manga_preview
Boruto TBV 09

Budúca generácia - 6. Ničenie

Neďaleko dediny Enkyoku, sa nachádzala jedna menšia hora. Nebolo na nej nič nezvyčajné. Lenže v nej sa nachádzala jaskyňa. Bola veľmi hlboká. Najspodnejšie miesto bolo kilometer pod povrchom. Ťažko sa bolo dať sem dostať, takto hlboko.
„Orochimaru!"
„Čo je?"
„Čo to vyvádzaš?"
„Prečo?"
„Ohrozil si našu akciu. Chceš to pokaziť?"
„Nie."
„Tak prečo si privolal tých dvoch? Už pri ich prvom vyvolaní sa ti takmer dostali z ovládania a zabili ťa."
„Ale nestalo sa."
„Ale stať sa môže. Ich sila je neskutočná. Pamätáš si vôbec ešte náš plán?"
„Áno. Z tejto dievčiny získame bunky vhodné pre rinnegan. Ty si ich implantuješ a budeš ho mať. Potom začneme s hlavnou časťou nášho plánu."
„A to je?"
„Nič menšie ako ovládnuť svet."
„Nie."
„Ja viem. Chceš zničiť všetky ninja dediny a zmeniť tak systém. Chceš zničiť ninja systém. Prinajmenšom, aby o kagoch nerozhodovali ninjovia, ale obyčajní ľudia. A aby kage nebol ninja, ale obyčajný človek."
„Na to, že si taký starý, máš dobrú pamäť."
„To nič nie je."

Uplynuli tri dni od ich návratu. Za tú dobu za nič nezmenilo. Naoki a Shinji ležali na nemocničnom lôžku ako mŕtvoly a pozerali stále iba na strop. A špeciálny ANBU tím ešte nenašiel Orochimara. Ani jeho spojenca, o ktorom ale samozrejme nevedeli. Saki a Hiroshi tento čas využili na tréning. Tréning mozgu aj tela. Hiroshi deň návratu odpočíval, ale ďalšie dni iba trénoval jeho raiton. Saki to vzala po svojom. Prvý deň navštívila knižnicu. Začala hľadať všetky možné knihy, dokumenty a všeličo iné, kde sa spomínali Naruto, Sasuke a Orochimaru. Ďalej predpokladala, že ak by sa mali stretnúť znova, možno použije niekoho iného. Napadli ju Hokagovia. Ninjovia z Uchiha a Hyuuga klanu. Ninjovia z Listovej, ktorí boli známi po celom svete vo svojom čase. Celé tri dni trávila nad tým, aby o nich zistila čo najviac a vedela sa na nich pripraviť. Kde nepomôžu svaly, pomôže mozog. Tým sa riadila. Ale viacmenej to bolo trochu zbytočné. Určite sa o ich najväčších tromfoch, tajných technikách a všeličom inom, čo chceli utajiť, nedočíta.

Dnešný deň sa pomaly, ale isto blížil ku koncu. Slnko bolo každou sekundou bližšie ku kopcom a denné svetlo ubúdalo. Azúrové nebo menilo farbu. Objavoval sa mesiac. V kancelárii Hokage to však nevyzeralo na koniec dňa. Seijimu prišiel list. Od samotného Raikageho. Čo bolo veľmi zvláštne, lebo to bolo veľkí nepriatelia. Jeho obsah ho nepotešil.
„To je zlé."
„Čo sa deje, Hokage-sama?"
Hokage nebol v kancelárii sám. Boli tu traja ninjovia. Sarutobi Ikasu, Hyuuga Kazuo a Uchiha Sabure. Všetci majú šestnásť rokov a hodnosťou sú jounini, ktorými sa stali pred štyrmi rokmi. Predchádzajúci Hokage z nich spravil špeciálny tím, ktorý mal na starosti tie najťažšie možné misie. Ich veliteľom bol Senji, súčasný Hokage. Rozmýšľal koho k nim priradí, ale nakoniec sa rozhodol, že ich tím nechá takto. Boli veľmi talentovaní. Preto už v dvanástich hodili na tie najťažšie misie. Ikasu na svoj mladý vek ovláda perfektne tri elementy. Je menšej postavy so špicatými hnedými vlasmi. Nos má ako zemiačik a pravom líci jazvu, ktorú utŕžil od súčasného Tsuchikageho. Ale to ešte v dobe, keď ním nebol. O Kazuovi sa hovorí ako o budúcom najsilnejšom Hyuugovi všetkých dôb. Nikto neovláda klanové techniky ako on. Od Ikasa je skoro o pol hlavy vyšší. Jeho čierne vlasy má až po ramená. Jeho tvár má jemné črty. Spolu s jeho dlhšími vlasmi si ho sem-tam niekto spletie s dievčaťom. Sabure je typický Uchiha. Katon a Sharingan ovláda perfektne. Keď sa k tomu pridá jeho múdrosť, protivník má značné problémy. Vlasy má čierne ako uhlík a krátke. Na pravom spánku má vytetovaný znak svojho klanu a ľavú časť tváre mu pokrývajú tiež tetovania. Ale tie nie je moc vidieť, lebo ich farbu je takmer totožná s farbou jeho pleti. Takže takmer nikto nevie aké sa tam nachádza tetovanie.
„Chcel som vám dať misiu, ktorá by bola trošku dlhšia ako obyčajne a hlavne ďaleko od Listovej. Ale teraz vás budem potrebovať tu. Oblačná bola zničená. Úplne. Obyčajní ľudia sa väčšinou zachránili, ale odniesli to ninjovia. Okrem Raikageho ich je zopár. Menej ako päťdesiat a väčšina je ťažko zranená a nie je isté, či prežijú."
„Takže čo teraz?"
Seiji musel premýšľať a rýchlo. Toto nečakal ani v najmenšom.
„Teraz nič. Zoberte si na starosť všetkých geninov a chuuninov a pripravíte ich na najbližší útok."
„Čože?" Sabure neskrýval svoje rozhorčenie.
„Pripravíte ich na prípadný útok na našu dedinu. Zlepšíte ich bojové schopnosti."
„Ale..."
„Jouninov budem potrebovať. Tí nebudú mať čas. Nevieme kto alebo čo zničilo Oblačnú."

Ďalšieho dňa, skoro ráno, keď ešte len slnko vychádzalo spoza obzoru, Seiji sa už prehraboval papiermi na stole. Hľadal informácie o všetkých ninjoch Listovej. Kde sa nachádzajú, či doma alebo sú na misii. Niečo mu hovorilo, že útok na Oblačnú nebol ojedinelý jav. Zrazu bolo počuť klopanie.
„Vstúpte!"
„Hokage-sama. Správy z Hmlovej!"
Do miestnosti vstúpil starší ninja. Bol zadýchaný. Ponáhľal sa. Podal Seijimu list. Po prečítaní sa Seiji zhrozil.
„Hmlová bola zničená!"

Tohoto dňa nastal aj závratný rozdiel v stave Naokiho a Shinjiho. Psychicky na tom neboli najlepšie, ale aspoň žili. Komunikovali s okolím. S ich telom to ale nebolo najlepšie.
„Ležte! Musíte ešte odpočívať!" kričal na nich Hiroshi, keď ich uvidel ako sa snažia ujsť.
Hiroshi spolu so Saki sa stavili na návštevu. Pozrieť, či sa ich stav nezlepšil.
„Ale..."
„Žiadne ale!"
„Sensei, veď viete, že..."
„Že čo?"
„Náš posledný súboj bol katastrofa."
„Proti nim dvom by nedopadol nikto z našej dediny lepšie."
„Navyše vo vašom stave by ste sotva prešli sto metrov," hovorila Saki.
Shinji a Naoki, nech nechceli to spraviť, tak museli. Lebo po prvom kroku sa takmer zrútili na zem. Tak si radšej ľahli.
„Teraz musím ísť za tvojim otcom, Shinji. Nie, aby si niečo skúšal."

Hiroshi bol v kancelárii Hokageho zhruba o pol hodinu neskôr.
„Čo si chcel, Seiji?"
„Oblačná a Hmlová boli zničené!"
„Čo?"
„Nevieme kým."
„Asi v tom bude Orochimaru."
„Z Oblačnej prežili obyčajní ľudia a približne päťdesiat ninjov. Možno už ich je menej. V Hmlovej zomrelo takmer deväťdesiat percent obyvateľov. Drvivá väčšina sú ninjovia."
„Ďalšia na rade je Listová."
„Ak pôjdu z východe na západ, tak áno. Ale neviem prečo, ale mám tušenie, že mi zostaneme ako zlatý klinec programu. Medzitým boli zničené menšie ninja dediny. Ako napríklad Daždová."
„Čiže zostávajú iba tri skryté dediny?"
„Áno."
„Takže oni majú niečo proti ninjom, keď normálnych ľudí nechávajú tak."
„Asi áno. Ale buď pripravený. Ako sú na tom Shinji s Naokim?"
„Nastal pokrok. Už komunikujú. Ale s pohybom je to bieda."
„To sa dalo čakať.

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nightmare moon
Vložil Nightmare moon, St, 2013-02-20 22:16 | Ninja už: 4369 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Konohamarova chůva

Pardon, blby FF

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, So, 2013-02-09 00:28 | Ninja už: 4635 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hmmm pomalá devastace skrytých vesnic Smiling Vcelku dobrá myšlenka Eye-wink

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele Itarashi-san
Vložil Itarashi-san, Po, 2013-02-04 22:16 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Zajímavé Laughing out loud už se těším na další díl


Itarashi-san podpis