manga_preview
Boruto TBV 15

Nový vek Konohy (I.) 050: Cena priateľstva

sennin naruto.png

Boj medzi Narutom a Gaarom pokračuje. Zatiaľ čo jeden je presvedčený toho druhého aj zabiť, ten druhý sa zdráha použiť plnú silu! Ak to takto pôjde ďalej... boj sa skončí veľkou prehrou, ktorá by mohla byť osudnou. Pomôže Kurama, aby sa Naruto spamätal a uvedomil si, čo je skutočná cena priateľstva?

Naruto sa spustil z mraku dolu v okamihu, ako sa piesok pod jeho nohami prepadol. Piesok na oblohe sa spustil dolu tvarovaný do ostrých ihlíc, ktoré by ho dokázali aj v sennin móde zabiť. Gaara sa taktiež spustil za Narutom a okolo neho sa zhusťovalo čoraz viac piesočných mračien tmavej farby.
"Takže nemám inú možnosť." Naruto si siahol do vrecka a vytiahol odtiaľ kunai s bielou rukoväťou, na ktorej boli znaky a čiary. Hodil kunai na Gaaru, ale piesok ho bleskovo schmatol. V tom okamihu Naruto už z oblohy nepadal... Neletel ani voľným pádom pod Gaarom. Ten zaklipkal očami a započul šuchotavý zvuk. Šuchot rýchlo prerástol do škrípania. Strhol sa na ľavú stranu a odskočil od mraku vo chvíli, keď doň narazil Naruto s Oodama rasenganom. Piesočný mrak sa ihneď rozplynul a piesok padal na zem, pričom ho Gaara nemohol chvíľu ovládnuť. No využil túto Narutovu akciu proti nemu. Z tykve vyletel piesok, ktorý obtočil Narutove ruky a Gaara sa k nemu pritiahol. V ruke sa Gaarovi objavil piesočný meč, lepšie povedané čepeľ a zaútočil ňou. Naruto sa strhol na stranu, ale nie dosť rýchlo. Čepeľ prerazila jeho odev a ošúchala mu kožu na ľavom boku. Síce zbraň Naruta takmer nezranila, predsa len sa objavila dosť zakrvavená.
To ale stále nebolo všetko. Čepeľ sa na povel obrátila a zaútočila znovu, avšak Naruto mal obalené v piesku aj nohy, čo mu znemožnilo akýkoľvek pohyb. Čepeľ tentoraz zaútočila priamo na hlavu, ale tú stihol odvrátiť, aj keď zbraň zanechala na ľavom líci stopu. Gaara sa chladne pozrel na priateľa.
"Nemysli si, že keď máš sennin mód, tak si neporaziteľný, Naruto." Gaara lúskol prstami a čepeľ sa rozplynula. Zmenila sa na piesočné lano, ktoré sa zakrútilo okolo Gaarovej ruky a druhý koniec okolo Narutovho krku. V tom okamihu Gaara pritiahol lano k sebe a začal Naruta dusiť. Ten nemohol hýbať ani jedinou končatinou a vzduch ho začal tlačiť v pľúcach. Mal čoraz väčšie nutkanie sa nadýchnuť.
Z oblohy sa spustil hustý piesok ihlíc namierené na každú časť Narutovho tela.

"Je koniec." skonštatoval Gaara a Naruto sa naňho pozrel so slzami v očiach a rozmazaným pohľadom.
Naruto napol svaly na rukách a z posledných síl si ich vytrhol z piesku, ktorý sa ich snažil opäť uväzniť, ale to už okolo Gaarovej hlavy preletel ďalší poznačený kunai. Naruto opäť zmizol ako blesk.
"Snažíš sa napodobniť otca?"
Gaara sa pretočil na chrbát a naskytol sa mu pohľad na niekoľko klonov s Oodama rasenganmi, ktorí naňho padali a mierili masou chakry v rotujúcej guli.
"To nezaberie!" skríkol Gaara a jeden z Narutov čosi hodil k zemi. Piesočné ihlice zasiahli každého Naruta na oblohe, ktorí v okamihoch zmizli. Gaara vyskočil na ďalší piesočný mrak a porozhliadol sa okolo seba. Cítil mierny pokles chakry, ale vedel, že je to len orientačne. Chakry mal stále dosť. No oveľa viac ho trápilo, že jeho útok nesplnil účel. Nech sa pozeral kam chcel, pravého Naruta nevedel nikde nájsť. Bol presvedčený, že ho útok ani nezasiahol. Pozrel sa na oblohu, ktorá bola už takmer celá zatiahnutá piesočnými mračnami.
"Ešte chvíľu." povedal si a naďalej bol v strehu, aj keď už vedel, kde sa jeho kamarát nachádzal. Preto zamieril späť k zemi.

Naruto si sadol na zem a snažil sa popadnúť dych. Vedel, že jeho plán Gaara už prehliadol a je len otázkou zopár sekúnd, než sa k nemu dostane. Vytiahol si piesočnú ihlicu z ľavého predlaktia. Rana zaštípala, no našťastie nebola príliš hlboká.
"Do čerta, Naruto!" zreval naňho Kurama v hlave. Na okamih sa Naruto preniesol do vnútra. Kurama naňho nahnevane pozeral a vrčal. Udrel obrovskou labou o zem. "Dokedy sa chceš zdržať späť?! To snáď ani nepoužiješ rasen shuriken či našu silu?!"
"Nechcem mu ublížiť, Kyuubi. Predsa len... je to môj priateľ."
"Hlúposť!" kontrovala mu líška. "Priateľ sa ťa predsa nesnaží zabiť."
"Ale on sa..."
"Naruto!" Kurama naruta schmatol a snažil sa, aby ho od nervov nerozpučil ako muchu. Zdvihol ho do výšky očí a z plných pľúc naňho zreval.
"Spamätaj sa! Takto sa priateľ nechová! Toto nie je priateľstvo!" Naruto sa nadýchol, no Kurama mu nedal na odpoveď či obhajobu kamaráta priestor. Rozzúrilo ho čo i len pomyslenie, že sa ho Naruto pokúsi chrániť.
"Gaara si vybral cestu, Naruto. Rozhodol sa, že chce pomstu a spravodlivosť. Ty sám si povedal, že ho zastavíš za každú cenu... ale... ale..." Kurama zatvoril oči. Z hlboka sa nadýchol a keď ich následne otvoril, mal popraskané žilky.
"To čo vidím ja dokazuje pravý opak!" Naruto si uvoľnil ruky, ktoré položil na Kuramov prst a sledoval démona sa zatajeným dychom.
"Ty nechávaš Gaaru vyhrať. Je toto tvoj spôsob, ako ho chceš ochrániť od tej cesty? Tým, že so sebou necháš zametať ako handra? Preber sa! Gaara je pevne rozhodnutý nájsť brata a kancelára. Sám si povedal, že ho ochrániš! Takto si ty vážiš vaše priateľstvo, ako to ty nazývaš? Toto je tá cena? Ak to myslíš naozaj vážne... potom si veľký úbožiak a idiot!"
Naruto prižmúril oči a pokúsil sa uvoľniť zo zovretia, ale Kyuubi ho nepustil. Nedovolil Narutovi, aby sa nechal zabiť v boji. Nech sa Naruto vzpieral ako len chcel, démon ho nepustil.
"Povedz mi, Naruto. Ako veľmi si Gaaru vážiš?"
"Veľmi." odpovedal mu, keď už vzdal boj o oslobodenie. Kurama prikývol.
"A čo by si pre jeho záchranu urobil?"
"Všetko."
"Tak mu to dokáž! Dokáž mu, ako veľmi si ho vážiš a zastav ho! Zabráň mu, aby upadol do ešte väčšej temnoty. Ublíž mu, zlom mu kosti ak to bude nutné, ale dokáž mu, že vaše priateľstvo má obrovskú cenu! Ukáž mu skrz súboj, ako veľmi sa mýli a priveď ho na správnu cestu! Ak ho budeš teraz šetriť a poddávať sa, budeš to navždy ľutovať, Naruto." Naruto zatvoril oči a premýšľal. Kurama sa usmial a pustil ho na zem.
"On tvoju silu znesie, Naruto. Bolesť mu bude vykúpením. Neváhaj a nešetri ho. Mňa použiť nemusíš, len sa prosím ťa nepoddávaj. Si dosť silný, aby si ho porazil. Tak mu konečne ukáž, aby v tebe videl toho človeka, ktorého si tak váži!" Kurama k nemu vystrčil päsť, do ktorej Naruto buchol svojou. Okolo očí sa mu objavovali oranžové tiene.
"Ďakujem, Kurama... opäť." démon si odfrkol a odtiahol labu.
"Tak mu ukáž!"

Naruto sa vrátil späť, keď sa Gaara už blížil k zemi. Zdvihol pravú ruku, v ktorej sa mu zhusťovala chakra. Naberala veľkých rozmerov a tvarovala sa do shurikenu.
"Takže to použiješ?" prehovoril Gaara s opatrnosťou.
"Dúfal som, že sa mi ťa podarí presvedčiť bez tohto." Na to si Gaara prekrížil ruky.
"To bol dúfam len vtip."
"Teraz už to tak je." chakra sa dotvarovala do konečnej podoby. Okolo Naruta sa rozfúkal silný vietor a ozýval sa nepríjemný škrípavý zvuk. Preniesol váhu na pravú nohu.
"Fuuton: Rasen Shuriken!" masa chakry sa v poslednom okamihu ešte zväčšila a rasen shuriken vyletel ako raketa. Gaara pred seba vytvoril obrovskú piesočnú stenu, cez ktorú Narutova technika prechádzala ako maslom. Gaara sa zamračil, vysadol na oblak a vyletel vo chvíli, ako rasen shuriken preletel stenou. Naruto sa odrazil od zeme, pričom shuriken navigoval smerom na Gaaru. Ten spozornel, keď to zbadal. Shuriken sa v jednom okamihu zastavil a vyletel na oblohu, na ktorej presekol piesočný oblak a rýchlou rotáciou zaútočil opäť. Rasen shuriken vrazil do Gaari plnou silou. Síce narazil na odpor zhusteného piesku, ale cezeň prešiel bez problémov. Narazil na piesočné brnenie, ktoré sa bleskovo lámalo a odlupovalo. Sila shurikenu tlačila Gaaru späť k zemi a bolo vidieť, ako vzduchom poletujú kvapky krvi. Keď technika aj s Gaarom narazila na zem, nastal obrovský výbuch a žiara. Skaly v údolí sa roztriasli a obrovskou silou sa lámali na márne kúsky, ktoré lietali na všetky strany. Voda z vodopádu i z rieky vyletela do obrovskej výšky, kde pokropila Naruta a zaplavila celé pobrežie ako tsunami.

Naruto počkal, kým sa voda upokojila, čo chvíľu trvalo a čakal, kým vyplaví Gaaru k brehu. Na jeho prekvapenie sa k brehu vyplavila čierna guľa, ktorá sa rozpadla a Gaara sa vytiahol k brehu. Oblečenie mal celé potrhané po celom tele a na všetkých možných miestach mal tržné rany. Niektoré hlbšie, niektoré menej, no z každej vytekala krv. Gaaru naplo a vypľul vodu zmiešanú s krvou, aj keď jej bolo veľmi málo. Na tvári mal najmenej dvanásť tržných raniek, ktoré štípali viac než iné.
"Taká... silná... technika." dostal zo seba a počul, ako pri ňom Naruto pristál.
"Si v poriadku?" opýtal sa Naruto, no Gaara ho ignoroval. Zamrel sa a nohami sa mu rozochveli.
"Už máš dosť." prehovoril Naruto sebaisto, no Gaara sa zasmial.
"To nič nie je. Až toľko... si o sebe... nemysli."
"Ja si nemyslím. Len ti chcem dokázať, akú cenu má naše priateľstvo." Gaara sa naňho kútikom oka pozrel, ale v tú chvíľu mu doňho začala stekať krv z čela, no i tak sa pousmial.
"Cena... priateľstva." zotrel si krv z očí a pozrel na sennin mód Naruta.
"Kam si až ochotný zájsť, Naruto, aby si mi zabránil v mojom pláne?"
"Ja ti nebránim, Gaara. Len hovorím, že Kankurou a kancelár majú čas. Nič nevyriešiš, keď ich budeš loviť. Možno už Suna nie je a titul Kazekageho je len formalitou, no svoj dobrú povahu nezmeníš. Nezabiješ toho dobrosrdečného Gaaru, ktorého majú všetci tak radi. Nestaň sa tou obludou, ako kedysi."
"Obluda..." zašeptal Gaara, no potom už mlčal. Pozeral sa na Naruta prázdnym pohľadom. Telo mu začal opäť obaľovať piesok. Hladina chakry v tele mu začala kolísať a to aj napriek tomu, že využíval z časti aj Shukakuho. Zahrmelo, no obloha bola plná piesočných mračien. Na Gaarovom chrbte sa opäť vytvorila tykev, z ktorej sa uvoľnil piesok a okamžite na Naruta zaútočil. Ten uskočil na druhý breh.

Piesok pomohol Gaarovi vstať a vysadnúť na mrak.
"Ešte stále... ešte mám dosť síl. Aby som ťa porazil!" Gaara zložil pečať tigra a vystrel obe ruky k oblohe.
"SATETSU KAIHOU!!! SATETSU SHIGURE!!!" Z Gaarovho tela sa uvoľnilo obrovské množstvo chakry, až sa piesočné brnenie i okolitý piesok rozpadli. Z oblohy začala padať veľmi temná čierňava piesku, pred ktorým sa nebolo možné kam schovať. Rútil sa na Naruto zo všetkých strán a uhlov. Naruto sledoval dve techniky, ktoré ho mali zabiť, ako sa naňho rútia. Urýchlene premýšľal, čo by mohol spraviť.
Keď uvidel to množstvo vody pred sebou, napadlo ho čosi šialené.
"Za pokus nič nedám." povedal si a vstúpil do pol pása do vody. Sústreďoval čo najväčšieho množstvo chakry.
"Hej, Naruto. Veď vieš, že Suiton neovládaš."
"Viem, Kurama."
"Tak o čo sa to snažíš?"
"Uvidíš. Háááá!" Naruto uvoľnil nahromadenú chakru, ktorá vytláčala vodu do vzduchu. Vynakladal toľko chakry a aj senjusu, že sa voda zrazila s piesok v ohromnej výške. Boli počuť akoby streľby a zdalo sa, že Narutov plán uspel.
No po chvíli sa ozval rachot a voda sa začala vracať späť, zatiaľ čo železný dážď bez akýchkoľvek väčších problémov sa rútil na cieľ.
Naruto sklamane povzdychol, no v tom sa pred ním objavil Gaara, ktorý ho kopol do hrude a zahnal sa dvoma piesočnými mečmi, ktoré Narutovi prenikli z oboch bokov do tela. Naruto sa natiahol po Gaarovi a schmatol ho za potrhaný odev, no v tom mu Gaara vrazil päsťou do tváre a Naruta hodilo do vody.
Gaara sa dostal z vody a v dostatočnej vzdialenosti techniky zrýchlil. Malý prameň piesku k Narutovi hodil poznačený kunai.
"Vedel som, že si mi ho tam dal, keď si sa po mne natiahol, Naruto. Snažil si sa ku mne teleportovať, aby ta nezasiahli techniky. Škoda len, že si to urobil tak predvídavo."
A skutočne sa tak aj stalo. Naruto sa teleportoval len o asi dvadsať metrov od pôvodného miesta, keď v tom ho plnou silou zasiahli Gaarove techniky.

Ten z posledných síl uvoľnil svoj piesok a taktiež ho namieril do bieleho dymu, ktorý sa objavil uprostred rieky v údolí.
Útok techník trval takmer celých päť minút, keď sa konečne skončili a piesočné mračná na oblohe rozpadli.
Gaara si kľakol na obe kolená a pokúšal sa načerpať chakru. Bol taký vyčerpaný, až sa mu triaslo celé telo.
"Minul som takmer celú svoju chakru. A aj z tvojej som dosť ubral, Shukaku."
Gaara s prižmúrenými očami a rozmazaným zrakom pozoroval, ako sa biely dym pomaly vytráca a objavujú tiene.
Gaara sa priplazil o pár krokov vpred a zovrel päste.
"Uf, to bolo tesné." prehovoril Naruto na veľký tieň nad ním. "Vďaka za pomoc, Gamaken-san." Ružovo čierna žaba zvesila svoj komplet zničený štít a hodila ho do vody, kde sa rozpadol na mnoho kúskov. Zahryzol si do pery a na tvári sa mu objavil bolestný výraz.
"Rád som ti... pomohol, Naruto." Gamaken sa zvalil na pravý bok. "Ale obávam sa, že ti viac nebudem vedieť pomôcť."
"To je v poriadku. Ďakujem." Naruto priložil ruku na Gamakenove ústa a odvolal ho späť na horu. Následne sa otočil ku Gaarovi, ktorému z očí iskril šok i hnev.

Sám Naruto bol taktiež zranený. Mal rovnako veľa tržných rán ako aj Gaara a jeho chakra taktiež začala kolísať.
"Gaara, si v poriadku?"
"Či som ja v poriadku?! Či ja?!!!" Gaara sa nasilu postavil na nohy, aj keď proti tomu zaprotestovali. Zakolísal sa, ale udržal.
"Obetoval si žabu, len aby si sa ochránil."
"Nooo..." poškrabal sa po hlave. "Predsa len, Gamaken-san mal dobrý štít a tie tvoje techniky boli veľmi nebezpečné." zatvoril oči a rozosmial sa. "Nebyť jeho, asi by som sa nevedel ani pohnúť." nad touto skutočnosťou sa Naruto rozosmial.
Gaarovým telom prúdil hnev a nenávisť. V ruke nazhromaždil malú časť piesku, ktorá o to rýchlejšie vystrelila.

Naruto pocítil ostrú bolesť na ľavej strane hrudníka. Vytreštil oči a prešiel si rukou po mieste bolesti, kde cítil otvor, z ktorého prúdila krv. Pozrel sa na zakrvavenú ruku.
Gaarov malý prameň piesku ním prešiel ako maslom, ale srdce ostalo nepoškodené. No ani to neznamenalo, že zranenie nebolo vážne. Zovrel rukou zranenie a ponoril sa do vody, ktorá mu prechádzala ranou. Bolesť sa o čosi zväčšila, ale stále bola znesiteľná, avšak ho bolel každý pohyb ľavou rukou. Gaarovi z úst vytiekla slina a hlasno dýchal.
"Ja sa nevzdám, Naruto. Nikdy."
Naruto sa kyslo zatváril a pokúšal sa bolesť zobrať ako súčasť. Akoby nestačilo, že telo mal zranené viac než dosť. Z očí mu vyhŕkli slzy a nechal sa unášať prúdom, ktorý ho viac menej udržiaval neustále v strede a ani ho neunášal.
"Kam až musím zájsť, aby som ťa zastavil..." Naruto privrel oči.
Mysľou sa mu preháňalo množstvo spomienok, ako s Gaarom trávili čas, ako spolu bojovali, keď sa Orochimaru pokúšal zničiť Konohu, ako ho zachraňoval z rúk Akatsuki...
To všetko v jednej osobe, ktorú si nesmierne vážil a obdivoval.
A ktorú nechcel za žiadnych okolností stratiť... alebo ponechať temnote.

Naruto otvoril oči, v ktorých sa rozohnil plameň. Zovrel päste a pohyboval sa nohami, až kým nenarazil na dno. Ponoril sa do vody a pozrel na priateľa, ktorému planul v očiach rovnaký oheň. Okolie okolo Naruta sa rozsyčalo a z vody sa začalo pariť. Okolo Naruta sa začal vlniť vzduch a zhusťovať chakra.
Koniec 50. časti

Poznámky: 

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zisi
Vložil Zisi, So, 2012-06-30 09:40 | Ninja už: 5379 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Prostý občan

Ahoj, ahoj!
Tak, zdraví tě tvůj věrný fanoušek (spíš tvá věrná fanouška, škoda, že to slovo neexistuje Laughing out loud)
Co se děje? Nestalo se nic vážného? Proč nepřibývají další díly?

Jsem napnutá jak kšandy od kalhot... stále čekám Smiling