manga_preview
Boruto TBV 15

Zmätený Kazekage 38.

Diel 38.png

Hranicami medzi krajinou Vetru a Ohňa prechádzajú tri osoby.
„Vidíte tú čierňavu na oblohe?“ spýtala sa Tanaris a obe zvieratá zaklonili hlavy, aby sa pozreli.
„Búrka?“ spýtal sa Morimaru celkom nadšene a Katonmaru sa k nemu pridal s radostným výskokom.
„To ti neviem povedať,“ dievča sa zamračilo a do toho jej husky zavrčal.
Obzrela sa na neho a začali prechádzať cez hranice: „Takže len dážď.“
Po ďalej pol hodinke behu sa ozval Morimaru: „Ako je to ešte ďaleko?“
„Tak ešte dva dni cesty...lenže máme Katonmara, takže tak dva možno aj tri, štyri.“
Katonmaru ospravedlňujúco zaštekal a potriasol hlavou, aby dostal vodu zo srsti, ktorá mu šla do očí. Pršalo hojne a už dosť dlho - odkedy prekročili hranice do Zeme Ohňa.
„Bože, prečo musíme cestovať tak rýchlo?“ Morimaru otrávene pozrel na Tanaris.
„Nelamentuj. Chcem byť čo najskôr doma,“ povzdychla si so psychickou únavou.
„Ááách, ja zbožňujem dážď,“ vzdychol si rys.
„Mne dážď vadí.“
„Nelamentuj,“ rys nechal okúsiť Tanaris jej nepríjemnú vlastnú zmes, „ ja ho mám rád, veď som z Amegakure.“
Tanaris si na túto jeho vetu mierne odfrkla, no Morimaru sa radšej nič nepýtal a tak nastalo znova ticho.

Pár minút cesty sa mlčalo...dokiaľ Morimaru prudko nezastal: „Tanaris, v našej blízkosti sa pohybujú dve chakry.“
Katonmaru tiež zastal, dva skoky a stál pri Inuzuke a rysovi. Tanaris sa zamračila, na to zavrela oči a sústredila sa: „Už ich cítim, no sú ešte celkom ďaleko. Nemali by byť hrozba.“
„Nie sú to Akatsuki?“ zažmúril a v jeho očiach sa objavila nejaká dravosť.
„Pochybujem. Ak by to boli Akatsuki, tak tie chakry by boli silnejšie. Zbytočne nestresuj,“ hovorila s vážnou tvárou.
Katonmaru niečo zaštekal a dvihol hlavu na Tanaris.
„Nemôžeš ho zacítiť, ani Tanaris. Prší. Všetky pachy, ktoré na nich boli, zmyl dážď,“ odpovedal mu rys miesto dievčaťa, premiestňujúc zrak z lesa na ňu, „čo chceš urobiť?“
Člen klanu Inuzuka sa znepokojene obzerala, tvár pritom mala pokrčenú vďaka veľkým kvapkám: „Čo by si navrhoval?“
„Nemusia to byť práve potulujúci sa nukeninovia, kľudne to môžu byť aj nejakí ninjovia, vracajúci sa do Konohy. Poznávaš tie chakry?“
„Nie, nepoznávam. Vôbec.“
Katonmaru zaštekal a dal sa do pohybu, jeho spoločníci ho nasledovali. Tanaris naoko urazene poznamenala: „Ja sa nebojím! Ja len, že by bol problém, keby sa proti nám niekto postavil. Cítim sa dosť zle, keď to časovo porovnám ku príchodu do Suny. Žiadna kondička.“
„Dáš sa dokopy, keď sa vrátiš,“ snažil sa ju Morimaru trocha uchlácholiť.
„Bratia aj priatelia mi určite pomôžu,“ usmiala sa a ešte vyše zrýchlila.
„No tááák, Tanaris! Čakaj,“ Morimaru so smiechom zakričal a Katonmaru za ňou štekal.

Ešte pár metrov pobehla a potom sa zastavila. Dlaň si dala ku čelu. Zapadajúce slnko, ktoré svietilo cez malú dieru v mračnách, jej otravoval výhľad. V diaľke bolo pekné miesto, kde by sa mohli usadiť na noc. V tom obe jej zvieratá dychčiac, dobehli ku nej.
„Kúsok odtiaľto je miesto, kde sa utáboríme,“ zvesila ruku z čela a zamračila sa pred oslepujúcim slnkom.
Zrakom zbehla na Katonmara, ktorý mal pod svetlom zo slniečka srsť mierne naoranžovelú. V momente, kedy konečne postrehla, aký je unavený a zničený z tak rýchleho behu, jej ho prišlo ľúto. Až jej to vtlačilo slzy do očí. Vôbec si neuvedomila, že išla rýchlym tempom a on už nie je taký ako býval. Doteraz si poriadne nepripúšťala, že Katonmaru je zrejme doživotne neschopný s ňou niekam chodiť. Že už je len psom, nie ninkenom. Nebude s ním tráviť toľko času. Vyrastala s ním, bolo to ako stratiť člena rodiny. Keď ho videla takéhoto zničeného, doľahlo to na ňu. Slzy jej vytiekli von a Morimaru mlčky sledoval dva pramienky sĺz stekajúcich po jej znakoch na lícach. Katonmaru pútavo sledoval západ slnka a jej slzy nevidel, hneď ako sa na ňu obrátil, sklonila hlavu a rýchlo si popretierala oči.
„Zložíme sa. Čo poviete?“

Klop, klop.
„Stále ma tu niekto otravuje,“ odfrkol si potichu Gaara, „ďalej!...ach, Kankurou to si ty.“
„Ahoj,“ vošiel do miestnosti vo svojom mačacom obleku a so zvitom v ruke.
Znel dosť znechutene, čo Gaara ihneď zaregistroval a nechal prácu prácou. Pár sekúnd sledoval jeho výraz a potom sa chcel niečo opýtať, no on mu položil zvitok na stôl.
„Čo to je?“ odložil pero, aby mohol zvitok roztvoriť.
„Mám ti to dať, prečítať,“ povedal chladne a hneď ako Gaara na ňom očami vyhľadal odkaz pre neho, Kankurou sa otočil sa na päte a dal sa na odchod.

Gaara,

rozhodne som si nebola istá, či napísať aj...

Zasekol sa v čítaní, lebo spoznal jej rukopis, „Kankurou, počkaj!“
Brat sa otočil a spýtal sa, čo chce.
„Čo je to s tebou?“ zložil zvitok na stôl a prekrížil si ruky u hrude.
„To sa pýtam ja,“ odvrkol mu a chytil sa kľučky dverí na znak toho, že chce odísť.
„O čom to hovoríš, Kankurou?“ nechápavo pokrčil čelo a pokrútil hlavou.
„Och, bože,“ povzdychol si muž vo dverách, v ktorých behom sekundy zmizol.

Po Kankurovi ostalo v kancelárii Kazekageho ticho. Gaara len sledoval dvere, v ktorých pred chvíľkou stál jeho brat a on si prial vidieť mu do hlavy. Ako to, že je brat na neho nahnevaný? Rozmýšľal nad tým, či ho nenaštvalo, že ho trocha podpichoval cestou na večierok, alebo len nejaké nedorozumenie.

„Prečo mi vôbec nepovie, čo sa stalo?“ nahlas zauvažoval, no odpoveď by od Kankura nedostal, lebo Tanaris sľúbil, že to nebude Gaarovi hovoriť.
Nechcela, aby to riešili, aby sa kvôli nej škriepili oni dvaja a preto jej Kankurou musel sľúbiť, že mu nepovie o tom, že ho Tanaris videla s Matsuri. Mladík dedukoval rôzne alternatívy, vďaka ktorým by sa na neho naštval. Nenapadlo mu nič, len samé banality, no zo súrodencov bola skôr Temari ten, kto sa zvykol nahnevať na blbosti. Cestou z Gaarovej kancelárie sa Kankurou zastavil len u Bakiho, aby mu doniesol pár hlásení od ninjov, ktoré mal prebrať on. S nevrlým popriatím dňa mu ich lútkar podal a zmizol v jeho dverách ešte rýchlejšie, než v tých Gaarovych.

„Naku, ideme?“ pred budovou sa usmial, mierne povzbudený svojou láskou.
„No konečne,“ spojila ruky Naku a pobozkala ho na líce.
Hneď na to sa objali a venovali si láskyplný bozk, po ktorom sa ruka v ruke vydali na smer – reštaurácia. V nej čakali Temari so Shikamarom. Prišli s menším meškaním, tak samozrejme Nara prskal, že ich chodenie neskoro je problematické a oni stihli s Temari už vypiť šálku čaju. Blondínka len prevracala oči ako palacinky a zapchala mu ústa lyžičkou z pohára.

„Už ste si objednali?“ spýtala sa Naku, máličko rozladená Shikamarovym nadávaním.
Temari jej s úsmevom odpovedala a to do toho vstúpil jej priateľ s tým, že je hladný. Vzdušná majsterka ešte raz pokrútila hlavou nad ním, smejúc sa, vtisol jej jemný bozk na líce. Potom sa Temari oprela rukami o stôl: „No, tak povedzte, o čo ide.“
„Gaara je mimo,“ v krátkosti skonštatoval Kankurou.
„No tak to nie je nič nové v poslednej dobe,“ Shikamaru dvihol obočie.
„Ale teraz extra,“ namietol mu Kankurou a vrátil mu pochybovačný pohľad.
„Prečo myslíš?“ vložila sa im do toho Temari.
Naku sa poobzerala po troch ľuďoch sediacich s ňou: „Tanaris ku mne pribehla s plačom a hodila sa mi do náručia s tým, že Gaara má nejaké techtle-mechtle s Matsuri. Videla ich spolu.“
„Čože?“ Temari treskla päsťou po stole a ľudia sediaci v reštaurácii sa za ňou otočili.
„Temari, ukľudni sa,“ Shikamaru pritlačil svojou rukou jej päsť na stôl, „Naku, to nemyslíš vážne?!“
Naku zvesila ramená a povzdychla si: „Nie, Shikamaru. Robím si z teba srandu.“

Shikamaru sa trochu naštvane nad jej chovaním napravil na sedačke, lakťami sa oprel a preplietol si prsty: „Stalo sa to pár týždňov dozadu.“
Poobzeral sa po ostatných, ktorí mu venovali zmätené pohľady: „Gaara a ja sme sa išli pozrieť na to, ako sa darí študentom v dueloch. Vtedy tam bola s nimi Tanaris a tá žiačka Tori Arisu, čo od závisti vykričala Tanaris, že spáva s Gaarom. Nehorázna drzosť,“ pokrútil hlavou, „po potýčke, ktorá vypukla, Tanaris skonštatovala, že by pre Gaaru obetovala aj vlastný život. Po týchto slovách sa zošuchol na zem hovoriac, že si uvedomuje, čo by preňho ona obetovala, vážiac si toho.“

Kankurou zamračene sledoval Shikamara a potom prehovoril: „Ty s Temari o tom ešte neviete, ale jedného dňa mu Tanaris nabehla do kancelárie a vyčítala mu. Viete ako to všetko dopadlo?“
„Netuším,“ s hlasom plným obáv si Temari objednala saké, aby bola schopná všetko vstrebať.
„Skončili v objatí,“ ešte nealko, ktoré mala jeho sestra v ústach, vyprskla na Naku a časť tekutiny jej zabehla.

Začala sa drhnúť, čím zase upútala pozornosť hosťov, ktorí sa po nej obzerali a niektorí krútili hlavami, aká je Kazekageho sestra hlučná. Shikamaru jej pobúchal chrbát medzi lopatkami a podal jej servítok. Naku oproti nej si utierala tvár od vyprsknutého čaju.
„Prepáč,“ ospravedlnila sa pomedzi kašlanie.
„To nič,“ anjelsky sa usmiala, mávnuc rukou, v ktorej držala celulózový papier.

Temari si ešte dva krát odkašlala a potom s červenými uslzenými očami spustila to svoje: „V nemocnici bol okolo Tanaris celkom veľký búm, keď Gaarovi odpadla v kancelárii. On sa zjavil uprostred plnej nemocnice s ňou na rukách, zmučeným výrazom a srdcervúcim prosíkaním, aby ju zachránili. Medzi zamestnancami kolujú všelijaké reči.“
„Mimochodom počúvate sa každý?“ ozval sa Shikamaru a Temari na neho hodila zlostný pohľad.
Daroval jej otrávený pohľad: „Pozrite sa, veď nevideli sme sa takto pokope vyše dvoch týždňov, stretneme sa a zrazu má každý z nás niečo z pola Gaara-Tanaris.“
„A čo sa nám tým snažíš povedať?“ lútkar trocha nadvihol obočie.
„Uvedomujete si, aké to je s nimi problematické?“ rozložil rukami a znova si premeral rôzne pohľady, „najlepšie bude, ak sa všetci vzdialime a necháme ich dvoch, aby si to samy vyrozprávali.“
„Hej a dovtedy Tanaris nebude mať šedú len ofinu, ale aj všetky vlasy,“ namietla namosúrene Naku a urazene sa oprela.
„Naku...“ prebodol ju pohľadom riaditeľ akadémie, „nemyslíš, že je lepšia spontánnosť ako nútenie?“
Rečnícka otázku Naku ešte vyše podráždila, dokonca už stratila chuť na jedlo: „Už som ticho!“
K Shikamarovi sa pripojila Temari: „Ale svojím spôsobom má Shikama-“
„Čo to kecám? Ja ticho nebudem! Ja sa nebudem dívať na to, ako sa Tanaris bude trápiť vždy, keď príde do Suny! Odmietam!“ rozzúrila sa Naku ako divá šelma.

Kankurou položil rozčúlenej Naku ruky na ramena a snažil sa ju ukľudniť. Krv sa jej varila v žilách, keď si predstavila, že ju zase uvidí takú zdeptanú. Zhlboka sa nadýchla a do konca večera radšej nič nepovedala, lebo by to zrejme boli len samé vulgarizmy. Za celý čas, čo Naku všetci poznali, nikdy nebola taká temperamentná ako teraz, keď išlo o Tanaris. To dievča jej prirástlo k srdcu, ani si to neuvedomila. Často spomína na ich prvý rozhovor. Keby nebolo jej, dlho by nedokázala Kankurovi povedať o dieťati, ktoré sa žiaľ pominulo...

Poznámky: 

Hádam sa vám tento diel páčil. Je taký zvláštny ...Smiling dosť. Smiling aspoň mne sa zdá (či to zas ja mám len prepínaký?! Laughing out loud )

Ďakujem všetkým!!!

4.8
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Út, 2021-03-23 17:37 | Ninja už: 1402 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

V podstate sa nič také nestalo. Gaara dostal dopis od Tanaris a Kankuro povedal Temari čo jej Gaara spôsobil. Okrem starých záležitostí a pohoršených žien z Gaary nič nové.

Obrázek uživatele Setsumi
Vložil Setsumi, Út, 2014-12-09 21:13 | Ninja už: 4980 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Fuha, priznám sa, že som po minulom diely začala jemne dosť panikáriť, keď dole nebol odkaz na ďalší diel, že si poviedku ukončila. Laughing out loud
Ale som neskutočne rada, že pokračuje, aj keď by to bol celkom hodiaci sa koniec, ale ... keď sa môže pokračovať, nech sa pokračuje. Navyše, teším sa, keď už budú tí dvaja konečne spolu na dlhšie ako na deň. Gaara je taký trulko, že sa to ani nedá opísať, ale veľmi dobre si ho opísala, podľa mňa. :3 (A veľmi sa mi páči, že ako jedna z mála autoriek, si ho nechala plakať. Zo začiatku mi prišlo, že niekedy plače aj pre úplnú blbosť, ale aj tak to moc oceňujem, lebo je to, pre mňa, niečo nové a kawaii. ^^)
Btw, je vážne vidieť ako si sa v písaní zlepšila, teda aspoň mne to tak príde a teším sa na nové dieliky, ktoré ešte len prečítam a potom ďalšie ff-ky od teba. ^^

Jeden by čakal, že táto stránka bude aj pridávať k veku roky~ *už päť rokov mala 15*
Čo môžeš urobiť dnes odlož na pozajtra a zajtra máš volno (pozajtra sprav to isté).
Science is not about ,,Why?". Science is about ,,Why not?".
Väčšina múdrych myšlienok sa stratí cestou k činu.
Všetko má svoj koniec... a Vianoce tiež... T.T
Jeden hlupák skomplikuje vec natoľko, že si s ňou neporadí tisíc múdrych.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2014-12-13 13:07 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

ďakujem za krásny a dlhý komentár! Smiling Áno, bolo postupne vidieť ako som sa zlepšovala aj vo vyjadrovaní sa. Toto bola moja prvá FF, ktorú som začala písať a stále píšem Smiling Poviedky ešte zdaleka nekončí Laughing out loud to nie...ešte nie. Smiling Aj mne prišlo zvláštne, keď Gaara plače, ale ja neviem, on má Tanaris tak rád, že s ním dokáže urobiť aj toto. Smiling Je to proste láska no Smiling Arigato!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, Čt, 2014-04-24 16:55 | Ninja už: 3917 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Opäť zopakujem svoje slová - Čím dlžšie píšeš tým si lepšia Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-04-24 18:45 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

:3 arigato, teší ma že sa ti to páči Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, So, 2014-04-12 23:24 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No ok.. tak som si to dočítala až teraz Laughing out loud Konečne :3 A príde mi to.. zatiaľ zvláštne. Celkom ma zaujímajú tie dve osoby tam niekde blízko Tanaris. Už som dokonca rozmýšľala nad tým, žeby to boli Akatsuki a Morinmaru by bol na ich strane.. alebo tak.. ale to by bolo asi príliš zložité a komplikované Laughing out loud
Trochu som čakala, že všetci nabehnú za Gaarom a spýtajú sa ako to bolo s Matsuri, ale veď aj to možno príde Laughing out loud Hlavne aby už Tanaris bola späť.. prípadne aby Gaarovi hrablo a vydal sa za ňou Laughing out loud

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Ne, 2014-04-13 09:43 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato gozaimas. Môžem ťa uistiť že morimaru nemá nič za ľubom.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, Út, 2014-04-01 18:36 | Ninja už: 3941 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Laughing out loud waaa mne je venovaný dieel!!! Laughing out loud Laughing out loud veľkee ARIGATO za venovanie mi dielu!!! Smiling si zlatunká, a vďaka aj za to, že si ma vypočula s tým mojím trápením... Sad snáď sa to vyrieši Laughing out loud Eye-wink aa prepáč, že až tak neskoro ale nevšimla som si too Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud aa teraz k dielu: Laughing out loud noo bol parádny Laughing out loud aa ja proste milujem tie ich rozhovory aa hlav ne Shikamarove Laughing out loud aa Naku je taaka zlatá, že ju má tak rada a zastáva si ju Laughing out loud Laughing out loud už sa teším, keď si to Gaara prečíta... Laughing out loud aj som zvedavá kto sú tý dvaja Laughing out loud hádam Neji?? Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud teším sa na ďalší a ešte raz Ďakujem za tentoo!!! Laughing out loud Smiling Eye-wink

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-04-01 18:52 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mehehe...to by chcela vedieť, že kto to je, že ? Laughing out loud Dozvieš sa. Každopádne ďakujem za ten komentár. Smiling Nemáš začo, som rada, že ťa venovanie potešilo. Smiling A hádam sa ti to všetko vyrieši Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, So, 2014-04-05 19:05 | Ninja už: 3941 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Inááák Tanaris, prepáč, ale chýba ti tam jedno X Smiling v nadpise Laughing out loud aalebo sme sa potom vrátili v čase... Smiling Eye-wink

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2014-04-05 19:39 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ďakujem, Ani. Smiling Už to mám opravené Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Út, 2014-04-01 17:17 | Ninja už: 4396 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

Super diel ako vzdy Smiling
Dufam, ze Tanaris neosedivie kym si to vyriesi s Garrom. Smiling Smiling Eye-wink

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-04-01 18:53 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato..gozaimas, Yuki. Gaara

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Út, 2014-04-01 14:35 | Ninja už: 4464 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

ty kokos Laughing out loud začínam trochu pochybovať že sa to Gaara v blízkej dobe dozvie Laughing out loud fúúú... ďalší super diel Eye-wink a kedže minule bol dlhý koment tak teraz musí byť krátky Laughing out loud rovnováha musí byť! Laughing out loud okey takže krásny diel, znovu oddychový Bad Laughing out loud , teším sa na ďalší Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-04-01 15:24 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato Hikari, Smiling To sa ti len zdá, že bol krááátkY :DDDD

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, Po, 2014-03-31 21:27 | Ninja už: 4070 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Jéj další díl je tu!!! A já jsem nestačila zírat! Laughing out loud Celou dobu jsem napjatě čekala, jestli se to s Matsuri vyřeší a ono na konec houby, jo???!!! T-T No každopádně úžasný díl a nemůžu se dočkat dalšího... Uplně mi ničíš nervy s těma koncema Sticking out tongue

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-04-01 09:32 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigatoo Smiling Smiling gozaimas. Áno, s Matsuri sú houby Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, Po, 2014-03-31 21:13 | Ninja už: 4227 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Úžasné, úžasné a znova úžasné... Laughing out loud
Tanaris-senpai, to je zase úžasné! Laughing out loud
Naku to nějak "rozjížďá" Laughing out loud
Už sa těším na další díl
Medik Maoi-chan Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-04-01 09:32 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Naku veru hej. Smiling som rada, že sa ti diel páčil Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2014-03-31 20:41 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

zoraniz ďakujem, hej Naku bola celkom komická aj s Temari. Som rada, že sa ti páčilo.
VířiváArigato gozaimas
Kami-chan Arigato gozaimas, no ono sú všetci taký dopletení Laughing out loud ... a aj budú ešte. Smiling
Florence Arigato gozaimas! Smiling Neboj sa, ďalší diel bude hned zo začiatku povedané kto to je Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2014-03-31 20:38 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Zaujímavé, veľmi pekne opísané, sem-tam chyby, ktoré si prehliadla, ale to nevadí Smiling Každopádne sa veľmi teším na ďalší diel a to, ako sa to pekne vyjasní! Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Po, 2014-03-31 21:01 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Povedz mi kedy, že ja nemám diel bez chyby Laughing out loud ja ich tam proste nevidím Laughing out loud Arigato gozaimas, Romča.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, Po, 2014-03-31 20:33 | Ninja už: 3978 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Juj... Tie chakry... Ja z toho fakt nemám dobrý pocit Laughing out loud Shikamaru a Temari bodujú Laughing out loud Diel krásny a teším sa na ďalší Smiling

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Po, 2014-03-31 20:32 | Ninja už: 4443 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Zvláštní, ale super Eye-wink Jejich konverzace byla skvělá, jak jediný, o čem se zvládli bavit, byl Gaara s Tanaris a jejich problémy Smiling Ta zmatenost z toho lítá na všechny strany, ale je to spíš tím, jak se každý chová bodle svých citů - aby jsi z toho nebyla mimo, moc se mi jejich chování líbí a těším se, kam je to zavede Sticking out tongue
Když se Tanaris rozbrečela, málem sem se přidala, pozor na to, jo? Laughing out loud Katonmaru s Morimarem jsou prostě zlatí a rychle potřebuju zjistit, kdo jsou ony dvě tajemné postavy, protože ty jsi tam určitě nehodila jen tak namátkou Eye-wink

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, Po, 2014-03-31 20:21 | Ninja už: 4203 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Pises skvele Laughing out loud

Obrázek uživatele zoraniz
Vložil zoraniz, Po, 2014-03-31 20:04 | Ninja už: 3956 dní, Příspěvků: 587 | Autor je: Adept na chuuninskou zkoušku

jej, první komentář Laughing out loud je jiný než doteraz stejně jako ten předtím, ale oba jsou skvělý Kakashi YES, naku to zabila,když řekla: Nie Shikamaru. Robím si z teba srandu. Laughing out loud a pak jak si tam rozprávali o tanaris s gaarom, a temariny reakce byly taky super, zkrátka celý to bylo úžasný Laughing out loud
skvělý dílek a zase se můžu těšit a další Laughing out loud