manga_preview
Boruto TBV 09

Icha Icha (23) - Rozluštění

„Myslím, že už to chápu,“ pronesla Hitomi zamyšleně.
„Fakt? Povídej,“ vybízela ji spolusedící fialovovláska.
„Koukej… Ten obrázek bude nejspíš znamenat, že máme vypustit ptáky. A když se na to zadíváš, tak je tam hodně hesel spojených s ptáky, takže všechno takové vyškrtnem,“ vysvětlila a vzala, kdoví odkud, do ruky tužku, načež se pustila bez Ayaniného dovolení do práce.
Jakmile byla hotová, předala ji onen papírek.
Ayano se na něj zamyšleně podívala a poté se pustila do čtení.
„,Ves pro udělal jsem‘ …ale to přeci nedává smysl.“
„He? No, tak nevím. Myslela jsem, že jsem na to kápla,“ vydechla Hitomi mírně zoufale.
Ayano jí na to věnovala soucitný úsměv, načež se obrátila zase zpět k papírku. Měla pocit, že se Hitomi opravdu nespletla, ale jen něco přehlédla, takže se na to opět podívala rentgenovým pohledem.

VES ZPÍVÁ…
PRO PTACTVO, UDĚLAL JSEM HEJNO.
VŠECHNO LETÍ VZDUCHEM.

NETRYLKUJTE!
TO ORLI MI NAKÁZALI PLACHTIT!

KLEC DÍVCE, JEDNÉ VRÁNĚ A RODINĚ KOSŮ.
LÉTEJTE K SOKOLÍ PÍSNIVZNÁŠENÍ VRABČÍCH CITŮ.
PTÁCI, KROMĚ SLEPIC, VŠE PROLÉTNOU.

Po prohlédnutí ji to trklo do očí.
„Há!“ vyhrkla překvapením a pořádně se do toho zakoukala.
‚Všechno jsem udělal pro ves. Nakázali mi to. Vše, kromě citů k rodině a jedné dívce,‘ přečetla věty po zpátku v duchu, takže ji vyšel celkem srozumitelný vzkaz.
„Počkat… Cože?!“ vyštěkla, když ji význam jeho slov doputoval do chápavé části mozku.
„Co? Co se děje?“ probrala se i Hitomi ze své deprese.
„Ale nic… Jen jsem na to přišla. Děkuju ti!“ vyhrkla Aya a rychlostí světla se zvedla ze země. Hitomi na ní nechápavě pohlédla.
„Měla si pravdu. Vyluštila si to! Jsem tvým dlužníkem,“ dodala spěšně Mitarashi, „Ale teď už budu muset jít, tak ti to splatím někdy jindy, jo?“
„D-Dobře,“ vysoukala ze sebe brunetka zmateně a Ayano rychle odběhla.
Ovšem netrvalo dlouho než se i Hitomi zběsile zvedla.
„A do háje! Trénink!“ s těmito slovy se i ona vypařila.

* * *
Ayano šla rychlým krokem a na tváři se jí uveleboval přímo zaskočený výraz, mísící se s dávkou nabrušenosti. Za malý okamžik stanula před maličkým domkem, jehož dveře doslova vyrazila, ale zároveň tak, že zůstaly stát v pantu.
„Nee-san!“ křičela na celý barák jedno, stále se opakující, slovo.
Odpovědi se jí však nedostavilo ani po desátém zvolání, takže se nasupeně otočila a zamířila si to zpět ven.
Před domkem se porozhlédla na obě strany, načež se vydala doleva.

Nešla nijak dlouho. Moc dobře věděla, kam jít, aby se jí dostalo konečně odpovědi. A tentokrát na dveře před sebou slušně zaklepala.
„Dále,“ ozvalo se hlasitě zpoza dveří. Ayano tedy bez sebemenšího zaváhání vstoupila.
Jakmile se jí do zorného pole vetřela místnost, viděla, jak na ní vyzvídavě hledí dvě blondýnky.
„Co potřebuješ?“ tázala se Tsunade, nechajíc rozhovor s druhou dívkou stát na místě.
„No, chtěla jsem něco pořešit, ale asi přijdu za chvíli,“ opáčila Mitarashi a otočila se na podpatku k odchodu.
„Počkej, nemusíš chodit. My už jsme stejně skončily,“ pronesla Hokage, načež jí Tokime věnovala naštvaný pohled.
„Děláš si legraci?“ vyjela na ní.
„Nikoliv. Řekla jsem ti, že tam někoho pošlu, ale ty zůstaneš tady. To ti nestačí?“ pronesla Tsunade prostě.
Tokime jen odfrkla a vydala se ke dveřím, vedoucím ven.

„Tak?“ vybízela Hokage fialovovlásku k mluvě.
„No, já bych chtěla probrat jistou věc o Itachim.“
Tsunade se zatvářila mírně zmateně, „O Itachim? Co je s ním? Je tu vůbec něco, o čem bychom měly diskutovat, když jde zrovna o člověka jako je on?“
„Ále to níc! Ayano se jen přeřekla! Chtěla říct… no, ehm… Prostě se o to nestarej!“ vmísila se do hovoru Tokime, která akorát vycházela, když Ayano spustila, takže vše zaslechla.
„Ale-!“ chtěla Mitarashi něco namítnout, ale Tokime ji bez dalšího otálení popadla za paži a odtáhla z kanceláře pryč. Ještě předtím blondýnka zmatené Tsunade zamávala.
„Co to bylo?“ špitla Hokage do prázdné kanceláře.

* * *
„Co vyvádíš?!“ hlásala na celé kolo tažená Ayano na blondýnku, která ji chtě nechtě táhla pryč z budovy a poté po ulicích Konohy.
„Já s ní musím mluvit!“ bránila se co mohla.
„Ona o tom nic neví!“ promluvila konečně i Tokime, stále však pokračujíc v cestě.
„Jakže ne? Ona vesnici vede! Takže o tom musí vědět všechno!“
„Ne… Jediný Hokage, který o tom věděl, byl třetí,“ odpověděla Toki prostě a konečně se zastavila v chůzi a pustila i Ayano.
„Tak proč o tom víš ty?“ opáčila Aya a podezíravě se zamračila.
„Čtu myšlenky, takže to vím přímo od něj… však víš, že u Orochimara jsem ho potkala,“ vysvětlila.
„Takže si mu šmírovala hlavu?!“
„Cože? Ne!“ ohradila se blondýnka, „Řekl mi to sám! Sice jsem ho k tomu tak trochu donutila, ale stejně…“
Ayano se zamračila ještě o trochu víc.
„Věř mi,“ dodala Tokime, „A jak ses o tom vůbec dozvěděla ty? Řekl, že o tom nikdo další nesmí vědět.“
„Já? Já takhle,“ pronesla Ayano a podala své kamarádce kousek papíru. Tokime jej bez zaváhaní převzala a začala číst. Hned jí došlo šifrování, takže pochopila, co tam stojí.
„Aha. Takže nakonec přeci jen mluvíme o tom samém,“ vyhrkla na to, „Takže tímhle se zavazuješ, že o tom nikomu neřekneš. Itachi si to nepřeje.“
„Tak proč se o tom tedy nezmiňuje? Co když po mě vlastně chce, abych to práskla?“ opáčila mladší Mitarashi.
„Třeba počítal s tím, že tě zastavím,“ chytračila i druhá dívka.
Tyto dvě věty visely ještě chvíli ve vzduchu. Dívky v tu dobu nevěděly, která vlastně má pravdu a zíraly na sebe rentgenovými pohledy.
„Tak já teď vůbec nevím!“ vykřikla Ayano zmateně, když upustila na svém ‚vidím-až-do-morku-kostí‘ pohledu.
„Nechci zradit jeho důvěru, ale taky nechci, aby byl nukenin, když tohle pro vesnici udělal… Takže dělej, co myslíš,“ dodala Tokime a svůj výklad doplnila důvěrným úsměvem. A zatímco Aya zůstala chvilku nehybně stát na místě, se Tokime dala na odchod.
‚Co mám dělat!?‘ vykřikla Ayano zoufale ve své mysli, když jí došlo, že má teď v rukou osud milované osoby.

* * *
„Pardon, že jdu pozdě!“ hlásila příchozí Tsunade.
„V pořádku, Hokage-sama,“ vrátila jí Hitomi mile, „Takže můžeme začít?“
„Ovšem!“

Poznámky: 

Nazdárek... Ano, ano... převeliké zpoždění a tak všechno Laughing out loud ale já když řeknu, že někdy něco vydám v tu a tu dobu, tak pak to nikdy nedodržím :DD Vždycky se mi to vymstí, že zapomenu a tak Laughing out loud
Mno jinak jsem chtěla jako vynahrazení poslat zase dva díly spojené v jeden, ale pak jsem viděla, jak je ten další o něco delší, že se mi to jednoduše s touhle bolestí zad, co teď mám Laughing out loud, nechtělo přepisovat, takže je jen jeden Laughing out loud ^^

Mno a teda je tu to vyluštění... V tomhle dílku byly všechny naše milované holky :DD Ale na druhou stranu se tam vlastně celkem nic nestalo, teda krom toho, že i Ayano ví pravdu o Itachim, ale ne celou Laughing out loud A bůh ví, jestli to pochopila správně, že? Laughing out loud Ale tak přeci neni blbá, tak jí musíme víc věřit Laughing out loudLaughing out loud Mno každopádně budu doufat, že i přesto, že je tenhle díl ukecanej a celkově ty scény extra zrychlený a celkově o ničem, že se bude aspoň trochu líbit a počkáte si na další ^^

Jinak mě ještě mrzí, že tu hádanku vyluštily jen dvě dámy a celkově se o to jen ony pokusily Sad - teda ne, že by tohle četlo hodně lidí, ale stejně Laughing out loud - Takže myslím, že příště se vám na něco takového vyprdnu, když není zájem :DD

5
Průměr: 5 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ukasima-Yamashiro
Vložil Ukasima-Yamashiro, Ne, 2013-02-24 21:55 | Ninja už: 4165 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Boží. Zase jsi úžasná jako vždy. Jenom je docela dobré, že ty jsi to ptactvo pouštěla z klece a já si to odůvodnila, že je musím pochytat. Laughing out loud No co, každý má jinou fantazii. Smiling Těším se na další díl. Kakashi YES


http://koyubi.webnode.cz/moje-ff-pro-otaku-sk-cz/ Pokud si chce někdo počíst mimo Naruta. Smiling
A pak o FF tady. Smiling http://147.32.8.168/?q=node/108579
Moje OC :3 http://2i.cz/b88b6b4192

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2013-03-01 21:38 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

:DDD Tak jako tak, jsi to vyluštila a odůvodnění, i když bylo opačné, tě navedlo správně, takže tak to má být Laughing out loud ^^ Jo a tím ti chci ještě poděkovat, že si hádala :3 A vlastně nejen za to, i za vyluštění, za koment a samozřejmě za přečtení xD Já se pořád opakuju, takže asi to, že jsem radostí bez sebe nemusím psát, že? Laughing out loud No, smůla... už jsem to napsala Laughing out loud Takže převelice děkuju a omlouvám se za pozdní odezvu Barf!

Obrázek uživatele Ukasima-Yamashiro
Vložil Ukasima-Yamashiro, Pá, 2013-03-01 23:08 | Ninja už: 4165 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Odpověď hned, nebo za dlouho, to je jedno vždy komentáře od tebe mě potěší. Smiling


http://koyubi.webnode.cz/moje-ff-pro-otaku-sk-cz/ Pokud si chce někdo počíst mimo Naruta. Smiling
A pak o FF tady. Smiling http://147.32.8.168/?q=node/108579
Moje OC :3 http://2i.cz/b88b6b4192

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Ne, 2013-02-24 09:43 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tsss, mám právo dostat šanci o vyluštění, já počítala s tím, že bys tam ještě něco dala, když jsem propásla příležitost. Nefér. Samozřejmě to nemyslím zle, nevýhoda nepsaní smajlíků

Neva, takže, no, musím souhlasit s tím, že tohle byl spíš takový ukecanější díl, ale posun vpřed byl veliký, takže je to jedině dobře. Hitomi tam byla ta chytrá, pěkný, ale docela mě překvapil ten trénink s Tsunade, kdo ví, co se s ní stane. Šifra se mi hrozně líbila, fakt moc, byla úplně skvěle vymyšlená a docela mi to i sedělo na Itachiho, i když pod "ptákem v kleci" si představím Nejiho, ale já všude, takže to není důležité, a opakuju se, ale opravdu mě mrzí, že jsem si to přečetla tak pozdě, protože jsem skutečně měla podezření, sice trochu jiné, ale zákld to mělo. No, to už je teď jedno, škoda. Líbilo se mi, jak se tam do toho pěkně zapojila Tokime a bavila jsem se, když jsem si představila, jak na sebe koukají těmi pohledy. A to dilema na konci se mi tak hrozně líbí, moc nevím, co udělá dál a to je právě to dobrý. Sice máš pravdu, že to byl spíš "ukecaný" díl, jak ty říkáš, ale mě se prostě strašně líbil, ani nevím, kvůli čemu přesně, ale prostě mě to nehorázně bavilo.


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2013-03-01 21:36 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loud Pardon, pardon Laughing out loud Třeba to příště napravím, anebo pokud se v téhle povídce už nenajde příležitost, třeba do jiné to zapojím Laughing out loud Pokud teda je budeš číst, taky no Laughing out loud No neva... Laughing out loud
To, že si představíš Nejiho je jen hezký ^^ Já taky Itíka vidím všude, takže jsem ráda, že nejsem sama :DDDD A jinak moc děkuju, že se šifra líbila... osobně jsem z ní měla špatnej pocit, ale ten díky tobě odpadl Laughing out loud ^^ :3
A jinak se vůbec nemusíš omlouvat, já jsem jen vděčná, že sis to přečetla vůbec někdy... to pro mě vážně strašně moc znamená :3 A prostě za všechno ti moc děkuju ^^ Vždycky mě namotivuješ k psaní dalších dílků a všeho, protože tvoje komenty jsou vždycky tak impozantní, dokonalé, bezkonkurenční ^^ Děkuju!! :3

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, So, 2013-02-23 15:54 | Ninja už: 4881 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

xD Tak hele, někteří z nás nemohou za to, že nejsou tak nadaní jako Hitomi Laughing out loud jasné, docela dlouho jsem nad tím přemýšlela, ale můj mozek se zmohl jenom na přeskakování slov, vyškrtnutí jiných a úplně jsem zapomněla na obrázek xDDD furt říkám.. "Tvl, tam bylo ještě něco ne?" xDD No ale nevadí, je na tobě, jestli tam když tak znovu něco takového dáš, nebudu ti do toho kecat = Stejně bych na to zase nepřišla xDD Ale je to určitě pěkné zpestření ^^
K Dílu = Byl moc kawaii ^^ Laughing out loud Hmm. Že by Toki chtěla do Oroušovo úkrytu za Sasanem? :DDD No určitě se to dozvím Laughing out loud Aya byla úpe kawaii v rozpacích a Hit naše šikulka koumalka.. No bylo to moc pěkné, také milé.. nemůžu si pomoct :DD Tsunade s Hitomi... hmmm, pokud tam trénink budeš popisovat, tak se na něj moc těším Smiling
Velká pochvala za dílek Kakashi YES čuprózní Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2013-03-01 21:32 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

:DDD Ale nepodceňuj se! Laughing out loud Jsi chytrá! Laughing out loud jen určitě v tom hledáš něco složitýho a pak na to akorát nepřijdeš! Laughing out loud Ehm... ano, uhádla si, takhle to mám s hádamkama já :DDDD ale jinak si to zabila Laughing out loud rozesmála si mě, no Laughing out loud
A tý brďo... čtu tohle vážně až teď, vůbec nevím, jak sem tenhle koment mohla přehlédnout - za což se stráááášně moc omlouvám Barf! citím se teď hrozně, ale zasloužím si to! Laughing out loud No jinak mě právě udivuje, jaký máš vlastně nápady Laughing out loud V tuhle chvíli je už díl vydanej, takže já jenom mrkám, jak seš chytrá Laughing out loud ^^
A v neposlední řadě samozřejmě velikánské děkuju ^^ Vždy zvedneš náladu, si prostě boží Laughing out loud :3

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Pá, 2013-02-22 22:22 | Ninja už: 4244 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

To se stává a hlavně nikdo není dokonalý, ikdyž ty od toho nemáš daleko Eye-wink Laughing out loud
Páni, jak se nic nestalo, stalo se toho hodně! Laughing out loud A popravdě jsem se snažila zjistit co to znamená, ale nechtěla jsem to někam psát, rptože bych se ztrapnila Laughing out loud ano přiznávám, tohle mě vůbec nenapadlo - kam na to ksakru chodíš? Smiling
A chci další, o tom se hádat nebudem, spíš by se hodila lehčí Laughing out loud Laughing out loud teda jestli chceš, abych na to taky přišla Laughing out loud
Celkově - opět bombáá - KATSU!!! Laughing out loud Šupr na další díl Eye-wink

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2013-02-22 23:47 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No, i pokus by mě moc potěšil ^^ Osobně jsem čekala, že se aspoň pár lidí aspoň pokusí a kdyby to nikdo nevyluštil, že prostě aspoň tu snahu bych ocenila... A sice na to Hit přišla, ale stejně byla dlouhou dobu sama, kdo se mi ozval, takže jsem byla rozhodnutá, že pokud se právě někdo pokusí, tak nehledě na správnost ho prostě za to odměním tou (ne)odměnou :DD A říkáš lehčí? Laughing out loud No, jelikož můj mozek je příliš logickej a všechno řeší do hloubky a snaží se vše řešit tou složitou cestou, tak nevím, co si pod pojmem lehký představuješ Laughing out loud Taky jsem si myslela, že tohle bude tak primitivní, že to uhádne každej, kdo se na to podívá Laughing out loud Ale jsem ráda, že ses aspoň pokusila na to přijít, i když ses o své výsledky nepodělila xD Smiling
Každopádně ale mockrát děkuju :3 Za přečtení, koment, za pochvalu ^^ Zvedla si mi náladu Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Pá, 2013-02-22 21:26 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Jsem na tom stejně, už asi tři týdny vydávám díl jedné a dva týdny díl druhé povídky.. Ale pokaždý zapomenu.. Nejlepší bylo, když jsem na to celou neděli myslela, že ho prostě v pondělí musím vydat a hle! Vzpomněla jsem si na to až ve středu. Laughing out loud
No to teda nevykašleš! To ani nezkoušej, už aby tam byla další, i kdybych to luštila enom já! Jasnýý??!! Laughing out loud
Jinak díl se ti opravdu povedl, je fakt, že bych určitě snesla delší verzi, nebudem si lhát, Laughing out loud ale tak, to je jedno, hlavně, že to tady je. Smiling
Moc a moc se těším na další, tak šup, šup.Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Pá, 2013-02-22 23:42 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nehehe Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud No, to já bych furt psala do toho sešitu (s tvrdýma deskama a mraka papírama... mimochodem, už mám popsanou půlku! Laughing out loud), ale pak je bída to přepisovat do wordu Laughing out loudLaughing out loud Ale hlavně teď mám myšlenky zase na jiné povídky a nevím, kdy začnu vydávat ty, páč toho mám nějak hodně Laughing out loud Je to docela ironický, když si vzpomenu na rozhovor s Toki, páč tehdy sme měly za to, že já myšlenkama vážně od první povídky odbíhat nebudu a hle... už mám rozpracovaných 5 sérií :DDD Haha... no, co no Laughing out loudLaughing out loud A s tím vzpomínáním to mám stejný Laughing out loud Vždycky řeknu zítra to napíšu a za dva dny... No dopr! Laughing out loudLaughing out loud
A jinak dobrá... když bude zase něco podobného, tak z toho udělám hádanku Laughing out loudLaughing out loud A mockrát děkuju ^^ Jsem ráda, že se dílek líbil a že ani delší počtení by nevadilo... no, víme přeci, že někdy dlouhé počtení odrazuje, takže mě moc těší, že tebe ne Laughing out loud ^^ :3