Láska z Konohy 1 - Kiba?
Pri rieke s ozvalo cinknutie dvoch kunaiov.
"Nemôžem uveriť, že som sa dal na tréning práve s vami dvoma." zavrčal som ale ani jeden z tých mimoňov ma nepočul. Lee práve útočil na Naruta a kričal:
"Sila mladosti útočí!" Naruto sa stihol uhnúť práve včas, aby mu jeho päsť nepristála na tvári. No nasledujúcemu úderu sa už nevyhol.
"AAAAAAA!" zajačal Naruto a vzápetí čvachol do potoka, ale ihneď sa naštvane postavil.
"V žiadnom prípade sa nenechám poraziť niekým s účesom ako šerbeľ!"
Leeova tvár nabrala farbu paradajky.
"Čo si to povedal?! Toto je špeciálny aerodynamický účes Gaia-senseia! Zašiel si priďaleko, môjho senseia nebude nikto urážať!"
"Och, naozaj? Takže konečne sa ukázala tvoja pravá orientácia!"
V nasledujúcej chvíli sa z ich tiel stalo klbko rúk a nôh. Prevrátil som očami a rýchlo som sa k nim rozbehol. Snažil som sa ich od seba odtrhnúť, keď ma do nosa zasiahla Leeova päsť mladosti.
Teraz som sa naštval aj ja a s bojovým pokrikom som sa vrhol do klbka. Akamaru sa mi vybral na pomoc a už sme sa tam váľali všetci štyria.
Práve keď som sa pokúšal zasadiť Leemu poriadnu ranu do nosa, niečo ma odtiahlo a ocitol som sa zviazaný na brehu rieky. Na môj údiv, rovnako dopadli aj Naruto a Lee. Akamaru sa vrhol ku mne, aby ma chránil, to však nebolo potrebné. Namiesto nepriateľov tam stála ona.
- - -
Prečo sú chlapci takí detinskí? Vŕtalo mi v hlave, keď som zväzovala posledného. Poznala som ich, boli to moji kolegovia shinobi. Mohla by som povedať priatelia, lenže city medzi nami boli rozbúrené ako požiar. Nemala som ich veľmi rada, vlastne okrem Naruta a Leeho, ale musela som zasiahnuť, aby sa navzájom nedoriadili. Teraz som tu stála s rukami prekríženými na prsiach a vyčkávala som, kedy sa prestanú zvíjať.
Jeden z nich, Kiba, sa pomocou svojho psa dostal z pút a naštvane na mňa zazeral. Už od detstva sme boli rivali a v jednom kuse sme sa hašterili. Je to otrava.
„Prečo sa pletieš do cudzích vecí?!“ vykríkol na mňa naštvane, ale ja som mu rovnako naštvane odvetila:
„Pretože keby som vás nechala, porozbíjali by ste si tie vaše hlúpe makovice!“
„Mal som to pod kontrolou.“ zavrčal na mňa a ja som sa dopálila ešte viac.
„Prečo sa vy chalani musíte vždy chovať ako retardované nosorožce?! Stále sa mlátite!“ zajačala som. „Kašli na to, prečo som sa vlastne namáhala pomáhať takému idiotovi, ako si ty?!“ vykríkla som a sama som sa tomu udivila. Chcela som pomôcť jemu? Čo sa to so mnou deje??!!
- - -
Ako tam stála a kričala na mňa, mal som chuť vrhnúť sa na ňu. Prečo tam potom len tak stojím, keď by som sa s ňou najradšej pobil? Ako za starých čias, keď sme boli deti a stále sme sa bili. Ale ona už nie je to malé dievča, ktoré sa viac ponášalo na chlapca.
Len som sa odul a sledoval som ju, ako odchádza a naštvane si niečo mrmle popod nos. Určite to nebolo nič lichotivé. Od zlosti som vzal kameň a odhodil ho poriadne ďaleko do lesa.
Pristúpil som k Narutovi a Leeovi, ktorí to len nemo sledovali a rozviazal som ich. Mal som náladu pod psa, doslova.
„Idem domov, na dnes mám dosť.“ zahundral som a zachmúrene som vykročil domov. Akamaru bol po mojom boku.
- - -
Nechala som ho tam stáť a vracala som sa do dediny s vražedným výrazom na tvári.
„Toho chalana naozaj neznášam!“ uľavila som si a kopla som do kameňa. „Taký idiot!“ kopla som do ďalšieho. Okamžite som začala skučať a poskakovať na jednej nohe, pretože kameň bol o dosť väčší, ako som si myslela.
„Dočerta!“ zakričala som a s poranenou nohou som odkrivkala domov. Tam som si na ňu dala ľad. Bola len narazená, ale bolela ako sto čertov. Zvyšok dňa som teda strávila doma prevažne čítaním, kreslením alebo som sa len tak prevaľovala na posteli. Tak som zaspala.
- - -
Nedokázal som zaspať, hoci som bol veľmi unavený. Pred očami som mal jej tvár a to mi na pokoji práve nepridalo. Katema.
Rozhodla sa, že mi nedovolí spať? Hútal som a znova neúspešne skúsil zaspať. Nie, dnes to proste nepôjde.
Akamaru potichu odfukoval vedľa mňa. Nechcel som ho zobudiť, potichu som sa vytratil z izby v ústrety noci.
V zamyslení som si ani nevšimol kam kráčam a precitol som, až keď som stál pred jej domom.
Dokelu, čo tu robím? Prebehlo mi hlavou a rýchlo som sa vrátil domov. Namiesto toho, aby ma táto nočná prechádzka upokojila, bol som zmätený ešte viac. Ale nočný vzduch mal aspoň tú výhodu, že som konečne unavený zaspal.
- - -
Ráno som sa zobudila a noha ma už nebolela. Super, bola to otrava. Obliekla som sa a ešte oťapená som zišla do kuchyne na raňajky. Mala som dnes v pláne celý deň trénovať, pretože sme konečne po dlhom čase nemali nijakú misiu.
„Dobré ráno.“ pozdravil ma ospalo Shikamaru. Bývali teraz s rodičmi u nás, pretože im prerábali dom. Bol to, samozrejme, nápad jeho mamy. Jeho otec s tým mojím sú bratia.
„Dobré.“ ani som sa nenamáhala odpovedať celou vetou.
„Čo sa ti to včera stalo? Normálne som sa bál ti prihovoriť.“ povedal Shikamaru a ja som pri spomienke na včerajšok povzdychla a prevrátila oči v stĺp.
„To Kiba. Ten idiot sa mlátil pri rieke s Narutom a Leem. Odtiahla som ich od seba a potom sme sa s Kibom pohádali. Je to hrozný hlupák!“
Na rozdiel od ostatných členov klanu Nara som dosť temperamentná.
„To je otrava.“ povzdychol so Shikamaru, keď zistil, že nám došlo mlieko. „A tá noha?“ spýtal sa rezignovane.
„Nakopla som si od zlosti palec. Včera ma ešte bolel, ale už je to fajn.“ povedala som stále nahnevaná na Kibu, je to všetko jeho vina.
Shikamaru už dojedol a odišiel „trénovať“, no ja som vedela, že sa ide pozerať na obláčiky.
Na tréningu som sa teda poriadne zapotila, ale aspoň som si vybila hnev. Unavená som zamierila na moje obľúbené miesto. Je to osamotený hájik stromov blízko lesa a Konohy. Pod najväčším stromom sedávam najradšej. Je tam pokoj a ticho. Sadla som si pod strom a po chvíli som zaspala.
- - -
„Dnešný tréning je pohodička.“ povzdychol som si šťastne a pretože po neprespatej noci som bol menej čulý, dal som si najľahšiu aktivitu. Prieskum terénu, inak povedané som sa len túlal s Akamarom.
Zablúdili sme k malému pokojnému hájiku. Páčilo sa mi tam, ale celkový dojem kazila ona. Prečo, dokelu, sa musí objaviť a pokaziť mi náladu? Zrazu mi napadlo, že si z nej poriadne vystrelím. Hlboko spala, takže to nebol problém. Z blízkej rieky som vzal vedro vody a chystal som sa ho na ňu chrstnúť.
Už som sa nad ňou sklonil, keď sa na mňa nečakane vyrútila. Takže tá potvora bola celý čas hore! To si odskáče! Pomyslel som si, ale svoj zámer som už nestihol uskutočniť. Vedro a jeho obsah skončilo na mojej hlave a okamžite som bol mokrý.
„Dočerta!“ zvolal som a vyzliekol som si kvapkajúci zvršok. „Čo to robíš?!“ zreval som na ňu.
„Len to, čo si chcel urobiť ty mne!“ oplatila mi to a naštvane sa na mňa rozbehla.
Chvíľu sme spolu zápasili, ale nikto z nás nedokázal toho druhého poraziť. Nakoniec sa mi podarilo chytiť jej zápästia a dvihol som ich vyššie z môjho brucha. Riadne silno ma tam ešte stihla udrieť.
Obaja sme dychčali a ona mala v očiach vražedný pohľad. Ja tiež. Nevedela si vyslobodiť ruky, ale aj tak nimi neustále mykala. Keď si uvedomila, že je to zbytočné, pokúsila sa ma prinútiť pustiť ju tým svojím pohľadom.
Hrozivo mi pozerala do očí. A vtedy som pocítil zimomriavky. Boli príjemné a hruď sa mi chvela.
Tak, je to tu moje prvé FF-ko, snáď ma za to nezlynčujete Len pre info: Kiba má v tomto príbehu 18 rokov. Katema je moja vymyslená postava. Je to Shikamaruova sesternica a má 17 rokov. Príbeh je písaný striedavo z pohľadu Kibu a Katemy Komentujte prosím, kritiku privítam
Mise L3:
Opět jsem si vybrala zamilovaný příběh, musím přiznat, že mě baví víc jak ty bitevní. Kiba je taková vděčná postava a bude zajímavé sledovat, jak ho autorka spáruje s postavou, kterou sama vymyslela. Budu se na to těšit.
Pri poslednej časti, čo si pridala na Konohu som si všimla obrázok Kiby a povedala som si, že s ním som ešte poviedku nečítala, tak som si pomyslela: prečo nie? Tak, ide sa na to :D
~ to bolo teda fakt k veci
No...
Vyzerá to zaujímavo Páči sa mi, že sa tam objavujú postavy, na ktoré v FF väčšinou nenarazím viz. Kiba a Lee, čo sa mi páči. Pohľady sú spravené fajn, aspoň viem, ako to berú obaja. (I keď mi je už teraz jasné, že sa dajú dokopy )
To, že je Shikamarova sesterka som vydedukovala (už z toho, ako si vkuse myslela otrava som začínala mať tušáka, že nejaké rodinné spojenie tak isto bude ), čo nechápem je, odkiaľ mal Kiba to vedro :DDD Ako...bolo pri tej rieke alebo ho nosí všade so sebou?
~ klikám na ďalší diel :3
Ďakujem, že si si túto poviedku otvorila, dúfam, že ťa bude baviť
Omrzeli ma v tom čase hlavné postavy, a vždy som mala slabosť pre zaujímavé vedľajšie Pôvodne som chcela písať v tretej osobe, ale to mi fakt že nejde, tak som to vyriešila takto a myslím, že je to lepšie (Jooo, ved jak inak by mohli skončiť, že? )
rodina sa nezaprie
etoooo k tomu vedru keď som to písala, nejako mi to nedošlo.... povedzme, že si kiba nosí vedro zapečatené v nejakom zvitku Ale hej, je to dosť odveci
Ešte raz vďaka za milý komentík :3
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Ti dva se tak moc nemusí, až se "musí" stát něco, co je svede dohromady. Já osobně věřil, že se ti dva, během toho posledního boje, omylem políbí a pak by nastala mela nová (taková typu: chutnáš jako psí ho... exkrement či proč jsi mi do pusy zatraceně strčila jazyk?!) ale ono nic... nevadí...
Mě se to líbí... i když slovenština je pro mě něco jako... rozmazaná čeština s občasným vynechaným slovíčkem.
Left-handers will rule the world!
Povídky od pomateného leváka
chutnáš jako psí exkrement sakra, prečo mi to nenapadlo! Jo a inak nemyslím, že dokonca aj Kiba by bol pri prvom bozku umiernenejší aj keď..
Ďakujem pekne, som veľmi rada, že sa ti to páči aj napriek slovenčine
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
je to uplne super sice som docitala len prvu kapitolu lebo som tu nova ale je to uplne wow )
Wau, no to som veľmi rada, že si otvorila túto moju poviedočku :3 Ďakeujem Dúfam, že sa Ti budú aj ďalšie časti páčiť
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Drahá Katema,
konečne som sa dostala aj k tvojmu príbehu a musím povedať, že sa mi to fest páči . Hrozne sa mi páčil ten začiatok, nasmiala som sa a úplne som si tých troch vedela predstaviť.
Aj keby si v FF nespomenula, že Katema a Shikamaru sú príbuzný, tak či tak by som z jej myšlienok pochopila, že má dačo s klanom Nara (tá reč a ich zmýšľanie sa jednoducho nezaprie ) A super bola tá veta na konci som až žasla....úžasne Katema-chan.
Len jednu vec by som ti vyktla a to ako si vyskloňovala meno Akamaru - Akamaruom. Možno je to len môj názor ale ja by som skôr dala Akamarom.
Navštívte stránku Zakázaného ovocia! -->
Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/
Drahá Tanaris,
veľmi ma potešilo, že si sem hodila pohľad, patríš k mojim obľúbeným spisovateľom tu na Konohe Som naozaj veľmi-preveľmi šťastná, že sa Ti to páčilo Aj keď teda musím povedať, že Sa trošičku hanbím za svoje prvé časti
No, Nara sú proste štýloví Ďakujem za komentár, veľmi si vážim Tvoju pochvalu
Áno, Tvoja pripomienka je na mieste, máš pravdu Vtedy som nevedela ako to mám skloňovať Opravím si to
Ešte raz ďakujem
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Ja som hneď pochopila ako to je písane... ale ináč dobrý príbeh
Ďakujem , tým som vás samozrejme nikoho nechcela uraziť
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Veľmi dobré až priam kráááásne
Ale čo, Juvianova rada ťa tu vidím XD Ďakujem :3
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Áno už ma nebaví iba moja sláva tak som sa rozhodla prísť sem a pozrieť si tvoje spisovateľské dielo aby som mala čo kritizovať
Však viem Kľudne si kritizuj, určite je čo
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Super na to, že je to prvá FF fakt super .....Kiba sa často neobjavuje, čo mi je luto lebo je to fajn postava, tak super, že si ho niekto zobral do parády teším sa na ďalší dielik
Ani nevieš, jak si ma potešila Fakt diki
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
ZAUJIMAVA STORY NA PRVY POKUS.
TIE POHLADY SKVELY VYBER. KIBA JE ZAUJIMAVA POSTAVA PRE ROMANCE.
TOCKAM SI NA DALSI DIEL, ZATIAL SUPER.
Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.
ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453
Ďakujem Som rada, že sa Ti to páči
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky
Takže toto je tá séria? Vypadá to zaujímavo. ^^ Na prvú FF je to výborné, pobavila ma hlavne zmienka o aerodynamickom účese Leeho. Tie striedajúce sa pohľady sa mi páčia, aj keď na môj vkus sa striedajú príliš rýchlo. Je fajn prečítať si konečne FF aj o menej využitých postavách v Narutovi.
"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."
Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA
Ďakujem Tie pohľady vyzerali vo worde a na papieri troška rozsiahlejšie, čo už Ale v ďalších častiach už budú dlhšie
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky