manga_preview
Boruto TBV 09

Já jsem … Epizoda 13: Rodinné shledání

„No co už.“ Posmutněl blonďák, když si vzpomněl na to, jak to posledně schytal od modrovlasé kunoichi.
„Tak kam máme namířeno?“
„Jashinův průsmyk, Itachi.“ Odpověděl Naruto. A oba zmizly ve tmě.
Jak asi dopadne pátrání legendární dvojice. Najdou Temný Stín a Černý Havran Karin?

Já jsem … Epizoda 13: Rodinné shledání

Dvojice ninjů v černých pláštích, se řítila lesem. Běželi do Jashinova průsmyku, kde se nachází jedna z Orochimarových skrýších. A taky jistá osoba. Karin Uzumaki.
„Bude tam i Orochimaru.“ Prolomil ticho Itachi.
„To nevím.“
„A víš, kolik tam bude stráží? Nebo vězňů?“
„Ne.“
„A víš aspoň, kde ji máš hledat.“
„Ne.“
„No jo, to je u tebe typický. Plánovat za pochodu.“
„Hmm. Ale je zajímavý, že jsem nikdy neprohrál.“
„A co ten souboj s Madarou?“
„Co s ním. Vždyť mě neporazil. Byla to remíza.“ Řekl blonďák a nahodil uražený výraz, tomu se Itachi musel zasmát. Zbyt cesty pokračovaly, bez jediného slova. Zhruba po čtyřech hodinách dorazily na místo. Jashinův průsmyk. Všude samé lesy, mýtiny a zpěv ptáků. Dvojice pokračoval dál do průsmyku, po chvíli dorazily k propasti.

„Jak se dostaneme dolů?“
„Jednoduše.“ Odpověděl blonďák a prostě skočil dolů. Itachi ho následoval. Letěli minimálně osm minut volným pádem. Naruto se pomalu začal měnit. Jeho nohy a pravá ruka se změnily na Kyuubiho a narostl mu jeden ocas, kterým chytl Uchihu. Pomalu se pod ním začala objevovat půda. Naruto se vytočil, protože letěl hlavou dolů. Dopadl tvrdě na nohy, tak silně, že země v okruhu deseti metrů kolem něj popraskala. Pomalu položil Itachiho a změnil se do své původní podoby.

„Díky. Jak projdeme tím jeskyněmi?“ Zeptal se Rudý havran a ukázal na vchod.
„Jednoduše. Hej, Kyuubi. Hledej.“ Řekl blonďák a začal se smát.
„Tak to si ještě vyřídíme.“
„Nebuď jako ženská.“
„Já ti ukážu, hledej.“ Ukončil debatu král démonů a vydal se do jeskynní. Bloudily bezmála tři hodiny, než našli cestu ven.
„Jo, tak zkratka?“
„No tak jsem se spletl.“ Dořekl devítiocasý démon a zmizel v klubku plamenů. Blonďák a černovlasý Uchiha se tomu jen zasmály. A před sebou uviděli něco jako vstup. Byly před nimi okované dveře, spoutané řetězy se zámky. Dvojice se přiblížila ke dveřím.
„Cítil jsi to, Itachi?“
„Ano, musel to být nějaký alarm. Ale nic nevidím ani neslyším. Nějaký nápad jak otevřít ty dveře?“
„No, napadá mě jen tvé Amaterasu, Itachi.“ Jenže, jen co to Naruto dořekl, začaly se otevírat dveře. Dvojice shinobi instinktivně odskočila dozadu. Zámky se otevřely a řetězy opadaly. Ze dveří vyběhli dva strážní. Proběhli okolo dvou ninjů z Listové a vůbec si jich nevšímaly. Ze skrýše se začal ozývat strašidelný řev.

„Itachi?“ Uchiha okamžitě pochopil blonďákovu otázku a aktivoval sharingan.
„Sakra. Vypadá to, že jsme žádný alarm nespustily.“
„Jak to myslíš?“
„Právě teď sem míří, asi sto orochimarových pokusných králíků. A zhruba dalších stopadesát se stále pohybuje po skrýši.“
„Sakra. Musíme dovnitř.“ Oznámil blonďák a rozběhl se proti dveřím, ze kterých začaly vybíhat vězni. Nebo spíše pokusní králíci. Mladý Namikaze vytáhl obě katany a aktivoval na nich Raiton a Fuuton. Potom jeho pravou ruku obalila rudá čakra a aktivoval. Itachi ho následoval.
„Rekugan!“ Zakřičel blonďák a zaútočil jako první.
„Raiton: Gian.“ Naruto zasáhl zhruba deset nepřátel. Jen co dodělal toto jutsu, začal další.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu“
„Futon: Mini Renkuudan.“ Třicetimetrová koule zasáhla více než dvacet nepřátel a následující výbuch dalších patnáct odhodil.
„Futon, Raiton: Kamikaze no Yaiba.“ Útok bájných katan zasáhl přímo do středu davu. Přižila ani ne jedna pětina, orochimarových zrůd. Zbytek dodělal blonďák pomocí taijutsu a katan.

Itachi jen nevěřícně sledoval tu spoušť. Před chvíli se na ně řítila stovka nepřátel, teď všichni leželi v kaluži krve. Nikdy neviděl Naruta takhle naštvaného. Věděl, že když se někdo, jen dotkne jeho blízkých, tak se Naruto změní ve vraždící monstrum, kterého se bojí a samotní bijuu.
Blonďák se procházel mezi mrtvými těly a šel směrem k bráně. Před bránou se zastavil.
„Tak jdeš, Itachi?“ Řekl Naruto a otočil se na svého přítele. Nejstarší Uchiha jen na sucho polkl. Blonďákův rekugan se změnil. Už to nebyl ten zářící modrý rekugan s osmicípou hvězdou a shurikenem uvnitř. Teď jeho oči vypadaly jinak. Tvar zůstal stejný. Osmicípá hvězda se shurikenem. Jenže teď měl rekugan fialovou barvu. A bělmo okolo očí zešedlo. A navíc se v bělmu začaly utvářet černé kružnice.
„Ty oči. Jsou ještě nenávistnější než předtím. A navíc se podobají rinnenganu. Co to sakra je?“ Pomyslel si Itachi a vydal se za svým přítelem.
Oba ninjové teď stáli na prahu brány a dívali se kolem a snažili se zaměřit Karin.
„Cítíš to, Naruto?“
„Jo. Ta čakra, je jinačí než těch ostatních. Jdeme.“

„Né. Prosím. Já za to nemůžu.“
„Zabiju tě.Hahahahahahaha. Zabiju tě!!!!!!!!!!“ Řval jeden z vězňů s proklatou pečetí a napřahoval se k poslednímu úderu, zatím co dívka s rudými vlasy se krčila u zdi. Čekal na smrt. Viděla, jak se napřahoval k ráně. Zavřela oči. Uslyšela náraz, jenže nic necítila.
„Že by smrt nebolela?“ Přemýšlela Karin a pomalu otevírala oči. Před sebou uviděla blonďatého muže v černém plášti, jak drží ruku té bestie. Podívala se blíže, jeho ruka byla rudá. Byla to Kyuubiho čakra. Dívka se polekala. Pomalu vstala a začala se třást.

„Nemusíš se bát. My ti neublížíme.“ Karin se otočila, směrem odkud šel hlas. Uviděla muže s havraními vlasy a sharinganem v očích.
„Nejdřív to tu dokončíme.“ Řekl blonďák. Jen co to dořekl, zrůda na něj zaútočila. Jenže pouze promáchla. Naruto se objevil za ním. Karin jen nevěřícně zírala na tu rychlost. Mladý vůdce klanu Namikaze vytáhl katanu, kolem které se začaly objevovat blesky. Jedním seknutím uťal vězňovi hlavu. Uděl pár elegantních pohybů s mečem a zasunul jej zpátky.
„Jdeme. Než se tady objeví další. A ty jdeš s námi.“
„Proč. Jako?“
„Protože jsme pro tebe přišli a mimochodem jsme tě zachránily.“
„Já nikam nejdu. Alespoň ne s nikým koho neznám.“
„Tady to je Uchiha Itachi a já jsem Namikaze Naruto.“
„Aha. Já jsem ….“ Nestihla doříct Karin.
„Karin Uzumaki. Moje sestřenice. A teď jdeme.“ Dokončil blonďák větu za Karin, ta jen nevěřícně zírala. Nechápala, odkud znal její příjmení a že jsou příbuzní.
„Vysvětlím, tito později, teď pojď.“ Zavelel Naruto a rozběhl se směrem ven z vězení. Cestou nikoho nepotkali, takže byly za hodinu venku. Naruto přivolal Kyuubiho. Mladá Uzumaki se polekala. Jenže než stačila cokoliv říct, tak ji už pral blonďák kolem pasu a vyskočil s ní na hlavu lišky. Ten jedním velikým skokem vyskočil ven z propasti a obrovskou rychlostí si to řítil zpět do Konohy.

Poznámky: 

Tak dnes je dílek trochu krátký. No ale, Naruto se setkal s Karin. Což vysvětlilo jednu věc, ale co jeho oči? Laughing out loud Laughing out loud No v příštím díle se nás čeká setkání kágů a Naruta s Mizikage. A spousty dalších. Laughing out loud Laughing out loud

4.80357
Průměr: 4.8 (56 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele zukato
Vložil zukato, Út, 2013-02-12 19:22 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

koukám že si změnil rudého havrana na černého, ale jinak se to dobře čte. pokračuj

Obrázek uživatele Sasuke ...
Vložil Sasuke ..., Pá, 2013-01-04 23:22 | Ninja už: 4262 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Tento díl se mi velmi líbil,taky se mi líbí tvůj styl psaní a zajímá mě kdy vyjde další díl??

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, So, 2013-01-05 00:45 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky. :)A další díly vyjde v pondělí Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2012-12-26 13:10 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

parádní dílek Smiling ,moc sem sito užil Laughing out loud už se těšim na další

Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, Po, 2012-12-24 11:10 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

Narutovi oči sou teda pěkně hustý, neustále mě překvapuje, co ještě Naru dokáže Laughing out loud těším se na další Smiling))

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-12-25 16:53 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Díky. A mimochodem jeho oči ještě nejsou na nejvyšším stupni, ale na to si ještě musíš počkat Laughing out loud Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, St, 2012-12-12 18:04 | Ninja už: 4624 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Super díl a už se těším na další zajímalo by mě co se stalo mezi Narutem a Mizukage Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele adads
Vložil adads, Út, 2012-12-11 20:57 | Ninja už: 4798 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Obě tvoje FF jsou skvělý. Doufám, že je obě dopíšeš.

Obrázek uživatele Hikaru-Teruka
Vložil Hikaru-Teruka, Út, 2012-12-11 18:36 | Ninja už: 4221 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Tý jo, měla jsem co dohánět Laughing out loud Téhle povídky jsem si nikdy nějak nevšimla, takže za poslední hoďku jsem si musela pročíst všechny díly. A co jiného napsat než BOMBA?! Laughing out loud Už se těším na další díl!

L Stamp by Death-Summoner Kill La Kill Stamp 2 by wow1076

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Út, 2012-12-11 16:00 | Ninja už: 4254 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

veľmi pekný diel a zaujímavý Laughing out loud som kvôli nemu odháňala mamu Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele naomi totsuka
Vložil naomi totsuka, Út, 2012-12-11 12:37 | Ninja už: 4181 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Moc pekny,sice kratsi to je pravda, ale tak clovek si potrebuje nekdy oddychnout Laughing out loud
Krom toho potom co clovek precet nakejch 130dilu navratu namikazeho vsechno pride kratky Laughing out loud

Obrázek uživatele MinatoNaruto
Vložil MinatoNaruto, Út, 2012-12-11 21:55 | Ninja už: 4355 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

hodíš sem link na tu povídku nebo mi ho pošli do zpráv

Obrázek uživatele MinatoNaruto
Vložil MinatoNaruto, Út, 2012-12-11 01:02 | Ninja už: 4355 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

no konečně ti to ale trvalo ale vyplatilo se čekat stejně jako tvá druhá ff super Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-12-11 17:40 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Děkuji:)

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.