manga_preview
Boruto TBV 09

Icha Icha (09) - Tajemství netajemství

„Cos to řekla?“ tázal se Jiraiya, zatímco ještě plně nerozdýchal ono oznámení a částečně ještě vykašlával kousky ovoce, které mu předtím uvízlo v krku.
„Ale nic… mluvila sem k Ay-chan,“ odpověděla Toki úplně jako nic a otočila se zpět k dívce, „Tak co? Kdo to je?“ vyzvídala, ignorujíc nechápavý výraz zvrhlého poustevníka.
„Ehm… nikdo! Nejsem zamilovaná,“ odsekla mírně Mitarashi.
„Ale, ale! Zapírání je souhlas,“ vyplázla Tokime jazyk.
Ayano se zarazila. Nelhala. Tedy alespoň si to myslela, jelikož předtím zamilovaná nikdy nebyla. Neznala ten pocit, „Nemyslím si, že jsem zamilovaná. Stačí?“
Tokime pouze povzdychla. Vzdala slovní přemlouvání, aby se něco dozvěděla, takže se obrátila k něčemu úplně jinému…
Ayano si prozatímně oddychla, protože nemusela zmínit jeho jméno. Jiraiya by určitě dal Tokime za pravdu, jelikož už tenkrát si myslel, že ho má ráda víc než jen jako kamaráda, ale teď by to bylo daleko jiné…On netušil, že ho viděla, takže si asi myslí, že na něj jednoduše zapomněla.

„Zamilovaná? Ayano? To jedině do Itachiho,“ dumal v tichosti Jiraiya s vážným a přemýšlivým výrazem, zatímco seděl v tureckém sedě, díval se do země a podpíral si hlavu pravou rukou. Náhle však využil své mimické svaly a doširoka se usmál, „nebo se zamilovala do mě?“ napadlo ho, i když sám věděl, že je to absolutně nemožné, „Ale pokud je to opravdu Itachi, tak proč teď? Už ho neviděla skoro osm let…,“ změnil opět výraz na stejně vážný jako předtím.
Heh, takže takhle to je… opravdu se zamilovala. Nemyslela sem si ale, že by zrovna do někoho jako je on. Tak ale nepopírám, že je to fešák, protože za pohled rozhodně stojí… možná i za víc, ale stejně. Je to přeci on… Ten, kterej je znám v celé Konoze i všude jinde. Určitě neexistuje nikdo, kdo by neznal jeho pravou tvář, tak proč on? Nechápu to, je to strašný, ale asi bych se měla podívat i do Ayiny mysli a ne jen do té Jiraiyovi, která ví prdlačku… přeci jen Ay-chan je tady tou zamilovanou.
„Itachi. Itachi. Itachi. Itachi. Itachi.“
Ehm aha. Hodně srozumitelný… Tohle rozhodně nemá smysl, je v tom až po uši, takže vysvětlení, proč zrovna on, se asi nedočkám. dumala Tokime, zatímco slyšela ve své hlavě myšlenkové proudy těch osob, které vyslechnout chtěla.

Tokime hlasitě povzdychla a sklopila zklamaně hlavu k zemi, dokud Ayano nevykřikla Jiraiyovo jméno. Tehdy totiž naskočila, jak se vylekala, neboť do té doby byl slyšet maximálně tak cvrlikot různých druhů cvrčků.
„Jiraiyo!“ opakovala, dokud k ní poustevník nenatočil hlavou, „Uka mi tu tvou novou knížku!“ rozkázala, aniž by sama věděla, proč ji to zrovna napadlo.
Jiraiya nevědomě podal svázané listy papírů, které považoval za půlku knihy čtvrtého dílu série Icha Icha a vrátil se zpět do své mysli.
Ayano se nenechala vybízet víckrát a převzala štos papírů a začala všechny pročítat. Občas se ve čtení však zastavila a koukala někam úplně jinam, což Tokime označila jako „Itachi tajm“, a poté četla zase dál. Jakmile to dočetla, vzala si z kapsičky, kterou měla připevněnou na opasku zezadu, obyčejnou tužku a něco dopisovala nebo možná opravovala chyby. A když bylo po všem, promluvila opět k Jiraiyovi, „Je to pěkný, ale možná by Junko neměl tak usilovně dokazovat, že je do ni zamilovaný a chce s ní strávit zbytek života. Měl by to spíš jenom tak trochu naznačovat a spíš o tom přemýšlet než to říkat nahlas. Ať se prostě navenek tváří jako největší styl frajer… ať je to prostě větší drama a čtenáři si potom budou říkat ‚ať už jsou konečně spolu!‘. Prostě ať to není tak vokatý…“ řekla svůj názor na prozatímní vytvořená slova známé knižní série. Jiraiya se naštěstí včas uvrhl do reality, a tudíž pečlivě poslouchal každičké její slovo.
„Páni… dobrý nápad. Na tom něco bude,“ odpověděl, „Možná bys mi s tím mohla pomoct,“ navrhl poté, jelikož o takových věcech zrovna nic moc nevěděl, takže dívčí pomoc by mu padla vhod.
Ayano pouze kývla a přisedla si k jeho pravici, neboť nalevo od něj seděla Tokime, která pouze zvláštně koukala a občas přikývla, jelikož ji zřejmě něco zapadalo do něčeho, co věděla jenom ona.
„Co takhle, aby Junko řekl, že na ní počká u studny tím svým chladným hlasem a jakmile by Tyumi přišla, tak by se něco vyvrbilo, že by to skončilo tak, že zakopne a spadne do té studny… Tehdy by ji Junko popadl za ruku, kterou by se Tyumi držela za okraj, aby nespadla na samotné dno, a vytáhl by ji. V tu chvíli by se Tyumi zadívala do jeho ametystových očí a po tom jejich intenzivním kontaktu očí by propadla lásce. Hm?“ začali si povídat o tvorbě a Jiraiya navrhl plán, kdy se vedlejší dívčí postava zamiluje do hlavního hrdiny celé série.
Ayano kývala, až návrh odkývala, a tak se pustili do psaní vhodných slov, které by onu situaci vystihly nejlépe.

***
Úplně jinde však taková pokojná atmosféra nepanovala, ale za to byla stejně tvořivá.
„Určitě to teď projde Orochimaru-sama?“ tázal se Kabuto, když ustaraně pozoroval Orochimara, který se akorát snažil dostat zpod nějakého vozítka.
„Ano! Nesmíme ztratit naději, Kabuto! Musíme věřit!“ řekl, když se konečně vyškrábal na nohy a stanul před klukem s kulatými brýlemi, „Musíme ji sem přilákat… je klíčem ke všemu! Nikdo jiný než-li my se nesmí dozvědět, že je to zrovna ona! Díky tomu znamení ji sem můžu přitáhnout, takže ji musíme způsobit bolesti tak velké, nesnesitelné a neúnavné, že mě vyhledá. Prostě ji musíme dostat do toho transu, aby sama přišla!“ oznamoval černovlasý, „Nezapomínej Kabuto, že Mitarashi Ayano je klíčem ke všemu na světě!“

Poznámky: 

Zdravím... tak je sobota, což je teď nový termín vydávání téhle mé povídky... Pokud díl napsat do příští soboty nestihnu, pak snad vyjde až tu příští Smiling Ale to se snad nebude stávat tak často Laughing out loud Každopádně se to začíná taky konečně rozvíjet, což mě moc těší xD
Řekla sem si, že tahle série bude mít tak 35 kapitol, ale jak si různé informace a situace, které do děje zapojit chci, uspořádávám v hlavě, tak mi to vyjde asi na daleko víc Laughing out loud No uvidíme... každopádně sme pořád ještě na začátku a to už je s Prologem 10. kapitola Shocked Laughing out loud

Teď ale k samotnému dílku... takže za prvé se budu opakovat jako předtím, ale konečně se to někam vyvíjí Laughing out loud Neměla sem v plánu nechat Ayano zamilovat se tak rychle, ale nějak se mi to tam napsalo samo, ale kdoví... třeba není tak úplně zamilovaná, že? Laughing out loud
A jinak tam byla konečně víc i Toki a ukázala nám i její schopnost Sticking out tongue Snad všichni pochopili, že odstavec v zelených uvozovkách byla její hlavička Laughing out loud Kurzívou byly cizí hlasy, které slyšela a zelené slova byly zase její myšlenky Laughing out loud Původně sem totiž měla v plánu do povídky zapojit takhle odstavce v různých barvách, které by byly jako myšlenky určitých osob, ale nějak z toho sešlo, tk sem to využila k Tokime Laughing out loud Snad se milouš nebude zlobit, že sem si vymyslela k její postavě schopnost navíc, ale jinak jí neplánuju změnit (je to spíš náhrada za její KekkeiGenkai, které má v její povídce, ale v mé by teda měla takovéhle, no Laughing out loud)

Jinak doufám, že se to bude alespoň někomu líbit, jako dílek celkově Smiling Předem ovšem děkuju za každý komentář a hvězdičku Smiling

4.826085
Průměr: 4.8 (23 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, Po, 2012-09-17 19:36 | Ninja už: 4418 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Nó..Laughing out loud Tak som sa konečne dostala k novému dielu..Laughing out loud Ako si ti už písala si vážne úžastná spisovateľka..Laughing out loud A nemám ti absolútne čo vytknúť..Laughing out loud Som rada že sa naša postavička zamilovala..Laughing out loud Už bolo na čase..Laughing out loud Ale aj tak to najviac zabil Jiraiya, keď uvažoval že možno do neho.Laughing out loud Diel sa mi veľmi páčil..Laughing out loud Som veľmi zvedavá na ďalší..Laughing out loud A dúfam že jej ten Orochimaru neurobí nič zlé..Smiling Inak mu to vrátim..Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-09-17 21:26 | Ninja už: 4528 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Oro, Oro xDD Noo, toho tam bude ještě hodně, tak si šici počkejte Sticking out tongue Laughing out loud
Mě moc těší, že se vám ta Jiraiyova pasáž líbila, jak tak čtu skoro v každém komentu Smiling xD To mě moc potěšilo hej Laughing out loud Kujůů ti, tak jako vždy, si mě potěšila Smiling

Obrázek uživatele Farah
Vložil Farah, Po, 2012-09-17 16:54 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Pěstitel rýže

Dlho som bola mimo, nešiel mi internet, tak som nemala možnosť čítať ďalej. Ale potešilo ma, že keď som sem znova zavítala, čakali ma tu dve nové kapitoly Sticking out tongue

Som veľmi zvedavá, že čo plánujú Oro s Kabutom. Chúďa, Ayano. Toto si nezaslúžila - aby ju takto trýznili, bastardi! Sad Každopádne, dúfam, že Jiraiya zakročí a nedovolí, aby sa jeho chránenkyni niečo stalo. Smiling

Nová postava - Tokime je tiež sympoška Laughing out loud som zvedavá, akú úlohu ešte bude v príbehu zohrávať. No... a ten Itachi Sticking out tongue Vidím, že Ayano je v tom až po uši (ale povedzme si narovinu - keď ide o Itachiho, kto by nebol? Laughing out loud) Dúfam, že aj ten zakročí, ak sa Oro o niečo pokúsi Laughing out loud

Každopádne, super kapitolka, som zvedavá na ďalšiu Smiling

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-09-17 21:24 | Ninja už: 4528 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No, to s Orem a Kabutem a jejich plány bude ještě zajímavé xDD Už mám dá se říct dvě nové kapošky napsané, takže sem zvědavá, co na to řeknete xDD každopádně sem ráda, že se to líbilo Smiling
A co se týče toho ohledně Itíka... no naprosto souhlasím, kdo by nebyl, že? Laughing out loudLaughing out loud No, prostě komentík moc potěšil, děkuju... Smiling A jen se nech překvapit Sticking out tongue

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Ne, 2012-09-16 18:57 | Ninja už: 5003 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ty jo, já na toho Orochimara úplně zapomněla Laughing out loud No jo, vlastně, on do ní určitě něco dal, nebo tak něco, ale stejně mi vrtá hlavou, co tam blb s tím zeleným v přdchozích dílech... no, věřím, že se to vysvětlí v dalších Laughing out loud
Mimochodem, paráda Kakashi YES


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-09-16 20:32 | Ninja už: 4528 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kujíí Smiling Opět sem velice potěšená Laughing out loud Smiling ...No, vysvětlí se to později, no Laughing out loud ale řeknu ti, že tamto byl prostě jako nějaký jeho přístroj Laughing out loud takže třeba tohle tam nemusí být nutně řečeno, ale stačí si pamatovat, ty jeho slova teďka alá plány xDDD No, už tiše, bo to tu prozradím Laughing out loud Takže tak... Mockrát teda eště jednou děuju Smiling

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Ne, 2012-09-16 15:15 | Ninja už: 4549 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Aye! Další dílek Icha Icha na scéně! Laughing out loud To je paráda, strašně jsem se na něho těšila! Laughing out loud Smiling
Byl samozřejmě jako vždycky úžasný, moc a moc se mi líbil! Laughing out loud A najvíc se mi líbila ta část u Orochimara, ta se mi líbila fest, byla super! Kakashi YES ... Samozřejmě, že i ostatně zbytek byl skvělý, není to tak, že by se mi nelíbil nebo něco, ale prostě, chápeš ne?? :DD (Doufám, že chápeš)
... Jako Jiraiya, aneb BFF a nejlepší strýček v jednom, se nám zase předved. Laughing out loud S tím, že se Ay zamilovala do něho. :DDD Nemohla jsem. :DD
... Dílek byl parádní moc se těším na dalšíí! Laughing out loud A taky se strašně těším na obrázek Zerefka a Sasukeho.. Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-09-16 16:01 | Ninja už: 4528 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Laughing out loudLaughing out loud No jo... Oro je cool no Laughing out loudLaughing out loud Poslední dobou ho mám prostě ráda, tak řikám, že už bych ho tam zase měla na chvilku aspoň zapojit Laughing out loud Tak se stalo Laughing out loud Sem ráda, že se líbilo Smiling Kuju, Hit... od tebe zvlášť potěší Sticking out tongue xD
Jak sem řekla.. Co jiného od Jíji, čekat, že? Laughing out loudLaughing out loud Mno jo... Prostě musím opět poděkovat, to nejde jinak Laughing out loud Smiling Kuju... a teda snad příští nezklame Sticking out tongue ...
A ehm... už je na světě, tak ses dočkala :DD

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Ne, 2012-09-16 14:07 | Ninja už: 4869 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Božíčku, to je parádní díl Laughing out loud na chvilku jsem úpe čučela, jak Ay začla číst Laughing out loud Ale bylo to supeeer Laughing out loud vůbec nevadí, žes to tak udělala, naopak jsem srašně ráda, žes jí něco vymyslela - vyjádřím se ještě ve zprávě Laughing out loud je to vážně úžasný. Jsem strašně moc ráda, že může bejt Tok součástí tvojí povídky, moc to pro mě znamená, ale to ty víš Smiling Ayano je klíč ke všemu na světě, to je tak trochu pravda, ale beru to na tebe Laughing out loud Takže Rí alias Ay je ten klíč xDD
Jíja a jeho = že se zamilovala do něj xD Zabité Laughing out loud
A Toki = V mysli Ayano ten Itachi, Itachi... xD
No všechno bylo úžasný a strašně moc se těším na další díl Smiling Kakashi YES úžasná práce Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Ne, 2012-09-16 14:11 | Ninja už: 4528 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkujuu Toki Smiling Tak pro mě to taky hodně znamená, já sem ráda, že mám povolení ji do povídky zapojit Laughing out loud Mě to baví o ní psát Laughing out loud Smiling
Nj, Ay... ať radši už nemyslí, holka jedna Laughing out loudLaughing out loud ...Tak někdy musela začít číst tu knížku, no ne? Laughing out loud Chtěla sem už předtím v jiných kapčách, ale to byla jaksi v mysli u Itachiho a tak se mi to tam nehodilo, no Laughing out loud tak až teď Laughing out loud
Ohledně toho klíče... Mno... to bude trošku víc zamotanější Laughing out loud A bude to takové dramatické ohledně tohohle, takže je snad na co se těšit Laughing out loudLaughing out loud ..A no jó Jíja.. co od něj čekat jiného, že? Laughing out loudLaughing out loud
Takže ještě jednou nemáš vůbec zač a mockrát děkujůůů Smiling Vždycky nejvíc potěšíš Smiling Kuju Smiling