manga_preview
Boruto TBV 09

Nová Generace Konohy 9.díl

O několik týdnů později se Hin začalo nenápadně zvěčovat břicho. Sakura jí dělala pravidelně prohlídky jestli se dítě vyvíjí v pořádku.
„Všechno je v pořádku, další kontrola až za měsíc.“ Řekla Sakura
„Dobře .“ odpověděla Hin a začala se oblékat.

Hin se cestou domů stavila za Narutem aby mu řekla že je vše v pořádku. Přišla do kanceláře, Naruto spal na stole, jako malé miminko.
„Nebudu ho budit.“ Řekla potichu Hin, nechala mu na stole Instantní rámen a odešla.
Naruto se vzbudil když akorát práskly dveře, když Hin odcházela. Všiml si Rámenu, a podíval se z okna. Uviděl Hin, a usmál se.
„Miluju ji“ pomyslel si Naruto, a dal si ohřívat vodu na rámen.
Když Naruto odcházel z práce, potkal Sasukeho.
„Naruto?“
„Čau Sasuke. Co to máš za monokla?“ zeptal se Naruto a civěl mu na modré oko.
„No…. Ono to Sakuru trochu naštvalo. To co jsem řekl…..“
„Bolí to?“ zeptal se Naruto a začal mu šťouchat do oka.
„Jasně že to bolí!! Mohl bys s tím přestat?!!“ zařval na něj Sasuke a Naruto toho okamžitě nechal.
„Kam si měl namířeno?“ zeptal se Naruto.
„No myslel jsem že zajdu na nějaké Saké….“
„Půjdu s tebou, mám už toho plné zuby….a domů se bojím….“ Řekl smutně Naruto.
„Čeho se bojíš?“
„Hin…..ty její změny nálad mě zabijou…chvíli je ďábel a pak andílek nebo brečí. Sní…no to je slabí slovo….sežere všechno! Sežrala mi můj rámen…“
„Wau, Sakura taky byla ďábel….ale to jsem radši spal venku….“
Takhle si Sasu a Naru povídali cestou do hospody. V hospodě potkali Tsunade jak popíjela s Kakashim a s Shizune. Přisedli si k nim a začali chlastat.

Kasumi ležela na posteli a dívala se z okna na měsíc. Snažila se uspořádat svoje city, ale nešlo to. Jediný na koho myslela byl Kakashi. Šla se projít do ulic Konohy.
„Promiň, mohla bys mi poradit?“ ozval se příjemný hlas, Kasu se otočila a tam stál nádherný chlapec stejného věku. Jeho stříbrné vlasy byli krásné za svitu měsíce. Kasumi někoho připomínal, ta podoba.
„Ale jistě, co potřebuješ?“ zeptala se roztomile Kasu.
„ Hateke Kakashi, znáš ho?“
„Jo, je to můj sensei.“
„A nevíš kde by teď byl?“
Jejich konverzaci přerušil křik opilců, kteří se snažili dojít do svých domů.
„Tamhle je Kakashi.“ Ukázala Kasu na toho nejmíň opitého muže, který ale sotva chodil. Pak uviděla Naruta a Sasukeho kteří se snažili postavit ze země, po pár minutách to vzdali a plazili se po zemi.
„Bože, Tati!! Neměl si už být doma?“ zeptala se naštvaně Kasumi.
„K-K-Kasumi? Co ty tu děláš? Kasumi! Kasumi! Stůj na místě dělá se mi stoho pohybu blbě!“ vyslovil stěží Naru.
„Tati, já stojím na místě.“ Řekla Kasumi a chlapec vedle se začal smát.
„Teda, nevěděl jsem že můj táta je tak super!“ řekl chlapec a dál se smál.
„Táta?! Počkej ta podoba! Ty si syn Kakashiho?!“ zeptala se Kasumi udivěně.
„Jasan! Tatík zbouchnul mou máti na misi. Přišel jsem za ním protože mi moje mamka umřela. Věděl jsem že jsem syn Stříbrného Tesáka z Listové! Teda tati, měl bych tě vzít domů.“
„A kdo že seš?“ zeptal se udiveně Kakashi.
„Nepoznáš vlastního syna?! Jsme Kenji!“ Kenji podepřel Kakashiho a odešel sním směrem k jeho bytu. Naruto a Sasuke se stále snažili vstát ale nešlo to….
„Sasu, taky jsi vyděl dva Kakashe?“ zeptal se Naruto udiveně.
„Jo, a je mi z toho na blití!“
„Kage Bunshin no Justu!“ Kasumi vyvolala klona. Klon vzal Sasukeho, a Kasumi vzala Naruta. Šli směrem do Uchiha čtvrti. Klon zazvonil položil Sasukeho na zem a zmizel. Když Sakura otevřela uviděla Kasumi s Narutem který sotva stojí a vedle nich ležící Sasuke.
„Ahoj této, tady ti něco nesu.“ Řekla Kasu a začala se smát a koukala se na Sasukeho.
„Bože! Děkuju Kasu já už se o něj postarám.“
„Jo Této chceš slyšet novinu?“
„Hm?“
„Kakashi má syna. Jmenuje se Kenji. A je to jeho totalní kopie!“
„Nemožný!“
Chvilku kasu mluvila se Sakurou a pak odešla se spícím Narutem na zádech domů. Doma ho plácla na gauč, přikryla ho dekou a odešla k sobě.
„Kenji. Úplně jak Kakashi. A ten jeho příjemně sexy hlas.“ Kasumi už nemyslela na Kakashiho, teď to byl Kenji. Může to být Láska? Ta kterou cítila ke Kakashimu?

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Pá, 2014-03-07 16:30 | Ninja už: 3823 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

To je perfektné !!!!!!! :3 Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele shina
Vložil shina, Ne, 2013-05-12 20:14 | Ninja už: 4009 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Super Smiling tesim sa na dalsi diel