manga_preview
Boruto TBV 07

Tajemná dívka z Konohy 1.díl

Doufám, že se vám bude líbit.
Myšlenky budou napsány kurzívou.

Tak tady je povídka
Sasuke šel s Narutem Konohou a povídali o životě. Náhle okolí zahalila mlha a Sasuke ucítil zvláštní vůni.
Tahle vůně je to, jako když jsem byl malý.
Najednou Sasuke uviděl dívku. Byla o trochu nižší, než je on sám, měla blond vlasy k lopatkám a zakryté levé oko. Její oči byly tak zvláštní. Měly jantarovou barvu, ale působily chladně. Měla černou minisukni, modré tričko přes jedno rameno a odkryté břicho. Zajímavé, že v mlze není nikoho vidět. Ani nevidím Naruta a to je u mě nejblíže. Tak jak to, že ona stojí tak daleko a vidím jí úplně jasně. Jako kdyby zářila. Ale jsem rád, že ji vidím. Je tak krásná. Náhle začala mlha ustupovat, když se Sasuke vzpamatoval ona už tam nestála.
"To byla kočka." Pronesl chytře Naruto.
"Nevíš kdo to je?" Začal se zajímat Sasuke.
"Ne nikdy jsem jí tu neviděl, ale už pojď." Řekl Naruto a rozešel se dál Konohou.

Mezi tím u Hokage
"Dobrý den." Řekla blonďatá dívka se zakrytým okem.
"Á to jsi ty, Kei. Jsem ráda, že tě zas vidím." Řekla Tsunade a objala dívku.
"Tak co budeš chtít svůj vlastní tým? Přece už jseš Jounin. Nebo chceš přiřadit k nějakému týmu?" Začala se Tsunade vyptávat.
"Ne já nechci vlastní tým. Ani k nechci být někam přiřazena."
"Aha." Řekla lehce smutně Tsunade. Za to Kei si značně oddychla.

V Uchiha sídle
"Jsem doma!" Zařval Sasuke Itachimu za zády.
"Fuj jsem se lekl. To tě furt baví! Takhle mě strašit?" Začal se Itachi rozčilovat.
"Počkej! Vypadáš nějak zamyšleně, povídej, co se stalo." Začal Itachi vyzvídat.
"No když jsem šel dneska ráno s Narutem Konohou. Zahalila město mlha a uviděl jsem krásnou dívku. Měla blond vlasy, jantarové oči, které byly chladné. Černou minisukni, modré tričko přes jedno rameno a odhalené břicho." Popsal Sasuke dívku Itachimu.Ale to, že se mi líbí si nechám pro sebe.Pomyslel si Sasuke.
Tak ona se vrátila. Pomyslel si Itachi, když Sasuke odcházel.

U rybníka za Konohou
Na kraji rybníka seděla dívka a za ní stál ninja se šedými vlasy a maskou přez obličej.
"Co tu chceš, Kakashi?" Ptala se Kei.
"Jsem moc rád, že ses vrátila." Objal Kakashi Kei.
"To je samé objímání, ale jen od těch co mě znají, ale lidi okolo mého věku mě vůbec neznají. Protože jsem do svých deseti let vyrůstala v ANBU a pak jsem na sedm let byla mimo vesnici, ale to je jedno já to zvládnu. Vždyť jsem od přírody přátelský typ." Začala se usmívat Kate.

Někde za Konohou
Sasuke šel lesem k nedalekému rybníku. Z dálky viděl Kakshiho a tu dívku. Přidal do kroku, ale náhle dívka zmizela a zůstal tam Kakashi.

V Sasukeho Mysli
Ona je tak nádherná, ale proč ji nikdy nestihnu. Proč mi mizí před nosem. Musím ji říct, co k ní cítím, ale co když mě odmítne. Musím to risknout, ale kde ji najdu. Určitě ji ještě potkám mezi tím se poptám Kakashiho.

V mysli Kei
Byl podobný Itachimu. Že by to byl jeho mladší bratr Sasuke. Proč, když si ho vši, mu radši zmizím. Musím si o něm zjistit víc. Ale mám u něj vůbec šanci vždyť má určitě holku. Ale mohli bychom být aspoň kmoši. Uvidíme, jak se to vyvine.

Zpět u rybníka
"Čau Kakashi."
"Jé, ahoj Sasuke, jak se máš?"
"Hm ujdeto. Kdo byla ta dívka, se kterou sis povídal?"
"Myslíš Kei?"
"Jo odkud ji znáš?"
"Vyrůstala u ANBU. Učil jsem jí tam."
"Aha, a kde bydlí?"
"To ať ti když tak řekne někdy ona."
"Hm, dík."

U ichiraku ramen
"Zdar Naruto. Čau Hinato." Řekl zrovna přicházející Sasuke.
"Zdar Sasuke." Odpověděl Naruto, jako vždy s plnou pusou své oblíbené pochoutky.
"Tak co, už jsi našel tu svojí krasavici?" Začal Naruto vyzvídat.
"No viděl jsem jí u rybníka, ale zase zmizela." Začal zklamaně Sasuke.
"Naruto-kun tak nech Saskeho být. Kdyby ti to chtěl říct sám tak ti to řekne." Vložila se do rozhovoru Hinata.
"Děkuji Hinato. Vím jen, že se jmenuje Kei, nic víc." Řekl smutně Sasuke a odešel.
"A co se mu stalo. Naruto-kun?" Začala se vyptávat Hinata.
"Sasuke viděl krásnou dívku, ale než si s ní stačil promluvit, tak vždy zmizela. Ale doufám, že se to dobře vyvine. " Řekl Naruto a zaplatil.

V Uchiha sídle
"Itachi v lednici nic není! Dojdi na nákup!" Začal Sasuke, který byl myšlenkami úplně jinde.
"Jídlo máš v troubě, tak tady přestaň řvát." Odpověděl Itachi v poněkud veselé náladě.
"Jdu ven tak čau." Řekl Sasuke a oblíkal si bundu.
"Ale počkej. Kam? S kým? V kolik přijdeš?"
"Nikam. S nikým. A až se vrátím tak čau."
Doufám, že jde někam s Kei. Byli by dobrý pár.

4.6
Průměr: 4.6 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, St, 2016-07-06 19:34 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Mise L:
Na to, že skáčeš po Konoze jako blecha z Akamara k Pakkunovi, tak naprosto nulový popis. Ono vážně nestačí napsat popisku. I když uznávám popisky V Sasakeho mysli a V mysli Kei mě dostaly... A Sasuke se zamiloval na první mlžný pohled, hm, co na to Sakura? Laughing out loud

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele Aiko Rin Yumichiki
Vložil Aiko Rin Yumichiki, Po, 2012-11-12 14:49 | Ninja už: 4260 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc mě zajmá co bude dál. A moc parádní. Laughing out loud

V životě je spousta překážek a strachu musíš se jim postavit čelem.
http://aikoandsayuri.blog.cz/
Síla ptáka je ve křídlech, síla člověka je v přátelství!
30.7.2012

Obrázek uživatele ShizukaS
Vložil ShizukaS, Po, 2012-11-12 14:41 | Ninja už: 4278 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

o.o . to vypadá hoodně zajímavě.. doufám že bude co nejrychleji pokráčko .. určitě byl měl\a pokračovat .)

SASUSAKU FOREVER !!! < 3 < 3 < 3

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Po, 2012-11-12 06:50 | Ninja už: 4277 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju za komenty, jsem ráda, že se aspoň trochu líbí. Sakura se tam asi ani nebude vyskytovat.

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Ne, 2012-11-11 23:10 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

Je to skvělý jenom nak nechapu kde se tam vzali Deidara a Sasori ktomu v podnapilém stavu Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Anee-chan
Vložil Anee-chan, Ne, 2012-11-11 21:48 | Ninja už: 4241 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Paráda.Smiling Zatím se to vyvíjí výborně. Budu doufat že necháš Naruta s Hinatou nebude se tam moc vyskytovat Sakura.Smiling Fakt pěkný +5

Miluji, tedy jsem. Samota není.

Obrázek uživatele Isade-chan
Vložil Isade-chan, Ne, 2012-11-11 22:10 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 369 | Autor je: Konohamarova chůva

plně souhlásím s tvým názorem ohledně Naruta a Hinaty a jsem ráda že nejsem jediná co zrovna dvakrát nežere Sakuru Laughing out loud

Život je přilš krátký na to, aby se jen přežíval. Proto by se měl žít naplno.

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Ne, 2012-11-11 21:36 | Ninja už: 4489 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

zaujímavé :)uvidíme čo sa stane ďalej