manga_preview
Boruto TBV 13

ANBU Team 7 - 10 Súboj rinneganov časť 2. Nagato vs Uchiha Madara

Stáli oproti sebe. Dvaja majitelia legendárnych očí. Vlastne, jeden z nich sedel. Nagato bol pripevnený na vozíku a nemohol chodiť.
„Konan, ustúp!"
„Ale..."
Nagato sa začal stavať. Odpojil sa od tyčí, ktoré mal zapichnuté v chrbte. Pri tom pocítil menšiu bolesť. Vystúpil z vozíka. Jeho vyziabnuté telo začalo naberať správne tvary.
Konan ho potichu sledovala. Kútikom jej oka sledovala aj Madaru.
„Čo tu chceš?" pýtal sa Nagato.
„Nič. Len také náhodne stretnutie pri špehovaní Orochimara."
„Myslíš, že ti to verím?"
„Budeš musieť."
Nagato sa zasmial.
„Všetci idú po tom istom a Orochimaru vie asi o tom viac ako ty. Tak preto ho špehuješ. Chceš zistiť, čo vie on."
Madara sa mierne zamračil. Vykročil proti Nagatovi pravou nohou.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu."
Madara poslal na Nagata obrovské plamene. Avšak, Nagato nepohol ani prstom, ani tým najmenším chlpom na svojom tele, a útok zmizol.

Tentoraz bol na ťahu Nagato. Z obidvoch rukávov mu vyšli čierne tyče. Chytil ich pevne do rúk a vyskočil smerom k Madarovi.
Madara aktivoval Susanoo.
„Yasaka no Magatama."
Madara vystrelil na Nagata niekoľko tomoe. Nagato však pokračoval v smere na Madaru.
„Banshou Tenin."
Nagato otočil Madarov útok na neho. Madara sa nestihol vyhnúť a preto mu Nagato zničil Susanoo. Nagato doskočil pred Madaru. Madara vykopol ľavú nohu. Mieril Nagatovi na hlavu.
Nagato mu prepichol čiernou tyčou členok ľavej nohy. Druhou čiernou tyčou mu chcel prepichnúť hruď. V Madarovych očiach svietil večný mangekyou sharingan. Nagatova ruka prudko spomalila. Madara odkopol Nagata preč.
„Tentoraz len spomalil čas."
Nagato sa zviechal zo zeme. Madara si vytiahol tyč zo svojho členka.
„Shinra Tensei."
Obidvaja použil rovnakú techniku. Stretnutie dvoch tlakových vĺn nemalo dobrý dopad na ich okolie a preto zmenilo svoj tvar. Niekoľko stromov bolo vyvrátených a vytvoril sa menší kráter.

Kakashi spolu so svojim tímom sledovali Tobiho a Orochimara. Len tak tam stáli na jednom mieste a rozprávali sa. Aspoň to tak vyzeralo. Z najvyššej hory v okolí bolo počuť niečo ako výbuch a následne aj dym stúpajúci smerom k oblohe.
„Čo sa tam stalo?"
Tobi aj Orochimaru to spozorovali tiež. Ani sa na seba nepozreli a bežali tam.
„Ideme za nimi!" Kakashi vydal rozkaz, ktorý museli všetci poslúchnuť.

„Mokuton: Kajukai Kourin.
Katon: Gouka Messhitsu."

Madara vytvoril les z kvetín a hneď ho aj zapálil. Peľ z kvetín sa dostal do ovzdušia.
„Nesmiem sa toho nadýchať."
Nagato sa zakryl nos svojim plášťom.
„Mokuton: Jukai Koutan."
Pomedzi kvetiny vyrastali ešte aj stromy a blížil sa k Nagatovi. Konáre stromov poprepichali Nagata skrz naskrz.
„Shinra Tensei."
Tlaková vlna zničil všetko naokolo. Dokonca odhodila Madara, ktorý bol asi päťdesiat metrov od Nagata.
„Ako to?"
Pozrel sa na Nagata. Stál tam bez väčšieho zranenia, čo dokonca aj bez väčšieho škrabanca.
„Ako je to možné?"
Madarovi to nebolo jasné?
„Klon? Genjutsu?"
Nenapadlo ho nič.
„Izanagi? Ak to je tak, budem ho musieť aj ja použiť. Tak isto aj Izanami."
Nagato však nepoužil žiadne genjutsu. Bol to len klon. Pravý Nagata sa skrýval pod ním.

Nagato vytvoril v rukách obrovské kladivo.
„Susanoo."
Nagato vyskočil. Prudko švihol kladivom. Útok mieril na Madarove Susanoo.
„Amaterasu."
„Shinra Tensei."
Nagato odrazil Amaterasu. To zasiahlo Madarove Susanoo. Kladivo narazilo na Susanoo. Netrvalo dlho a Susanoo prasklo.
Madara opäť spomalil čas. Mohol tak uhnúť spod kladiva. Kladivo dopadlo na zem. Spravilo tam obrovskú dieru. Nagata ho zrušil.
„Suiton: Suiryuudan."
Madara vyskočil a vyhol sa, aspoň si to myslel. To však na neho už smerovalo niekoľko čiernych tyčí neskutočnou rýchlosťou.
„Shinra Tensei."
Tlaková vlna ich odhodila.
„Pozná techniky rinneganu, ale nevie ich ovládať tak, ako ja. Kebyže je v tom skúsenejší, tak použije Banshou Tenin a tie tyče pošle na mňa."
„Katon: Gouka Mekkyaku."

Nagato pohltil útok.
„Katon: Karyuudan."
„Suiton: Suiryuudan."
Strely Nagatovho vodné draka mali prevahu.
„Yasaka no Magatama."
Madara opäť aktivoval Susanoo a zaútočil. Zo zeme sa vynorila korienky stromov a spútali Nagata.
„Shinra Tensei."
Tlaková vlna zničil korienky a Madarov útok odklonila od pôvodnej dráhy.
Obidvaja ninjovia už boli riadne unavený a obidvaja už nemali veľké množstvo chakry.

4.92857
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele avanaka
Vložil avanaka, So, 2012-05-12 12:22 | Ninja už: 4567 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Doufám, že bude další díl, jinak moc hezká povídka.

Obrázek uživatele totti
Vložil totti, Ne, 2012-05-13 19:20 | Ninja už: 5311 dní, Příspěvků: 613 | Autor je: Prostý občan

ďalší diel bude, len neviem kedy Sad

Zoznam mojich FF

Obrázek uživatele Iino Ayumu
Vložil Iino Ayumu, St, 2012-04-25 22:26 | Ninja už: 5257 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Pěstitel rýže

Dúfam, že ďalší bude čoskoro Smiling