manga_preview
Boruto TBV 15

Akatsuki spojenci 09-stezka důvěry

Ráno po snídani všichni čekali, až jim Pein oznámí, co budou dělat. Když konečně Pein dojedl, tak se zvedl a chtěl odejít, ale v tom se otočil.
"Málem bych zapomněl, že dnes otestujeme vaší důvěru." Usmál se na ně Pein.
"Vždyť tu Orochimaru-sama není, počkat, kde je?" Ptal se Kabuto.
"Orochimaru připravuje trať." Odvětil Pein, který čekal na další otázky.
"A jak nás chcete testovat?" Zeptal se Hidan, který hladil svoji kosu.
"Jednoduchou zkouškou." Usmál se tajemně Pein.
"Tak nám řekni kde a v kolik tam máme být, když nám neřekneš nic jiného!" Urazil se Hidan.
"Fajn, tak za hodinu na tréninkovém hřišti." Odešel Pein.
"Chápete, co to mělo znamenat?" Rozhlédl se po ostatních Hidan.
"Ono se tu něco dělo?" Zeptal se překvapeně Deidara.
"Nic důležitého." Usmál se Sasuke.
"Uchiho, ty se umíš usmívat? Dneska je ten den nějaký divný." Divil se Hidan.
"Proč bych neuměl?" Zakroutil hlavou Sasuke.
"Tak co se tu stalo?" Vložil se do toho Deidara.
"Drž se blízko Tayuy a bude to v pořádku." Poplácal ho po zádech Sasori a i se Sasukem odešel.
"Ty to víš?" Obrátil se Deidara na Tayuyu.
"Jo. A pojď už." Zvedla se od stolu Tayuya.
"Ti byli zase hluční." Povzdechl si Kisame, který i se Suigetsem opouštěli místnost. Postupně místnost opustily i zbylé dvojice.

o hodinu a deset minut později
"Kde je Deidara a Tayuya?" Ptal se Pein, když jedna dvojice nedorazila.
"Deidara ráno nevnímal a myslím si, že Tayuya nemá orientační smysl." Odpověděl mu Sasuke, ale to už se z křoví vynořily dvě postavy.
"Pomoc příšera!" Začal křičet Tobi.
"Tobi, ty de.ile to jsem já!" Vykřikl naštvaně Deidara.
"He. Deidara-senpai?" Zeptal se Tobi.
"Jo." Řekl naštvaně Deidara.
"Tak když jste dorazili, tak vám vysvětlím, co se bude dít." Řekl Orochimaru.
"Jak jste si všimli, tak za mnou je spousta překážek, kterým se vy vyhnete." Pokračoval Orochimaru.
"A proč si tím budete testovat naši důvěru?" Zeptal se Hidan.
"Protože jeden z dvojice bude mít zavázané oči a ten druhý ho bude navigovat." Vysvětlil to Pein.
"A kdo bude mít zavázané oči?" Zeptal se Deidara.
"To vám teď řeknu." Chopil se slova Orochimaru.
"Takže z první dvojice to bude Kisame, ze druhé Karin, ze třetí Deidara, ze čtvrté Jugoo, z páté Tobi, ze šesté Sasuke, ze sedmé Konan, z osmé Kabuto a z deváté Hidan." Rozdělil je Orochimaru.
"A v jakém půjdeme pořadí?" Ptal se Kisame.
"Podle čísel dvojic. A teď si uvažte šátky kolem očí." Řekl Pein a rozdal každé dvojici jeden šátek.

Jako první šla první dvojice. Suigetsu dovedl Kisameho na start a začal navigovat.
"Teď jsi o dva kroky vlevo." Řekl Suigetsu a Kisame zakopl o krabici.
"Suigetsu!" Řekl naštvaně Kisame.
"Promiň, tak se zvedni a jdi pořád rovně." Usmál se Suigetsu a Kisame došel do cíle.
"Výborně a zvládli jste to celkem dobře." Pochválil je Pein.

Hned potom šla druhá dvojice.
"Jdi rovně." Řekla bílá půlka, ale černá se do toho hned vložila.
"Ne! Udělej dva kroky vpravo."
"Tak co?" Ptala se Karin nervózně.
"Poslechni mě." Řekli obě půlky zároveň a tak Karin udělala dva kroky vpravo a šla rovně. Bohužel zapadla do bláta, protože Zetsu vedl hádku sám se sebou.
"Zetsu naviguj!" Začala křičet Karin.
"Jo promiň. Vylez z toho bláta a jdi dva kroky vlevo, pak pět kroků rovně, potom krok vpravo a pak pořád rovně." Dal jí instrukce Zetsu a pokračoval v hádce. Karin došla do cíle, jen s třemi pády.
"No Karin to zvládla celkem dobře, ale Zetsu se mohl více snažit." Okomentoval to Orochimaru.

Potom šla třetí dvojice.
"Takže Deidaro jdi dva kroky rovně." Řekla Tayuya,ale Deidara udělal hodně velké kroky a dupl do louže.
"Voda!" Křičel Deidara.
"Tak nedělej tak velký kroky, ale to je jedno. Teď projdi skrz tu louži a potom udělej krok vpravo a pokračuj rovně a měl bys dojít bez překážky." Řekla Tayuya, ale Deidara místo toho aby udělal krok vpravo tak udělal krok vlevo a zakopl o kládu.
"Tayuyo!" Křičel Deidara.
"Já řekla vpravo a ne vlevo!" Bránila se Tayuya.
"Aha, tak promiň." Omluvil se Deidara a vrátil se tak, aby šel dobře.
"Takže jste to zvládli celkem dobře." Pochválil je Pein.

Dál šla čtvrtá dvojice.
"Jugoo, takže se rozeběhneš a já budu říkat teď a ty skočíš." Přikázal Kakuzu a Jugoo se rozeběhl.
"Teď!" Křikl Kakuzu, ale než Jugoo zareagoval, tak skončil v louži.
"Asi jsem měl skočit dřív, že jo?" Pokrčil rameny Jugoo.
"To nevadí, jen pokračuj." Řekl Kakuzu a Jugoo se rozeběhl.
"Teď." A Jugoo skočil.
"Vidíš už ti to jde, tak teď." Řekl Kakuzu a Jugoo skočil a pak doběhl do cíle.
"Bylo to celkem rychlé." Řekl Orochimaru.

Jako další šla pátá dvojice.
"Tobi, takže jdi osm kroků rovně a pak zahni vpravo." Řekl Kidoumaro, ale Tobi zahnul už po čtvrtém kroku a zapadl do bláta.
"Ach jo, tak jinak. Tobi na druhý straně je Deidara a je v nebezpečí." Usmál se Kidoumaro. Jako na povel se Tobi rozeběhl a bylo mu jedno, jestli zakopl nebo ne. Když doběhl do cíle, tak si sundal pásku a:
"Kde je Deidara-senpai." Rozhlížel se zmateně Tobi.
"Nic se nestalo, ale zvládli jste to skvěle." Pochválil je Pein.

Hned potom šla šestá dvojice.
"Sasuke použij Kuchiyose no Jutsu a." Nestihl to doříct Sasori.
"Žádné techniky." Napomenul ho Pein.
"Fajn, tak jdi tři kroky rovně, pak dva vlevo a pak pořád rovně." Začal navigovat Sasori.
"Dobře." Řekl Sasuke a přesně podle instrukcí došel do cíle.
"Tak je vidět, že si skvěle věříte a ostatní by si z vás měli vzít přiklad." Pochválil je Orochimaru.

Další na řadě byla sedmá dvojice.
"Tak Konan, jdi dva kroky vlevo, pak deset kroků rovně, pak skoč a pokračuj rovně." Řekla Guren, ale při skoku Konan podjela noha a spadla přímo do louže.
"Promiň." Omlouvala se Guren.
"To je v pořádku." Usmála se Konan a pokračovala dál. Když Konan došla do cíle, tak Pein začal šíleně tleskat.
"Co je Peine?" Ptala se Konan hned potom, co si sundala šátek.
"No až na ten pád jsi byla skvělá." Usmál se Pein, ale to ho už Orochimaru odtáhl zpátky na jeho místo.

Potom šla osmá dvojice.
"Takže Kabuto, jdi dvacet kroků vpravo a pak jdi rovně." Řekl Itachi a smál se výrazům Peina a Orochimara.
"Itachi, co to má znamenat?" Ptal se Pein.
"Vy jste řekli, že se máme vyhnout těm překážkám, ale nebyla řeč o tom, že tu trasu nemůže obejít." Usmál se Itachi nad tím, jak je chytrý. To už do cíle došel Kabuto a sledoval jejich debatu.
"Tak to je snad jasné, že má jít skrz tu dráhu." Dostal tik do oka Pein.
"Jak vidíš tak není." Aktivoval Itachi sharingan.
"Tak jim to uznáme, ale poslední dvojice to neudělá." Uzavřel to Orochimaru.

A na závěr šla devátá dvojice.
"Kimimaro řekni mi, až tam bude prostor, kde se dá lehnout." Řekl Hidan.
"Dobře, takže jdi šest kroků rovně a dva kroky vlevo." Řekl Kimimaro a Hidan šel podle jeho příkazů. Když došel na to místo tak si lehl a probodl se hrotem.
"Hidane co to děláš?!" Začal křičet Pein.
"Modlím se, tak mě ku.va nechte!" Ohradil se Hidan a pokračoval.
"Kakuzu dojdi mu jednu vrazit." Rozkázal Pein. Tak si Kakuzu zpevnil ruku a jednu Hidanovi vrazil, až se propadla zem okolo Hidana.
"Au, co to ku.va děláš?!" Rozčiloval se Hidan.
"Jelikož nemáme už trasu, tak tuto aktivitu přerušuji a jdeme do chaty." Řekl Pein a rozešel se ke vchodu do chaty.

"Takže vítěze dnes určovat nebude, ale všichni máte pochvalu za to, jak se vám dařilo. A jelikož jste si včera zpívání užili, tak dneska žádné nebude. Takže se můžete najíst a na zbytek dne máte volno.

Poznámky: 

Tak doufám, že se vám bude líbit.

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Ne, 2018-08-05 11:08 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Týjo, na to jak špatný mají všichni orientační smysl jim to docela šlo Laughing out loud Itachi to vyřešil po svém a Hidan je prostě Hidan no, když je čas na modlení tak se prostě bude modlit. Kakuzu je taková osobní mlátička, je viděť že má ty svoje ruce opravdu moc rád Úpa boží!!! Pein s Orochimarem si ale tu trasu mohli dát taky Laughing out loud

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele Sakura2012
Vložil Sakura2012, Pá, 2013-06-14 18:46 | Ninja už: 4353 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ahoj. Nemá být v páté dvojci Kidoumaru místo Kimimara?

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, So, 2013-06-15 05:46 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuji, už jsem to opravila.