manga_preview
Boruto TBV 09

Splnený sen - časť 4

Naruto bol priradený k dvom starším geninom, ktorí už pár krát neurobili skúšky a ich kolegovia áno. Na tvári mal odhodlaný výraz a prisahal si, že sa len tak ľahko nevzdá. Vošiel do budovy, kde má byť prvá skúška. Pripadalo mu to ako Deja vu. Usmial sa a išiel rovno do stredu davu. Všetci sa na neho prekvapene pozreli.
„Čo tu robí Hokage?“ Šepkali si medzi sebou. Naruto sa so širokým úsmevom otočil na pár dievčat, ktoré si niečo šepkali poblíž neho.
„Robím chuninské skúšky ako všetci ostatní. Je síce pravda, že by som mal byť už Hokage, ale nemôžem ísť predsa od gennina hneď na Hokageho, takže som sa rozhodol ísť spravodlivou cestou.“ Zhlboka sa nadýchol.
„Takže ma považujte za obyčajného genina z Konohy a nie za Hokageho. Momentálne som na nejaký čas odstúpil, tak nerobím nič nekalé, nebojte sa.“ Všetci sa na neho pozerali s vypúlenými očami. Hinata, ktorá bola skúšajúca prvej úlohy, zazrela niečo, čo doteraz nevidela skoro u nikoho. Zo všetkých vyžaroval rešpekt a uznanie Naruta. Usmiala sa pre seba.
„Ticho!“ Okríkla všetkých.
„Všetci si choďte posadať na svoje miesta,“ začala a hneď ju všetci začali poslúchať. Naruto na ňu žmurkol a ukázal jej, aby sa držala. Trocha sa začervenala, ale pokračovala ďalej.
„Moje meno je Hyuuga Hinata a budem vaša prvá skúšajúca. Prajem vám veľa šťastia.“ Potom začala vysvetľovať o čom bude prvá skúška. Onedlho všetkým rozdali papiere.
„Začnite!“ Zavelila. Všetci si zobrali ceruzky a pozreli sa do svojho papiera. Naruto si prezrel všetky otázky a potom sa porozhliadol po triede.
Kurama, pomôžeš mi? Kyuubi sa uškrnul. Začal mu hovoriť čo kde má dávať a Naruto len horlivo písal. Skončil asi päť minút pred koncom.
„Odložte svoje ceruzky. Nasleduje desiata otázka.“ Ozvala sa Hinata. Naruto sa znova rozhliadol po miestnosti a musel priznať, že sa to tam dosť preriedilo. Ani si nevšimol, kedy odchádzali. Potom venoval svoju pozornosť Hinate. Prezeral si ju ako výlohu v obchode. Ona bola nervózna z jeho upriameného pohľadu. Zhlboka sa nadýchla a položila desiatu otázku.
„Čože?“ Rozliehalo sa po celej miestnosti. Naruto sa oprel o operadlo lavice a chvíľu vyčkával. Hinata tiež čakala a na jej prekvapenie tam veľa ľudí nezostalo. Keď si to prepočítala, bolo tam zhruba desať tímov. Medzi nimi bol aj Naruto. Spokojne sa usmiala a pozrela sa na svojich kolegov. Nenápadne prikývli.
„Myslím, že je zbytočné čakať dlhšie. Všetci čo ste tu... ste prešli. Zvládli ste to.“ Na tvári sa jej zjavil široký úsmev a potom do triedy niekto hodil dymovnice. Všetci sa rozkašlali.
Keď dym zmizol, vedľa Hinaty stálo ďalšie dievča. Naruto sa potichu zasmial.
„Všetkých zdravím. Moje meno je Yamanaka Ino a som vaša ďalšia skúšajúca.“

„Takže, všetci vypíšte tieto formuláre a potom počkáte až vás zavoláme. Za vaše tri formuláre vám dáme tieto zvitky, každému tímu iný, a vašou úlohou bude si vybojovať ten, ktorý nemáte od iného tímu. Dovolené je všetko. Od tejto skúšky sa bude zabíjať.“ Jeden malý chlapec zdvihol trasúcu sa ruku.
„ K čomu sú tie formuláre?“ Ino sa zasmiala.
„K tomu, že nie som za vás zodpovedná, keby sa vám niečo stalo. Je s tým veľ papierovačiek.“ Chlapec prestrašene prikývol. Ino si povzdychla.
„Ešte nejaké otázky?“ Naruto zdvihol ruku.
„Zopakuješ ešte raz, prosím, názov tohto miesta?“ Ino sa na neho usmiala.
„Les smrti. Sú tam najodpornejšie a najväčšie príšery aké ste ešte nevideli.“ Naruto prikývol.
„Čo tam budeme jesť?“ Ino sa znova zasmiala. Aj ona mala Deja vu. Pozrela sa na pevnejšieho chlapca, ktorý sa stále niečím napchával.
„Z klanu Akimichi, pravda?! Budeš v prírode. Nájdeš si niečo.“ Zhrozene sa na ňu pozrel, ale prikývol.

Prešla asi hodina, keď ich postupne začali volať na výmenu formulárov. Naruto so svojím týmom dlho nečakal. Keď prišli, Naruto sa na všetkých usmial a pozdravil ich. Zdvorilo ho odzdravili a dali im nebeský zvitok.
„To bude zábavy, keď si tu ty, Naruto,“ ozval sa Kotetsu a potľapkal ho po pleci. Naruto sa zasmial.
„Máte sa na čo tešiť.“ So smiechom odišli od Ino, Izuma a Kotetsua a išli sa postaviť pred bránu.
Za ďalšiu hodinu sa brány otvorili a Naruto so svojím týmom sa rozbehli hľadať zemný zvitok.

Poznámky: 

takže, je tu ďalšia kapitola, je trošku kratšia, ale dúfam, že sa vám bude aj tak páčiť... komenty a hviezdičky potešia Smiling

4.875
Průměr: 4.9 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Ne, 2012-11-04 14:24 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Tak to ještě bude zjímavé... Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Ga4ra
Vložil Ga4ra, Čt, 2012-04-26 17:34 | Ninja už: 4410 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Utírač Udonova nosu

začíná se to rozjíždět. není to vůči těm dětem nespravedlivý, vždyť od do nich foukne a je málem po nich. ale jinak kráááááááása




iCe Online free CZ/SK World of Warcraft server

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Čt, 2012-04-26 19:17 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

no tak sa bude musiet Naruto krotit aby im moc neublizil Laughing out loud a inak dakujem

Obrázek uživatele Temari-chan
Vložil Temari-chan, Čt, 2012-04-26 15:44 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 179 | Autor je: Recepční v lázních

vlastne chcem vymysliet pre narutoch partnerov aj mena takze na tom musim este popracovat ale diki za nazor vazne sa snazim Smiling

Obrázek uživatele 222
Vložil 222, Čt, 2012-04-26 09:17 | Ninja už: 5112 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

mě se to líbí a jsem zvědavá na závěrečné souboje

Obrázek uživatele Mono
Vložil Mono, Čt, 2012-04-26 06:47 | Ninja už: 4537 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

ja som sa k tomu uz vyjadrila skor, v dalsej casti by si mohla trochu aspon opisat jeho tim, ze ako vyzeraju ostatni clenovia, ked im nedas meno Smiling