manga_preview
Boruto TBV 09

Konožská akademie tří sanninů I.

konoha.cz.jpg

Sakury už pomalu ztrácí své nádherné květy a léto předává štafetu podzimu. Je 31.srpna podvečer a skupina děvčat sedí před pizzerii a jí svojí poslední svobodnou pizzu. Abych byla přesná skupina děvčat je parta nejlepších kamarádek složená z růžovo-vlasé Sakury, blonďáté Ino, drdůlkaté TenTen, dlouhovlasé Hinatě a culíkaté Temary. Vědí, že příjde změna, která jak doufají bude k lepšímu. Mají nastoupit do „Konožské Akademie tří Sanninů“. Ani by to tak velká změna nebyla, ale dívky přestupují z Dívčí akademie a poprvé se budou učit s opačným pohlavím a co bylo ještě horší, žít s nimi pod jednou střechou.
Jejich bývalá škola byla velice náročná a oddělena od okolního světa.
Po menší nehodě však byla škola spojena s chlapeckou akademií… A tak to všechno začne.

Pane bože, co tam budu dělat, co když se za… za… zamiluju…? Hinata při téhle myšlence celá zrudla. Naštěstí si toho všimla TenTen a snažila se zahájit konverzaci.
„Co si berete na sebe holky?“ Touhle hloupou otázkou vytrhla všechny ze svých myšlenek a dívky začali tlachat jako normálně. Teď byly v tu chvíli šťastné a bezstarostné. Čas je bohužel neomylný a začalo se stmívat.
„Holky myslím, že budem muset končit.“ prohlásila smutně Sakura a s přáním pevných nervů se pomalu rozcházeli domů.
„Holky nezapomeňte v osm u nás!“ křikla ještě Temari než ostatní ztratila z dohledu.

Tem
Vlastně se nehorázně těší. Možná ho potkám.
Ne Temari nebuď hloupá.

Temari se zase hádala se svým vnitřním já, doufala že potká toho malého kluka co jí jako malou zachránil před jelenem, když se ztratila v lese.

Hinata
Takový chaos v jejím pokoji dlouho nebyl. Pořád si nebyla jistá jestli má všechno sbaleno. V tom k ní do pokoje vtrhl její bratránek Neji a skočil na postel, natáhl se jako takové domácí zvířátko, co má štětinky a rypáček.
„Tak co, sbaleno?“
„Hmmm... Snad.“ Usmála se Hinata a hodila po něm po něm první věc, co měla po ruce. Hned, co to odhodila, se zarazila a zrudla, ale oproti Nejiho výrazu to nebylo nic. Nehodila totiž ničím jiným než podprsenkou. Neji vypadal jako doslova Idiot s tím na hlavě naštěstí z jídelny volali k večeři a tak byla trapná chvilka na chvíli odložena.

Sakura
Z nervozity si vzala kbelík zmrzliny posadila se před televizi a sledovala slaďák na, který by jindy pouze přešla s znechuceným výrazem.

Ino
Už po několikáté slibovala plačícím rodičům, že jim dá vědět hned co přijede a každý večer bude volat.

TenTen
Ta dělala před zrcadlem takové obličeje, že by mohla konkurovat mimům a procházela se před zrcadlem jako nějaká balerína a znechuceně koukala na uniformu a vysoké podpatky, které ze srdce nesnášela.

Poznámky: 

Ahoj snad se bude líbit Smiling

4.70588
Průměr: 4.7 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Atanih10
Vložil Atanih10, Po, 2013-09-30 11:36 | Ninja už: 4045 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Všem moc děkuju budu se snažit psát co nejčastěji, ale zatím prohrávám bitvy s bratrem o počítač Laughing out loud k vánocům by mel byt notebook tak pak budu psát víc :3

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, So, 2013-08-31 19:27 | Ninja už: 4191 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc zajímavé Smiling du se mrknout na další díl Laughing out loud

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, So, 2013-08-31 19:20 | Ninja už: 4040 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Pěknej začátek Laughing out loud Myslim, že se mi tahle povídka bude líbit Laughing out loud

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Atanih10
Vložil Atanih10, St, 2013-05-01 21:35 | Ninja už: 4045 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Arigato ^_^ moc to pro mě znamená Smiling

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Út, 2013-04-30 21:33 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Začíná to skvěle! Smiling

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky