manga_preview
Boruto TBV 09

Písečná bouře 30

Neuběhlo ani dvacet minut a na domovní dveře někdo zaklepal.
Suki samozřejmě nevyvracela, že Temari něco zapomněla, ale ona by přece prostě vešla. Proto taky dívka přistoupila ke dveřím a s dávkou zvědavosti je otevřela.
„Ahoj.“ pozdravil ji Kankurou trochu váhavě.
„A...ahoj, Temari odešla do Konohy.“ řekla Suki trochu nejistě, zrovna s ním se bavit nechtěla a ani ho tu nečekala.
„Vážně?“ zeptal se překvapeně, ale hned to zase pustil z hlavy a řekl: „Já vlastně chtěl mluvit s tebou, můžu dál?“
Suki nasucho polkla, ale ustoupila stranou a nechala ho vejít.
„Jak už asi víš...“ začal váhavě, když si zul boty. „tak do Kamenné pojedu já.“
„Ano, Temari mi to řekla.“ přiznala Suki váhavě a v duchu doufala, že Kankurou neví, že ji vlastně navedla.
„Takže jsem se s tebou chtěl domluvit na obědě nebo...tak něčem.“ řekl ne moc sebejistě a rychle dodal: „Chtěl bych vědět všechno, co budu potřebovat vědět o Kamenné a tak.“
„Jo jasně.“ řekla Suki se znatelnou úlevou v hlase a dodala: „Můžeme to sfouknout hned jestli chceš.“
„To by bylo fajn, protože zítra bych se asi měl sbalit a další den vyrazit. Gaara sice dostal nějaký čas na rozmyšlenou koho poslat, ale něco mi zabere cesta a tak...prostě nechci ten termín přešvihnout, vypadalo by to blbě.“ řekl nervózně a Suki se nedokázala zbavit dojmu, že taky chce vypadnout z vesnice co nejdřív a pokud možno se už s nikým na tohle téma nebavit.
„Jasně to úplně chápu.“ prohlásila mile a vyrazila do obýváku.
„Díky.“ řekl Kankurou s dávkou upřímnosti, jak za ochotu tak, že se zbytečně nevyptává a posadil se do křesla.
„Dáš si čaj?“ nabídla dívka zdvořile.
„Rád.“ ujistil ji mladík a oběma tak dal chvilku na rozmyšlení.

„Co pro vás můžu udělat?“ zeptal se starší zdvořile, když ve svých dveřích uviděl Kazekageho.
„Rád bych se s vámi domluvil, co budeme projednávat na příštím zasedání rady.“ řekl Gaara stejně zdvořile a zavřel za sebou dveře.
„Příští schůzi už mám připravenou. Zrovna jsem se chystal poslat ostatním členům zprávu, ale abych byl upřímný, rád bych s vámi projednal ještě něco jiného, když už jste mě navštívil.“ prohlásil stařík trochu nejistě. Neměl rád, když nebyl připraven na vše, co může jeho společník říct a tohle byl přesně ten případ.
Starý muž jednoduše netušil, co přesně má jeho Kazakage na srdci a to ho znervózňovalo.
„Dobrá tak začněte. Má záležitost bude jistě trvat déle.“ řekl Gaara a pokusil se působit přívětivě. Snad když mu vyjde vstříc udělá stařík totéž, i když zkušenosti říkaly spíš pravý opak.
„Nesouhlasím s tím, že do Kamenné zamíří Kankurou-san.“ řekl muž zpříma. Hra na trpělivost se tedy pro tentokrát rozhodně zrušila.
Gaara se na chvíli zatvářil zmateně, než opět našel ztracenou půdu pod nohama. Nakonec tohle se nerozhodlo ani před hodinou a tenhle stařec už to věděl.
„Stále mě překvapuje jak dobře jste informován, chtěl jsem to oznámit radě na zítřejším zasedání, ale zdá se, že už nemusím.“
Starší Gaarovu narážku na fakt, že ho starší muž nejspíš sleduje, nijak nekomentoval, jen řekl: „Není možné, aby se ke mně něco takového nedostalo, když vaši hádku s bratrem slyšela snad celá budova.“
„Jistě.“ řekl Gaara s dávkou nespokojenosti, ale musel uznat, že Kankurův projev nespokojenosti byl docela hlasitý.
„Je to něco, co budeme projednávat na zasedání, nebo to chcete probrat jen se mnou?“ pokračoval mladík s dávkou potlačené zlosti. Nesnášel, když se nad ním radní snažil mít navrch.
„Ano je to něco, co by jsme tam probrat měli, ale hlavní téma zůstává ta dívka.“ řekl muž klidně, ale byla tam slyšet i zadostiučinění.
„Obávám se, že na změnu už je pozdě, ale můžete mi i tak prozradit, proč je můj bratr špatná volba, abych nebyl na zasedání rady úplně nepřipraven?“ zeptal se Gaara s jistou dobře ukrytou nelibostí.
„Proto, že je vaším bratrem a členem rady, jednoduše se nabízí, jako skvělé rukojmí...“
„To i Temari.“ přerušil ho Gaara a už nedokázal ukrýt všechen vztek.
„Jenže vaše sestra nezná tolik citlivých informací jako váš bratr.“ řekl muž klidně, čímž ještě umocnil Gaarův vztek.
Mladý Kazekage se na muže podíval shora a tím nejnebezpečnějším pohledem jakého byl schopný. Jeho snaha muže před sebou zastrašit byla zřejmá, ale jeho slova byla přesto překvapivě klidná: „Když pominu, že vám nezáleží na jejich životech, rád bych vám připomněl, že Kankurou by raději zemřel, než by prozradil cokoliv, co by ohrozilo bezpečí naší vesnice.“
Starší na to ovšem už nemohl nic říct, protože Kazekage bez dalších slov odešel.

„Je to všechno, co chceš vědět?“ zeptala se Suki po asi třech hodinách.
„No, vypadá to, že vím snad všechno, abych udělal dobrý dojem, nebo spíš abych neudělal špatný.“ řekl Kankurou zvesela.
Suki se tomu taky zasmála. Aby k sobě byla upřímná, tak si ještě pořád vyčítala, jak nezodpovědně se sem vydala, nezjistila si nic o Písečné, poušti a ani o mladém Kazakagem. Skutečně si ještě pořád vyčítala špatný prví dojem, který udělala.
„Myslím, že jsi určitě dostatečně připravený, nebo alespoň lépe než jsem byla já.“ řekla nakonec s úsměvem.
„No, rád bych se ještě zeptal na cestu do Kamenné, nerad bych se ztratil tak jako...“ řekl, ale nechal větu nedokončenou. Moc pozdě si uvědomil, že by jí to asi neměl připomínat, i když mu to vlastně sama připomněla a do téhle otázky ho navezla tím porovnáním. I když jemu nehrozilo, že zemře v poušti, hory měli jistě vlastní nástrahy.
„Jako já. Je mi to jasné, ale co už. Stalo se.“ řekla až překvapivě klidně, i když si přesto musela vzpomenout na své první nešťastné setkání s vůdcem této vesnice.
Než ovšem stihla pokračovat, přerušil je její nespokojený žaludek.
„A co pokračovat u oběda, je poledne a já mám upřímně hlad.“ navrhl Kankurou a ignoroval tak zvuk, který z její strany slyšel.
Suki mu za to byla vděčná a tak s úsměvem přikývla.

Poznámky: 

Co říct, po tak dlouhé pauze v psaní? Snad jen, že jsem ostuda, ale jak jsem si všimla během pročítání předchozích dílů (Ano byla jsem na tom až tak špatně a nepamatovala jsem si, co všechno se vlastně stalo) není tomu poprvé, co mám pauzu ve vydávání. Na to nejsem zrovna pyšná, ale nebudu vám tu slibovat, že se to už nestane, protože jsem v maturitním ročníku a mého volného času tak stále ubývá.
Na druhou stranu nechci tuhle povídku uspěchat a rychle ukončit, protože si to nezaslouží a vy mí věrní čtenáři, které obdivuju za vaši trpělivost se mnou, také ne.
Tedy žádné sliby a dost proslovů.
Tedy jen doufám, že se vám 30 díl této povídky líbil.

4.863635
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2021-02-09 23:05 | Ninja už: 5721 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: A jé, tak tohle bude mít jistě nemilou dohru. Zas a znovu chudák Gaara se nezavděčí všem a kór té jejich radě. Dědci jedni plesníví. Tak snad to dopadne lépe.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Út, 2012-10-30 12:21 | Ninja už: 4589 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to krásný na tenhle díl se vyplatilo si počkat

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Út, 2012-10-30 16:21 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

To ráda slyším. Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Po, 2012-10-29 20:36 | Ninja už: 4558 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Nejseš ostuda.. Kvůli takovým věcem se nezabíjí.. doufej.. Laughing out loud
No nic, dílek byl krásnej, moc se mi líbil, těším se na další! Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Po, 2012-10-29 21:50 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Doufám Laughing out loud a jsem ráda, že se líbí. (Znamená to, že jsem nezapomněla jak na to. Eye-wink )

Obrázek uživatele Skulltaz
Vložil Skulltaz, Po, 2012-10-29 19:02 | Ninja už: 4615 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Dlouhá doba to skutečně byla, ale mně to nějak nevadí Eye-wink
Hlavně že si s tím nesekla, ne? Laughing out loud

Nikdy neztrácej smysl pro humor, už bys ho taky nemusel najít (Mark Twain)

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Po, 2012-10-29 19:14 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Tak to máš pravdu Laughing out loud

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Ne, 2012-10-28 21:09 | Ninja už: 4351 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

ja sem tu povidku cetla teprv nedavno takze nevim jak dlouho si vynechala ale i tak jsem rada ze je tu dalsi dil
no a taky doufam ze Suki nakonec zkonci s Gaarou

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Po, 2012-10-29 19:15 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

No můj poslední díl je z Po, 2012-07-16 13:07
Laughing out loud nebo je to tam tak aspoň napsané

Obrázek uživatele Skulltaz
Vložil Skulltaz, Po, 2012-10-29 19:24 | Ninja už: 4615 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

A já jsem myslel, že to byl asi jenom měsíc (^_^)

Nikdy neztrácej smysl pro humor, už bys ho taky nemusel najít (Mark Twain)

Obrázek uživatele IceSun685
Vložil IceSun685, Po, 2012-10-29 21:49 | Ninja už: 6023 dní, Příspěvků: 934 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Letí to rychle co? Laughing out loud