manga_preview
Boruto TBV 09

Keď ohnivá vôľa prehovorí - 5. Klany

Naruto sedel na posteli vo svojej izbe a raz sa pozrel na balík, raz na obálku. Nevedel, čo má otvoriť skôr. Nakoniec sa rozhodol pre obálku. Otvoril ju a našiel tam dva listy. Otvoril prvý, kde bolo napísané:
Drahý Naruto,
Ak toto čítaš, ja som už zomrela a Ty si sa dozvedel kto sú Tvoji rodičia. Chcela som byť pri Tebe, sledovať ako vyrastáš, ako sa meníš v muža, chcela som Ťa vychovať akoby som najlepšie vedela, ale nič z toho sa nestalo.
Však musím Ti povedať jednu vec. Vtedy, keď vodopádová vyvraždila môj klan a ja som utiekla, bolo to preto, že chceli získať naše územie. Vodca klanu nám to oznámil mesiac pred tým, ako zaútočili. Vytvorili sme genjutsu, kde sme, ako klan, boli slabí a vodopádová nás potom zničila, ale pravda je, že klan Uzumaki žije a čaká na Teba. Náš klan nebol nikdy vyvraždení. Bol skrytý pod zemou v úkryte, o ktorom nemá vodopádová ani tušenie. Je na Tebe ako sa rozhodneš. Ja som bola dcéra vodcu klanu a nasledovník vodcu. Keďže som zomrela, tento post patrí Tebe. Si budúci vodca klanu Uzumaki.
Je na Tebe ako sa rozhodneš. Je jedno či si z klanu Uzumaki alebo Namikaze. Vytvor si vlastnú budúcnosť a buď v nej šťastný. Je to na Tvojom rozhodnutí. Počúvaj svoje srdce a vždy sa ním riaď.
S láskou Tvoja mama Kushina

Narutovi tiekli slzy po tvári a stále sa pozeral na ten list. Mal strach otvoriť ten druhý. Išiel do kúpeľne a opláchol si tvár. Potom sa vrátil do svojej izby a trasúcou rukou otvoril druhý list, kde bolo napísané:

Milý synu,
Ak teraz čítaš tento list, tak som pravdepodobne zomrel. Ak Ťa ešte neovládla líška, tak Ti sľubujem, že sa o to pokúsi a ak by to bolo na hranici, tak sa stretneme. Ja ale verím, že si dostatočne silný shinobi, aby si tú prekliatu líšku zvládol. Nemám, ale veľa času a musím Ti toho toľko povedať...“

„Len prosím, nech nie som vodca klanu Namikaze. To by som už vážne nezvládol,“ hovoril si Naruto pre seba. Obrátil svoj pohľad zase k listu.
Naruto, asi vieš o nenávidení klanu Namikaze kamennou. Kvôli nim sa môj klan musel vysťahovať z Konohy. Členovia klanu sú roztrúsení po celom svete a ja dúfam, že sa posnažíš ich znovu spojiť v jeden klan. Si totižto jeho budúci vodca.
„Toto mi robíte naschvál?“ pýtal sa Naruto papiera. Nečakal však odpoveď. Vrátil sa k čítaniu listu.
A ako budúcemu vodcovi klanu Ti musím zveriť tajomstvo. Je veľmi dôležité. Na zvitku, kde boli podpísaní Tsuchikage a Hokage je ešte jedna vec. Na tom zvitku je súhlas Hokageho, že v prípade návratu klanu Namikaze bude Konoha napadnutá a zničená kamennou. A však je tam niečo, o čom Tsuchikage nevie. Podpísal aj to, že táto zmluva sa skončí vtedy, keď budúci vodca klanu s monstróznou silou dovŕši dvadsaťjeden rokov. Naruto, ten budúci vodca klanu si Ty. Keď dovŕšiš dvadsaťjeden rokov, zmluva bude neplatná a klan Namikaze sa môže vrátiť do Konohy a kamenná už nikdy nemôže ohroziť môj klan a Konohu. Je to napísanú na tom zvitku. Ten zvitok mal Sandaime. Otvoríš ho pomocou pečatí tigra, hada, opice a diviaka. Vtedy sa zjaví tá tajná časť a Ty budeš mať dôkaz proti Tsuchikagemu. Prosím Ťa, Naruto, obnov klan a staň sa ich vodcom. Tsuchikage Ti nič nespraví. Nemôže. Podpísal zvitok.
Ešte jedna vec. Mám sestru, ktorá žije neďaleko od Konohy. Nájdi ju. Pomôže ti. Verím, že všetko zvládne. Si môj syn a ja som na Teba hrdý.
S pozdravom Yondaime Hokage, Namikaze Minato

Narutovi bolo znovu do plaču. Tento krát zo zúfalstva.
„Ako mám, do pekla, viesť dva klany?“ hovoril si pre seba.
„Na toto všetko sa musím vyspať,“ mrmlal si popod nos. Chcel si ľahnúť, ale potkol sa o balík, ktorý mu dala babička Tsunade. Preglgol a otvoril ho. Skoro mu oči vypadli. Všetko patrilo jeho rodičom. Boli tam zvitky s technikami, dve katany, fotky jeho rodičov a iné veci, ale najviac ho upútal plášť jeho otca. Vytiahol ho a prezrel si ho. Vo vrecku našiel pokrkvaný papier. Drž sa, budúci Hokage, bolo na ňom napísané. Roztriasli sa mu ruky.
„Čo je moc, je moc.“ Hodil otcov plášť cez kreslo a listy dal na stôl. Ľahol si do postele a zavrel oči. Zaspával s pocitom, že všetko bol iba sen.

Poznámky: 

tak a máme tu ďalší diel, je trošku kratší, ale od tohto dielu sa to už rozbieha Laughing out loud takže prajem pekné čítenie a komenty nás potešia, však Mono?

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Pá, 2012-06-01 07:02 | Ninja už: 4519 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

Jedina nevyhoda spoluautorskych poviedok je, ze ked druhy autor chce mat prehlad o komentaroch, musi si danu cast hodit do oblubenych Laughing out loud