manga_preview
Boruto TBV 09

Strach z túžby

_Anbu_SasuNaru_Duo___by_sakimichan.preview.jpg

Čiernovlasý mladík ráno vstal z postele a rukou si prešiel po vlasoch, ktoré ako vždy stáli na všetky strany. Zašiel do kúpeľne kde vykonal hygienu a obliekol na seba čierne nohavice, čierne tielko a ANBU vestu. Na ruky si pripevnil chrániče a nohy si ofašoval červenou látkou, ktorá ho mala chrániť.
Zastavil sa v kuchyni, kde sa narýchlo naraňajkoval, nevnímajúc chuť toho čo jedol. Keď zaplnil svoj žalúdok, tvár si zahalil krvavou látkou a nasadil si masku pantera. Tetovanie ANBU sa mu vynímalo na svalnatom pleci.
Slnko sa prehuplo ponad vrchy a začalo osvetľovať cieľ jeho cesty. Hoci bolo ešte len päť hodín ráno, teplo ktoré bolo na nevydržanie sa začínalo šplhať do výšok. S rukami vo vreckách pokračoval vo svojej púti, až dorazil k bráne, kde na neho už čakala mladá žena, ktorá na sebe mala chuuninskú vestu a dlhé rúžové vlasy jej siahali až po zadok.
,,Dobré ráno,“ zamrmlala rozospato. Kývol jej hlavou, ale nepovedal ani jedno slovo. Nemal potrebu hovoriť.
,,Som tu,“ ozvalo sa odrazu odniekiaľ akési namáhavé fučanie a líščí mladík zabrzdil pri nich.
,,Naruto, takmer by si zmeškal,“ vyhrešila ho Sakura a nesúhlasne pokrútila hlavou.
,,Sasuke, prečo s nami ideš prezlečený v ANBU?“ Naruto jej venoval ospravedlňujúci pohľad pred tým, než sa obrátil na svojho najlepšieho priateľa, ktorý sa po poslednej vojne konečne vrátil do dediny. Nastúpil do služieb Anbu, zatiaľ čo Naruto sa chystal na vymenovanie za budúceho Hokage a Sakura viedla nemocnicu.
,,Tsunade-hime to tak chcela. Opäť si ju nepočúval,“ Sakura mu uštedrila pohlavok a otočila sa na opätku. Sasuke si len znudene vzdychol a vyrazil bez toho, aby mu odpovedal. Tsunade mu nakázala, aby dnes zostal v utajení, pretože cez sviatok Tanabaty v Kirigakure no Sato hrozila invázia nukeninov, ale dnes tam mali byť posily.
Kirigakure utrpela najviac strát v nedávnej vojne a preto Mizukage poprosila o pomoc a z každej krajiny im vyslali ninjov. Z Konohy to dnes bola Sakura, Naruto a Sasuke, ktorí si tam šli plniť svoje povinnosti, nehladiac na to, že Tanabata bola jeden z najväčších sviatkov leta.
Obaja ho nasledovali a len čo sa dostali za brány Konohy, rozbehli sa. Po čase vyskočili na stromy a bežali najrýchlejšie ako vedeli, pretože ešte dnes večer tam museli doraziť.
Všetci po ceste mlčali, až kým sa odrazu neozval Naruto: ,,Prečo práve my? A dnes? V Kiri nič nebudeme vidieť! V Mizu neuvidíme na nočnú oblohu, pretože je tam večne hmla, tak ani nebudeme môcť osláviť Tanabatu. Nechápem, načo to vlastne oslavujú, keď z toho nič nebudú mať.“ Frflal a stieral si kvapôčky potu, ktoré mu stekali po spánkoch a mierne odfukoval. Nebolo to ani tak tou cestou a behom ako tým, že bolo neznesiteľné horúco.
,,Tanabata je sviatok, ktorý oslavujeme všetci, tak prečo by si to mali odopierať? Máš hlúpe reči, Naruto. Dnes tam zostaneme a zajtra pôjdeme domov.“ zvolala Sakura odzadu a pridala na tempe, aby stíhala Sasukemu, ktorý zrýchľoval, ani si to sám neuvedomoval.
,,Ale neuvidíme na oblohu!“ zaprotestoval a mierne zaostal. Sasuke, ktorý po celú cestu mlčal sa tento krát ozval, keď si uvedomil, že prekročili hranice a teraz sa nachádzali v takzvanej Mizu no kuni.
,,Aby si nebol prekvapený, dnes očividne bude vidieť na oblohu,“ povedal, načo Naruto len prekvapene zažmurkal.
,,To bude určite nejakou technikou! Rozohnali oblaky, aby si všetci mohli užiť ten pohľad, to je úžasné!“ žasla Sakura a postrčila Naruta, aby nespomaľoval.
Sasuke musel uznať, že to bude asi pravda, kto vie koľko ninjov sa práve teraz snaží udržať techniku pokope a budú tak musieť vydržať až do skorého rána. Mizukage si očividne na dnešnom dni dala záležať.
Do Kirigakure no Sato dorazili pred večerom, kedy sa slnko rozhodovalo, že ukončí svoju púť. Po menšej prehliadke pri bráne vošli rovno do rušnej dediny, kde to hralo farbami a všetko bolo vyzdobené. Všade sa nachádzali stánky a museli sa prestŕkať pomedzi ten dav zamilovaných párikov, starších a obyčajných ľudí, ktorí sa rozhodli vyznať nebesiam svoje priania a dúfať, že budú vypočuté.
,,Nemôžem tomu uveriť, že je tu vidieť na oblohu,“ Naruto kričal na plné hrdlo, aby ho Sasuke so Sakurou počuli.
Sasuke šiel cieľavedome vpred, pretože vedel, že musia ohlásiť Mizukage ich prítomnosť a Sakura ho nasledovala. Popri tom mala doširoka otvorené oči a rozhliadala sa.
,,Nikdy som si nemyslela, že to tu bude ešte krajšie vyzdobené ako v Konohe,“ zašepkala si sama pre seba a oči jej utekali všetkými smermi, ako sa snažila zachytiť tú krásu, ktorá tu bola. Odrazu do niečoho vrazila a zatackala sa smerom dozadu. Sasuke sa k nej obrátil a prebodol ju nevraživým pohľadom, pretože to bol práve on, do ktorého vrazila. Nedívala sa na cestu a tak nepostrehla, že zastal. A on zastal práve preto, lebo videl Mizukage, ako sa blíži ich smerom, no zatiaľ si ich nevšimla.
Odrazu akoby vycítila niečí pohľad, pozrela sa pred seba a stretla sa s jeho tmavými očami. Mala na sebe svoje zvyčajné oblečenie a kráčala v sprievode svojich spoločníkov, ktorých videl na zraze Kage. Nerád spomínal na tie temné časy.
Sasuke prepočul Sakurine ospravedlňujúce slová a vytiahol zvitok, ktorý podal Mizukage, ktorá zastala pred nimi. Vzala si ho od neho a on sa jej úctivo uklonil aj s Narutom a Sakurou.
,,Prosím, žiadne formálnosti. Som rada, že ste prišli, hoci by ste určite Tanabatu radšej slávili doma s blízkymi. Som vám nesmierne zaviazaná,“ tento krát sa ona uklonila nim na znak pokory, čo upútalo pozornosť dedinčanov. Kage by sa nemal iba tak niekomu klaňať, ale Mei Teumi nebola povrchná žena.
,,Ďakujeme za príjemné privítanie,“ Sakura sa usmiala na Kage a pozrela sa na Naruta, ktorý jej taktiež venoval jeden zo svojich veľkých úsmevov.
,,Ak by sa tu vyskytol nejaký problém, máte povolenie zakročiť ako uznáte za vhodné,“ každého z nich si premerala a svojim pohľadom dlhšie zavadila na muža stojaceho rovno oproti nej, ktorému to neušlo. Hoci mal na sebe masku a zatiaľ neprehovoril, bol si istý, že vie kto pred ňou stojí.
,,Čo poviete na našu výzdobu?“ spýtala sa a prezrela si dlhé stuhy, ktoré boli povešané po celom okolí a povievali v divokom tanci farieb, keď fúkal menší vetrík, snažiac sa rozohnať tú neznesiteľnú horúčavu.
,,Je to tu úžasné, dokonca je vidieť oblohu, v čo som ani nedúfal!“ ozval sa Naruto a ruky si dal za hlavu. Mizukage sa zvonivo zasmiala a vysvetlila im, že to tak robí každý rok, využíva na to niekoľko ninjov, ktorí odháňajú mraky, aby si ľudia mohli tento sviatok naplno užiť. Asi po desiatich minútach konverzácie ich musela opustiť, pretože mala ešte nejaké povinnosti a všetci traja sa pohli.
Sakura zastavila pri jednom stánku, kde predával postarší pán s bielymi vlasmi a prívetivým úsmevom. Vypýtala si tri stuhy a tri fixky, za ktoré zaplatila a otočila sa na svojich spoločníkov. Tí sa rozhliadali do všetkých strán, spoznávali tváre známych ninjov, ktorí bojovali po ich boku vo vojne a zároveň čelili zvedavým pohľadom dedinčanov.
Narutovi podala žltú stuhu s čiernou fixou a ten jej s úsmevom poďakoval. Sasuke, ktorý stál len o kúsok ďalej kývol rukou na znak, že nič nechce. Sakura sa zasekla s fialovou látkou hompáľajúcou v rukách.
,,Si si tým istý?“ spýtala sa mierne sklamaným hlasom a zružoveli jej líca. Neobťažoval sa jej odpovedať. Od kedy bol v Konohe, bol to ten starý Sasuke. Vôbec sa nezmenil a Sakura s Narutom to tak prijali, hlavne, že s nimi opäť bol. Aj napriek tomu, že to odmietol mu strčila stuhu aj s fixou do vrecka. On ani neprotestoval, pri najbližšom koši ich vyhodí.
Nechcel si písať hlúpe želania na stuhy a prosiť nebesia o ich splnenie. Aj tak vedel, že to čo chcel sa nikdy nesplní. Cítiť sa aspoň na jeden moment šťastný. V celom svojom živote prežíval len sklamania a bolesť. A práve to ho donútilo uzavrieť sa do seba ešte viac, ako bol.
Naďalej sa prechádzali po preplnených uliciach a zotmelo sa až tak, že sa všade rozhoreli lampáše a odrazu počuli melodický hlas, ktorý sa niesol z vyvýšeného pódia, kde stála Mizukage a začala prednášať svoj príhovor k ľudu. Všetci traja zastali.
Obloha potemnela a začali sa na nej objavovať prvé hviezdy. Ľudia postupne vzhliadli k tej kráse a ukazovali si dve hlavné hviezdy o ktorých tento sviatok bol.
Dav ľudí sa postupne rozrastal a Sasuke postrehol, ako Naruto so Sakurou vytiahli svoje stuhy a začali tam písať svoje túžby. Vzápätí ich priväzovali na najbližšie bambusové vetvičky a na ich tvárach sa zračilo očakávanie.
Sasuke sa od nich odvrátil a zamieril na nejaké súkromnejšie miesto, kde by si odpočinul a nemusel by hľadieť na všetky tie tváre plné očakávania z ktorého sa mu zdvíhal žalúdok. Dav redol a on sa cítil stále viac a viac slobodnejší. Všetci mu uhýnali z cesty, keď postrehli jeho odev a ešte hodnú chvíľu sa za ním obzerali.
Postavil sa k jednému zo stromov a oprel sa o neho rukou, zhlboka sa nadychujúc. Cítil, ako ho v hrudí bodá a mal pocit samoty. Chcel rodinu, chcel šťastie, chcel cítiť, že žije, že jeho existencia má zmysel. Stisol fialovú stuhu, ktorú mal vo vrecku a vytiahol ju aj s fixou. Hodnú chvíľu na ňu hľadel a myšlienky sa mu rozpŕchli na všetky strany.
,,Sasuke, ešte si nenapísal svoje želanie?“ ozvalo sa za ním a on sa jemne strhol. Tak sa stratil vo vlastných myšlienkach, že ani nepostrehol Mizukage, ktorá sa ocitla vedľa neho so svojou modrou stuhou, ktorú začala viazať na jednu z vetvičiek.
Mlčal.
,,Prečo mám pocit, že tam nechceš nič napísať?“ spýtala sa a teraz sa na neho obrátila. Ucítil, ako sa mu zatriasla ruka, keď sa jeho prsty kŕčovito zovreli.
,,Nebudú vypočuté,“ ozval sa po chvíli a jeho hlas znel tlmene. Mizukage sa zľahka pousmiala a natiahla k nemu ruku. Masku pantera mu premiestnila na bok hlavy, aby sa na neho mohla lepšie pozrieť, ale zistila, že tvár mu zahaľuje kus látky.
,,Prečo to aspoň neskúsiš? Nič tým nestratíš,“ poriadne sa mu zahľadela do čiernych očí a zbadala v nich zmes pocitov, ktoré tak dlho dokázal skrývať.
,,No tak,“ pobádala ho a pozrela sa na jeho ruku, ktorá ešte vždy zvierala fialovú látku. Po menšom zaváhaní otvoril dlaň a venoval pokrčenej stuhe dlhý pohľad. Nakoniec otvoril fixu a napísal tam svoje želanie. Uviazal ho okolo bambusovej vetvičky rovno vedľa Meinej a zatvoril oči. Nevedel či v očakávaní, alebo z pocitu, že to dokázal. Naposledy viazal svoje želanie na Tanabate keď mal päť rokov. Dnes konečne nabral odvahu a dokázal to urobiť. Pocítil, že sa mu to v istom slova zmysle splnilo. Pocítil radosť z toho, že dokázal prekonať sám seba a zaželať si niečo v tento sviatok, prelomiť tak tú bariéru, ktorá bola v jeho srdci.
,,Splnilo sa ti to?“ Sasuke sa otočil na Mei, ktorá na neho prehovárala a mlčky prikývol. Ona sa nadšene usmiala ako malé dieťa a natiahla sa k nemu, sama si neuvedomujúc, že ho objala.
Keď jej došlo, čo urobila, chcela sa odtiahnuť, ale jeho ruky jej v tom zabránili.
Bola šťastná z toho, že bol šťastný on. Keď si to Sasuke uvedomil, cítil potrebu opätovať jej objatie. Cítil, že ju chce objať. Táto žena sa tešila z jeho šťastia, hoci ho poznala tak málo. U nej to bolo také úprimné. Sakura by si to nikdy neuvedomila, vedel to. Ona len chcela, aby bol pri nej.
Prekvapená jeho reakciou zdvihla hlavu a všimla si, ako mu z tváre skĺzla látka a teraz na ňu hľadel vo svojej plnej kráse. Sám nevedel čo robí, ale zatúžil pobozkať jej pery, tie pery, ktoré ho takmer zabili na zraze Kage. Boli vražedné a príťažlivé. Nikdy nikoho nebozkával, ale dnes cítil, že to má spraviť. Bol pri nej len pár centimetrov, no zarazil sa a uvažoval nad tým, čo práve robí.
Ona si dopomohla tým, že sa postavila na špičky a následne spojila ich pery. Moment zaváhania sa vyparil a ponoril sa do ich bozku s väčšou náruživosťou. Bozkával Mizukage v deň Tanabaty, v deň splnených túžob.
Aká bola tá jej? Prebleslo mu mysľou, ale niečo mu hovorilo, že to aj tak tušil od toho momentu, čo ho objala.

Poznámky: 

Takže na misiu Tanabata ma presvedčila Nellynuska, obe sme spolu písali svoje ff a celkom sme sa na tom zabavili, takže ja dúfam, že si to užijete. Smiling Mala som problém zmestiť sa do 12 000 znakov, ale nejako som to zredukovala Laughing out loud nie som s tým nejako zvlášť spokojná, ale ja dúfam, že to spĺňa všetko, čo má Smiling

4.8
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Ne, 2018-08-12 14:26 | Ninja už: 4932 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L3" Úžasná poviedka. Jej bolo super znova čítať, ako Sasuke, Sakura a Naruto vyrazili na spoločnú misiu. Chviľku som si myslela, že to bude na sasuSaku, ale príjmne si ma prekvapila. Keď to sončilo SasuMei. Dlho som na tento pár nič nečítala av tvojom podaní to bolo úchvatné a krásne.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2016-12-31 22:22 | Ninja už: 2692 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

Vydarená poviedka Smiling Začiatok má svoj význam, vôbec som ho nevnímala ako nepatričný, práveže ako kto vstane, tak sa potom odvíja aj celý deň, niektorí meditujú, iní cvičia, ďalší hromžia, Osho odporúča sa aj nahlas zasmiať Smiling Sasuke bol vždy poriadny a už na nevnímaní jedla je vidno, že neprekypuje nadšením. Páči sa mi ako popisuješ a vnímaš jeho myslenie a prežívanie Smiling Nie je to žiadna limonáda a násilné vnucovanie toho, čo nie je (romantika v SasuSaku). Aj druhá poviedka s Mei má dobrú melódiu Smiling Bohužiaľ, Sakura okrem ružových vlasov nehýri žiadnymi farbami a svetlom, ak by som to mala obrazne povedať, ktoré by dokázali prežiariť a naplniť takú kontroverznú bytosť, akou je Sasuke. Stal sa z nich zlepenec, z núdze cnosť.

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, St, 2014-03-12 21:26 | Ninja už: 4266 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Překrásné jako vždy Smiling Opravdu nádherná povídka, moc se mi líbila ^^ Uchvátil mě zejména popis té krásy kolem Smiling Vážně se mi začíná líbit pár SasuMei Z lásky Od tebe se ani nic jiného čekat nedalo, krása Smiling

Obrázek uživatele Lightning_Blade
Vložil Lightning_Blade, Čt, 2014-03-06 23:58 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 492 | Autor je: Konohamarova chůva

Prijemne prekvapeni, zrodil se tu zajimavy napad. Tento par je zajimavy a je fakt, ze jejich drivejsi boj na srazu Kagu mel neskutecny drive. Tak nejak je tezke si vubec nekoho prirozene predstavit se Sasukem - bez patosu, klise nebo stereotypu, ale tobe se to povedlo Eye-wink Pusobi to realne a je to roztomile Smiling) Diky za prijemne cteni.

PS: Ten obrazek je taky zajimavy Smiling))

"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"



Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2014-03-08 00:57 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Áno, súhlasím. Tento pár je skutočne zaujímavý a ten boj, ktorý spolu viedli bol sktuočne plný energie a niečoho takého... hm, neviem ako to opísať Smiling
Ďakujem, som veĺmi potešená keď vidím, že sa ti poviedka páčila a prišla ti v celku relaistická.
Čo sa týka páru Sasuke a Mei, tak aj v predošlej jednorázovke Sasuke&Mei: Nezamilovať sa, som sa snažila vykresliť to tak, aby to bolo viac relanejšie a aby to neprekážalo fanúšikom Sasusaku. U nich dvoch na to treba ísť pomaly Laughing out loud
To ja ďakujem za komentár Smiling A áno, ten obrázok má niečo do seba :3

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Lightning_Blade
Vložil Lightning_Blade, Út, 2014-03-11 01:17 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 492 | Autor je: Konohamarova chůva

Rado se stalo Eye-wink Na predchozi dilko se mrknu, hned jak se vyspim (dospim) a jak bude chvile casu. Diky za tip na ctenicko Smiling

"Run! Try it and run away, if you think you can. Don't forget that you are my prey... Here and now!"



Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2014-03-06 20:20 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Palantir má ze začátkem pravdu. Je to tím, že první řádky mají zaujmout a tím, že popisuješ jak někdo vztává se prostě zaujmout nedá.
Jinak je to ale příjemné překvapení. Je to dobře napsané, ten konec není kýč a dává to i smysl.
Nad tímhle párem jsem už přemýšlel, přeci jen ten jejich souboj měl neskutečný náboj.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Čt, 2014-03-06 21:44 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Tall,

Súhlasím aj ja s Palantirom a aj s tebou, je fajn, že tu vidím aj kritiku aspoň viem, v čom sa mám zlepšiť. Cením si to a potešilo ma, že ten koniec sa páčil. Dakujem za komentár. Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Pá, 2014-02-28 20:17 | Ninja už: 5338 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Palantir: No... ono to tak vskutku trošku vyzerá, ale nie, bolo to myslené vážne. Súhlasím s tebou, že ten začiatok bol popreťahovaný, no nechcela som to nejako zbytočne urýchlovať a robiť skoky, že zrazu tam prišli a odrazu sa stalo to a potom tamto. Nemám to sama rada. Preto sa k všetkému prepracovávam postupne, ale samozrejme chápem tvoj postoj. V skutočnosti ma prekvapilo a aj potešilo, že si sa rozhodol otvoriť túto ff a aj keď nie je podľa tvojich predstáv ( popravde ani podľa mojich a vždy je čo zlepšovať a ja sa snažím a chcem Smiling ) tak som rada, že si zanechal aj komentár a aj tvoju kritiku, ktorá ma posunie vpred.
P.S.: S tým Aom som si to bohužial nejako neuvedomila a nepostrehla to Tak teď ti nevím... to ma mrzí, ale aspoň už viem.
Ďakujem.
Ivanitko: Som rada, že záver prekvapil. Hold, aj ja si myslím, že Sakura by to už vzdala. Bolo by to jasné odmietnutie zo Sasukeho strany.
Sabaku no Tanaris: Ďakujem, bol to môj prvý pokus o misiu :3 a som rada, že sa ti páčila poviedka a aj podanie postáv či koniec! :)*
Nellynuska: Skazila si ma! To všetko ty! Mala by si sa hanbiť Laughing out loud Ale nie, ja to úplne chápem, myslím, že to všetko bude ešte veľmi zaujímavo pokračovať aj s našimi výzvami, slečna Nelly Eye-wink Laughing out loud
Katema: Ak budem naďalej zaťažená a opantaná Sasukem, budeš sa ešte dlho nadúvať, pretože moje prsty nedajú pokoj jeho životu vo ff Laughing out loud Ďakujem Smiling
SHinata: Ďakujem, ja som sa zasa k tomuto páru prepracovala prostredníctvom Nellynusky a myslím, že by im to skutočne pristalo a Sasuke by ju potreboval, predsa len mi v istých ohľadoch príde vyspelejší, čo ma privádza k mojej poviedke Sasuke&Mei: Nezamilovať sa. Neviem či si ju čítala, ale figuruje tu on, tak ak by si mala záujem, možno by sa ti to mohlo páčiť. Každopádne sa nesmierne teším, že sa ti to páčilo Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2014-02-28 19:21 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Skoro mám pocit, že si Mei tú inváziu vymyslela - kto by si to o nej pri jej zbabranom osobnom živote pomyslel Eye-wink Začiatok je na môj vkus možno trocha ponaťahovaný, preto som ani úplne všetko nečítal (ale tento istý pocit mám aj z ostatných poviedok v tejto misii) každopádne koniec je tak akurát. Výborný fanservis Smiling
Jeden detail - Ao je už mŕtvy, takže z jej sprievodcov zo summitu kagov ostal iba Choujiro.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Pá, 2014-02-28 17:07 | Ninja už: 4941 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Dost pošahaný pár, ale zjistila jsem, že se mi to vážně líbí! Laughing out loud Už od prvního slova mi bylo jasné, že tahle povídka bude vážně dobrá - figuruje v ní Sasuke, tak co čekat? =D Skvěle jsi ho vystihla, Mei byla taky prostě sladká. Kvůli tobě mě fakt napadlo, že by se k sobě vážně dost hodili. Přeci jen Sasuke asi potřebuje někoho vyspělejšího, než je Sakura. Laughing out loud Děkuju za skvělý počteníčko. ^^

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Pá, 2014-02-28 13:13 | Ninja už: 3821 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

SasuMei ... Prečo ma to neprekvapuje? Laughing out loud Je to, samozrejme, veľmi zlatulinké a nadúvala som sa pri čítaní ako balón Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Pá, 2014-02-28 11:42 | Ninja už: 5504 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Pustiť sa do našich Tanabát spolu bol rozhodne zaujímavý zážitok, strašne som sa nasmiala a veľmi ti zaň ďakujem. Smiling
K FFke som sa už tiež vyjadrila, ale môžem znovu - je niečo, čo by si napísať nedokázala? Úprimne pochybujem, pretože sa mi to opäť neskutočne páči, nejak si sa na to Sasumei namotala. :33 Ale nesťažujem sa. Laughing out loud Teším sa až opäť niečo takéto podnikneme^^


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2014-02-28 11:19 | Ninja už: 4053 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

No ... tak som si otvorila tvoju FF Laughing out loud ...bože čítam, čítam... a potom hento že Mei a Sasuke...ako to by som fakt fakt fakt nečakala Laughing out loud Laughing out loud bolo to super ..aj opis Smiling Sasukeho si dobre podala Smiling a Mei sa nezdá Laughing out loud 5/5*

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2014-02-28 10:39 | Ninja už: 4221 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Moc pěkné, závěr by překvapivý a moc krásný. Kdo ví jestli je viděla Sakura, ale myslím, že už by se přes to přenesla.