manga_preview
Boruto TBV 09

Narutova sestra 71 - Pravda vychádza na povrch. Alebo lož?

Ikonka.jpg

Nana zaspala až nadránom a tak sa ráno cítila dosť zle. Keď sa posadila, bolela ju celá chrbtica. Hodiny na stene ukazovali niečo po desiatej. Zvonku počula nejaké hlasy – pravdepodobne Pein poslal niekoho kopať. Otvorila okno. Šľahol jej rovno do tváre studený vietor. Videla dole tú veľkú dieru, ktorá slúžila ako vchod do tunela. Bola prekvapená, keď videla, kto kope. Zetsu a Hiro. Presne vedela, koľko bije. Musela to urobiť.
Ticho sa prikradla ku jej izbe. Stlačila kľučku, no dvere sa ani nepohli, pretože boli zamknuté.
Tak, a čo teraz, dopekla?!“ pomyslela si zlostne.
Začala premýšľať, kde by mohla mať kľúč. Určite má jeden so sebou, no možno má aj náhradný. Očami nevedomky zablúdila na svoje nohy. Skúsila zdvihnúť rohožku. Náhradný kľúč bol tam.
Odomkla a otvorila dvere. Rýchlo vstúpila dnu, aby ju nevideli.
Jej izba nebola ničím zvláštna. Bolo tam pár kusov nábytku, nejaké papiere na zemi, takže to na niektorých miestach vyzeralo ako Hidanova izba. Ale tá je o dosť horšia, vyzeralo to tam, akoby tam vybuchla bomba.
Presne vedela, čo má hľadať, no nevedela, kde začať. Chcela nájsť akýkoľvek dôkaz o tom, že je nejako spojená s Orochimarom. Čokoľvek! Pein by jej sotva uveril niečo bez dôkazov. Kretén...
Začala otvárať zásuvky a skrinky, no všade boli iba zdrapy papierov a rôzne iné bludy. Prehrabávala sa papiermi, až nakoniec našla niečo, čo vyzeralo ako zväzok listov (písaných, nie tých zo stromu). Neváhala ich otvoriť. Mala pocit, že toto je to, čo bezcieľne hľadala. Bolo ich tam možno desať, nepočítala to presne.
„Hej!“ skríkla Hiro, keď celá od hliny vošla do svojej izby a uvidela tam Nanu.
„Hiro, počkaj!“
Hiro vedela, že Nana už niečo tuší, dokonca aj to, že niečo vie. Avšak bola to len malá časť, no pre ňu dosť nebezpečná. Uvedomovala si, že Nana to bude chcieť povedať a tak vytiahla nôž a pritlačila ju k stene.
„Ty jedna hlúpa hus!“
Nana cítila ostrú čepeľ na krčnej tepne. Ona ju naozaj chcela zabiť!
„Hovorila som ti, aby si mi dala pokoj a aby si sa do ničoho nemiešala! Ale nie, ty musíš všetko vedieť, že?!“ kričala a ani ju nenechala odpovedať. „Teraz to už len tak nenechám, zaplatíš za to vlastným životom!“
Naozaj ju chcela zabiť. A urobila by to, keby nezačula kroky. Nana sa začala vzpierať, keď videla, že Hiro váha. Nôž jej vytrhla a teraz ohrozovala pod krkom ona ju.
„Povedz mi pravdu!“
V tom sa do dverí postavil Pein. A škandál bol na svete.
„Čo to robíte?!“
Vyzeralo to úplne inak, ako to v skutočnosti bolo. Hiro bola taká dobrá herečka, že by mohla vyhrať Oscara.
„Nana, odhoď tú zbraň!“
„Pein, pomôž mi!“ povedala s plačom Hiro.
Keď Nana videla na jej tvári slzy, dobre ju netrafil šľak. Pein prišiel v tú najnevhodnejšiu chvíľu, kedy všetko nasvedčovalo práve proti Nane, nie proti Hiro.
„Ty,“ ukázal na Nanu. „Do mojej pracovne. Toto ti len tak neprejde.“
„Pein, tu je dôkaz!“ prsom namierila na stôl, kde ešte pred pár minútami bol zväzok listov, v ktorom mohli byť odpovede na rôzne nevyriešené veci.
To, čo ju videla, ju šokovalo. Listy zmizli. Neboli na stole, ani na zemi, proste nikde. Musela ich zobrať Hiro, keď sa nepozerala, alebo keď nebola v strehu.
„Padaj!“ zreval Pein.
Nane bilo srdce ako o život. Takého rozzúreného ho ešte nevidela. Začala mať obavy.
„Tak,“ sadol si za stôl vo svojej pracovni tesne po tom, čo zamkol.
Vôbec nevedel, kde má začať. Nanine chovanie ho prekvapovalo čím ďalej, tým viac.
„Povedz mi, čo ťa to zase napadlo?“
„Nie je to tak, ako to vyzerá.“
„Vysvetli mi to.“
„Dobre, poviem ti pravdu, ale nebudeš mi veriť. Hiro nie je tá, za ktorú sa vydáva. Nie je nevinná, ako sa tvári. Ona to všetko len hrá. Mám podozrenie, že má niečo spoločné s Orochimarom.“
Neveril jej ani slovo.
„Viem, že to znie úplne hlúpo, ale-“
„Znie to hlúpo, totálne hlúpo. Viem, že chceš Hiro odtiaľto dostať za každú cenu, pretože sú medzi vami neustále konflikty, ktoré vyvolávaš. Zo začiatku som ti to trpel a myslel som si, že dostaneš aspoň trochu rozumu. Keďže si však ten rozum stále nedostávala, začal som ťa upozorňovať. Neustále si ju napádala a vyhrotilo to dnes.“
„To nie je pravda.“
A vážne to nebola pravda. Pein sa väčšinou nedostavil, keď sa tie dve hádali, no keď ich raz za čas pristihol, ako sa škriepia, obviňoval Nanu. Mala pocit, že sa jej chce zbaviť, pretože jeho negatívne úsudky automaticky smerovali na jej adresu.
„Hiro je geniálna. Všetko si to tak dokonale naplánovala!“
„Už buď ticho. Hiro je nevinná. Prepáč, Nana, ale musím to začať riešiť. Dával som ti neustále šancu, no ty si ju nevyužila. Týmto si z Akatsuki vyčlenená.“
„Čože?! Počkať, to nemôžeš!“
„Ale môžem. Choď si zbaliť svoje veci.“
„A kam mám asi ísť?!“
„To mi je jedno.“
Nanu ani nezaujímal fakt, že ju vyhodil, ešte k tomu keď bola v piatom mesiaci tehotenstva. Zaujímalo ju len to, že to urobil bez dôkazov.
„Choď za Hiro a pošli mi ju sem. Dám jej tvoju izbu, keď sa zbalíš, je priestornejšia.“
Bez slov odišla a tresla dverami. Nevedela, čo bude robiť, čo bude s ňou, s Itachim a so všetkým, čo si vybudovali. Nemienila to však nechať len tak.
Keď poslala Hiro za Peinom, znova vošla do jej izby a začala hľadať tie prekliate listy. Neboli v zásuvkách, ani nikde inde. Potom si všimla na posteli jej zašpinený plášť. Skočila po ňom a naozaj tam listy našla. Musela ich zobrať, keď sa bili. Potom hneď prešla do svojej izby.
V ruke držala listy, no bála sa ich otvoriť. Nemusel to byť dôkaz, no ona dúfala, že je. Sadla si na posteľ a otvorila prvý.

Hiro,
správa, ktorú si mi poslala som si dôkladne prečítal. Máme tri možnosti:
Prvá je, že nebudeme robiť nič. Keď sa ten malý fagan narodí, väčšina pozornosti v sídle bude sústredená na dieťa. To by sa dalo využiť. Avšak nemôžeme riskovať...

List pokračoval ďalej. Po prečítaní vedela, že ona je naozaj na vine toho, že zabili jej dieťa. Neprekvapilo ju to však, ona to už dávno vedela. Toto je prvý dôkaz.
V ďalších listoch jej Orochimaru písal práve o nej. Ako sa jej zbaviť, že ju má sledovať. Keď otvorila šiesty list, začala čítať:

Hiro,
som s tebou naozaj spokojný. Stačí už len málo a dosiahneme to, čo chceme. Nanu si zatiahla do veľkých problémov a zbavila si sa Sasukeho. Nemusela si ho však zohaviť a nechať ho tam len tak, píšu o tom v celej Konohe. Vyvolalo to rozruch. Neohrozila si nás, to je dôležité. Konečne dostaneme aj Itachiho a Nanu, a potom dostaneme pekne po jednom najslabšie články ako sú Konan, Kakuzu, Hidan, neskôr dostaneme Tobiho, Zetsua a Peina. Ak sa nám podarí definitívne zničiť Nanu a Itachiho, zničili sme ich už štyroch. Deidara pekne odpočíva a hnije pod zemou a naivný Sasori je na našej strane. Výborne, Hiro.

Svoj výkrik stlmila tým, že si priložila ruku na ústa. Kŕčovito zavrela oči, z ktorých sa jej valili slzy.

Poznámky: 

Som napísala dlhší diel Laughing out loud Chá, ja, najväčší lenivec na svete Laughing out loud Inak ja som hrozne zvedavá, jak to skončí xD

4.73913
Průměr: 4.7 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, So, 2016-02-27 15:05 | Ninja už: 4316 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Misia V
Pein je vážne vôl, korunovaný vôl. Úplne sa nechal Hiro zblbnúť. Našťastie sa Nane podarilo získať tie listy a má dôkaz. Tak nakoniec to bola Hiro ktorá zabila Sasukeho. Dosť ma prekvapuje že Sasukeho zabili a že si Orochimaru nevzal jeho telo, predsa len veľmi ho chcel.

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, St, 2012-10-03 20:37 | Ninja už: 4350 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

WOW!!!Super díl!!!Rychle pokračování!!Už se moc těším Kakashi YES

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Sarah Nara
Vložil Sarah Nara, Út, 2012-10-02 21:56 | Ninja už: 4739 dní, Příspěvků: 473 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak to som aj ja zvedavá, to ti poviem xD Inak výborný diel Eye-wink Dúfam, že Pein za svoju blbosť zaplatí xD

~FC for mestekova~

Moje FanFiction

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2012-10-02 20:10 | Ninja už: 4576 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Ty si zvědavá jak to skončí? To by sme měli být my ne?? :DD
Jinak díl byl úžasný, těším se na další. Smiling

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..