manga_preview
Boruto TBV 08

„N-Naruto-kun…?“ 01

„Sakura-chan! Jak se vede?“ vykřikl Naruto. Na Sakuru, růžovovlasou dívku, narazil, když mířil na jeho oblíbený rámen.
„Oh, Naruto. Kam míříš?“ zeptala se dívka.
„Na oběd do Ichiraku. Půjdeš se mnou? Jakože na rande?“ usmál se s naději v očích.
„Na to zapomeň. Mám ještě moc práce od Tsunade-sama. To víš, nemůžu se poflakovat jako ty,“ usmála se zákeřně dívka.
„Já se nepoflakuju, ale trénuju!“ řekl dotčeně.
„Aha, jistě. Už opravdu musím. Zatím!“
Naruto se za ní díval, poté se otočil a pokračoval v cestě na oběd.
Avšak nevšiml si, že ho někdo celou dobu pozoroval. Dívka, která ho pozoruje a zároveň obdivuje celý život. Dívka, která si nikdy nevěřila a vždy se vzdávala. Ale on, člověk, jehož cestou ninjy je nikdy se nevzdat, ji naprosto změnil. Díky němu se stala sebevědomější a ambiciózní. Z celého srdce ho miluje, ale ona mu je lhostejná. Chtěla by být do konce života po jeho boku, chtěla by vědět, že on jí taky miluje. Ale to jsou jen plané sny, které se nikdy nestanou skutečností. On má oči už dávno pro jinou.
„Hinato?“ řekl Naruto.
Ponořená v myšlenkách si dívka neuvědomila, že jí zaregistroval. Ale ve chvíli kdy ji oslovil, by se jí krve nedořezal. Snažila se se svou stydlivostí něco udělat, ale nešlo jí to. Vždy když s ní Naruto mluvil, ztuhla a začala se červenat. No, někdy dokonce i omdlela.
„N-Naruto-kun…?“ vykoktala a cítila, že každou chvíli padne.
„Co děláš v tom křoví?“ zeptal se.
Hinata si až teď uvědomila, že ve chvíli kdy spatřila Naruta, se nezmohla na nic jiného, než že se schovala a to přímo do křoví. Ale křovisko, ve kterém se momentálně choulila nebo nijak husté a tak ji vlastně ani nepřekvapovalo, že ji spatřil.
„No… já, víš… o-ono totiž…hm…,“ absolutně nevěděla co mu má na to říct. Bylo to tak trapné.
„Aha… no, to je jedno… nechtěla bys jít se mnou na rámen?“ zeptal se s úsměvem.
Hinata nemohla uvěřit vlastním uším! Naruto jí zve na rámen! To je skoro jako rande! Zčervenala ještě víc, jestli to teda vůbec bylo možné.
„J-Jo… ráda…,“ odpověděla koktavě.
Šli oba cestou k Ichiraku, když v tom je doběhl Sai: „Naruto, máš jít okamžitě k Hokage. Máme misi.“
„Hinato, ten rámen musíme nechat jindy, ano?“ otočil se Naruto na Hinatu.
„J-Jistě… Ať se ti daří na misi.“ Naruto, který se hnal za Saiem jí už ale stejně neslyšel.
Smutně sklopila zrak a rozhodla se jít raději trénovat. Musí být silnější víc a víc, aby se Narutovi vůbec mohla podívat do očí. Přesto jí ale připadalo že je tak bezmocná. Vždyť ani své jediné lásce nedokáže říct srozumitelně a do očí co opravdu cítí.
Ještě nebyla ani v Hyuuga čtvrti když narazila na Nejiho.
„Ah, Neji-niisan,“ řekla potichu.
„Hinata-sama. Jdete za otcem?“
„Ano, chci s ním trénovat.“
„Bohužel, váš otec pomáhá Hokage-sama, dnes nemá čas.“
„Aha… A co ty, Neji-niisan, měl bys čas na můj trénink?“
„Já musím na misi. Snad příště.“
„Jistě… Měj se,“ rozloučila se dívka.
Hinata se tedy rozhodla trénovat o samotě. Šla domů, uvařila si čaj a vyšla na dvůr trénovat své techniky. Připadalo ji, že se vůbec nelepší, ale to jí ještě víc motivovalo k tvrdé práci.
„Nejsi na sebe moc přísná, sestro?“
Hinata se otočila za hlasem a zjistila, že jí pozoruje Hanabi, její mladší sestra. Rozhodla si dát velmi krátkou přestávku na oddych a šla si k ní sednout.
„Proč jsi se vlastně takhle změnila? Trénuješ častěji a vůbec se nešetříš,“ zeptala se Hinaty.
Ta se zamyslela nad odpovědí: „Prostě chci být silnější… nechci aby se na mě pohlíželo jen jako na přítěž. Mým problémem bylo to, že jsem se vždy vzdávala, jako první vždy padla vyčerpáním, neměla žádné odhodlání. Ale snažím se se sebou něco udělat.“
„Asi máš pravdu. Musíš být silná, když jednou budeš vůdce tohoto klanu. Ale pořád nechápu, kvůli čemu přesně tohle děláš. A neříkej, že vůle být silnější je toho důvodem.“
„Hm, máš pravdu. Pohání mě láska k jedné osobě.“
„Je to ten Uzumaki Naruto?“
Hinata zčervenala a znejistila: „J-Jak to víš?!“
„Takže je to pravda? Víš sestro, to že v jeho přítomnosti omdléváš něco znamená. Navíc to všichni říkají.“
Vyplašená dívka se nad tím zamyslela. Jestli si toho všímají všichni okolo, tak proč ne i právě Naruto? Nebo si toho všiml, ale jednoduše ji nemiluje, tak ji raději ignoruje? Tento fakt ji ještě víc rozesmutněl. Raději vstala a pokračovala znovu v tréninku.

Kdyby nebyla donucena jít už domů, pravděpodobně by Hinata trénovala i přes noc. Byla velmi, velmi vyčerpaná a bolel jí každý sval, ale přesto se snažila to nedat na sebe znát. Ani si nedala večeři, neměla by dost energie na to vůbec zvednout hůlky. Raději šla rovnou k sobě do pokoje, kde si lehla a v okamžiku usla.
Ale ani během spánku ji nedaly zlé myšlenky pokoj. Zdála se jí noční můra o tom, že se během velké bitvy obětovala pro Naruta, ale ten, si její smrti ani nevšiml a běžel rychle pomoct Sakuře, která nebyla ani vážně zraněná. Dřív než umřela k ní ještě přistoupil její otec a pronesl: „Jaká přítěž…“ zakroutil hlavou a zahanbeně odešel.
V tom okamžiku se Hinata vzbudila. Tohle bylo opravdu to nejhorší, co se jí mohlo zdát. Zjistila, že může stěží pohnout tělem. Kvůli bolesti svalstva a vzpomínce na ten sen už vůbec nemohla usnout. Probděla celou noc a znovu usla až nad ránem. To se jí už ale naštěstí nic nezdálo, nebo si na to alespoň nepamatovala. Díky bohu.

Poznámky: 

No, takže tohle je moje první FanFikce Smiling Rozhodla jsem se rovnou pro sérii, ale dost pochybuju, že to někdo bude číst. Ale jestli nějakým zázrakem ano, tak chci dodat, že první díl jsem zvykla psát vždy nudnější než ostatní. Jestli mi tedy dáte ještě šanci a budete číst dál, tak budu jenom šťastná.

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuu-chan
Vložil Yuu-chan, Pá, 2014-12-05 22:23 | Ninja už: 3430 dní, Příspěvků: 337 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

To je krásné Smiling ... A smutné Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Martinko
Vložil Martinko, So, 2013-01-12 19:45 | Ninja už: 4460 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

5 Hvezdiček Laughing out loud

Obrázek uživatele Ramen
Vložil Ramen, Čt, 2012-11-22 17:42 | Ninja už: 4208 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

Je to zajímavé Smiling Moc rád si přečtu další díl

Obrázek uživatele hofkanarutochan
Vložil hofkanarutochan, Út, 2012-11-20 10:50 | Ninja už: 4290 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Utírač Udonova nosu

dalasi prosíííííííímmmm

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2012-11-20 10:02 | Ninja už: 4705 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Nebylo to nejhorší Smiling Sice nic extra originálního, ale co se dá dělat...

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele YamaguchiSuki
Vložil YamaguchiSuki, Út, 2012-11-20 15:19 | Ninja už: 4175 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jo, já vím, na takové téma je tu toho spousta, ale tohle je moje první Naruto FanFikce, takže se nechci pouštět do něčeho "velkolepého" (no, ono asi žádná má povídka nebude nic "velkolepého" Laughing out loud)

Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2012-11-19 23:00 | Ninja už: 4723 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Moc krásné Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.



Obrázek uživatele YamaguchiSuki
Vložil YamaguchiSuki, Po, 2012-11-19 22:55 | Ninja už: 4175 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Děkujíí moc! Smiling Vážně mě to potěšilo, další díl už začnu psát a dám ho tu co nejdřív Eye-wink Ještě jednou dík...

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Po, 2012-11-19 22:47 | Ninja už: 4180 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

mě se to taky líbí Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Haubí
Vložil Haubí, Po, 2012-11-19 22:27 | Ninja už: 4228 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

mě se to líbí, pokračuj, prosím Smiling

mmm, tak že bych se dočkal? Laughing out loud