manga_preview
Boruto TBV 15

Akatsuki spojenci 10-Noční hra

"Vstávat!" Mlátili do hrnců Pein a Orochimaru, kteří se snažili vzbudit už dvě hodiny své podřízené.
"Zlato, proč mlátíš do toho hrnce, když tady nikdo není?" Objala Peina právě příchozí modrovláska.
"Já jsem tu taky." Řekl uraženě Orochimaru.
"Promiň." Usmála se Konan a dál se věnovala Peinovi.
"A kde teda jsou?" Otočil se na Konan Pein s velkým otazníkem v obličeji.
"No oni šli, ehm no." Začala koktat modrovláska, která pustila Peina, ale v tom se otevřeli vchodové dveře a chatou se rozlehl smích.
"Pst, ať nevzbudíme šéfa a hadího krále." Držel si se smíchem Hidan prst na rtech.
"Orochimaru-sama není hadí král, ale to je jedno." Zastal se Orochimara Kabuto, ale na to nikdo nepral zřetel.
"Tak tady jste!" Zahřměl jim Peinův hlas za zády.
"Jé šéfe, co tady děláte tak pozdě v noci?" Usmál se nevině Hidan a schovával se za Kimimara.
"Hidane, už je skoro jedenáct hodin. A kdo je u tebe hadí král?" Obrátil svou pozornost na Hidana právě příchozí Orochimaru.
"Já to tak nemyslel, ale vždyť svým vzhledem občas připomínáš hada a navíc dneska jsi trochu rozmazaný." Zapotácel se Hidan a spadl na zem.
"A ty jsi dneska nějaký opilý. Pojď sem a dýchni na mě!" Rozkázal Pein a chytil Orochimara, který vypadal, že se zhroutí. Když se Hidan konečně dopotácel k Peinovi a dýchnul na něj, tak se Pein málem zhroutil.
"Z tebe to ale táhne. Takže jste byli v hospodě, že?" Přejel všechny přítomné pohledem Pein.
"Asi jo." Pokrčil rameny Sasuke.
"Takže měním plány. Vy všichni půjdete spát a večer bude noční hra." Zakončil to za Peina Orochimaru.
Když se všichni odebrali spát, tak na chodbě zůstal Pein, Orochimaru a Konan.
"Konan, co tu děláš?" Povytáhl obočí Pein.
"Já v hospodě nebyla." Obhajovala se Konan, ale Pein nevypadal, že by mu to vadilo.
"Hele řeklo se všichni, tak si jdi třeba skládat origami." Začal ji strkat z místnosti orochimaru.
"Tak to by jsme měli a máme čas i pro náš tajný plán." Zalesklo se Orochimarovi oko a Pein přikývl.

Naši milí organizátoři nechali chatu chatou a vydali se na dalekou cestu. Šli a šli, až se dostali do jedné malé vesničky poblíž Konohy. Před vesničkou bylo spousty plakátů, které oznamovaly:

Maito Gai vás zve na svůj veletrh
Já Maito Gai vás zvu na svůj prodej trikotů. Je možnost si koupit mé zelené, bílé a černé trikoty, které si lze dozdobit podle svého.

A přes celou ceduli byl Gaiův obličej se zářivým úsměvem.
"Vážně tam chceš jít?" Zeptal se se strachem v očích Orochimaru.
"Jo, chci vidět, jak se budou tvářit, až jim řekneme náš plán." Usmál se Pein a oba použili henge a vešli do vesnice. Pein se přeměnil v zrzovlasého mladíka, kterému mohlo být okolo třiceti let. Vlasy měl k ramenům a na obličeji kupodivu neměl žádný piercing. Na sobě měl černé kraťasy a volné zelené tričko. Vypadal, jako obyčejný vesničan, takže by do něj nikdo neřekl, že je vůdce Akatsuki.
Orochimaru se změnil na blonďatovlasého mladíka, kterému mohlo být okolo dvaceti pěti let. Vlasy měl na krátko ostřihané a na sobě měl dlouhé zelené kalhoty a fialovou košili. Připomínal prostého vesničana a nikdo by do něj neřekl, že je to muž posedlý tím, že chce ovládnout všechny jutsu na světě.
"Vítejte pánové. Tak kolik kusů trikotů budete chtít?" Ujal se jich akční Gai.
"Dobrý den, chtěl bych dvacet černých trikotů." Řekl přeměněný Pein.
"Vy budete asi nějací vůdci tábora, že?" Vyptával se Gai, zatímco jim připravoval černé trikoty.
"Ano, jsme organizátoři jedné akce." Usmál se Orochimaru.
"Tak tady to je a jelikož je to velké množství, tak vám je dám zcela zadarmo. U vedlejšího stolu si je můžete dozdobit." Podal jim igelitku Gai a šel se věnovat dalším zákazníkům. Orochimaru a Pein šli k vedlejšímu stolku a na trikoty nalepili fialové, červené a růžové třpytky. Když měli po dvou hodinách ozdobeny všechny trikoty, tak se vydali zpět do sídla.

Když se Pein a Orochimaru vrátili do chaty, tak tam bylo již živo.
"Jsem rád, že už jste střízliví." Usmál se Pein a hodil igelitku s trikoty do komory.
"Jo, ale vy dva jste se vrátili nějak pozdě, vždyť se bude tak za hodinu stmívat." Řekl Sasori a vrátil se k hádce s Deidarou o to, co je umění.
"No tak to je dobře. Takže my dva půjdeme připravit noční hru a vy uvaříte ty rameny, co máme v té poličce." Zaúkoloval je Orochimaru a i s Peinem odešel zase z chaty.
"Dáme sem nějaké pasti?" Zeptal se Orochimaru, který přemýšlel, jakou zápletku by mohla mít noční hra.
"Ty přivoláš hady a já jsem, dám svá zbývající těla." Odvětil mu Pein a Orochimaru přivolal deset malých hadů a Mandu.
"Co chceš, Orochimaru?" Zasyčel naštvaně Manda.
"Pomůžeš nám s noční hrou." Oznámil mu Orochimaru a Manda se na něj podíval pohledem, který jasně říkal, že s tím nechce mít nic společného.
"Ty mě chceš takhle využívat?" Začal se hněvat Manda a Pein už se nevydržel nesmát.
"Čemu se směješ?!" Obořili se na něj oba dva.
"Tomu, jak tě neposlouchají tví mazlíčci." Smál se dál Pein.
"Tak fajn, jestli nám pomůžeš, tak ti seženu ten film hadi v letadle." Nabídl mu Orochimaru.
"Fakt! Ty bys mi vážně sehnal ten film hadi v letadle." Byl úplně nadšený Manda.
"Jo, ale jen když nám pomůžeš." Přísahal Orochimaru.
"Tak dobře. Co mám dělat?" Souhlasil nakonec Manda.
"Budeš číhat tady v tomhle křoví a když někdo projde, tak ho vystrašíš. Ale ne abys ho kousnul nebo zranil!" Vysvětlil Pein a šli dál po cestě. Cestou umisťovali bílé vlaječky a umisťovali hady nebo Peinova těla, které na sobě měly buď staré kabáty nebo byly přeměněny v divokou zvěř. Když Pein a Orochimaru dodělali trasu pro noční hru, tak byla úplná tma.
"Tak a jdeme se najíst." Usmál se Pein a rozeběhl se směr chata.

"Konečně jdete, ale ten ramen budete mít stejně už studený." Řekla jim Karin, když je viděla přicházet.
"To nevadí." řekli oba dva najednou a snědli ten ramen tak rychle, že by jim i Naruto záviděl.
"Tak ramen se vám povedl. A teď se přesuneme ven, kde vám dáme další pokyny." Informoval je Pein a šel ke dveřím, když v tom se ozval pisklavý hlas.
"Ale už je tma a já se bojím."
"Tobi, jsi přece ninja, tak se podle toho chovej!" Okřikl ho Deidara a za Peinovými zády se strhla velká hádka. Když se všichni přesunuli ven tak jim Orochimaru začal dávat informace.
"Po dvojicích půjdete trasou, která je označena bílými vlaječkami. Jednotlivé dvojice budou mít mezi sebou rozestupy pět minut. Je to všem jasné?"
"Asi jo." Odpověděl po chvíli ticha Sasuke a všichni mu přikývli.

Vyrazila první dvojice a to naši šermíři, kteří sebou měli i své meče. Když byli v půlce trati, tak na ně z křovi vyskočil medvěd s rinneganem.
"Ten medvěd ukradl šéfovi rinnegan!" Vykřikl Kisame a praštil medvěda Samehadou. Po té ráně se medvěd proměnil v jedno z Peinových těl.
"Kisame, řekl bych, že je to Peinovo tělo." Ukázal ne bezvládné tělo Suigetsu.
"A sakra. Musíme to schovat." Lekl se Kisame a i se Suigetsem hodil Peinovo tělo do křoví. Když tělo odklidili, tak se vydali dál v cestě.

Za nimi už byla druhá dvojice, kde Zetsu zrovna jedl jednoho Orochimarova hada a Karin ho sledovala s hrůzou v očích.
"Pomoc! Já chci pryč!" Křičel se strachem v očích had.
"Zetsu nech ho!" Praštila Karin Zetsua po hlavě a had spadl na zem.
"Děkuji." Řekl vystrašeně had a zmizel v obláčku kouře.
"To byla moje svačina. Tak teď sním tebe." Řekl smutně a zároveň vesele Zetsu a začal se přibližovat nebezpečně přibližovat ke Karin.
"Nech mě ty saláte nebo začnu křičet!" Křičela už teď Karin.
"Tak fajn, ale příštího hada mi necháš." Uzavřel s ní dohodu Zetsu a pokračovali v cestě.

Kousek nad nimi letěla třetí dvojice.
"Proč nejdeme pěšky jako ostatní?" Zeptala už po třetí Tayuya.
"Protože takhle to je rychlejší a nemusíme řešit nějaký překážky, které určitě připravil Pein a Orochimaru." Začal vysvětlovat Deidara.
"Ty umíš být i inteligentní?" Divila se tomu Tayuya, protože to co jí Deidara řekl, jí dávalo smysl.
"Těžko tomu uvěřit, ale jo." Řekl hrdě Deidara a málem spadl ze svého výtvoru.
"Jo, těžko tomu uvěřit." Přisvědčila mu Tayuya.

Těsně pod nimi šla čtvrtá dvojice.
"Nevíš, proč ti dva neletí aspoň rychleji?" Kroutil hlavou Kakuzu a koukal na noční oblohu.
"To nevím." Souhlasil Jugoo, ale zrovna začalo šustit křoví a z něj vylezla postava v kabátu.
"Co to je?" Zeptal se Kakuzu při pohledu na postavu.
"Baf!" Vykřikla náhle záhadná postava.
"Neměl jsi říct baf v tom křoví?" Ptal se Jugoo, ale v tom se ta postava psychicky zhroutila a rozbrečela se. Kakuzu k ní přistoupil k ní a před ním se objevilo další Peinovo tělo.
"Šéfe, co se vám stalo?" Zeptal se starostlivě Kakuzu, ale v tom se ta postava začala smát.
"Kakuzu, myslím si, že se zbláznil. Rychle pryč!" Vykřikl Jugoo a rozeběhl se co nejdál od šíleného Peinova těla.

"Co to bylo za křik?" Zeptal se rozklepaně Tobi.
"To byly obří lízátka. Těch se nemusíš bát." Uklidňoval Tobiho Kidoumaru.
"Dobře." Uklidnil se Tobi, ale v tom momentu mu podjela noha a on spadl.
"Mám pocit, že jsi toho chudáčka zabil." Řekl Kidoumaru, který zkoumal rozmáčklého hada, kterého rozšlápl Tobi.
"Neumírej!" Vykřikl Tobi a začal dávat hadovi dýchání z úst do úst.
"Neměl by sis sundat tu masku?" Nechápal jeho počínání Kidoumaru.
"Ne!" Odsekl mu Tobi a zmáčkl hada, který zmizel v oblaku dýmu.
"Tobi, pojď." Chytil Tobiho Kidoumaru za límec a táhl ho za sebou.

"Co to ten pomeranč děla?" Kroutil nevěřícně hlavou Sasuke, který vše sledoval sharinganem.
"Co udělal?" Zajímal se Sasori.
"Rozdupl Orochimarova hada, pak mu dával dýchání z úst do úst a pak ho uškrtil." Rozesmál se Sasuke.
"Aha." Začal se smát i Sasori.
"Baf!" Ozvalo se s křoví, ale nepřicházela žádná reakce.
Co se děje? Pomyslela si osoba v křoví, která se je snažila vystrašit.
"Neslyšel si něco?" Zeptal se mezi smíchem Sasori.
Konečně. Začala se radovat postava skrytá v křoví.
"Ne, jdeme dál." Pokračoval se smíchem Sasuke.
"Hej!" Vylezla nakonec postava z křoví ven, ale nikdo už tu nebyl, tak se vrátila znovu do křoví

"Už mě ti hadi štvou." Řekla Guren, když zabila dalšího hada.
"Přesně, to nemůžou vymyslet něco normálního?" Protočila oči Konan.
"Už mě to nebaví. Nemáš nějaký způsob, jak se zabavit?" Začala si stěžovat Guren.
"Zahrajeme si slovní fotbal." Navrhla Konan.
"Dobře." Odkývla to Guren.
"Auto."
"Opice."
"Eskymák."
"Baf!" Ozvalo se z křoví, ale dívky hrály dál.
"Kočka."
"Amulet."
"Tuž."
"Žížala."
"Já se na to můžu rovnou vy**t!" Dupla naštvaně nohou postava, která vylezla z křoví a šla se projít do lesa.

Za holkami šla osmá dvojice. Itachi všechno kontroloval shringanem a Kabuto si stěžoval na Orochimara.
"Kabuto, proč to neřekneš Orochimarovi, jak se cítíš?" Zeptal se po dlouhé době Itachi.
"To ne. On by si myslel, že jsem nevděčný." Zavrtěl hlavou Kabuto a omylem kopl do hada, který se plazil po cestě.
"Myslím, že jsi kopl do Orochimarova mazlíčka." Upozornil Ho Itachi a Kabuto se lekl.
"Aha, to je jen nějaký had." Řekl Kabuto a hodil hada do křoví, protože mu nedošlo, že by mohl Orochimaru hady přivolat.
"Proč jsi ho zahodil?" Zeptal se Itachi.
"Vždyť to byl jen had. A jo, vždyť to mohl být přivolaný had." Rozklepal se Kabuto, ale po chvíli se uklidnil a pokračovali v cestě.

Když se devátá dvojice blížila ke konci, tak na ně z křoví vylezl Manda.
"To si děláte pr**l! Nejdřív Peionova těla a teď přerostlá žížala!" Začal křičet nepříčetně Hidan.
"Já jsem had!" Zakřičel Manda, ale to bylo Hidanovi jedno, protože už na něj s kosou v ruce.
"Já ti ukážu ty přerostlá žížalo!" Začal nebezpečně máchat kosou Hidan.
"Já nejsem žížala!" Vykřikl Manda a radši zmizel v obláčku kouře.
"To se ta žížala vzdala, tak rychle?" Nechápal Hidan a dal si kosu na záda.

Když se všichni sešli na cíli, tak mohli vidět zhrozený Orochimarův a Peinův obličej.
"Můžete mi vysvětlit, proč jste ty hady zabíjeli?" Ptal se Orochimaru.
"Oni na nás útočili." Řekla Guren a Orochimaru vypadal, že se zhroutí.
"Já nebudu rozebírat, kdo mi zabil tělo a kvůli komu se psychicky zhroutilo, takže jděte všichni spát!" Rozkázal Pein a začal uklidňovat Orochimara.

Poznámky: 

Takže doufám, že se vám líbilo. A nebojte už tu s touhle povídkou nebudu dlouho otravovat, protože tohle je předposlední díl.

5
Průměr: 5 (7 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Ne, 2018-08-05 11:22 | Ninja už: 5254 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Stezka odvahy? Suprovní. Itachi by si mohl otevřít nějakou psychologickou poradnu, za těch pár dní má hafo zkušeností Laughing out loud Peinovo tělo už toho má v tom křoví fakt dost, takový ignor od všech kolemjdoucích. Nejvíc mě dostal Hidan a jeho přerostlá žížala, chudák Manda... Co jen ostatní řeknou na ty parádní trikoty z veletrhu Laughing out loud

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele Anari Uchiha
Vložil Anari Uchiha, Út, 2013-06-11 19:54 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To je škoda,že je to předposlední díl. Je to totiž boží, klidně bych to četla do nekonečna Laughing out loud

~If someone hates you for no reason, give that 'F*cker' a reason!

~You can close your eyes from the things you don't want to see. But you can't close your heart from the things you don't want to feel..

~If b*tches could fly, my school would be a f*cking airport!

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Út, 2013-06-11 20:01 | Ninja už: 4515 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuji za lichotku, ale bohužel to příštím dílem skončí.