manga_preview
Boruto TBV 08

Na první pohled a na první střetnutí 8.díl

Už na Konohu padla noc. Ve dvou bytech se pořád ještě něco řešilo.
"Sakra,co si o sobě myslí?! Přijde si a hnedka uspí Aiko-chan. O to nejde, ale ona měla svoji hlavu podepřenou o tu jeho!" zuřil Sasuke a chytal se za hlavu.
"Nesmíš to tak brát Sasuke-chan. Myslím si, že Akira o Aiko vůbec nestojí," pověděl ospale Naruto.
"Počkat ty jsi mi řekl "Sasuke-chan"?!" zařval Sasuke.
"Jo řekl jsem to."
"Já tě normálně přerazím Naruto!"
"Néé! To nesmíš!" zakřičel Naruto jako malá holka.

V druhém bytě. To vypadalo úplně jinak. Aiko zamyšleně chodila sem a tam. Yami seděla na posteli a hrála na kytaru. Takhle to tady vypadalo už od pěti odpoledne. Aiko pořád nemohla uvěřit. Včera ještě oplakávala svojí sestřenici. Jenže ta její mrtvá sestřenice si uráčí přijít na akademii, jako by nic a ještě dotáhne Akiru. Někdy si dala na hlavu ruce a začala si trhat vlasy.
"Totalní teta," prolomila ticho Yami.
"Co prosím?" zeptala se Aiko.
"Jsi stejná jako tvoje mamka. Taky si často trhala vlasy," pousmála se.
"Hmm... Tak si budu kousat nehty, jako tvoje maminka," řekla ironicky.
Najednou někdo zaklepal na dveře.
"Yami mohla bys jít prosím tě otevřít. To bude asi Naruto nebo Sasuke. Já se jdu zatím osprchovat. Díky," řekla mile Aiko a hnedka zmizela v koupelně, než Yami stihla něco namítnout. Tak se teda zvedla opřela svojí kytaru o židli a otevřela dveře. A hejle stál tam Akiroa, kterému na rtech hrál úsměv a měl v ruce tašku. Její obsah krásně voněl.
"Pozveš mě dál nebo budeme stát mezi dveřmi?" tázal se Akira.
"No lepší přece jen bude když nepozvu. Kvůli Aiko," pravila Yami a zavírala pomalu dveře, ale Akira tam dal svoji nohu, takže Yami nemohla úplně zavřít.
"Přece nechcete přijít o večeři, né?" optal se Akira, zvedl tašku a ukázal na ni.
Yami si povzdechla a otevřela dveře. Akirovi zase hrál na rtech ten jeho přiblblý úsměv.
"Ale Aiko bude nadávat," podotkla Yami.
"Myslím, že ne. Přeci jsem ji donesl večeři," poznamenal Akira.
Dveře od koupelny se pomalu otevřely a v nich stála Aiko v pyžamu s kartáčkem na zuby v ruce. Měla nadzvednuté jedno obočí už otevírala pusu a taky ji hnedka zavřela. Mávla nad tím rukou, zhasla v koupelně a šla si se zubním kartáčkem lehnout. Jak tak ležela, tak si při tom čistila zuby.
Akira se naklonil k Yami a pošeptal ji:"Proč nic neříká?"
"Nemam tušení," řekla nevěřícně Yami.
Najednou Aiko rychle vstala, hodila kartáček na stůl a odešla pryč z bytu. Oba dva se dívali na chodbu.
"Nevíš kam šla?" otázal se Akira.
"Asi k Narutovi a Sasukemu," odpověděla Yami,"no nevadí tak se do toho pustíme."
"Ne půjdeme za Aiko. Bude to zajímavější," ušklíbl se Akira.

Všech pět sedělo v menším kruhu na zemi. Jídlo už snědli. A teďkom jenom debatovali. Akira si schválně sedl vedle Aiko. Myslel si, že Sasuke k Aiko něco cítí a soudě podle toho, jak se tvářil tak se jeho odměnka potvrdila.
"Aiko ty máš tak voňavé vlasy,“ rozplýval se Akira.
"Díky,"poděkovala Aiko.
Akira se nenápadně podíval na Sasukeho, který už rudl vzteky. Akira se tedy rozhodl udělat něco, co by ho ještě víc dopálilo. Dlouhou dobu na nic nepřišel ale jakmile se podíval na klidně spící Yami. Chytl Aiko za hlavu a rychle ji stáhl na svůj klín.
"C-Co si myslíš, že děláš?!" zeptala se zmateně Aiko.
"No přece chci, abys mi byla na blízku," řekl Akira, naklonil se a políbil ji.
To Sasukeho naštvalo tak, aby vstal a začal na Akiru řvát.
"Co si o sobě sakra myslíš?! A ještě tady líbáš Aiko-chan v mým bytě?!" ječel Sasuke.
"To není tvůj byt, jé můj," poznamenal Naruto.
Mezi Sasukem a Akirem byli elektrické výboje. Vypadalo to, jako by po sobě chtěli každou chvíli skočit a taky se tak stalo. No spíš Sasuke skočil na Akiru. Prali se jako babky na trhu. No a na Aičino štěstí ji taky darovali pár ran, jelikož nestačila uhnout. Naruto, nevěděl která bije a Yami si pěkně vyspávala. Jak bitka skončila tak oba dva stáli a ztěžka oddychovali. Vůbec si nevšimli Aiko, která ležela podlaze a tekla ji z nosu krev. Všimla si toho až Yami, která se právě probudila.
"Bože Aiko,"vykřikla.
Teprve teď se kluci podívali na podlahu. Aiko se překulila na bok a potom vstala. Ještě pořád ji tekla krev. Dlaň sevřela v pěst, praštila jí Sasukeho a Akiru a potom odešla.
"Já říkala, že je to blbej nápad jít dovnitř Akiro," odmlčela se Yami," teď by jste měli vymyslet jak se ji omluvíte. Oba dva." dořekla a šla za Aiko.
"To ty si vymyslíš jak se ji omluvit," vyprskl Akira.
"Já ti dám. Chceš ještě do nosu?!" procedil mezi zuby Sasuke.
"Ale no tak. Můžete za to oba dva takže…" řekl unaveně Naruto a odešel taky.
"Kam jdeš?" zeptal se Sasuke.
"Na rámen. Není ještě půlnoc a jo… Nezdemolujte mi byt."
"Co takhle zajít do parku a tam to vymyslet?" navrhl Akira.
"Dobře," řekl Sasuke.
Tak teda šli do parku, před tím už zavřeli dveře a zamkli je.

Oba byli zticha. Nikdo nechtěl začít mluvit. Až po dalších pěti minutách ticho prolomil Sasuke.
"Co takhle bonboniéra?" zeptal se Sasuke.
"Jo to by šlo a ještě k tomu kytici a dopis s omluvou," pověděl Akira.
"Jo a dáme ji to za okno, ale ty věci musíme koupit ještě dneska," řekl Sasuke.
"Ale kde? Všechny obchody jsou už zavřené," podotkl Akira.
"Jo ale znám rodiče od jedné holky z akademie, vlastní květinářství," poznamenal Sasuke.
"Hmm...Jo a tam rovnou koupíme i tu bonboniéru. Všiml jsem si, že po tobě skoro všechny holky z akademie šílí," pověděl Akira.
"Jsi celkem bystrý," podotkl Sasuke.
"Jenom celkem?" nevěřil vlastním uším.
"Jo," odpověděl Sasuke.
"Tak jdeme," řekl Akira a rozešel se na levou stranu.
"Eh...To je na druhou stranu," ukazoval Sasuke na pravou stranu.
"Promiň," omluvil se Akira a otočil se.

"Máme zavřeno," pověděla Ino a podívala se, kdo k nim zavítal.
Nemohla věřit vlastním očím, stál tam Sasuke. Ten Sasuke, kterého tak hodně milovala. Hnedka k němu přiběhla.
"Potřebuješ něco Sasuke-kun?"optala se mile Ino.
"Ino-san, tak potřeboval bych jednu bonboniéru a potom deset červených růží a deset lilií. Prosím," poprosil mile Sasuke.
"Hnedka to bude Sasuke-kun," řekla rázně a už dělala kytici.
"Víš, že ses Aiko trefil do vkusu?" zeptal se Akira.
"Ne. Nevím," odpověděl Sasuke.
"Tak tady to je Sasuke-kun," vrazila mu kytici a bonboniéru do rukou,"ale už musíte jít jinak mě naši přetrhnout."
"A co zaplatit?" otázal se Akira.
"To nic," sdělila Ino a odstrčila je na ulici.
Sasuke ji ještě stihl vzít za dlaň, políbil ji a řekl:"Ino-san, arigato."
Ino zrudla jako rajče. Sasuke ji pustil ruku a ona rychle uskočila zpátky do květinářství, honem zavřela dveře, opřela se o ně a začala po těch dveřích klouzat dolů.
"Ino-san?" zeptala se Akira.
"Tak jo pojďme to dát za okno ať to tam ráno najde Aiko," pověděl Sasuke a rozešel se k ubytovně kde byla Aiko. Akira tam jen tak stál, dival se na měsíc a potom se rozešel za Sasukem.

"Yami! Vstávej!" křičela na svojí sestřenici Aiko.
"No vždyť jo! Bože!" zakřičela taky na oplátku.
Yami se teda nějakým způsobem vyškrábala z postele a šla k jednomu oknu, aby do bytu pustila čerstvý vzduch. Jakmile otevřela okno, uviděla kytici, bonboniéru a vzkaz kde bylo napsáno:
Pro Aiko. Yami nesahat.
Yami se jenom zachichotala a zavolala Aiko.
"Co je?" ptala se Aiko.
"Koukej, co ti tu kluci nechali," pověděla a strčila Aiko přímo pod nos kytici.
Aiko se líbila její vůně.
"Yami naval zpátky tu bonboniéru," poznamenala Aiko.
"Ach jo, Aiko," zapřemýšlela,"jdu do koupelny."
Aiko si vzala vzkaz a tam stálo:

Aiko-chan,
moc se ti omlouváme za včerejšek,
tvojí nej kluci,

Akira a Sasuke

Poznámky: 

Tak jsem to konečně napsala. Gomene, že to tak dlouho trvala no. každopádně příští díl píše E-Fox. A doufám, že se líbilo

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2019-04-01 23:31 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Mise VH: Konec dobrý, všechno dobré. Pobavily mě hlavně věty, které nijak zvlášť nevycházely ze situace - Narutovo oslovení Sasukeho či zmínka o tetě, znělo to jako ze života a mám dojem, že ne každý tohle umí - vložit svým postavám do úst takovou mimoděčnou hlášku. Romantika na závěr mi přišla taky moc pěkná. A vlastně ani nevadí, že povídka skončila zrovna tady Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele -Sayuri Rin-
Vložil -Sayuri Rin-, Ne, 2013-09-01 19:04 | Ninja už: 4317 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Pěstitel rýže

No po dlouhé době Laughing out loud opravdu ale přece jenom tuhle povídku mám ráda ty dobře píšeš pěkné to bylo ! Smiling těším se na další díl od E-fox ! Smiling

Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, So, 2013-08-31 13:40 | Ninja už: 4288 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

Takže po dlouhé době, zase další díl :3 hm, no jsem zvědavá, co vymyslím já -.-" Myslím, že další díl udělám o Yami a její bonboniéře, po které bude toužit do té doby, dokud ji Aiko nesní Laughing out loud Začínám mít celkem zmatek v tom, kdo je do koho zamilovaný, ale líbí se mi, jak tu představuješ Akirovu osobnost :3 hlavně, když pošťuchuje Sasukeho xD No do dalšího dílu bych možná trochu zatáhla Naruta, protože si v tomhle dílku moc pozornosti neužil, i když jsem se nad částmy, kde byl hodně nasmála Laughing out loud jinak to vidím tak, že o Vánocích bude další díl -.-"