manga_preview
Boruto TBV 15

Hikoro 04

Návrat

Naruto a Bee boli na ceste do oblačnej na základňu. Kusuri sa od nich ale oddelila.
„Čo budeš robiť teraz?" opýtal sa Naruto.
„Pôjdem späť do zeme bijū, " odpovedala Kusuri.
„Ako si tam vlastne dostala, myslel som, že tam nežijú ľudia?"
„Potom ako sa Hikoro rozpadlo, ma našla Yuki a priviedla ma tam. Keďže som tam vyrastala, tak to považujem za svoj domov, aj keď som jediný človek, čo tam žije," odpovedala Kusuri.
„Tak prajem peknú cestu," povedal jej Naruto.
Potom ako sa rozlúčili, pokračovali v ceste. Cestou ešte narazili na pár Zetsu, ktorí si nevšimli, že vojna sa už skončila. Potom dorazili na základňu. Po týždni vyrazili do Listovej.

niekde v zemi ohňa

V jaskyni sa stretli štyria ľudia oblečený v dlhých plášťoch.
„Konečne sme ťa našli," povedal jeden pomerne veselým hlasom.
„Vidím, že ste ju oslobodili," povedal muž, ktorý prišiel ako prvý.
„Počas vojny to bolo ľahké."
„Čo budeme robiť teraz?" opýtal sa tretí.
„To čo som chcel urobiť predtým. Zaútočíme na Listovú!" povedal vodca.
Začali sa chystať a pripravili plán.

V listovej

„Konečne som späť," povedal Naruto keď prešiel cez bránu.
Listová vypadala presne ako predtým s tým rozdielom, že v nej nikto nebol.
„Sakura-chan, nechceš ísť na rande?" opýtal sa Naruto.
„Nie!" odfrkla Sakura ako vždy.
Narutovi ostal na tvári sklamaný výraz a pomyslel si: nič sa nezmenilo. potom sa išiel najesť sám. Keď prišiel pred Ichiraku, uvidel veľkú ceduľu s nápisom:

Do skončenia vojny, ZATVORENÉ

Po chvíli pozerania na ceduľu, išiel domov. Z chladničky vytiahol rámen (iba dva dni po záruke), zjedol ho a išiel spať.

Ráno už bol Ichiraku otvorený.
„To si ty, Naruto? Počul som, že si vo vojne zohral dôležitú úlohu," povedal mu Teuchi.
„No dá sa to tak povedať, ale teraz si prosím jeden rámen," objednal si Naruto.
O pár minút ho dostal čo si objednal. Potom zaplatila keď vyšiel von, stretol Kakashiho.
„Volá nás Tsunade," povedal mu a odišli do budovy Hokage.

Keď tam prišli tak zaklopali a vošli dnu. V miestnosti bol už aj Sai.
„Viem, že sme sa len včera vrátili, ale mám pre vás B-misiu. Vašou úlohou je priniesť túto správu do Oblačnej. Aj po vojne aliancia pokračuje, takže sa musíme hlásiť. Kakashi bude veliteľ. Normálne by s vami išla aj Sakura, ale tá musí byť v nemocnici," oboznámila ich s misiou Tsunade a podala Kakashimu hrubý zvitok.
Povedala im ešte pár podrobností a potom odišli. O hodinu sa stretli pri bráne. Teda stretli sa len dvaja, tretí chýbal. Po ďalšej hodine sa dostavil aj posledný a potom odišli.

Cesta prebehla bez problémov a v oblačnej odovzdali správu. Na odpoveď si museli počkať, takže mali chvíľu voľno. Kakashi si čítal knižku, Sai išiel do knižnice, Naruto sa išiel najesť a potom bol na Beeho koncerte. Keď dostali odpoveď, tak sa vydali späť do Listovej.

Medzitým v Listovej vládol pokoj. Väčšina ľudí odpočívala, ale boli aj takí čo oslavovali koniec vojny alebo plakali nad obeťami. Tento pokoj, ale netrval dlho. Prerušila ho obrovská rana pri hlavnom vchode. K Tsunade prišiel Anbu.
„Hokage-sama, máme hlásený útok na hlavnú bránu. Nepriatelia sú dvaja," povedal jej.
„Nech všetci geninovia odprevadia civilistov do úkrytu. Pošli s nimi aj tým Anbu a jeden tým do nemocnice. Ostatný nech bránia priamo pri hlavnej bráne," rozkázala Tsunade.
Anbu odišiel predať rozkazy ostatným.
„Útočiť na hlavnú bránu. Nepriateľ je buď veľmi silný alebo hlúpy," skonštatovala Tsunade.
„Máte pravdu silný som, ale hlúpy nie, " ozval sa hlas za ňou.
„Tak to ty na nás útočíš. Nijak moc si veríš," povedala mu.
„Zdá sa, že ma podceňujete."
„Každopádne plán si mal dobrý, útokom na hlavnú bránu si odviedol pozornosť aby si sa sem dostal. Ale mňa neporazíš!"
Tsunade sa rozbehla proti nemu, chystala sa ho udrieť päsťou priamo do tváre, ale on to odrazil a Tsunade odletela von oknom.
„Vravel som, že ma podceňujete."

Poznámky: 

Táto časť je viacmenej prechod k ďalšiemu boju. Pôvodne som si myslela, že sériu ukončím minulým dielom, ale začalo ma to baviť. Laughing out loud Môžete si typnúť kto to zaútočil, ale myslím si, že to nie je ťažké uhádnuť.

4.5
Průměr: 4.5 (2 hlasů)

Kategorie: