manga_preview
Boruto TBV 14

Sharingan a Byakugan a nebo jako Jin a Jang 03

Neji sa za časného raného slnka vydal so svojím ANBU týmom no záchranou misiu, pre Hanabi Hyuugu. Asi po hodine cesty, sa zastavili na malej čistinke uprostred lesa.
"Mám hlad!" Posťažoval si jeden z maskovaných Anbu.
"Měl si se nasnídat!“ Odpovedal mu značne otrávený Neji. Tmavé kruhy pod očami napovedali, že sa v noci vôbec nevyspal. Mohla za to Ten-ten. Predstavte si, že by vám vaša snúbenica oznámila, že je tehotná a vy by ste druhý deň ráno museli na nebezpečnou misiu. Asi by ste sa tiež nevyspali..
Neji si všimol, že na jednom strome je na halúzke kúsok oblečenia. Skočil na strom a hneď spoznal kúsok s Hanabinej bundy.
„Za mnou!“ Povedal Neji a jeho tým ho nasledoval.
"Stůjte!" Prikázal im Neji a jeho jednotka zastala.
"Byakugan!" Zakričal a preskúmaval Akatsuki sídlo. Videl jenom Hidana a Itachiho.
"Že by to byla past? Jsou tam jen dva členové Akatsuki. Nechápu to. Proč jsou v sídle jen dva? Každopádně musím zachránit Hanabi! Ale kde je? Že by ji někam odvedli?" Myslel si Neji.
"Prominte kapitáne, ale ako ste sa rozhodli?" Pýtal sa Nejiho jeden člen jeho týmu.
"Vidím tam jen dva členy Akatski, ale nikde nevidím Hanabi. No i tak se mi chce zaútočit a získat informace." Odpovedal Neji.
"Tak jdeme!" Zakričal a s tímom vyrazil na sídlo Akatsuki.
"Itachi, podáš mi med prosím?" Pípl Hidan skoro neslšně. Dotazovaný otráveně zvedl své pozadí z barové stoličky a vidal se na průzkum do spíže.
"Na! Zadrhni sa!" Povedal Itachi a hodil Hidanovi med, ktorý sa rozbil a Hidanovi ulepil plášť.
"K***a! To je pro tebe tak těžký mi to podat, ty idiote nadrženej?!"
"Čo si povedal? Zopakuj to!" Povedal Itachi a v očiach sa mu objavil Mangekyou Sharingan. Hidan len naprázdno prehltol a už sa ospravedlňoval.
"P-promiň." Precedil cez zuby a otrávene si začal vyzliekať zašpinený plášť. V predsieni bolo počuť vrzgať dvere.
"Pozor!" Zakričal Itachi prevrátil stôl práve včas, pretože okamžite sa otvorili dvere a Shurikeny s kunaii sa zabodli do stola, za ktorým byli skrytí Hidan s Itachim
"K***a, co to sakra je?" Opýtal sa naštvane Hidan.
"K zemi ty idiot!" Prikázal Hidanovi Itachi. Potom zrazu pred Hidanovými očami zmizol a objavil sa za Nejim.
"Hyuuga Neji. Nevieš, že keď ideš na návštevu, tak sa klope?"
"A ty víš, že unášet lidi je zakázané?"
"Neviem, o čom hovoríš."
"Tak ty nevíš? A nebyli ste to náhodou vy, kteří unesli Hanabi?"
"Nespomínam si. Čo ty Hidan?"
"Já taky ne."
"Tak vidíš. Hanabi tu nie je."
"Tak, kde jí schováváte?"
"Už som ti povedal, že tu nie je. Alebo ju snáď niekde vidíš?"
"Ne, tady možná není, ale ta vaše skupinka ubožáků, jí unesla! Tím jsem si jistý!"
Itachimu sa v ruke objavil kunai. Mrknutím oka sa dostal pred Nejiho a špičkou kunaia mu namieril na krk.
"Ta skupinka je Akatsuki. Už by si si to mohol zapamätať. Posledný krát ti opakujem, že Hanabi tu nie je. Buď to pochopíš a odídeš, alebo už nemusíš vôbec chodiť."
"Myslíš si, že mi tím nožíkem naženeš strach?"
"Nie, myslím si že sa bojíš mňa. Ak nie, tak si potom veľmi hlúpy. Asi ešte nevieš, čoho som schopný, keď mi niekto pokazí raňajky."
"Tebe se nebojím, ale mám úkol najít Hanabi! S vámi dvěma idioty, tu jen ztrácím svůj drahocenný čas!" Povedal Neji. Zdvihol pravú ruku a odstrčil ňou Itachiho kunai zo svojho krku preč.
Itachi odskočil tri metre od Nejiho. Urobil pár znamení a zakričal: "Katon: Housenka no Jutsu!"
Na Nejiho sa valila ohnivá guľa. Stihol však zareagovať a odskočil.
"Byakugan!" Zakričal Neji.
Nejiho jednotka sa už chystala na Itachiho, ale cestu im skrížil Hidan, ktorý im svojou kosou odrezal cestu od Itachiho a Nejiho.
"Itachi, jestli dovolíš, tak si rád zahraju i já."
"Kľudne sa hraj. Ja zatiaľ ukážem nášmu hosťovi, ako sa na návšteve chová!" Zakričal Itachi.
Potom vyskočil a hodil na Nejiho spŕšku Shurikenov. Neji sa im však s použitím Keitanu ľahko vyhol. Dokonca ich nasmeroval na Itachiho. Shurikeny zasiahli Itachiho, ale ten sa iba premenil na kŕdeľ vrán a zmizol. Neji sa okamžite pozrel za seba, ale Itachiho nikde nevidel. Zrazu zbadl nad sebou tieň a len tak-tak stihol odskočiť pred Itachiho. Itachi sa znovu premenil na vrany. Nejimu to už liezlo na nervy.
Hidan zatiaľ zabil troch zo šiestich ANBU s Nejiho Týmu. Dvoch ťažko zranil a jeden bol taký vystrašený, že sa do boja zapájal len v nevyhnutnosti.
Itachi skočil pred Nejiho a zakričal: "Suiton: Suigadan!"
Na Nejiho sa valil obrovský prúd vody. Nemal kde uskočiť a tak znovu zvolil len Keitan.
"To se mne tak bojíš, že používaš jenom klony?" Opýtal sa Neji.
"Nebuď smiešny Hyuuga. Ja sa nebojím nikoho. Len ma proste baví sa s tebou hrať.“
"Buď chlap a bojuj se mnou bez klonu." Vyzval ho Neji.
"S radosťou." Povedal Itachi. Vytiahol kunai a vrhol sa na Nejiho, ktorý si vytiahol katanu. Zvuk rinčiacýh zbraní zrazu zaplnil celu miestnosť.
Hidan zatiaľ zabil ďalšieho so svojich protivníkov. Ostal už len jeden z ranených Anbu a jeden, ktorý sa bál do boja zapojiť.
"Sagi!"
Okríkol ranený ANBU druhého.
"Uteč! Choď za Hokagem a povedz mu všetko čo sa tu sta..."
Nestihol dopovedať, lebo Hidan mu cez brucho prepichol ostne so svojej kosy.
"Midari!" Skríkol Sagi, keď videl svojho kamaráta umierať. Chcel utiecť, ale Hidan dostal aj jeho. Teraz ostal už len Neji, Itachi a Hidan.
Hidan sa otočil na Itachiho, ktorý bojoval s Nejim a hodil po Nejim Kosu. Kosa Nejiho skoro zasiahla do hlavy, ale odrazil ju Itachiho kunai.
"Nepleť sa do toho!" Povedal Itachi Hidanovi, ktorý len nahnevane kývol hlavou na znak porozumenia.
Neji vedel, že mu o chvíľu dôjdu sily. Preto odstrčil od seba Itachiho a zakričal: "Juuken!"
Potom sa rozbehol k Itachimu a snažil sa ho trafiť svojimi rukami. Netrafil však ani jeden krát. Itachi sa len pousmial. No vtom mu z úst začala tiecť krv.
"Ideme!" Zakričal na Hidana a obaja zmizli. Neji ostal v Akatsuki sídle úplne sám. Zasunul si Katanu späť do púzdra na chrbte a začal prehľadávať sídlo, aby našiel Hanabi. Prehľadal všetky izby a skoro si vykričal hlas, keď stále na ňu volal. Ale nič nenašiel.

„Odpusť mi, Hinato. Sklamal jsem. Snažil jsem se. Hledal jsem všude, ale Hanabi jsem nenašel. Ale neboj se. Já ji najdu. To ti přísaham!" Povedal Neji, keď prišiel do Konohy do budovy Hokageho, kde bol Naruto s Hinatou.

Poznámky: 

Dúfame, že ste si čítanie aj pesničku užili a že sa vám topáčilo
Budeme radi ak napíšete nejaký koment, lebo zatiaľ k tejto sérii žiaden nie je, anevieme či sa vám táto FFka vôbec páči, alebo či ju niektočíta
Poprosíme preto aspoň Malý koment

5
Průměr: 5 (2 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2012-09-03 20:15 | Ninja už: 6196 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kinatu
Vložil Kinatu, Po, 2020-04-13 08:29 | Ninja už: 4893 dní, Příspěvků: 249 | Autor je: Prostý občan

Smiling

Nejhorší je někoho milovat, jen tak letmo se ho dotýkat a vědět, že nikdy nebude tvůj.
Cesta, která nikam nevede, je blbá.
Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.
Trpělivost růže přináší.