manga_preview
Boruto TBV 08

Já jsem ... Epizoda 1: Konec je nový začátek

Tak jsem se rozhodl, že taky vydám povídku, je to pokus o sérii. No postavy tam nejsou všechny takové, jako je znáte, ale postupem času se vše dozvíte.(Můžu vám prozradit, že Hinata má povahu jako v Road to Ninja). Děj sice začíná v půli příběhu, ale vše se dozvíte pomocí flashbecků. Zkusím tam nacpat i nějaké páry, no ale uvidím, jak mi to půjde. A trošku ohledu je to jen moje první FF.
Doufám, že se vám to bude líbit a prosím komentáře. Děkuji.

Dnes byl významný den, konaly se srovnávací zkoušky mezi vesnicemi. Tyto zkoušky měli ukázat sílu vesnic a tak se mělo předejít válkám. Všichni přítomní v aréně, v Zemi Čaje se věnovali následující bitvě.
„K dalšímu boji se připraví Uchiha Sasuke ze Skryté Listové a Kaori Dotou ze Skryté Mlžné.“ Řekl rozhodčí.

V tom momentě co to dopověděl, se u něj objevili dva 20ti letí chlapci. Jeden z nich měl černé havraní vlasy, modré tričko a na zádech znak klanu Uchiha. Oproti němu byl skoro dvou metrový muž s bílými vlasy, dvěmi katanami připevněnými na zádech a arogantním úsměvem.

„Jsi můj chlapečku.“ Řekl Kaori a ještě víc se usmál.
„Uvidíme.“ Odvětil mu Sasuke a v očích mu plál Mangekyou Sharingan.
Rozhodčí se na oba účastníky podíval: „Jste připraveni?“ Jako znamení souhlasu oba kývly hlavou.
„Dobrá zápas mezi Uchihou Sasukem a Kaori Dotouem právě začíná“ Zahlásil rozhodčí.

„Tak se ukaž, co v tobě je skrčku!“ Zakřičel Kaori a řítil se na Sasukeho.
„Tyto oči mám díky tobě Daiky a slibuji, že Itachi zaplatí za to, co udělal.“ Řekl si Sasuke pro sebe.
„Mám tě.“ Zakřičel Kaori a udeřil vší silou do Sasukeho. V tom momentě se celá vesnice, kde byla aréna, otřásla a stěna, která byla za Sasukem, se rozletěla na malinkaté kousíčky a celou arénu zahalil dým.

„Neuvěřitelná síla, možná stejně velká jako je moje.“ Řekl překvapený Raikage.
„Ne možná, ale určitě, stejně velká jako je ta vaše, Raikage.“ Odvětila mu Mizukage a usmála se na Raikegeho.
„Tohle nemohl nikdo přežít.“ Řekl Tsuchikage a podíval se na Hokage. „No každopádně mrtvý Uchiha dobrý Uchiha.“ Dodal Tsuchikage a začal se smát.
„No vidím že, čím jste starší, tím hůř vidíte.“ Dodala Tsunade a usmála se.
„Co, to není možné!!!“ Řekl překvapený Raikage a všichni kágové se dívaly do arény, kterou začal opouštět dým. Stáli tam dvě postavy, jedna byla nakloněná s udeřenou pěstí, druhá tam je tak stála a okolí ní byla, fialová ruka.

„Co to je?“ Řekl překvapeně Kaori.
„To je Susanoo a taky tvůj konec.“ Jen co dokončil větu, se objevila druhá ruka, která chytla Kaotiho a začala mu drtit všechny kosti v těle.
„Vzdej se nebo zemřeš!“ Křikl na něho Sasuke.
„Aaahhgggrr vzdá…. vzdávám se.“ Řekl z posledních sil Kaori.
„Vítězem tohoto boje a celého turnaje je Skrytá Listová.“ Zahlásil rozhodčí a v tom se zvedla vlna potlesku.

Po čtvrt hodině

„Gratuluji Sasuke!“ Křikla, Ino Yamanaka a vrhla se Sasukemu kolem krku.
„No toby bylo, konečně jdeme domů.“ Řekl Hatake Kakashi a zaklapl svou knížku.
„Tak dobrá pojďte sem všichni.“ Zavelela Tsunade a přední se shromáždila početná skupina ninjů z listové. Byli zde Hatake Kakashi, Uchiha Sasuke, Haruno Sakura, Ino Yamanaka, Shikamaru Nara, Akimichi Chouji, Kiba Izunuka, Hinata Hyuuga, Shino Aburame, Kurenai Yuuhi, Hyuuga Neji, Rock Lee, Maito Gai, TenTen a taky Jiraya, který právě přišel z hlediště.
„Směr Skrytá Listová.“ Zavelela Tsunade.

Někde v lese

Někde zhruba půl dne cesty od arény, se objevil v lese žlutý záblesk. Byla zde čtveřice ninjů, šlo vidět, že dva mají za sebou boj. Tělo jednoho ninji leželo bez jakých koliv, známek života na zemi. Byl to vcelku mladý muž s krvavě červenými vlasy, jeho oblečení bylo značně roztrhané, ale i tak šlo poznat vzor, který měli i ostatní. Byli černé pláště s rudými mraky.

Nejmladší z nich měl hlavu položenou na mrtvém těle a brečel. Ale nebyl jediný i modro vlasá kunoichi brečela. Měla hlavu položenou na rameni posledního ninji. On jediný vypadal, že smrt přítele ho nějak nevzala, jen mu stekla jedna slza a měl velice smutný výraz ve tváři. Ale i on ve svém nitru brečel smutkem, jenom to nedával znát.

Po pár minutách

„Co teď budeme dělat, Itachi.“ Zeptala se modro vlasá kunoichi.
„Právě teď nad tím přemýšlím, Konan.“ Odpověděl muž s havraními vlasy a vynutil usměv na své tváři, aby podpořil dívku, která seděla vedle něj.

Chvíli se na sebe dívali, a utápěli se ve svých očích, po chvíli oba zrudli a odvrátili své pohledy na stále sklíčeného blonďatého mladíka. Ten se na ně podíval, ve tváři měl obrovský smutek po ztrátě přítele.

„Mám to.“ Řekl po chvíli ticha Itachi a oba ninjové se na něj podívali.
„Chtěl jsem to udělat později, ale to jsem netušil, že se stana tohle. No abych to dokončil, musíme se dostat do Konohy a vše jim říct, když se dozvědí pravdu o mě a o tobě, tak nám možná pomůžou.“ Dořekl a podíval se po svých společnících. Ti na něj, jen kývly hlavou a vstaly.

Blonďák přišel k mrtvému ninjovi, roztáhl svitek, složil zhruba 12 pečetí neuvěřitelnou rychlostí, přiložil svitek na mrtvé tělo.
„Je mi líto Nagato, že jsem ti nedokázal pomoct, je to moje vina, šli po mně.“ Řekl blonďák, poté zakřičel: „Rikudou Nipou!“ Tělo mrtvého ninji začalo mizet. Na svitku se objevilo tělo toho ninji a pod ním nápis Nagato.

„Ne, není to tvoje vina, dělal jsi, co jsi mohl, bojoval proti třem Hokagům a Uchihovi Madarovi. Podařilo se ti Hokagy zapečetit to by nikdo jiný nedokázal. On v tebe věřil, nesmíš se obviňovat, musíš to přejít a bojovat dál, pro něj, pro tvé rodiče…“

„Pro nás.“ Dopověděl Itachi za Konan, která začínala brečet.
Blonďák se na ně podíval: „Děkuji Konan.“

Blonďák přišel ke svým přátelům, ale v půli cesty se zastavil a klekl si na zem. Přiložil prst k zemině a soustředil se.

„Blíží se sem šestnáct ninjů. Hmm. Itachi vypadá to, že tvůj plán uskutečníme ještě dříve. Jsou to ninjové z Konohy a je tam i tvůj bratr.“ Dořekl blonďák a podíval se po svých přátelích.

„Dobrá, já s Konan se jim ukážeme jako první, ty skryj svou čakru a připrav se na útok, ale nikoho nesmíš zranit, natož zabít, to by nám pak vůbec nepomohly.“ Řekl Itachi a podíval se výchovným pohledem po blonďákovi.
Ten se jen usmál a zmizel v záblesku zlatého světla.

Po půl hodině

„Můžeme si dát menší pauzu?“ Zeptala se růžovlasá kunoichi.
„Hele Haruno, si děláš srandu? Jsme sotva vyrazily.“ Odpověděla naštvaně a arogantně Hinata a hodilo po Sakuře zlostný pohled.

„Dobrá, dáme si půl hodinovou přestávku.“ Řekla Tsunade.

„Hmm. Ta řůžovláska je vážně pěkná.“ Řekl si v duchu blonďák a dál sledoval ninji, kteří se zastavili, ale nejvíce se jeho modré oči dívali po růžovlásce.
„Máš vážně dobrý vkus.“ Ozval se tajemný křiklavý hlas, který slyšel jen blonďák.

Když se ninjové po přestávce, chystali znovu na cestu, tak se za nimi ozval známý hlas.

„Dlouho jsme se neviděli bratříčku.

4.857145
Průměr: 4.9 (84 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele E-Fox
Vložil E-Fox, So, 2012-09-22 21:28 | Ninja už: 4288 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Pěstitel rýže

áááá, je to tak napínavý, že hned co tohle dopíšu půjdu na další díl... Hádala bych, že blonďák je určitě naruto. Což by bylo vážně kruté :DDD

Obrázek uživatele Seiji
Vložil Seiji, Út, 2012-09-18 15:50 | Ninja už: 4424 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Pěstitel rýže

Hezké, začíná to celkem dobře. Nedržíš se u všech obvyklých charakterů postav, což je mi sympatické a celkově se to hezky čte. Jsem zvědavá na další díl. Laughing out loud


Laughing out loud Smiling Kakashi YES

Nezáleží na tom, aby ses vyrovnal tomu nebo onomu člověku, ale jde o to aby ses jednou stal samým sebou.


Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-09-18 18:12 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

super díky za komentář a sem rád, že jsi mi napsal o těch chybám určitě si z toho vezmu ponaučení Smiling Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, Pá, 2012-09-14 13:16 | Ninja už: 4618 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Chlape super začátek Eye-wink A docela mě to zaujalo takže se budu těšit na další díl. Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Pá, 2012-09-14 16:03 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

díky Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Nooryu
Vložil Nooryu, St, 2012-09-12 20:29 | Ninja už: 5432 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

Cg..

What Akatsuki Member Are You?

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Út, 2012-09-11 15:51 | Ninja už: 5114 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Zatím dobré tak si to nepokaž.

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-09-11 15:56 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

díky Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-09-11 15:26 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

Chci poděkovat všem, kdo zatím četli moji povídku, jsem rád, že se vám líbí, vůbec jsem nedoufal, že si ji tolik lidí přečte. Budu rád za každý komentář, ať už to bude pochvale nebo kritika a můžete mi i klidně napsat nějaké nápady, budu snažit je zapojit do příběhu.

Ještě jednou díky všem za komentáře. Smiling Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Mardalerie
Vložil Mardalerie, Po, 2012-09-10 22:28 | Ninja už: 4340 dní, Příspěvků: 178 | Autor je: Prostý občan

Krásne Smiling už sa teším na pokračko a páči sa mi že tu je (dúfam aj bude) par NaruSaku Smiling

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-09-11 15:23 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

díky a co se týče narusaku tak čti dál moji povídku a uvidíš Laughing out loud

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Po, 2012-09-10 22:14 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

vypadá to nádherne . už sa neviem dočkať ďalšej nedele . začiatok sa nedá hodnotiť inak nez excelentne . akurát ak by som mohol poprosiť tak keby to bolo o niečo dlhšie. dúfam že budeš vydávať pravidelne aby som vždy v nedeľu dostal svoju dávku drogy v podobe tvojej poviedky .

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Út, 2012-09-11 15:21 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

díky za koment. budu se snažit to vydávat pravidelně už mám napsaných 10 epizod protože mám zatím nápady a čas jenže letos dělám maturitu tak uvidím ale každopádně minimálně příštích 10 týdnů to bude pravidelně Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Seo
Vložil Seo, Po, 2012-09-10 19:35 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 94 | Autor je: Pěstitel rýže

Slušný začiatok Eye-wink Zaujalo ma to Smiling Som zvedavý jak sa to vyvinie Laughing out loud

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-09-10 19:47 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

díky za koment Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Po, 2012-09-10 16:46 | Ninja už: 4708 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Zajímavé. Já osobně sice NaruHina, ale je to jen první díl, takže tě nebudu zbytečně chvílit ani něco očekávat, protože když očekáváš, můžeš být zklamán... A to já nechci Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Po, 2012-09-10 16:49 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

díky no já jsem zase spíš na NaruSaku ale abych řekl pravdu tak mám jasno jen o jednom páru a v tom není nikdo z těch tří

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Po, 2012-09-10 16:25 | Ninja už: 4263 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

pěkný moc se těším na další pokráčko Smiling

Obrázek uživatele Amras Tasartir
Vložil Amras Tasartir, Ne, 2012-09-09 19:11 | Ninja už: 4489 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Pěstitel rýže

Pěkné, určitě napiš pokračování.

Obrázek uživatele misakj94
Vložil misakj94, Ne, 2012-09-09 19:43 | Ninja už: 4257 dní, Příspěvků: 158 | Autor je: Prostý občan

děkuju a o pokračování se nemusíš bát bude bývat každou neděli Smiling

narusaku 4ever
Ať si říká každej kdo chce tak Madara a Itachi to jsou velcí páni Laughing out loud
Kurama nej démon
Itachi, Madara, Naruto, Minato a Kurama. Nej pětka.