manga_preview
Boruto TBV 13

Akatsuki spojenci 03-Rozdělení do dvojic

V Akatsuki sídle
"Sbalte si s sebou oblečení a nutné věci." Prohlásil Pein ráno na poradě.
"Peine, můžu si s sebou vzít Samehadu? Prosím, prosím, smutně koukám." Udělal psí kukuč Kisame, který u Peina vyvolal záchvat smíchu.
"Dobře, když tak hezky prosíš." Usmál se Pein a podal mu Samehadu.
"Ku.va Peine! Jak to, že má Kisame Samehadu a já jsem bez kosy!?" Křičel na Peina Hidam.
"Tak mě zkus poprosit a možná ti ji vrátím." Odvětil Pein a stoupnul si ke zbytku Akatsuki, kteří se shromáždili okolo Hidana.
"Dobře, to zvládnu. Peine vrať mi prosím moji milovanou kosu." Poprosil Peina Hidan.
"Jé ten je tak roztomilý. Peine vrať mu tu kosu." Přimluvila se Konan, zatímco se zbytek Akatsuki válel po zemi smíchy.
"Dobře,heh, tak tady ji máš." Dal Pein Hidanovi kosu.

Další den se Akatsuki vydali na cestu.
"Tak, co kdyby jsme si něco zazpívali?" Optal se Pein s veselým úsměvem.
"Néé!" Okřikl ho zbytek Akatsuki, kromě Konan, která jako jediná souhlasila.
"Proč ne? Já chci, tak vám přikazuji, že si zazpíváme!" Seřval je Pein.
"Šéfe a co chcete zpívat?" Zeptal se opatrně Kakuzu.
"No tak třeba Tisíc Mil." Řekl Pein.
"Fajn, ať už to máme za sebou." Shodli se všichni a tak se lesem začalo ozývat:

"V nohách mám už tisíc mil
stopy déšť a vítr smyl
a můj kůň i já jsme cestou znavení.

Těch tisíc mil těch tisíc mil
má jeden směr a jeden cíl
bílej dům to malý bílý stavení."

A tak dále. Když písničku dozpívali už po pátý, tak na kopci uviděli chatu. V čele s Deidarou došli ke zdi, která ohraničovala chatu se zahradou.
"Šéfe a je to v pr.eli. Je tu branka." Řekl Deidara, ukazující na zavřenou branku.
"Počkej blondýno. Já to otevřu!" Křikl Hidan a začal do branky mlátit kosou, ale s brankou to ani nehnulo.
"Šéfe, ta branka je divná. Nejde rozbít a ani se nechce otevřít." Řekl Hidan trochu vyděšeně.
"Dobře, svolávám poradu!" Zavelel Pein a všichni začali diskutovat, jak otevřít branku.

Po pěti minutách z chaty vylezl Orochimaru.
"Co tady ta řvete a nejdete dovnitř?" Zeptal se Peina s nechápavým výrazem.
"No nevíme, jak se dostat přes tu branku. Počkat! Jak ses dostal dovnitř?" Zeptal se Pein.
"Jednoduše. Jsem skvělý ninja, není nic, co bych nezvládl." Začal se vychloubat Orochimaru.
"A Sasukeho napadlo otevřít branku, že jo?" Optal se ho Itachi.
"Jo." Přisvědčil Orochimaru.
"Šikovný bráška. Já věděl, že je chytřejší, než ty. Hold Uchihové byli vždy geniové." Řekl hrdě Itachi.
"A že to nenapadlo tebe!" Okřikl ho Pein.
"Já myslel, že tu blondýnu alespoň napadlo zmáčknout kliku." Bránil se Itachi.
"Počkat Orochimaru, takže tys tady taky stál a přemýšlel, jak otevřít?" Zajímal se Deidara.
"Um Jo." Přiznal se Orochimaru.
"A pak, že já jsem bl.á blondýna! Vždyť Orochimara to taky nenapadlo a to je černovlasý!" Začal křičet uraženě Deidara.
"Dobře, já se ti tedy omlouvám. A teď už otevři ty dveře! Rozkázal Pein.

"Takže, když jste konečně dorazili, tak vám představím své podřízené. Protože je vás deset, tak jsem si sem vzal jen tyhle podřízené, aby nás bylo taky deset. Takže tohle je Kabuto, Sasuke, Suigetsu, Jugo, Karin, Guren, Kimimaro, Tayuya a Kidoumaru. A mě všichni znáte." Představil své podřízené Orochimaru.
"Dobře a tohle je Konan, Kakuzu, Hida, Itachi, Kisame, Deidara, Sasori, Zetsu, Tobi a já jsem Pein." Představil svoji skupinu Pein.
"Takže, teď vás rozdělíme do pokojů. V každém pokoji budou dva. Jeden bude od Orochimara a druhý od nás, tedy od Akatsuki." Pronesl oznámení Pein.
"Mám tady dvě krabice. Všichni napíšou svoje jméno na papír a vhodí do příslušné krabice. Do jedné krabice hází Akatsuki a do druhé moje skupina. A já s Peinem budeme jako organizátoři v jednom pokoji." Řekl Orochimaru a položil na stůl krabice.
Když se všichni podepsali a vhodili lístek do příslušné krabice, tak Orochimaru s Peinem přistoupili ke krabicím a začali losovat.
"Takže já vám oznámím jedno jméno a Orochimaru řekne taky jméno. Tito dva si poté stoupnou k sobě." Vysvětlil Pein.
"Tak první dvojice je Kisame."
"A Suigetsu."
"Druhá dvojice je Zetsu."
"A Karin."
"Třetí dvojice je Deidara."
"A Tayuya."
"Čtvrtá dvojice je Kakuzu."
"A Jugo."
"Pátá dvojice je Tobi."
"A Kidoumaru."
"Šestá dvojice je Sasori."
"A Sasuke."
"Sedmá dvojice je Konan."
"A Guren."
"Osmá dvojice je Itachi."
"A Kabuto."
"Devátá dvojice je Hidan."
"A Kimimaro."
"A jak bylo již řečeno, já s Orochimarem jsme desátá dvojice." Uzavřel rozdělení Pein.

"Takže, má někdo nějaké námitky?" Zeptal se Orochimaru.
"Já nechci být s Kidoumarem. Bojím se pavouků!" Vykřikl Tobi.
"Tak se té fobie zbavíš! Tak teď jděte a dejte si věci do pokojů!" Rozkázal Pein

Poznámky: 

Tak doufám, že se bude líbit.

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Pá, 2018-08-03 21:39 | Ninja už: 5199 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Božínku Laughing out loud jejich charaktery jsou úžasné, Pein typická "proč? Protože jsem to řekla" mamka... a to otevírání branky... né každého napadne zatáhnout za kliku no, za to Deidara určitě nemůže. Vždyť přes ty vlasy skoro nevidí Laughing out loud Rozdělení do dvojic zajímavé, tak jsem zvědavá jak moc se skamarádí. Chudák Tobi bude mít doživotní stresy z pavouků.

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Ne, 2013-04-21 09:56 | Ninja už: 4737 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

krása to už se teším na další díl

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, So, 2013-04-20 20:51 | Ninja už: 4308 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To je úžasně rozdělený.
Vsadím se, že do konce pobytu budou všichni buď nejlepší kamarádi, nebo mrtví. Laughing out loud




Obrázek uživatele Misuraki
Vložil Misuraki, So, 2013-04-20 20:17 | Ninja už: 4319 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Pěstitel rýže

Dei a Tayuya svet priprav sa na armagedon Laughing out loud perfekné to je už sa teším čo z toho bude ale tak Sasori a Sasuke bude tiež veľmi zaujímavá dvojica Laughing out loud

Umenie je to čo ním spravíš ty, nie to čo hovoria druhý že to je!