manga_preview
Boruto TBV 15

Žijem pre vás 4 - Dvaja Uchihovia, jeden deň

Prezrela si lepšie postavu stojaciu na kameni. Uškrnula sa a kývla na pozdrav. Postava spravila to isté.
„Nikdy by ma nenapadlo že objavíš toto miesto aj ty, Sasuke,“ povedala hneď potom ako si sadla na kameň.
„Toto je jediné miesto kde sa dá trénovať, všade inde je veľa ľudí,“ odpovedal jej nato znudene.
„Chcem aby si si jednu vec pamätal ak sa dá, akési pravidlo. Nikdy nezraď svojich spoločníkov a chráň ich aj keď sa pridajú na inú stanu..“ Sasuke sa na chvíľu potom zatváril znepokojene.
„Čo tým myslíš?“ spýtal sa potichu a ona sa usmiala.
„Len to čo vravím..“ šepla, no potom sa zatvárila veselo.

„Keď už si tu tak ťa teda idem niečo naučiť!“ zvolala. Začala s obyčajným zvýšením rýchlosti – len mu rátala čas na nejakej vzdialenosti a nenechala ho ani minútu vydýchnuť. Samozrejme si pritom cvičila aj svoju rýchlosť, aj keď prešla tú trasu asi päť krát zatiaľ čo on raz.

„Stačí,“ povedala k nemu po hodine tréningu a on sa zosunul popri strome. „Trénuj rýchlosť poriadne. Rýchlosť sa ti vždy zíde ak čas hrá proti tebe.“ Pozrela sa potom do neba a povzdychla si.
„Musím si ešte zariadiť pár vecí..“ šepla a zmizla v bielom oblaku pary.

Objavila sa kúsok od toho miesta, v malom lesíku. Odtiaľ sa vybrala smerom od Konohy, viac na juh. Išla dosť dlho, už bola aj mierne unavená. V tom však zastala na malej lúčke.
„No konečne..“ vydýchla si a skryla sa do tieňa pod stromom. Tam len čakala. Čakala a dočkala sa.
Na lúke sa objavila postava zahalená v čisto čiernom plášti. Strelila pohľadom po Lin a tá sa len pousmiala.
„Ti to nejak trvalo. A že to Kakashi tak rád mešká..“ uškrnula sa na neho a on jej úškrn oplatil.
„To vieš, niekto musí aj niečo robiť, kým ty si váľaš šunky,“ pokrčil plecami naoko vážne. Na to ho prepálila vražedným pohľadom.
„Stále sa na to môžem vykašľať, na to nezabúdaj,“ povedala, no od nej to znelo až zábavne, vôbec nie vražedne.
„Vykašľala by si sa na náš sľub Lin? Ozaj?“ pozdvihol obočie.
„Ty vždy všetko prekrútiš..“ povzdychla si mierne, potom k nemu prišla a objala ho. On jej objatie opätoval a zložil si dole kapucu z hlavy.
„Tak.. ako ti to ide so Sasukem?“ spýtal sa jej, keď ju pustil.
„Bieda.. však ten chalan nemá ani dobrú rýchlosť, zato dosť dobrú na Chidori, Kakashi sa asi činil.. ale i tak nechápem prečo ho všetci považujú za génia.. a k tomu všetkému je ešte aj opovážlivý, arogantný a drzý ako jeho brat,“ poslednú poznámku si neodpustila.
„Je to génius preto lebo je to Uchiha a jeho brat nie je ani z časti taký ako on!“ vyhlásil smrteľne vážne a ona si na to len povzdychla.
„Prepáčte, pán Mám červené očká, uctievajte ma!“ zahlásila mu na to zas Lin preafektovane.
„S tebou to nemá cenu..“ povzdychol si. Na to len pokrčila plecami, sadla si pod strom do tieňa a oprela sa oň.
„Nemusíš ani hovoriť čo odo mňa chceš ešte. Poznám celý plán. Naučiť ho to používať a ísť všade tam kam on.. Je tak?“ spýtala sa ho s už vážnym výrazom. Odpoveďou jej bolo prikývnutie. „A potom sa mu do toho nemiešať..“
„Správne. Viem, že je to pre teba-“
„Stop! Opováž sa to dopovedať!“ naštvane ho zahriakla. „Koľko krát ti to mám opakovať? Sľúbila som ti to.. Nemám v pláne to nedodržať..“ šepla potichu. Na to len prišiel k nej a objal ju okolo pliec.
„Ja viem, ja viem..“ ozval sa jeho hlas pri jej uchu.
„Už pôjdem lebo Kakashi bude mať podozrenie,“ povedala k nemu a s mierne sklonenou hlavou odišla.
„Zatiaľ sa maj Lin..“
„Veľa šťastia Itachi,“ povedala smerom k nemu a čo najrýchlejšie trielila do Konohy. „O tomto sa nikto nesmie dozvedieť!“ hučali jej dávno vyrieknuté slová v pamäti.

Poznámky: 

Dĺžka je na dve veci, dátum vydania je na dve veci.. gomenne ^^ Ani by som sa nečudovala, kebyže si to nikto neprečíta Eye-wink

4.875
Průměr: 4.9 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, St, 2014-05-21 17:15 | Ninja už: 3912 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Pekná poviedka, ale vždy sa mi zdá, že každú super situáciu rýchlo odbavíš. Keby tieto 4 časti rozpíšeš máž z toho aj 8-9 častí, ale inak je to dobré Smiling

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, St, 2014-05-21 17:51 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ja viem.. nakoniec - nie som človek na to písať kapitolovky Laughing out loud Po prvé je to na mňa moc dlhé a po druhé sa tam držím osnovy a potom ju neviem dodržať a nakoniec to dopadne tak, že si polku príbehu vymyslím a ani neviem ako to dať dokopy. A vyjde z toho neúplná kapitola Laughing out loud Ale ono ide hlavne o to, že polka týchto vecí tam nemala byť Laughing out loud Príbeh sa má ťahať ešte tuším štyri roky ďalej, takže to malo byť celé pretnuté akýmsi.. proste to tam malo byť preskočené a tak. Osobne mám aj vymyslené pokračovanie a viem aj ako ho napísať, no neviem či o to má niekto ešte vôbec záujem.

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele -Akai-
Vložil -Akai-, St, 2014-05-21 19:27 | Ninja už: 3912 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ja určite, ja by som si rada prečítala pokračovanie a určite aj nejaký iný Smiling))

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, St, 2014-05-21 19:56 | Ninja už: 4919 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

To je dobre.. práve som dopísala ďalší diel.. Laughing out loud

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, Pá, 2012-12-28 18:42 | Ninja už: 4460 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

je to veľmi dobrá poviedka Smiling len tak ďalej Eye-wink

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Čt, 2012-11-29 09:02 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

ALE HLAVNE JE ZE DEJ JE SUPER PUTAVY Laughing out loud TAKZE POKRACUJ UZ ABY TU BOL DALSI DIEL:D SOM ZVEDAVY AKO SA TO VYVINIE!!! A URCITE NEJSOM JEDINY KTO SI TO MYSLI Laughing out loud

Obrázek uživatele karol552
Vložil karol552, Čt, 2012-11-29 09:03 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 221 | Autor je: Prostý občan

SRY