manga_preview
Boruto TBV 07

Akatsuki spojenci 02-Peinovo rozhodnutí

"Cože?" Zeptal se Pein s vyvalenýma očima a bradou až na zemi.
"Tak znovu a pomaleji. Ty lovíš bijuu a já."
"Stop! To jsem slyšel, nejsem úplný de.il, ale nemůžu uvěřit svým uším." Přerušil Pein Orochimarovo vyprávění.
"Uf, to jsem rád, že to nemusím znovu vysvětlovat, jak nějakému retardovi." Usmál se na Peina Orochimaru.
"Ha Ha Ha. Ale k věci, co tak najednou?" Optal se mrzutě Pein, kterého už začínal deptat Orochimarův úsměv.
"Trochu méně ironie a více úsměvu do toho smíchu a bude úžasný. Ale dobře, že jsi to ty tak ti to vysvětlím. Kdysi dávno asi před měsícem jsem dělal úklid v knihovně." Začal Orochimaru, který byl přerušen.
"No nekecej! Ty umíš uklízet bez poskoků, tak to chce potlesk." Zatleskal Pein, který byl vysmátý od ucha k uchu.
"Nepřerušuj mě! A umím, ale k věci. Kde jsem skončil... A tady! A v knihovně jsem našel starý svitek. Když jsem ho otevřel, tak byl prázdný, ale zničehonic se na něm objevil obličej."
"Orochimaru nepil jsi před tím?" Optal se ho Pein.
"Ne! Byl jsem jak rybička a neskákej mi do řeči! Obličej v tom svitku mi řekl, že se ho můžu zeptat a on mi poradí, tak jsem se ho zeptal, jak můžu zničit Akatsuki. Ale jeho odpověď mě zarazila."
"Počkat tys nás chtěl zničit a teď chceš být spojenec?!" Rozkřikl se na Orochimara Pein.
"Uklidni se a nech mě to dokončit. Nebo nechceš vědět, co se stalo dál?" Ptal se Orochimaru.
"No tak jo, ale ať se dožiju konce." Pronesl Pein a posadil se na zem.
"Svitek mi řekl, že co nemůžu porazit, tak s tím se mám usmířit. Vysvětli mi to tak, že já tě nedokážu zničit a ty mě nedokážeš zničit, ale když se spojíme, tak zvládneme to, co bychom sami nezvládli." Ukončil svůj příběh Orochimaru.
"To si jako ten kus papíru myslí, že jsme si rovni!! My že tě prý nedokážeme porazit!!!" Začal šílet Pein a lítat po místnosti jako zběsilý.
"Ne to ne, ale ztratil bys dost podřízených, stejně jako já." Uklidňoval ho orochimaru.

"Dobře, když o tom tak přemýšlím, tak ten kus papíru měl asi pravdu. Ale co na to řeknou ostatní?" Poškrábal se Pein ve vlasech, při představě naštvaných výrazů svých podřízených.
"Ale prosím tě, to neřeš. Vždyť jsi jejich vůdce, tak jim to dáš jako rozkaz a máš po starostech." Poradil stále se usmívající Orochimaru.
"To máš pravdu, ale měli bychom uspořádat nějakou akci, kde se naučí spolupracovat." Popřemýšlel Pein s úsměvem ve tváři.
"To zní dobře. Napadá tě něco?" Optal se ho Orochimaru.
"Pojedeme někam na chatu a my dva budeme organizátoři a Konan s Kabutem budou naši asistenti." Podal návrh Pein.
"Skvělý nápad. Tak na to si připijeme a ráno jim to oznámíme." Pozvedl vítězoslavně Orochimaru láhev saké.

Ráno poté
"Budíček!" Zakřičel Pein s Orochimarem, zářící jako dvě sluníčka, za účelem vzbudit své podřízené.
"Ku.va Peine nech nás vyspat!" Zařval na něj Hidan a otočil se na druhý bok.
"Sklapni Hidane a poslouchej! Máme pro vás dvě zprávy, jednu dobrou a druhou ještě lepší." Pronesl vážně Pein.
"Takže když jste se zklidnili, tak vám ty zprávy řekneme. První zpráva je, že jsme uzavřeli spojenectví." Pronesl Pein a čekal výrazy ostatních.
"Cože!" Zakřičeli všichni přítomní.
"A co je ta lepší zpráva?" Zeptal se Deidara.
"Správně. Ta lepší zpráva je, že celý příští týden strávíme společně na chatě. Berte to jako seznamovací akci, kde se naučíte spolupracovat." Odpověděl Orochimaru.
"To si děláš pr.el! Co je na těch zprávách dobrého, vždyť je to hrozná zpráva a ještě horší. Jashine-sama ty to vidíš." Rozčiloval se Hidan.
"Ale šéfe v tom má Hidan pravdu." Začali s Hidanem souhlasit i ostatní Akatsuki.
"Ticho! Prostě jsem to rozkázal a tak to splníte! Žádné odmlouvání!" Seřval je Pein jako malé děti a potvrdil to vražedným pohledem, ve kterém se leskl rinneganem.
"Takže Peine myslím, že to pochopili. Takže za týden na chatě, už se těším." Rozloučil se Orochimaru.

"Peine, co sis myslel. Spojit se s Orochimarem. Vždyť jsme se ho snažili celou dobu zlikvidovat." Ptal se Peina Sasori.
"Věř mi, je to mnohem výhodnější, než si jít neustále po krku." Odpověděl mu Pein.

Poznámky: 

Tak snad se bude líbit.

4.8
Průměr: 4.8 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Pá, 2018-08-03 20:28 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Tak to bylo rychlé usmíření Laughing out loud Týden společně na chatě přinese spoustu zajímavých zážitků. Mluvící svitek mě dostal, představila jsem si to zrcadlo ze Shreka Laughing out loud ale, že se Orochimaru zeptal na to jak porazit Akatsuki a né jak zničit Konohu, nebo kdo má nejkrásněší tělo na zemi (Itachi) Laughing out loud Oba si je ale jako organizátory pobytu neumím představit, to bude ještě pohroma.

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Pá, 2013-04-12 02:46 | Ninja už: 4554 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

"chvíli přemýšlí a pak se začne tlemit" je to super ty jejich výrazi bych chtěla vidět

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Čt, 2013-04-11 19:19 | Ninja už: 4124 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Týden na chatě...
Tohle nikdo nepřežije! Laughing out loud Laughing out loud
Už se na to moc těším.