manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki dvojičky - 7. Návrat dôchodcu

Kakashimu tímu sa nepozdávali udalosti včerajšieho večera. Nevedeli si to racionálne vysvetliť. Hlavne výbuchy v Naokiho ramenách. Zdalo sa im to veľmi čudné. Ešte čudnejšie ako ich rýchly príchod aj odchod. Kebyže Itachi chce, tak by ich porazil. Aspoň to si mysleli Kakashi a Sasuke. Dievčatá skôr rozmýšľali nad tým, čo budú robiť večer. Aspoň počas obdobia, keď nebudú musieť strážiť obchodníka. Celú dedinu už pozreli včera a dnes nemali čo robiť.
„Dnes to vyzerá na nudu," povedala Natsumi.
„To áno," Sakura mohla len súhlasiť.
Kakashi mal inú dilemu. Zostať či prerušiť misiu. Ak zostať, tak prídu alebo neprídu. A čo obchodník? Keď ho zabijú, rozšíri sa to po celom svete a z tohto smeru už nepotečú žiadne peniaze a Konoha zbankrotuje. Rozhodnutie v skutku ťažké.
Aj Sasuke mal jeden problém. A to Itachiho. Chcel sa mu pomstiť za tú osudnú noc. Ale nanešťastie sa k nemu nedostal. Ale to bolo šťastie? Každopádne, aj tak ich čakal ťažký deň.

Kakashi zašiel skontrolovať obchodníka. Včerajší deň musel byť pre neho ťažký. Avšak, v jeho stánku nebol a v hoteli tak isto nebol.
„Kde je?"
Kakashi ho začal hladať po všetkých reštauráciach, baroch, krčmách a všeličom, čo bolo v dedine. Našiel ho hneď v prvej reštaurácii.
„Čo tu robíte?"
„Hľadám vás, Hiroki-san."
„Prečo?"
„Len chcem vedieť, ako sa máte."
„Dobre."
„To som rád."
„Včera...ste boli dobrí. Myslím, že som si dobre vybral."
„Zase nás netreba preceňovať. Nepoznáte schopnosti súpera."
„Stačilo mi, že sa mu kúrilo z ramien, aj keď to bolo divné."
„Myslel som toho druhého."
„A čo s ním?"
„Nič zvláštneho, iba vo svojich trinástich vyvraždil svoj klan."
„Uchiha?"
„Áno."
„Ale utiekol."
„Pretože jeho kolega bol zranený."
„Ale aj tak utiekol."
„Vidím, že nám nerozumiete."
„To máte pravdu, nerozumiem vám, ale tomuto by chápal každý."
„A čo dnes večer?" Kakashi rýchlo zmenil tému.
„Dnes večer? Myslím, že vás nebudem potrebovať."
„Ale..."
„Úlohou bolo len ma sprevádzať na festival. Nie moja ochrana. Takže misiu ste splnili."
Obchodník ukázal na jedného z mužov, ktorí ho sprevádzali. Ten vytiahol s kabáta mešec zlata a hodil ho Kakashimu.
„Tu máte svoju odmenu."
„Ďakujem."
Kakashi ihneď odišiel. Zdalo sa mu to divné, ale s tým nič nenarobil. Okamžite to oznámil svojmu tímu a do piatich minút odišli z dediny.

Do troch dní sa vrátili do Konohy.
„Ja podám hlásenie, vy máte nateraz voľno. Zajtra sa stretneme ráno o ôsmej na cvičisku. Začnete sa pripravovať na chuuninskú skúšku."
Hneď ako to dopovedal, všetci traja zmizli.
Kakashi sa vybral k Minatovi. Ponáhľal sa. Onedlho bol už pri dverách. Zaklopal.
„Ďalej."
Kakashi vstúpil do miestnosti.
„Kakashi. Ako to šlo?"
„Dobre."
„Ale..."
Kakashi porozprával, čo sa stalo. Všetko do detailov.
„Hmm. Zaujímavé."
„To áno. Ale čo tie kryštály? Prečo po nich išli a zrazu ústup?"
„To neviem."
„A čo Hiruzen-sama? Ten o tom nemôže niečo vedieť?"
„Neviem, ale zavolám ho. Aj Jiraiyu. Ten sa na svojich cestách s všeličím stretol."
„Kedy prídu?"
„No...myslím, že Jiraiya je už tu."
Spomínaný zvrhlík sa objavil za oknom.
„Zdá sa, že máte nejaké problémy."
„Zase ste špehovali, sensei?"
„Ooo, to nie. Iba robím výskum."
„To už poznáme," povedal Minato.
„Už chýba iba jeden."
„Óóóó, to sa mýliš, Kakashi," povedal Hiruzen vstupujúc do dverí s jeho povestnou fajkou.
„Tak sme tu všetci. Kakashi..." Minato sa na neho pozrel.
Kakashi im porozprával, čo sa im prihodilo.
„Krýštály..."
„Viete o tom niečo, Hiruzen-sama?"
„Áno, Kakashi. Existuje päť kryštálov, ktoré majú spolu neuveriteľnú moc. Ak by mal ninja tieto kryštály, rinnegan a Juubiho, mal by moc Rikudua Sennina. Aspoň to sa zanechalo tradovaním v našom klane."
„Hiruzen-sensei, správne som pochopil, že hovoríte časť z najstaršej legendy?"
„Áno, Jiraiya."
„Rikudou túto silu použil na porazenie diabla, ktorý terorizoval svet. Kto získa diablovu moc a porazí diabla vo svojom vnútri, tak získa schopnosti anjela. Tieto kryštály chcú použiť na jeho porazenie. Schopnosti anjela sú na vyššej úrovni ako diablove. Spolu s rinneganom a Juubim..."
„Takže o toto im ide?" pýtal sa Kakashi?
„Asi áno."
„Ale prečo jednému z nich vybuchli ramená?"
„Kryštály samo o sebe sú ničím. Potrebuješ amulet, ktorý čerpá ich moc a premieňa ju na chakru. A to ste mu zničili," povedal Hiruzen.
„Čo proti tomu podnikneme?"
„Keďže ste zničili jeden z kryštálov a amulety, tak to padlo. Bez amuletov je im to k ničomu."
„Takže len budeme vyčkávať?"
„Minato."
„Áno. Zatiaľ nám nič nehrozí a nebezpečenstvo je zažehnané, ale stále tu je nebezpečenstvo, že obnovia Juubiho. Preto musíme strážiť moju dcéru a nedovoliť im získať Kyuubiho."
„Pokiaľ bude v dedine, bude to ľahké," hovoril Jiraiya, „Ale keď pôjde von."
„Najbližšie mesiace určite nie. Blíži sa chuuninská skúška."
„Takže to budeme sledovať len zdiaľky?"
„Áno."
Kakashi s Jiraiyom onedlho odišli.
„Takto som si neprestavoval svoj dochôdok."
„Situácia si vás vyžaduje. Za tých štrnásť rokov ste si hádam odpočinuli dosť."
„To áno."
„Kedy ste sa vlastne vrátili?"
„Včera."
„Ako bolo?"
„Dobre. Mať dom na pláži a užívať si, bolo dobré. Ale ako som sa dozvedel, že istá organizácia sa dala do pohybu, ma nenechalo chladným. Navyše, tvoj syn sa stále nenašiel."
„To nie," Minato posmutnel.

O mesiac neskôr
Itachi s Naokim sa blížili ku Konohe. Boli od nej vzdialení asi tri kilometre.
„Za ten mesiac si sa zlepšil. Chuuninská skúška by mala byť pre teba hračka."
„To áno. Veď zajtra uvidíme."

4.9375
Průměr: 4.9 (32 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, So, 2012-07-14 17:07 | Ninja už: 4641 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak po delší odmlce si zveřejnil další díl a já jsem rád že tomu tak je poněvadž sem si mohl alespoň trochu počíst Laughing out loud Jinak to byl si myslím jenom takoví zdržovací díl jelikož se tam toho moc neudálo, ale i tak to bylo super Eye-wink

5/5

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Čt, 2012-07-19 09:57 | Ninja už: 5171 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

Díky, potreboval som spojiť doterajší dej s chuuninskou skúškou, tak preto tento diel

Zoznam mojich FF