manga_preview
Boruto TBV 10

Uzumaki dvojičky - 40. Uchiha Madara

Prvý úder kladivom oslabil bariéru. Blesková gulička zabránila bariére aby sa obnovila. Druhý úder pretlačil guličku do vnútra balvana. Samotný úder spolu s explóziou blesku rozbili balvan na márne kúsky. Celé okolie zahalil dym. Členovia Gyoutenkinu, aj tí ktorí boli duchom aj telom prítomní, pokračovali vo vyťahovaní Kyuubiho z Natsumi. Tobi nechcel prestať. Dobre vedel, že Madara sa tu schováva a včas by ich zachránil. Ale nevedel, že to vie aj Naoki. Keď dym pomaly ustupoval, tak rovnako pomalým krokom vstúpil Naoki do tejto jaskyne. Z ustupujúceho sa dymu sa vynárali obrysy jeho tela. Všetci členovia Gyoutenkinu, aj tí čo boli len duchom prítomní, sa po ňom obzerali. Za Naokiho skočili obidva tímy z Listovej. Naoki sa obzeral po rohoch jaskyne. Tobi si toho všimol a vedel o čo sa jedná. Lenže v tej sklenej gule to vyzeralo inak. Naokiho oči zamerali Tobiho. Až potom si všimol ostatných. Boli zoradený v kruhu asi v dvojmetrových rozostupoch. V strede kruhu bola Natsumi. Obklopovala ju modrá chakra. Smerovalo od nej do kameňa v tvare suda. Na ňom bolo zopár pečatí. Asi nepatrí do základnej výbavy tejto jaskyne. V tej modrej chakre bola ďalšia chakra, oranžová. Tá sa presúvala od Natsumi do toho kameňa. Usúdil, že to je Kyuubiho chakra. To však nebolo jeho záujmom. Aspoň si to nepripúšťal. Ale v podvedomí ho niečo k nej ťahalo. Doteraz to nikdy tak necítil, ale teraz...
„Aké milé. Akatsuki a Listová. To bude silné spojenectvo," hovoril posmešne Orochimaru.
„Koho zaujíma to dievča. Ja som tu z iného dôvodu," hovoril Naoki.
Tobi, ktorý bol spočiatku k nemu otočený chrbtom, natočil hlavu na neho.
„Ale malo by chlapče."
Ako by tým niečo chcel naznačiť. Kakashi, Jiraiya aj Tsunade to hneď pochopili. Už si boli na takmer sto percent istí.
„Kde je?" opýtal sa Naoki.
„Veď ju vidíš," ironicky odpovedal Hidan.
„Kde je on?"
Tobi mlčal. O Madarovi vedel len on a Zetsu.
„Kde je ten, čo má na svedomí, že som vyrastal v Dažďovej. Ten, vďaka ktorému nepoznám svoju rodinu. A ten, ktorý ma chcel využiť."
„Ja som to bol. V ten deň," povedal Tobi a tentoraz sa otočil celým telom.
„Ty si jednal len na rozkaz."
„Nemám problém ti povedať, kto sú tvoji rodičia. Prečo existuje Kyuubi dvakrát. Odkiaľ si."
„Teba som sa napočúval dosť. Od jeho akože smrti si ma nútiť silnieť, aby nakoniec mi on zobral všetko. Silu, Kyuubiho aj život."
Naoki videl, že to nikam nevedie. Priložil k zemi dva prsty svojej pravej ruky. Madaru hneď ucítil. Ten vedel, že už nemá sa zmysel skrývať.

„A čo by si odo mňa chcel?"
Všetky zraky sa ocitli na pravom rohu tejto jaskyne. Uchiha Madara sa ako duch zjavil na tomto mieste.
„Čo? Veď som ho necítil!" si asi hovoril každý člen Gyoutenkinu.
„Čože? To...nie...je možné. To je..." asi takáto bola reakcia Listových ninjov.
„Prečo?"
„Pôvodný zámer bol získať naspäť Kyuubiho. Kyuubi patril mne až do súboja s Senju Hashiramom. To že vznikli pri tom dvaja jinchuurikiovia nebol plán. Tak Tobi chcel zobrať obidvoch, ale niekto mu to prekazil. S ním som chcel pokračovať v mojich pôvodných plánoch. Ten deň však zmenil naše plány. O pár rokov som naozaj zomrel, ale náš nový plán musel pokračovať. Chceli sme ťa využiť. Kyuubiho sila mala pomôcť k môjmu návratu. Vrátil by som sa plný sily a s Kyuubim. Lenže nastali neočakávané okamihy. Nagato si ťa zobral a začal ťa ovplyvňovať. Potom sa Akatsuki rozpadlo a..."
„Prečo by som ti mal veriť?"
„Naoki. Pravdu viem len ja a Tobi. Itachi s Nagatom sú len manipulátori. Itachi v tebe uvidel šancu na návrat do Listovej a Nagato sa na tom zviezol. Dažďová bola slobodná už predtým. On len chce, aby bola viac ako všetky skryté dediny."
„Už dosť! Tvoje klamstvá nemienim počúvať. Si obyčajné zlo, ktoré treba zničiť."
„Yuton: Yuryuudan."
Naruto vytvoril obrovského snežného draka, ktorý sa vrhol na Madaru.
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Madara sa skoro presvedčil, že oheň nezaberie. Yasuo so Zetsuom sa museli vyhnúť stretu týchto techník. Tobi nechal tieto útoky cez seba prejsť. Astrálne projekcie ostatných sa zrušili, ako aj vyťahovanie Kyuubiho z Natsumi. Všetky Kyuubiho chakra sa vrátila do Natsumi. Snežný drak však naďalej mieril na Madaru. Ten vyskočil.

„Kebyže sa nepridáš k Nagatovi, tak všetci by boli šťastný. Ja by som mal Kyuubiho, ty by si žil, Dažďová by zostala bez ujmy. Takto si zoberiem Kyuubiho, ty zomrieš a Dažďovú zničím spolu s tými zradcami. Nakoniec nastolím mier."
„Mier tvorený klamstvami a ilúziami. Genjutsu. Lenže k tomu potrebuješ silu Juubiho. Kyuubi je na to slabý."
„Každý si to môže vyložiť ako chce."
Naoki však na Madaru nereagoval. Bežal priamo na neho. Päť metrov od neho hodil asi dvadsať shurikenov. Madara sa im vyhol takmer baletnými pohybmi. Naoki zaútočil päsťami. Madara kryl jeho údery. Naoki predviedol rýchly kop na jeho hlavu. Madara ho úspešne zablokoval. Naoki sa ihneď odrazil ľavou nohou. Madara mu chytil tú pravú. Naoki pokračoval v pohybe ľavou nohou. Obtočil sa a keď jeho ľavá päta bola priamo nad Madarovoou hlavou, tak ju spustil dole. Bol to silný úder na hlavu. Madara mu pustil pravú nohu. Naoki vytiahol kunai a hodil ho za seba. Následne spravil kop z otočky a klon, s ktorým doteraz bojoval zničil. Kunai sa zabodol do najčiernejšieho bodu tejto jaskyne. Tesne nad Madarovou hlavou.
„Konečne si ma našiel. Obdivuhodné! Aj to, že si rozlíšil, že ide o klon aj bez sharinganu. Tieto drevené klony som v boji s Hashiramom dokázal rozlíšiť len so sharinganom."
Naoki si pripravil ďalšie kunaie.
„Nakoniec mi budeš užitočný živý. Ukážeš mi miesto, ktoré som hľadal, a na ktorom si sa to naučil."

Naoki po ňom hodil ďalšie kunaie. Ihneď po ňom hodil tri veľké shurikeny. Madara mal prácu sa im vyhnúť. Naoki ihneď premenil svoje telo na listy a začal sa nenápadne premiestňovať k Madarovi. Ten mal dosť starostí s kunaimi a shurikenmi, tak si ho nevšímal.
„Kde je?"
Madara zapol sharingan na plné obrátky.
„Tak kde je?"
Listy sa začalo uceľovať a vytvárali telo. Naoki sa zjavil za Madarom. Zaútočil s kunaiom na krk. Madarov krk sa premenil na drevo. Kus dreva vystúpil z jeho tela a padol na zem. Aj s Naokiho kunaiom.
„Pôsobivé! Dostať sa mi za chrbát bez toho, aby som o tom vedel."
Naoki nebral ohľad nad Madarovym úžasom a zaútočil kopom na hlavu. Madara sa zohol.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Naoki okamžite vyskočil. Ale nie moc vysoko. Ihneď ako ohnivá guľa preletela, tak dopadol na zem a kopom z otočky zasiahol Madaru do ramena. Madara okamžite padol na zadok. Svoje nohy dal medzi Naokiho a roztvoril ich. Naoki stratil stabilitu. Padal rovno na Madaru.
„Katon: Endan."
Strela preletela cez Naokiho a vločky snehu dopadli na Madaru.
„Si dokonca oveľa rýchlejší ako predtým."
„Veď som mal štyri roky."
„My sme sa stretli aj nedávno. Len ty o tom nevieš. Musel som testovať tvoje schopnosti. Len som nečakal čo sa nakoniec stane s Akatsuki."
Madara sa postavil zo zeme. Naoki opäť nebol nikde naokolo. Madara si však všimol niečoho zaujímavého. Vo vnútri jaskyne poletovali listy zo stromu, hoci tu žiadny strom nebol.
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Okamžite začal fúkať vietor silnejšie. Listy to odfukovalo preč od ohňa. Ale aj tak to pár lístkov spálilo, no nie úplne. Listy sa zhromaždili a vytvorili telo. Bol to Naoki.
„Tak takto bolo."
Naoki mal ohorené niektoré časti oblečenia. Do ruky chytil kladivo. Hodil ho po Madarovi. Ten sa mu dokázal vyhnúť. Ale kladivo sa za ním zastavilo a vracalo sa naspäť. To Madara nevedel a dostal úder do chrbta. Naoki priskočil k nemu. Odrazil sa mierne do vzduchu a pätou ho trafil do hlavy. Otočil sa mu chrbtom.
„Fuuton: Kamikaze."
Zaútočil úplne mimo. Ale spoza jedného kameňa, ktorý zničila Naokiho technika, vyskočil Madara. Naoki sa dorazil k nemu. Nohou napred. Madara mu ju chytil a roztočil ho. Spravil salto a kopol Naokiho. Zrazilo ho to na zem. Rýchlo sa však postavil a vyhol sa Madarovmu kopu. Päsťou ihneď na neho zaútočil. Madaro odskočil.
„V taijutsu celkom dokážeš so mnou držať krok. Ani v ninjutsu nie si na tom zle. Ale začnime používať aj genjutsu."
Naokimu sa začal meniť svet okolo.

4.96
Průměr: 5 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Itarashi-san
Vložil Itarashi-san, Po, 2013-03-04 22:25 | Ninja už: 4342 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ho ho dobrý souboj. Už se nemuzu dočkat na další dil.


Itarashi-san podpis