loud myslím, že keď je človek príliš zapísaný ani si ich neuvedomuje Laughing out loud a keďže ma vieš dostatočne vtiahnuť do deja tak si ich už ani nevšímam Smiling

Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-05-07 21:01 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

No to je tak, že ten diel čítam aj po 1000x a stále tam nájdem chyby v čiarkách Bad a slovách. To sa nedá jednoducho. Smiling Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, Čt, 2014-04-24 16:41 | Ninja už: 3919 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Čím ďalej tým lepšie píšeš Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-04-24 18:44 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

ďakujem Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Oříšek Akiko
Vložil Oříšek Akiko, So, 2014-04-12 13:29 | Ninja už: 5356 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže

Po dlouhé době mám konečně čas si dočíst díly, které jsem nestíhala přečíst a můžu říct, že přes všechny ty pocity mi seslzeli oči. Laughing out loud Jsem citlivka, fakt že jo.
Úžasně jsem si to užila, akorát mě mrzí, že poslední díly jsou hodně smutné. Chce to něco šťastnějšího, nebo se ze mě stane seschlá mandarinka, jak tu brečim. Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2014-04-12 15:29 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Akiko ty si totálne delo Laughing out loud Laughing out loud Až také smutné nie sú aby si plakala:D či? Som rada každopádne že sa ti to páči. Si zlatíčko Smiling Arigato

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Oříšek Akiko
Vložil Oříšek Akiko, Ne, 2014-04-13 10:17 | Ninja už: 5356 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže

Zlatíčko!
Líbí se mi to hodně, bych to jinak nečetla ne. A je to smutné. Jak tam byli popsány ty pocity a pláč, prostě mám své dny Laughing out loud Nice job. :3

Obrázek uživatele Akisu
Vložil Akisu, Pá, 2014-03-28 15:42 | Ninja už: 4111 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Zdá se to jenom mně, nebo teď Gaara vypadá jako sukničkář...Laughing out loud. Jsem z těch dopisů poměrně zmatená a zvědavá, jak to bude pokračovat Smiling.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2014-03-28 20:22 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

No... trocha vyzerá, ale ten profil v najbližších dieloch sa zmení. Arigato Smiling gozaimas !

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, Čt, 2014-03-27 22:51 | Ninja už: 4230 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Páné Jáshíné, já mám snád poslédní koméntář! Sad Laughing out loud
Já jsem vlastně nebyla na Konoze tak 5 dní! ajajaj!
A ten podpis potřeboval něco "víc" a moje FF za to nestojí Laughing out loud
Děkuju za dopis. Škoda, že jste odešla bez rozloučení. :o
A omlúvám sa vám za to, že jsem já hlupák nepřečetla tuto "nejlepšejší FF" dřív a ve správném čase... Ouky-houky-douky-hou! Laughing out loud
Hlúpý a opožděný Medik Maoi-chan

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2014-03-28 08:43 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Prestaň sa ospravedlňovať Maoi, to je v poriadku...ja sem niekedy nejdem celý víkend Smiling Ďakujem veľmi pekne za komentár, som rada, že sa ti dielik páčil. Smiling

Smiling Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, Čt, 2014-03-27 20:36 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Nooo, ako poeslednáá samozrejem Laughing out loud ale aspoň som si prečítala komenty Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud niektore ma fakt pobavili Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Noo a k dielu:: Laughing out loud wooow Laughing out loud Laughing out loud akoo počúvaj mňa z teba šľahne!! to sa tý chlapi fakt nevedia k ničomu dokopať??!! Laughing out loud šaak on je táák romantickýý taak ju ľuubi ale čo spravi plače a ešte aj tak že ho nevidí... Shocked jaj Laughing out loud nevadí ja to rozdícham Laughing out loud Laughing out loud aale akoo no neviem sa dočať už toho "dalšieho deja" Laughing out loud Laughing out loud Smiling aa dufam že ten daľší diel bude taký geniaálny ako tento Smiling tie listy boli bohovskee Laughing out loud fest sa mi páčilli!! Smiling aaj ten Gaara chudatko dostal nakládačku Laughing out loud Laughing out loud heh aale fakt si to zaslužil ( aj ked ja mam teraz ako vieš takéé obdobie že chlapi môžu za všetko) Laughing out loud Laughing out loud aale inaak to zhrniem v svojej krátkosti Laughing out loud Laughing out loud žee bol dielik suprový Smiling aj ked smutný že odchaádza... Smiling
P.S. Prepáč, že až teraz alee včera som bola mierne idisponovanáá a dnes som bola až do večera v škole a riešila som isté veci (veď vieš) Laughing out loud Smiling AA ešte ti chcem poďakovať za to že toto vôbec píšeš!! Že míňaš svoj drahocenný čas a talent na nás Laughing out loud ...lebo je to moje rozptýlenie od krutej reality aa vždy sa fest teším keď si to môžem prečítať!! Smiling

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 20:59 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

V prvom rade, čo sa týka toho komentu je, že (a to nie len pre teba, pre všetkých): JA TO PÍŠEM S NADŠENÍM A RADOSŤOU A NIE JE TO PRE MŇA MÁRNENIE ČASU - NAOPAK - VEĽMI MA NAPĹŇA, KEĎ VIDÍM, ŽE SA MOJA PRÁCA A SNAHA NEVÍJDE LEN TAK NA NIČ.

Ďakujem, za krásne hodnotenie. Smiling Si zlatá Ani, snažila som sa tento diel premakať trocha lepšie...lebo je to veľká zmena v deji aj v ich životoch Smiling Smiling arigato.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, Čt, 2014-03-27 21:07 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

To som fakt rada!! Heh a to som sa ešte v hodnotení krotila Laughing out loud Laughing out loud aby to nebolo moc dlhe Laughing out loud Laughing out loud Ja si to vzdy rada prečítam aa ZK mam strasne rada!! Smiling a hlavne ked to pises s takym nadsenim!! Smiling Laughing out loud noo tak vazne ti to vyšlo Smiling Laughing out loud preto že bol parádny!! Smiling ARIGATO!! Smiling

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Čt, 2014-03-27 19:43 | Ninja už: 4467 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

tákže... chcela si dlhý koment tak sa o to pokúsim Laughing out loud ja ale že vážne (nepreháňam Laughing out loud čítala som si to druhý krát a je to tu zase Bad) vážne budem plakať :´) neviem čo ma na tom furt tak veľmi dojíma ale... proste... ach... Laughing out loud a ako už povedala florence -> Gaara sa nezdá Laughing out loud že aký to je romantik Laughing out loud len keby neboli pohádaný ˇ-_- ako je veľmi blbé že ja fakt netuším o čom mám písať, pretože ako sa poznám tak sa postupne dostanem do osobných vecí a pochybujem že niekoho ( či už teba alebo niekoho, kto si čírou náhodou bude čítať komentáre ako ja Laughing out loud) bude baviť môj osobný živótek :3 vlastne moment... nič zaujímavé nerobím čiže by to asi ani nevadilo Laughing out loud no a je to tu!!! od superózného dielu som sa dostala k totálne sprostým žvástom ktoré s ním nemajú absolútne nič společné ˇ-_- god!!! prečo nemám takúto inšpiráciu aj pri písaní úvah?! Laughing out loud no ale teraz už vážne... asi by som tento koment mala už ukončiť lebo by som tu rovno mohla napísať celý môj životopis Laughing out loud takže to ukončím asi takto.... teším sa na ďalší diel Laughing out loud Eye-wink
P.S.: očakávam dlhú odpoveď na môj komentár!!! Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 19:58 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Bože ty si mega trt, Hikari. Smiling Dlhý komentár Laughing out loud ako kompenzáciu toho, že si ten diel videla skorej než bol tu na Konohe!
Každopádne som rada, že v tebe vyvoláva dojímavé pocity, lebo tak som to aj chcela. Smiling Gaara je romantik, to máte pravdu baby Z lásky
Hikari, ďakujem za komentár, som rada, že sa ti diel páčil.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele zoraniz
Vložil zoraniz, Čt, 2014-03-27 18:57 | Ninja už: 3959 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Adept na chuuninskou zkoušku

chtěla jsem si to přečíst už včera, ale byla jsem tak utahaná, že po přečtení vaší spoluautorský FF s mestekovou jsem už usínala, tak jsem to nechala radši na dnešek Laughing out loud každopádně dílek opět pěkný a ty listy se ti opravdu povedly, skor až lituju gaary, ale zaslúží si to, ale stejně ;( no, oni to nějak vyřeší Smiling co k tomu daľej povedať, nejviac se mi asi líbil list pro kankura a naku Smiling těším se na další dílek Kakashi YES

ups... něják začínám sklouzávat do slovenštiny, kterou komolím, protože jí neumim a ještě k tomu jí mixuju s češtinou, to jsem to teda vymňoukla Laughing out loud jenom chci upozornit, že se to asi bude stávat častěji, tak doufám, že to nevadí, protože se mi to nechce pořád přepisovat Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 20:06 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Všimla som si už dávnejšie, že mixuješ. Aj ja mixujem Smiling chvalabohu už len pri hovorení, pri písaní už som si zvykla len SJ. Smiling No k dielu...arigato gozaimas. Gaara dostal nakladačku riadnu ale ako si povedala podľa mňa ako stvoriteľa si to zaslúžil.Smiling A musím povedať, že písanie tých listov ma veľmi bavilo. Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele zoraniz
Vložil zoraniz, Po, 2014-07-28 09:26 | Ninja už: 3959 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Adept na chuuninskou zkoušku

nějak jsem tvojí otázku přehlídla a teprv teď jsem si jí všimla a to jen díky náhodě Sad promiň, že jsem neodpověděla, no, tak normálně nekomolím, ale když čtu delší text, tak si na to zvyknu a automaticky používám nějáká ta častější slůvka nebo slova, která se mi líbí, takže je mám zafixovaný v hlavě, toť vše Smiling

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Čt, 2014-03-27 16:36 | Ninja už: 4398 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Krasný diel. Rozlučka bola...nemam slov.
Točo spravil Garra bolo neuveritelne.
A to že ostal sa divať ako odchadza a stráca sa v pušti mu z dohľadu bolo romanticke, aspoň ja si to myslim. Laughing out loud
Tie listy boli skvelo napísané, najviac sa mi pačil pre Kankura a Naku a to že ko chcela nakopať do zadku Laughing out loud
Ale ked som prišla k poslednemu listu, podstate s pohľadu Tanaris mala pravdu, krutú pravdu.

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 18:02 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

No ja som z počiatku, keď som napísala alfa verziu, tak som tam mala niečo iné, no potom som sa vcítila do Tanaris...do tých 4 mesiacov, do všetkého, čo som doteraz napísala a vyšlo z toho hento. A máš pravdu, je to veľmi krutá pravda.
No ja časom všetko urovnám Smiling nechaj sa prekvapiť. Arigato, že sa ti páči, teší ma to! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, St, 2014-03-26 21:36 | Ninja už: 4072 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ehm... V první řadě děkuju za věnování ^.^ (POTĚŠILO MĚ, ani nevíš jak) No ten díl mě, ale trochu vyděsil... Ne! Byl krásný a začátek byl... ó můj Jashine to loučení! o.O Ty dopisy mě celkem pobavily a potom tam přišel dopis pro Gaaru a... sakra to bylo kruté, chudinka malý! Laughing out loud No, doufám, že to téma taky nebylo věnované mě?! Sticking out tongue (myslím tím ten smutný konec dílu Smiling) No jinak ten díl má hodně co do sebe a moc se mi líbil, i když byl trochu zarážející! Bylo famózní a nemohu se dočkat dalšího dílu Tanaris Laughing out loud Tak přeju, aby můza byla věrná a nikam neutíkala Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud =^.^=

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-03-26 23:10 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Toshiko v prvom rade ťa chcem upozorniť, téma s tebou nesúviselo. Ani náhodou!
Po druhé: ďakujem za toľkú chválu..Smiling Veru, neklamme si, Gaara dostal teda dobre naložené Laughing out loud Laughing out loud
A arigato...múza ma zatiaľ neopúšťa (chvalabohu)

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Čt, 2014-03-27 15:42 | Ninja už: 4072 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Tak to jsem si oddechla Laughing out loud Kešté jednou dějuju a moc moc moc pěkný díl Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-03-27 18:03 | Ninja už: 4259 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

A ja ešte raz a raz Ďakujem. Smiling Teší ma to, keď to toľko Ľudí číta. Nikdy som nečakala...myslela som si, že tak maximálne 4 ľudia. Ďakujem.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, St, 2014-03-26 21:34 | Ninja už: 3980 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Kurniiik Sad Matsuri je taká... Eeh, nechcem byť vulgárna Laughing out loud
„Nie, nejdem. Budem ju sledovať dokým sa mi úplne nestratí v púšti.“ - Že aký romantik? Laughing out loud Listy boli krásne a teším sa na ďalší diel, som zvedavá, ako to nakoniec bude... Smiling Aj keď ma to niečo stojí... Moje nervy Laughing out loud