manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki dvojičky - 41. Naokiho nový summon

Jaskyňa sa začala rozpadať. Okolo Naokiho sa vytvárali piesočné duny. Lenže piesok zrazu nebol pieskom. Začal sa prepadávať a okolo Naokiho vyrástla zelená tráva. Z každého stebla vyrástol strom. Naoki to nezaregistroval a stromy ho uväznili medzi sebou. Bol tam zakliesnený. Ďaleko pred ním sa zjavil Uchiha Madara. Lenže ako rýchlo sa tam zjavil, tak rýchlo sa dostal aj bližšie. Asi na desať metrov. Každým krokom sa blížil k Naokimu a stromy sa ožívali, aby sa mu vyhli z cesty. Došiel tesne pred Naokiho. Stromy, ktorého zvierali, sa premenili len na korienky, ktoré vyrastali zo zeme. O čo by boli ale menšie a užšie, o to ho silnejšie zvierali. Madara sklonil hlavu k jeho uchu.
„Zoberiem si Kyuubiho."

Vďaka týmto trom slovám sa Naoki dostal aspoň na chvíľu zo zovretia. Jeho myseľ sa zjavila pred klietkou, kde bol uväznený Kyuubi.
„Nemám na teba čas."
„Ako sa chceš dostať z toho genjutsu?"
„No..."
„Ak zomrieš v tomto genjutsu, tak zomrieš aj v skutočnosti. Ak ma Madara dostane z teba v genjutsu, tak to bude platiť aj v skutočnosti. Čo s tým chceš spraviť?"
„Keď ja zabijem jeho?"
„Toto ale neplatí na neho. Je to jeho genjutsu. On si v ňom určuje pravidlá."
„To je zlé."
„Nemusíš sa báť. Ja ťa z toho genjutsu dostanem."
„To nebude len tak, že?"
„Nie. Vidíš ten papier, čo je na klietke? Musíš ho dať potom dole."
„Nedám dole pečať. Zomriem tak aj tak. A ty z toho nebudeš mať úžitok. Keď sa zo mňa dostaneš, tak si ťa Madara chytí."
„Múdry chlapec. To ma ani nenapadlo. Každopádne, z genjutsu ťa dostanem, ale len pre tentokrát."

Všetci sa pozerali na Naokiho. Stál tam, ako by bol pribitý na kríž. Vedeli, že je v genjutsu. Ale nemohli ísť za ním, lebo im v tom niečo bránilo. K nemu ísť nemohli, ale dozadu už áno.
Naoki sa znova ocitol pred Madarom. Bol znova pripútaný. Ako by sa ten rozhovor s Kyuubim udial len v jednom momente. Madara vytvoril Susanoo. Ruka toho Susanoa sa zmenšila a chytila Naokiho za brucho. Madara si musel byť istý, že kebyže sa niečo nevydarí a Kyuubi bude na chvíľu voľný, tak na neho zaútočí. Naokiho vtedy chytil divný pocit. Kyuubiho chakra mu začala prúdiť telom. Bol to naozaj divný pocit. Taká sila. Prostredie sa začalo trhať, až sa rozpadlo. Genjutsu pominulo. Kyuubiho chakra obklopila Naokiho. Tlela okolo neho. Lenže Madara so Susanoom bol skutočný. Tentoraz mal však v ruke meč a ten sa rýchlo pohyboval smerom na Naokiho hlavu.
„Kuchiyose no Jutsu."
Nastal obrovský výbuch. Dym sa však rozplynul hneď. Naoki bol zachránený. Pred Naokim sa zjavil obrovský sivý vták. Jeho chvost tvorilo niekoľko pier v tvare V. Dve krajné perá z obidvoch strán mali bielu farbu, stredné perie bolo tmavosivé. Končeky peria na krídlach boli tak isto biele. Jeho zobák bol dlhý a farbu mal niečo medzi oranžovou a červenou. Na výšku mal asi dva a pol metra a och najdlhšieho chvostového pera až po špic zobáku mal dĺžku tri metre. Nikto nevedel o aký druh vtáka ide, lebo ho nikto v živote nevidel. Ale najviac sa asi podobal na drozda.
„Naoki! Ako je možné, že si ma privolal? Veď...A čo má znamenať toto?"
Meč Susanoa sa zastavil na jeho zobáku.
„Čože?" z toho boli prekvapení všetci.
Vták trhol hlavou a meč vyletel hore. Madara ho pevne chytil.
„Ty by si ma nemal vedieť privolať. Nepodpísali sme zmluvu."
Pred Naokim sa zjavil zvitok. Roztvoril sa.
„Ten starý...Ale máme tu tuším problém. Ale pamätaj si, ešte budeš musieť prejsť skúškou."
„Takže to je to zviera. Ale nepodobá sa. Na kresbe v tej hrobke bol ale červený," hovoril si pre seba Madara.

„Je tu však ešte jeden problém," hovoril Naoki, „Spolu sme ešte nebojovali. Takže..."
„Neboj sa. Len útoč, ja sa pridám."
Naoki ho preskočil. Do rúk vzal kladivo. Utekal na Madaru. Zahnal sa kladivom. Madara sa nebránil, ale vzal to tiež útokom. Meč Susanoa sa nebezpečne rútil na Naokiho. V tej chvíli sa však vták odlepil od zeme a rýchlosťou svetla preletel ponad Naokiho a odrazil Madarov útok. Kladivo zasiahlo Susanoo. Naoki tomu pridal aj blesk. Susanoo sa rozpadlo. Nevydržalo ten nápor. Lenže Madara nelenil.
„Shinra Tensei."
Naoki to odhodilo. Ale pristál na mäkkom. Alebo bol skôr chytený.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Madara ihneď zaútočil, ešte keď bol Naoki v lete. Vták sa pred neho postavil a dostal plný úder. Jeho telo zastavilo všetok oheň. Malo to aj svoje následky. Jeho telo bolo celé ohorené, až na nakoniec rozpadlo na popol.
„Nič moc."
Lenže ihneď na to sa z toho popola narodil znova. V takej istej veľkosti, ale v inej farbe. Jeho perie bol tentoraz červené a končeky krídel a chvosta boli žlté.
„On...je...nesmrteľný?" toto asi prebehlo v hlave každému.
Možno okrem Madary, ktoré niečo také očakával. Rozpad tela na popol bol príliš rýchly a v tom popole prúdila naviac chakra, ktorú videl vďaka sharinganu v jeho očiach, ktorý používal znova po krátkom použití rinneganu.
Vták začal z ničoho nič horieť. Oheň zachvátil celé jeho telo. On sa tváril ako by sa nič nedialo. Mávol krídlami. Z nich vystrelili na Madaru perá ostrejšie ako britva. Tieto perá ešte k tomu obklopoval oheň. Presne ako jeho.
„Mokuton: Mokuheki no Jutsu."
Madarovi nepomohla stena z mokutonu. Perá ju prerazili ako nič. Akurát oheň vyhasol, ale zase sa drevo chytilo a zhorela celá stena. Madara musel spoza nej vyskočiť. Lenže to už na neho išiel ďalší útok. Zo zobáka vtáka sa na neho vyrútil oheň. Spočiatku to bola menšia guľa, ale tá sa postupne rozrastala a vytvárala akési tornádo.
„Susanoo."
Madara musel vytvoriť Susanoo. Inak by sa nestihol vyhnúť jeho útoku. Susanoo ten útok vydržalo, ale na jeho povrchu boli vidieť praskliny, ktoré sa hojili. Madara ho ale zrušil.

Madara sa im postavil priamo. Naoki sa čiastočne schovával za svojim summonom, ale bol pripravený zaútočiť. Madarove oči sa zmenili, ale iba mierne. Jeho sharingan zostal nedotknutý, ale jeho okolie zmenilo farbu z bielej a bledomodrú.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Madara chcel najskôr zničiť toho vtáka. Lenže ten na obranu použil to isté jutsu ako pred chvíľou. To isté, ktoré spravilo praskliny na Susanoe. Lenže Madarova technika ju porazila a vták absolvoval celý zásah. Tentoraz sa jeho telo okamžite premenilo na popol a rozpadlo sa. Lenže sa nenarodil ihneď.
Naoki aktivoval sharingan. Prehliadol si Madaru od hlavy až po päty.
„Fuuton: Kamikaze."
Jeho útok nahrával Madarovi.
„Katon: Gouka Mekkyaku."
Oheň pohltil vietor a zosilnel. Naoki však vyskočil. Z jeho kladiva vyšľahol jeden blesk na Madaru. Pred ním sa však objavil štít. Bol modrý a hladký. Bol tvorený nejakou energiou, ktorá sa tvárila ako chakra. Bez problémov zastavila útok.
„Som myslel, že keď použili kryštály na oživenie, tak nebude mať ich schopnosti. Ale mýlil som sa. Tobi musel mať nejaké v zásobe, tak isto aj amulet. Zaujímalo by ma, či má aj zelený kryštál."
„Zdá sa, že už je mu to jasné. Veď prečo nie. Aj on mal takéto isté schopnosti."
Medzitým sa vták znovuzrodil z popola.
„Veil mód. Ako som očakával."
Madara vyrazil dopredu. Dostal sa tesne pred vtáka. Pred zobákom vytváral ohnivú guľu. Lenže tvorenie sa zrazu spomalilo a Madara prešiel okolo neho akoby nič. Krokom. Ani rýchly švih krídlom ho nezasiahol, lebo už dávno bol preč. Vták vystrelil ohnivé perie, ale to bolo päťkrát pomalšie ako obvykle. Madara spravil krok doľava a počkal dokedy preletí perie okolo neho. Stalo sa. Spomalilo ešte viac. Postavil sa za perie. Vystrel ruku. Perie nabralo svoju pôvodnú rýchlosť, ale vták bol spomalený stále.
„Sakra. Používa žltý kryštál," prebehlo mu v hlave.
Naoki sa snažil vyhnúť, ale jeho pohyb bol spomalený.
„Nestihnem to."
Kladivom sa snažil vytvoriť blesk na obranu. Normálne sa blesk vytvorí v tisícine sekundy, ale teraz to trvalo snáď desať sekúnd. Perie však rýchlejšie. Naokimu sa začal krútiť sharingan. Pustil kladivo a vyhol sa útoku. Ako by nadobudol pôvodnú rýchlosť. Ale nebolo to tak. Ihneď ako sa vyhol, bol opäť spomalený. Madara okamžite vytvoril Susanoo a mečom zaútočil na Naokiho.
„Koľko to bude ešte trvať?"
V tom momente však Naoki dosiahol normálnej rýchlosti. Vták sa postavil pred meč. Kladivo vletelo Naokimu do ruky a vystrelilo na Madaru blesk. Naoki ihneď skočil po Madarovi a zahnal sa kladivom. Madara vytvoril pred sebou štít z energie a posilnil Susanoo. Naokiho kladivo však prešlo všetkým. Madara však stihol ešte použiť svoju techniku.
„Katon: Karai."

Poznámky: 

Kvôli nedostatku času ďalší diel Budúcej generácie dnes nevyjde. Pravdepodobne vyjde v utorok alebo stredu. Ďalší a posledný diel by mal vyjsť ako obvykle v pondelok.

4.96154
Průměr: 5 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele brodzo
Vložil brodzo, Čt, 2013-03-14 20:46 | Ninja už: 4306 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

prečo posledný? ja nechem koniec Sad

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2013-03-14 21:24 | Ninja už: 5162 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Dvojičky budú pokračovať minimálne až do Vianoce. Hovoril som o Budúcej Generácii. Ono to nikdy nebolo zamýšľané, aby to malo cca 70+ dielov ako budú mať Dvojičky. Ale max. tak 15.

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., So, 2013-03-16 23:45 | Ninja už: 4270 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Díky bohu ty jsi mě vylekal Smiling)