manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki spojenci 01-Orochimarův návrh

Nacházíme se v Akatsuki sídle, kde právě probíhá snídaně. Jako obvykle občas proletí vzduchem část snídaně, občas příbor za doprovodu nadávek, které přicházely obvykle od Hidana.
"Všichni se uklidněte!" Řekl Pein a sjel všechny přítomné Rinneganem, až všem přejel mráz po zádech.
"Takže, když jste se uklidnili, tak pro vás mám důležité oznámení. Dnes večer jsme pozváni na večírek k Orochimarovi." Pronesl Pein zářící jako sluníčko.
"Cože!!" Vykřikli sborově všichni členové, kteří nevěřili vlastním uším a někteří vlastním očím.
"Já nikam nejdu! Naposledy mě chtěl zneužít!" Řekl uraženě Itachi a ostatní obrátili pozornost slovům "chtěl mě zneužít."
"A to ku.va jak?" Překřikl všechny Hidan.
"Chtěl mi sebrat moje tělíčko, kvůli mému roztomilému Sharinganu." Začal pofňukávat Itachi. Jako na povel se začali všichni dusit smíchy.
"Tak a dost! Prostě jdete všichni, je to rozkaz!" Zařval na ně Pein, kterého přešla jeho dobrá nálada.

Večer, když se všichni povinně sešli na chodbě, začal Pein upravovat vzhled svých podřízených.
"Hidane ty tu necháš kosu a Kisame tu nechá Samehadu. Povolím vám pouze kunaie, shurikeny a to co se vám vejde do kapes." Řekl Pein s pobaveným úšklebkem.
"A to jako proč?" Ptal se Hidan, zatímco Kisame odevzdával dobrovolně Samehadu.
"Protože jsem leader. Protože jsem bůh co přinese do světa mír. A protože jsem ti to přikázal!" Okřikl ho Pein a vytrhl mu kosu z ruky, kterou i se Samehadou zamkl ve sklepě.
"Tak a vyrážíme." Zavelel Pein a začal si pobrukovat svoji oblíbenou píseň Vedoucí od kapely Chinasky.

V Orochimarově sídle
"Kde jsou? Měli tu být už před půl minutou!" Vyšiloval Orochimaru, který běhal po vyzdobené místnosti plné jídla.
"Uklidněte se Orochimaru-sama, oni brzo dorazí. Jak znám Peina určitě zabloudil v lese." Řekl Kabuto, snažíc se uklidnit svého nadřízeného.
"Asi máš pravdu Kabuto. Měl jsem jim poslat i mapu." Přemýšlel nahlas už klidný Orochimaru.
"Orochimaru co se děje, že tak řveš?" Ptal se znuděně Sasuke, který právě přišel.
"Ó Sasuke-kun. Dnes přijdou Akatsuki na večírek." Vysvětloval usmívající se Orochimaru, který věnoval Sasukemu svoji pozornost.
"Cože!! I Itachi! Já ho zabiju a vykonám svoji pomstu!" Začal zuřit Sasuke.
"Ne! Já mám s nimi jiné plány a tady máš informace, o tom proč Itachi vyvraždil klan. Poslal mi je jeden člen Akatsuki." Uklidnil Sasukeho Orochimaru a hodil mu svitek. Mezi tím, co si ho Sasuke četl, tak na něm bylo vidět, jak se mu mění jeho výraz v překvapený. Když Sasuke dočetl svitek, vrátil ho Orochimarovi a řekl mu.:
"Celou dobu jsem žil ve lži, ale to co udělala Konaha Itachimu a mému klanu ji neodpustím. Jednoho dne zničím Konohu."
"No jo, ale dnes ne, protože máme večírek." Dal mu jasnou odpověď Orochimaru. Najednou někdo zazvonil.
"Á už jsou tady!" Zatleskal nadšeně Orochimaru a utíkal otevřít.
"Ahoj Orochimaru. Omlouvám se, že jdeme pozdě, ale trochu jsme zabloudili v lese." Omluvil se Pein a čekal co Orochimaru udělá.
"Vůbec nevadí. Pojďte dál." S úsměvem jim Orochimaru uvolnil cestu a zavedl je do vyzdobené síně. Všichni Akatsuki čekali nějaký podraz, ale když Orochimaru donesl tři bedny saké, tak na všechno zapomněli. Itachi čekal, že se na něj Sasuke s křikem vrhne a bude útočit, ale to co se stalo nikdo nečekal. Sasuke se rozeběhl proti Itachimu a objal ho se slovy.:
"Omlouvám se, ale teď už znám pravdu. Proč jsi mi ji neřekl?"
"Nevím. Myslel jsem si, že to tak bude lepší, ale asi nebylo." Odvětil trochu smutně Itachi, ale oběma zlepšil náladu Kisame, který jim nesl saké.

Když měl Pein v sobě už tři lahve saké, tak se ho Orochimaru zeptal.: "Hele Peine, ty lovíš bijuu, já mám o nich hodně informací. Co kdybychom zapomněli na naši nenávist a uzavřeli spojenectví?" V tomto okamžiku se Pein úplně vzpamatoval z podnapilého stavu.

Poznámky: 

Tak doufám, že se bude líbit.

4.8
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele faye
Vložil faye, Pá, 2018-08-03 21:17 | Ninja už: 5062 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Manga tým, Účastník Irukova doučování

Mise L3: Tohle je bomba! Zpívající Pein a ufňukaný Itachi Laughing out loud "...měli tady být před půl minutou!", úplně si představuju Orochimara, celého připraveného na párty jak sedí na gauči a pozoruje tu ručičku co ukazuje sekundy, ani nemrká Laughing out loud a taky má poŕádně nastavené svoje priority, "Zkáza Konohy má čas Sasánku, teď jdem pařit!"

Hate is always foolish… and love, is always wise.
Always try, to be nice and never fail to be kind.

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Po, 2013-04-01 16:55 | Ninja už: 4600 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

tak to bylo super už se těším na další díl

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele Hikaru-Teruka
Vložil Hikaru-Teruka, Po, 2013-04-01 00:32 | Ninja už: 4240 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Začíná to zajímavě, určitě si přečtu i další díl Smiling Nejvíc mě asi zabilo to se skladbou od Chinasky Laughing out loud "Já jsem vedoucí, já sem king!" Laughing out loud

L Stamp by Death-Summoner Kill La Kill Stamp 2 by wow1076

Obrázek uživatele LiskaCool
Vložil LiskaCool, Ne, 2013-03-31 20:35 | Ninja už: 4925 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Pěstitel rýže

Vypadá to dobře a nasmála jsem se. Pokračuj, budu se těšit na další dílek Smiling.
Ale možná by to mohlo být trošičku delší...