manga_preview
Boruto TBV 09

Romeo a Júlia- Inak povedané, keď je rodina proti, 1. časť

anime_flowers_1280x1024_wallpaper[1].jpg

Tým sedem čakal v Údolí konca na svojho Senseia. Ten však nie a nie prísť. Vedeli, že je u neho meškanie normálne ale vždy dorazí maximálne o dve hodiny neskôr. Naruto nevedel, čo má od zúfalstva z čakania robiť. Sakura sa len pozerala na fontánu a myslela na Sasukeho.
"Láska kde asi si?“ Pýtala sa samej seba. Z myšlienok ju vytrhol iba Narutov krik.
"Ach, ja už to čakanie nevydržím! Sme tu od deviatej od rána a je šesť hodín večer! Pokiaľ nepríde do dvoch minút, vraciam sa späť!“
"Naruto, ukľudni sa! Kakashi sensei má na svoje meškanie určite dôvod!“ Snažila sa ho utíšiť Sakura. Naruto sa pozrel na Saia. Ten len sedel opretý o malý kameň a maľoval veľkolepú a majestátnu prírodu, stojacu pred ním. Naruto na neho okamžite vyletel.
"Ako môžeš byť taký kľudný? To ťa vôbec nezaujíma, že meškáme na misiu?“ Sai si ho ani nevšimol. Naďalej sa sústredil len na svoj obraz stromov, kvetov, vodopádu a na farbu krásneho, zapadajúceho slnka.
"Naruto dosť!“ Chytila ho Sakura keď chcel Saia udrieť.
"Meškáme a to len vďaka...“
"Vďaka komu?“ Za Sakurou a Narutom sa objavil Kakashi.
"Kakashi sensei! Kde ste boli tak dlho?“ Spýtal sa Naruto.
"Cez cestu mi prebehla čierna mačka a tak som sa musel vrátiť späť a obísť to celé päťkrát dookola...“
"Pche! To určite! Shizune mi čiernu mačku veľmi nepripomína!“ Uškrnul sa Naruto. Kakashi sa len mierne zapýril.
"Naruto! To vôbec nie je tvoja vec!“ Povedal trochu zahanbeným, no výrazným hlasom.
"Ale je, pretože meškáme len kôli vám! Aj teraz! Stále ste nám nepovedali aká je vlastne naša misia.“ Napomenul ho Naruto.
"Misia spočíva v tom, ochrániť jednu veľmi dôležitú osobu.“
"A o koho sa jedná?“ Spýtala sa Sakura.
"Ide o princeznú. Krásnu a veľmi dôležitú princeznú, menom Ayumi Tsukimo.“
"Hmm princeznú?“ Zamyslel sa Naruto. Okamžite si predstavil perverzný obraz krásnej, polonahej princeznej, rozdávajúcej bozky na všetky strany. Sakura mu predstavu videla priam v očiach.
"Naruto, ty perverzák!“ Vyskočila a dala mu takú facku, že skončil na druhej strane jazierka...
"Sakura, kľudni svoj temperament!“ Tentokrát ju napomenul Kakashi. "Každopádne, musíme princeznú ochrániť kým sa nevydá. Do tej doby jej hrozí nebezpečenstvo od susedného kráľovstva. O tom viac neskôr! Pripravený?“ Odhodlane zdvihol hlavu a pozrel sebavedomým pohľadom na Sakuru, Saia a zo zeme sa dvíhajúceho Naruta, spamätávajúc sa zo Sakurinho útoku.
"PRIPRAVENÝ" Skríkli všetci naraz.
Otočili sa a zamierili k hučiacemu vodopádu.

Krvavočervené slnko pomaly zapadalo, keď princezná Ayumi myslela len na jedinú vec. Na neho. Nevedela však, čo si myslieť. Nikdy nič také necítila. Nikdy nemyslela len jednu osobu celý deň. Bola to jej prvá myšlienka keď sa zobúdzala, posledná, keď zaspávala. V jej snoch ožívala v jeho náručí a jej srdce sa chvelo už len pri predstave, že by sa dotkol jej rúk, že by ju objal, pobozkal... Môže to byť skutočne láska?

Poznámky: 

Po dlhej odmlke je tu ďalšia moja FF. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Prosím o kladné ale aj záporné komenty. Rada sa poučím do budúcna Smiling

4.88889
Průměr: 4.9 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Leera
Vložil Leera, Út, 2012-12-04 20:46 | Ninja už: 4574 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Začína to sľubne Laughing out loud

Knihy boli moji živí priatelia. Bolo ich málo, ale vyčítala som z nich aj to, čo autori do nich nevložili. M.R.-M.

Nekonečný vesmír. Pripadá ti nekonečný, ale zrazu prídeš na koniec a gorila po tebe začne hádzať sudy. F.J.F.