manga_preview
Boruto TBV 10

Akatsuki spojenci 08-Plavání a odměna

"Takže jak jste již včera slyšeli, tak se dnes bude plavat." Oznámil Pein, který se po odpočinku opět usmíval.
"Jupí!" Vykřikl Kisame a Suigetsu zároveň.
"Já nemám bikiny." Ozvalo se z davu a všichni se podívali na skupinu dívek.
"My to neříkali." Bránily se jednohlasně dívky a tak se všichni podívali na Deidaru, který si nervózně objímal kolena.
"Deidaro, to jsi říkal ty?" Ptal se s tikem v oku Pein.
"Jo. Já mám normální plavky, ale chybí mi vršek." Rozbrečel se Deidara.
"Jseš holka nebo kluk?" Zeptal se na proměnlivé chování Sasuke.
"No kluk." Řekl uplakaně Deidara.
"No tak na co chceš bikiny?" Nechápal Sasuke.
"Aby mě Hidan nešmíroval." Rozbrečel se znovu Deidara a všichni se podívali na Hidana.
"Ale to jsem byl hodně na mol a spletl jsem si ho s dost hezkou blondýnou." Začervenal se Hidan.
"Jo, ale políbils mě!" Křičel hystericky Deidara.
"Hned jsem se odtrhl, ale líbáš fakt skvěle." Usmíval se vítězně Hidan. Všichni to celou dobu sledovali s bradou na zemi a vytřeštěnýma očima.
"Tak a dost! Deidaro ty si vezmeš klučičí plavky, takže žádný bikiny a žádná podprsenka a ty Hidane ho nebudeš šmírovat ani líbat!" vzpamatoval se Pein a všichni ztichli.
"Takže když jste se zklidnili, tak si dojděte pro plavky a ručníky a za půl hodiny je sraz u bazénu." Dal rozkazy Orochimaru.
"A kde je ten bazén?" Zeptal se Sasori.
"Vyjdete vchodem ven a půjdete rovně, až budete u toho velkého stromu, tak zahnete vlevo a půjdete rovně." Vysvětlil cestu Orochimaru a i s Peinem odešli.

Po půl hodině
Všichni se seřadili před bazénem. Kisame a Suigetsu vyzařovali nadšení a ostatní měli v očích náznak strachu z toho co Pein a Orochimaru vymyslí. Když přišel Pein a Orochimaru, tak si všichni všimli krabice plné provazů.
"Takže my vám teď vysvětlíme, jak budete závodit." Řekl Pein a položil krabici na zem. Když všichni začali dávat pozor, tak se pustil do vysvětlování.
"Budete závodit ve dvojicích a to tak, že budete k sobě přivázáni provazy. Dám příklad na Kisamem a Suigetsem, takže kdo z vás bude používat ruce a kdo nohy?" Ptal se Pein.
"Já chci mít ruce." Řekl Suigetsu.
"Fajn já budu mít nohy." Souhlasil Kisame.
"Dobře, takže Suigetsu si lehne na zem a Kisame si lehne na něj, tak aby měl ramena na jeho pasu, ruce mu dá kolem břicha, tak aby ho pevně držel. Orochimaru mu sváže ruce, tak aby zůstali v této pozici a Suigetsovi přiváže každou nohu ke každé Kisameho noze. Ještě vás svážeme, tak aby jeden provaz šel Kisamemu přes lopatky a druhý přes jeho pas. Takže Kisame bude používat nohy a Suigetsu ruce." Vysvětlil Pein a podíval se na ty dva, které mezi tím svázal Orochimaru.
"Pomoc! Kisame je těžkej!" Začal křičet Suigetsu a tak je Orochimaru strčil do bazénu, aby je nadnášela voda.
"To teda ne!" Začali se všichni rozčilovat.
"A proč ne?" Nechápal Orochimaru.
"Dyť jsme ve dvojicích většinou stejného pohlaví, až na Zetsua s Karin." Rozčiloval se Hidan.
"A co já a Deidara?" Vyvracela mu to Tayuya.
"Deidara se chová jako holka, takže je to jedni." Odsekl Hidan.
"A já jsem ze dřeva, jsme se Sasukem v nevýhodě." Udával důvod proč ne Sasori.
"Tak budete plavat rychle a my vás hned rozvážeme." Řekl mu na to Orochimaru, ale to už ostatní křičeli nadávky.
"Dobře, tak kdo je proti, tak zvedne ruku." Zablýskl se Peinovi v očích rinnegan a všichni ztichli a nechali ruce dole.
"Ale, tak co si pořád stěžujete, když nikdo nezvedl ruku." Nechápal Pein a šahal pro provazy.

O hodinu později
Když byli všichni svázáni, tak jim Orochimaru oznámil.:
"Tak a teď budou závody, vyhrává dvojice, která jako první doplave na druhý konec bazénu. Kdyby jste se začali topit, tak vás zachráníme."
"Takže připravit, pozor, STARTR!" Odstartoval závod Pein a dvojice začali plavat.
"Do čela se dostává první dvojice a pouze o dva metry za nimi je šestá dvojice. Ale ne! Druhá a pátá dvojice se topí!" Komentoval to Pein a strčil Orochimara do bazénu, ale Orochimaru to nečekal a začal se topit. Po chvíli se Orochimaru vyškrábal na hladinu vody a doběhl po hladině k topícím se dvojicím, které rozvázal a oni začali plavat ke kraji bazénu.
"Orochimaru neumí plavat! Ale zpět k soutěžícím, první a šestá dvojice již doplavala do cíle. Orochimaru běž je rozvázat! A zbylé dvojice se plácají ve vodě blízko sebe. A pozor sedmá dvojice se dostává do vedení a hned za ní je čtvrtá a osmá dvojice, a pozor třetí dvojice se topí! Běžte jim někdo pomoc! A devátá dvojice plave dál!" Komentoval Pein a všechny tím dost vytáčel.

Dvojice doplavaly ve stejném pořadí, jako to okomentoval Pein. Když je Orochimaru rozvázal a pomohl jim vylézt, tak sebou půlka praštila na zem vyčerpáním a někteří se tvářili, že brzo někoho zabijí.
"Tak a pro první tři dvojice máme odměnu." Oznámil Pein a tím zlepšil náladu první, šestý a sedmý dvojici.
"Pro vítěze, tedy Kisameho a Suigetsa tady máme župany s nápisem šampion. Pro druhé místo, tedy Sasukeho a Sasoriho máme pantofle s nápisem skoro šampion. A pro třetí místo, tedy Konan a Guren tady máme prsteny s nápisy také vítěz." Komentoval to dál Pein a Orochimaru jim dal odměny. Všichni čekali něco jiného, ale pak si řekli, že je to lepší než blbý papírek, který byl v truhle, kterou tak pracně hledali.
"A to není všechno, vás šest dnes bude moderovat a organizovat večerní karaoke a já a Orochimaru budeme taky zpívat." Dokončil to Pein a tím jim trochu zlepšil náladu.

Večer
"Dámy a pánové dobře se usaďte a pozorujte dnešní představení, které vás nenechá klidnými." Křičel do mikrofonu Sasuke, který měl na sobě oblek a černý klobouk.
"Nyní přijde skvělý úvod a potom konec našeho karaoke večera a bude to písnička Stejný cíl mám dál od Ewy Farny a Jana Bendiga a to v podání Orochimara a Peina." Uvedl je Sasuke a obecenstvo je uvedlo potleskem. Orochimaru měl na sobě růžové šaty a Pein měl Oblek.
"To jsi jim musel slibovat organizaci!" Sykl naštvaně Orochimaru, ale to už jim Sasuke zapnul muziku a oni spustili:

Ten kluk patrně v uších špunty má
A v duchu jinde být se zdá
Někde, kam já dojdu stěží
Ten kluk si chce klid svůj užívat (Chce všechno vážně brát)
Že si svoje vlasy mám (A vždycky naspěch má)
chuť rvát (Že mě to ruší)
Na tom málo záleží

Ty a já si blízko jsme, pořád však tak vzdálení
Jsme jak oheň a déšť (jak oheň a déšť)
Někdy vážně mě štveš (někdy vážně mě štveš)
Ale zlost je stav, co dlouho netrvá
Jsme Venuše a Mars (jsme Venuše a Mars)
Jsme horko a mráz (jak horko a mráz)
Ale ladíš s každou písničkou, co znám
A tak stejný cíl mám dál

A tak to pokračovali, než to dozpívali.
"Tak to byl slavný úvod a teď ten konec. To je ten důvod, proč má Orochimaru šaty, protože budou i tancovat a to bude na písničku Love Story od Taylor Swift, kterou budou zpívat a přitom se pokusí tancovat." Uvedl závěr Sasuke a znovu se zvedl potlesk a zpustila se muzika a oni znovu spustili:

We were both young, when I first saw you
I close my eyes and the flashback starts
I'm standing there on a balcony in summer air
I see the lights, see the party, the ball gowns
I see you make your way through the crowd
And say "Hello", little did I know

That you were Romeo
You were throwing pebbles
And my daddy said "Stay away from Juliet"
And I was crying on the staircase
Beggin you please don't go

Když dozpívali písničku a dotancovali, tak se zpustil obří potlesk a jásot.
"Tak to je poprvé, co mě nebaví zpívat." Sykl Pein Orochimarovi, aby to nikdo neslyšel.
"Tak dámy a pánové doufám, že se vám dnešní večer líbil a teď se prosím rozejděte do svých pokojů." Zakončil to Sasuke velkou úklonou a se smíchem odešel do pokoje.

Poznámky: 

Tak doufám, že se bude líbit.

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Ne, 2018-08-05 11:51 | Ninja už: 5105 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Opět to Deidara zabil, ale tentokrát i Sasori: "vždyť jsem ze dřeva" Laughing out loud Pro první dvojici musela být tahle soutěž ráj na zemi. Župany a pantofle jsou rozhodně lepší než kus papíru. A to karaoke Laughing out loud představa Orochimara v růžových šatech, je k popukání. A to ani nemluvím a tanečku s Peinem Jump!

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Čt, 2013-05-30 21:00 | Ninja už: 4643 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

boží moc se ti to povedlo

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Sakura2012
Vložil Sakura2012, St, 2013-05-29 20:34 | Ninja už: 4204 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Úžasné prostě skvělé jako vždy.