Vzpomínky na něho 01-Setkání
To už je doba co jsem tě viděla naposled. Máme sedmnáct a neviděli jsme se od třinácti to jsi tehdy odešel. Já mu to nedávám za zlé já ho i chápu a když ho někdo pomlouvá tak ho chráním. Přesně si pamatuju naši první společnou misi. Tehdy bylo krásně teplo obloha bez mráčků. Bylo to před pěti lety.
Před pěti lety
„Kakashi-sensei proč tady čekáme?!“ zeptal se netrpělivě Naruto.
„Naruto!“ řekla Sakura.
„My tady čekáme na tým ze skryté Deštné vesnice,“ odpověděl Kakashi.
„Cože? Vždyť nás můžou-“
„Ne Sakuro, vám nic nemužou udělat, jsou to totiž geninové.“
„A proč na ně čekáme, když můžou přijít do vesnice?“ ptal se Naruto.
„Jakmile dorazí, tak hned jdete na misi.“
„Jdeme?“ nudil se Sasuke.
Kakashi jenom přikývnul a řekl: “Tamten tým je silný a to děvče, co tam je, tak je nesmírně inteligentí a má kekkei genkai. A ty Sasuke, se od ní naučíš sharingan.“
Všichni čekali asi ještě čtyři hodiny, než přiběhl první znich.
„Jupí! Jsem první! Jupí jupí jou jou! Předběhl jsem Mieki. Jó!“ řval radostí Hiroki.
Všichni z týmu sedm se otočili i když už bylo šero, ale viděli jeho zlaté vlasy, stříbrné oči. Tričko bylo bíle a kraťasy černé. Obvazy měl obvázanou pravou nohu a levý kotník.
„Tak to teda nejsi první, já už tady stojím čtyři hodiny Hiroko,“ smála se vítězoslavně Mieki.
Teď patřil pohled týmu sedm Mieki. Její polodlouhé oranžové vlasy, světlé fialové oči. Tričko bylo černé s límcem a kraťasy které byly těsně pod koleny. Obvazy měla obvázané dlaně levou ruku.
„Kdyby byla uplná tma, tak bych si myslel, že je to Sasuke,“ pověděl potichu Naruto Sakuře.
Sakura na sucho polkla. Byla nejkrásnější holkou, co kdy vyděla.
„Kde je Isamu?“ zeptala se Mieki.
„Nevím,“ pověděl prostě Hiroki.
„Ježišmarja to je voprus,“ myslela si nahlas Mieki a zeskočila ze stromu a vydala se ke Kakashimu.
Zastavila se těsně před ním podívala se mu do očí: “Kakashi hodně ses změnil."
„Já vím, Mieki, já vím. Ty ses tak hodně změnila, nečekal jsem, že zrovna tebe a tvůj tým pošlou.“
„Od kuď se ti dva znají?“ divila se Sakura a pověděla to Sasukemu.
„Jak to mám vědět, stejnak mě to nezajmá,“ odfrknul si Sasuke.
„Tak jo týme, tohle je moje sestřenice Mieki Tsumujikaze.“
Mieki se tak trochu sobecky zašklebila a šla přímo k Sasukemu, Narutovi a Sakuře.
„Já vím o Kakashi všechno skrz na skrz. Já ho prokouknu,“ tvářila se vítězně Mieki.
„No ták se nevytahuj-“ nestačil doříct, protože uslyšeli křik.
„To je Isamu,“ blikla žárovka Mieki a Hirokimu v hlavě.
„Pomozte mí, já mám strách! Miekí! Hirokí! Pomóct!“ křičel zoufale Isamu.
„Ježiš to je sráb,“ rozesmál se Naruto.
Isamu měl tmavě zelené vlasy, tmavě modré oči. Měl ANBU vestu a černé tepláky.
„No mládeži, už je tma a nemůžu vás vyslat na misi po tmě, takže to vyřešíme následovně. Mieki bude u Sasukeho, Hiroki u Naruta a Isamu bude u Sakury,“ řekl Kakashi.
„A můžu zítra vidět Iruku, Anko, Kurenai, Asumu, Aoba, Gekkoua, Izumu, Koa, Kotetsua, Guya, Namiashiho, Shiranuie?“ zeptala se Mieki Kakashi.
Kakashi si povzdech a Mieki vykřikla radostí.
„P-Počkat, a proč ta Mieki musí teďkom být se Sasukem?!“ chtěla vědět Sakura.
„Protože by ste se s Mieki zabili,“ odpověděl Kakashi.
„Alespoň by jsem se zbavil dvou much na jednou,“ pronesl chladně Sasuke.
Mieki se na něho podívala přišla k němu, chytla ho za tričkoa zařvala: „Ty haj***! Ty bys měl kajsik zapadnout a umřít! Jsi akarát de***, který si myslí, že ví všechno a je nej. Vsadím se, že na akedemii jsi měl fanclub a tam byly samé holky a kluci tě nesnášeli! Protože jsi byl sobecký a naivní! Jsi akorát ubožák a hraješ si na někoho, kdo nejsi! Nejsi superstar! Beztak nemáš rodiče, kteří by tě kontrolovali, tak si se stal cool klukem, kterému je všechno jedno, a kdyby někdo z tvého týmu umřel, tak ti to je taky jedno! Akorát se zbavíš jednoho z týmu! Jsi spratek!“
Všichni se dívali na Mieki jak na zjeveni. Potom Sasukeho pustila.
„Já-Já nechtěla promiň promiň,“ řekla vyděšeně Mieki a utekla ze slzami v očích pryč.
Cítila se tak blbě. Nevěděla, proč to tomu klukovi řekla. Nezná ani jeho jméno natož jestli je fracek nebo ne. Chtěla utéct pryč... Pryč od toho kluka ani se mu nechce podívat do očí. Nemohla by. Všichni by ji říkali, že je to v pořádku, protože se to každému alespoň jednou stane. Ale ona je jiná. Považovala se za zrůdu. Která si otevře pusu na všechny. I svému otci říkala takové věci. A potom ji chtěl zabít. Měl radši její sestru. Byla ta nejhorší. Všechno, co provedla si na ní vybíjeli každý z vesnice. Její otec, děcka z akademie. Smála se ji i její vlastní starší sestra. Jediná, kdo ji chápal byla její mamka, která umřela nebo spíš byla zavražděna jejím manželem. Tudiž Miekyným otcem. Teďkom nemá nikoho. Nikoho, kdo by jí utěšil až bude brečet, s kým by se smála. Otec už si jí ani nevšímá, jenom chlastá, chlastá a chlastá. Jen tohle dělá. No vlastně má ještě Kakashiho a jeho kamarády. A děcka z týmu a senseie.
Mieki právě doběhla k jednomu stromu u řeky. Byla už tma. Asi tak kolem osmé, nebo dokonce deváté večer.
Nepočítala, že by ji někdo šel hledat. To, co řekla tomu klukovi, je prostě neopustitelné. Přitáhla si kolena k bradě. Hlavu sklopila a nechala slzy stékat jak chtějí. Připadalo ji všechno ukradené. Pokud umře hladem, nedostatkem vody nebo, že by ji zabilo nějaké zvíře nebo ninja, je jí to jedno. Neměla sílu na to, aby bojovala.
Uslyšela nějaké kroky.
„Chceš mě zabít? Tak mě zabij. Mě to vadit nebude,“ pošeptala Mieki.
„Já jsem tě nepřišel zabít, jenom jsem tě musel přivest zpět,“ pověděl a sedl si vedle ni.
„Co tu děláš?“
Přišel jsem, abych tě odvedl zpět.“
„Lháři.“
„Ccc... Já nelžu.“
„Ale lžeš, já to umím poznat, protože můj otec... No to je jedno. Promiň,“ dívala se Mieki na Sasukeho a utřela si slzu.
„Neomlouvej se, měla jsi ve všem pravdu,“ odpověděl.
Mieki až teďkom zvedla hlavu, protože si uvědomila, že tomu klukovi stekly dvě slzy po tváři. Teprve teď ji došlo, že řekla, že asi nemá rodiče, když se tak chová. Proto se na ni všichni tak dívali.
„Promiň,“ omluvila se.
„Za co zas. Nenaštvala jsi mě, jak si po mě řvala, ale teď to „promiň“ už mi začína lést na nervy!“ křikl.
„Za to, že jsem se zmínila o tvých rodičích. A co se jim vlastně stalo?“ zeptala se.
Sasuke trhl hlavou. Právě proto jí nechtěl hledat. Ona by se na to určitě zeptala.
„Můj starší bratr zabil moje rodiče a k tomu všemu vyvraždil celý klan,“ odpověděl a šlo poznat, že se mu z očí rozjel proud slz.
„Moji matku zabil můj otec, protože se kvůli mně začali hádat,“ odpověděla na to Meiki.
Doufám, že se bude líbit. A promiňte za chyby.
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Je to fakt dobrý ty bys mohla být FAKt spisovatelka =D
Miluji Kakashiho hlášky:
Cože oni to zfilmovali?! xDDD
Každý ví i samotář že v nějakém problému potřebuje přítele.
BÁSEŇ PRO ZASMÁTÍ:
Krásný den v Konoze je..
slunce svítí., všude jen kvítí..
Všichni šťastní jsou i Kakashi který právě vaří
Narutovi dole v garáži.
Naruto křičí a Sasuke brečí.
Kkashi vezme hrnec a hodí ho ven,
pak zavře dveře a hup z okna ven..
Naruto už nebrečí a k oknu běží.
Hledá Kakashiho tam někde beztak leží.
Kakashi beží na vlak a HUP!
Jde z Konohy a ukradl lup.
http://78.img.v4.skyrock.net/0008/79910008/pics/3158341088_1_4_DwaoAmg8....
to je fajnééé a mne sa zdal ten názov povedomý keď som ho uvidela potom pozrem že kto to napísal a že aha! v tom momente som si spomenula ale že si to aj dopísala teším na ďalší diel
Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!
Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008
Wau dobrý mco se mi to líbilo dobrý těším se na další díl sjem zvědavá jak to bude pokračovat dál
30.7.2012
http://aikoandsayuri.blog.cz/