manga_preview
Boruto TBV 15

Nová Generace Konohy 14.díl

Naruto se převaloval na posteli, ležel v ní sám. Celou noc nespal. Otočil se na bok a koukl na budík, zjistil že je šest ráno. Sedl si a sepnul ruce. Asi byl hodně šťastný a nedočkavý protože dneska měli očka jeho syna poprvé spatřit dům kde prožije své dětství. Za závěsem se objevila nepatrná záře. Naruto vstal a roztáhnul závěsy, do obličeje ho začalo hřát vycházející slunce. Uviděl jak nad monumentem Hogaků vychází světlo. Usmál se.

Kasumi probudila vůně palačinek a Kakaa. Vstala a roztemnila, uviděla probuzenou vesnici a slunce které ji hřálo obličej.
Šla si pro župan a cestou se podívala do zrcadla. Řekla bych, že uviděla strašáka, při pohledu do zrcadla se polekala. Měla rozčepýřené vlasy a pod očima pytle. Upravila si trochu vlasy a navlékla župan. Normálně by u zrcadla strávila daleko víc času a přitahovala ji vůně kakaa a palačinek. Seběhla po schodech do kuchyně a uviděla Naruta v montérkách a roztrhaném tílku.

„Dobré ráno Kasumi.“ Řekl s úsměvem.
„Dobré, tati proč máš na sobě montérky? Takhle snad nepůjdeš pro Mamku a Minata.“ Zděsila se.
Naruto se ale usmál, a nandal palačinku na talíř. Namazal jí jahodovou marmeládou a zamotal. Pocukroval ji a polil čokoládou. A položil talíř na stul před Kasumi, pak nalil do hrnku kakao a nahoru dal šlehačku.
„Víš jak je vedle tvého pokoje ta komora?“ zeptal se Naruto a napil se svého kafe.
„Jo, a co stím?“ zeptala se Kasumi a dala si do pusy kousek palačinky.
Naruto se usmál a položil hrnek do dřezu.
„Ty z toho chceš udělat dětský pokoj?!“ vyjekla Kasu.
„Už to dokončuju, několik věcí jsem vyhodil, ale tvoje jsem dal do krabice. Přebereš si je?“ řekl a šel ke schodům.
„Dobrá práce.“ Řekla Kasumi a napila se Kakaa.
Naruto se usmál a šel do pokoje dodělat poslední věci.

„Spinkej maličký, spinkej. Ššš. Dnes se podíváš domů.“ zpívala Hin chlapečkovi kterého držela v náručí.
„Myslím že Naruto bude na větvi až ho bude přebalovat.“ Řekla potichu Sakura.
„Sakuro. Podle mě se Naruto docela změnil. Podle mě už není tak lehkomyslný.“ Usmála se Hin.
„Kasumi volala, Naruto si pro vás přijde za hodinu a půl. Takže se můžeš ještě prospat.“ Řekla s úsměvem a změřila Hin tlak.
„Neusnula bych, musím se na něj dívat.“ Řekla Hin a podívala se spícího Minata.
„Víš Kasumi je hodně po Narutovi, jak silou tak myšlením. Tím nechci říct že je …blbá. No víš jak to myslím.“ Sakura byla v rozpacích. Hin přikývla.
„A Minato má tvoji krásu, a oči jako Naruto.“ Řekla Sakura a zapsala její stav do karty.
„Měli by jste z něho vychovat silného a úctyhodného ninju jako je Naruto.“ Řekla Sakura s úsměvem a odešla.
Hin opatrně položila chlapce do kolíbky a usmála se na něj.
„Podle mě budeš skvělí ninja i bez naší pomoci.“ řekla Hin a stále se dívala na spícího chlapce.

Sakura kráčela chodbou, prošlo okolo otevřených dveří do laboratoře. Nakoukla dovnitř a uviděla Tsunade a Shizune jak si lámají nad nějakou zkumavkou hlavu.
„Tsunade. Shizune. Co tu děláte?“ zeptala se Sakura a vešla dovnitř.
„Ah, Sakuro. Tsunade vytvořila jed který ti ochromí svaly. Zůstaneš v té poloze v jaké ti byl jed podán.“ Řekla Shizune a něco zapisovala.
„A nemůžeme přijít na protijed. Sakura kdybys měla čas pomůžeš nám?“ zeptala se Tsunade.
„Jistě, dáte mi poznámky které zatím máte a z čeho je jed stvořen?“ zeptala se.
„To nevím ani já, jak jsem ho stvořila.“ Zahihňala se Tsunade.
„Co prosím?“
„Víš Tsunade se trošku opila a pak smíchala toto, a vyzkoušela ho na téhle myši.“ Ukázala Shizune.
„Ta myš se už dva dny nehnula, ale pořád žije.“ Řekla Tsunade.
„Aha, podívám se na to. Mimochodem už jste viděla Minata?“ zeptala se Sakura.
„Byli jsme je navštívit ale oba dva spali, jak Hin tak Minato. Nechtěli jsme je budit.“ Řekla Tsunade.
„Ale Naruto-kun, se docela změnil, co se stal Hokage. Mám pocit, že ochrana vesnice je pro něj vším.“ Řekla Shizune.
„Jo, ale přijde mi to trochu smutný. Už není ten uřvanej kluk, co mě furt otravoval.“ Povzdechla si Tsunade.
„Jenom já si myslím že se Naruto nezměnil?“ myslela si Sakura.

„Shiro jseš si jistý že nepracuje?“ zeptal se Garra.
„Jo, Kasumi říkala že přípravy jsou hotový. Takže nemá co dělat. A navíc teta porodila. Takže Naruto je určitě v sedmým nebi.“ Řekl Shiro s úsměvem.
Garra a Shiro šli směrem k Narutově domu. Uviděli postávat blonďatou dívku před domem.
„To je Kasumi?“ zeptal se Gaara.
„Jo, ale přijde mi ještě krásnější.“ Řekl Shiro a rozběhl se kní.
„Aha, Shiro ty…“ myslel si Gaara

Kasumi stála a ruce měla v bok, dívala se do prázné ulice. Kde se měl během pár minut oběvit Naruto s Hin a jejím bratříčkem.
„Kasumi!“ probudil ji z transu Shiro.
Kasumi se ohléhdla a uviděla Shira jak běží k ní, a za ním šel Gaara a vedle něho Matsuri.
„Shiro? Kazekage? Jdete akorát včas. Všichni už jsou ve vnitř.“ Řekla s úsměvem.
„Všichni?“ zeptala se Matsuri.
„Hm.“ Přikývla Kasumi. „Sehnala jsem všechny Narutovi známí a uspořádáme přivítaní Minata.“ Dokončila Kasumi.
„Aha, takže se jmenuje Minato.“ Řekla Matsuri s úsměvem.
Kasumi se ohlédla do ulice, do které před chvíli koukala. Uviděla Naruta s Taškou a Hin která držela Minata v náručí.
„Honem dovnitř .“ Nahnala je Kasumi.
„Buďte všichni potichu už jdou!“ řekla Nahlas.

Gaara uviděl Sasukeho a Sakuru jak se krčí za křeslem, potom Tsunade a Shizune za jídelním stolem. Pak cítil přítomnost několika lidí které ale neviděl. Schoval se se Shirem a Matsuri a gauč.

Naruto otevřel dveře, a hned vycítil něčí přítomnost. Pustil tašku a vytasil kunaj. Než taška dopadla Naruto byl v obýváku.
„Kdo tu je?“ zeptal se. Rozhlídl se a uviděl pověšený plakát na kterém bylo napsáno. „Všechno nejlepší Minato“
Hin vkročila do chodby a hned se ozvalo.
„Překvapení!“ Všichni vylezli z úkrytu a začaly tleskat.
Naruto se rozhlídnul a uviděl své přátele a rodinu Hyuga.
Hin vešla s úsměvem do Obýváku a představila svého syna. „Tohle je Minato Uzumaki Hyuga“
Všichni se zadívali na černovlasého chlapečka. Byli v úžasu, tolik se podobal Hin. Chlapeček otevřel oči a všichni uviděli ty krásně modré oči, byli jako ty které měl Naruto.
„Je krásný.“ řekla Matsuri a přistoupila blíž. Stejně tak TenTen a mladší sestra Hin.

Poznámky: 

Pardón, že to trvalo tak dlouho, ale kvůli škole jsem nemohla najít volný čas. No každopádně tady je pokráčko. A příště k tomu bude vydán i Speciál Laughing out loud

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele An-dy
Vložil An-dy, Pá, 2014-07-11 19:34 | Ninja už: 3779 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

úžasný :3 ...bude další díl? A jestli jo, tak kdy? Laughing out loud

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Pá, 2014-03-07 16:07 | Ninja už: 4013 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Student Akademie

To je také zlaté ! :3

Obrázek uživatele NarutoKunHinataSan
Vložil NarutoKunHinataSan, Út, 2013-10-15 20:35 | Ninja už: 4089 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Recepční v lázních

Už se nemůžu dočkat Smiling

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, So, 2013-10-05 11:33 | Ninja už: 4236 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Super povídka! Laughing out loud Jen tak dál. Moc pěknej díl. Laughing out loud Kakashi YES

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele dambo
Vložil dambo, Pá, 2013-10-04 19:45 | Ninja už: 4410 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže

paráda, tak to sa teším

Obrázek uživatele Sasori-niichan
Vložil Sasori-niichan, Pá, 2013-10-04 12:57 | Ninja už: 4104 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Pěstitel rýže

hezké bude další díl

Kontraktoři musí uvažovat raconálně jinak nejsou ani lidé ani kontraktoři nejsou nic